Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 dzesēšanas sistēmas atgaisošana

AutorsZiņojums
mc
11. Nov 2010, 20:31 #21

Kopš: 11. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 48014

Braucu ar: lēnu žurciņu


11 Nov 2010, 19:26:40 Maartuls rakstīja:
Tev vsp kads var normali atbildeet??
Tad kada isti ir seciba???
Un kur pie velna m50 motoram atrodas ta atgaisošanas skruuve
zb katrs kko citu saka vsp kads zin?

radiatoram augshaa, ja staavi ar seju pret mashiinu, tad labajaa pusee. vajadzees plakano skruuvgriezi, taada plastmasas skruuve.

-----------------


Offline
australia
11. Nov 2010, 21:29 #22

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

neesmu specs, bet darīju šādi:

pielaid dzinēju, sagriez pečkas temperatūra līdz galam, lai ir pilna cirkulācija. ventilators uz 1.
noņem izplešanās bačoka korķi, paskrūvē nedaudz vaļā atgaisošanas skrūvi. vērot temperatūras dačiku!
lai nav ilgi jāgaida darba temperatūra, palielināt rpm līdz 1k.
sagaidi darba Temperatūru, lielā loka truba paliek silta. var paspaidīt.
palielini apgriezienus līdz 2.5k (var ielikt kādu materiālu pie ieplūdes kolektora droseles)
Pa atgaisošanas skrūvi sāk nākt gaiss. pēc tam putains šķidrums. to jau īsti nav ko tecināt, jo pie 2.5k rpm jau man tosols nāca iekšā izplešanās traukā. vismaz nav jālej zemē.
Ik pa brīdi var pataisīt atgaisošanās skrūvi. moš iznāk gaiss nevis putas.

nu un kamēr nav process beidzies, ik pa laikam jāuzmet tomēr acs uz temperatūras rādītāju.
Offline
australia
11. Nov 2010, 21:30 #23

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

protams, pieliet bačokā šķidrumu, lai tas ir līdz pusei pilns
Offline
vadimos
06. Dec 2012, 10:59 #24

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

labdien,,,,man ir maza problemina neesu es specialissts bet ta man ir pirmo reiz nopirku es sev bmw vinam bij sajats motors 1,6 ,,es ieliku ieksa 1,8 bet nevaru atgaisot, meiginaju visus panemienus pat udens sukni nomainiju termostatu nomainiju ,,,es pacelu prieksu aukstak neka aizmuguri atskruveju atgaisotaj skruviti bet man nak tikaj tvaiki vairak nekas nenak un celas gradi uz pilnu...ludzu iedodiet padomu kas var but.....paldies
Offline
vadimos
06. Dec 2012, 11:01 #25

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 6

Braucu ar:


06 Dec 2012, 10:59:05 vadimos rakstīja:
labdien,,,,man ir maza problemina neesu es specialissts bet ta man ir pirmo reiz nopirku es sev bmw vinam bij sajats motors 1,6 ,,es ieliku ieksa 1,8 bet nevaru atgaisot, meiginaju visus panemienus pat udens sukni nomainiju termostatu nomainiju ,,,es pacelu prieksu aukstak neka aizmuguri atskruveju atgaisotaj skruviti bet man nak tikaj tvaiki vairak nekas nenak un celas gradi uz pilnu...ludzu iedodiet padomu kas var but.....paldies
Offline
matrixxxx
06. Dec 2012, 11:38 #26

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem

Mineeshu:
sisteemaa nepaartraukti tiek pumpeets iekshaa gaissssssssssss.
Jaarauj nost galva
Offline
Himmler
20. Mar 2017, 12:13 #27

Kopš: 17. Mar 2017

Ziņojumi: 12

Braucu ar: Luftwaffe

Sveiki! Lieta tāda, nomainīju izplešanās trauku, tad lēju klāt antifrīzu, motoru vēl nebiju poedarbinājis, tāpēc izmantoju vienu paņēmienu, ko redzēju kādā servisā, pūtu ar mutigaisu izplešanās traukā, līmenis kritās, atkal pielēju, tā kamēr pa atgaisošanas skrūvi nāca ārā atifrīzs. Tad piedarbināju dzinēju, sagaidīju darba temperatūru, pečka jau sāka remdenu pūst. Pagāzēju lai vēl atgaisojas,kamērpa atgaisošanas skrūvi nāca jau antifrīzs. Viss līmenī, visu skrūvēju ciet. Bet pečka tāda remdena vienalga, viss dakruķīts uz karstāko. Tā kādas 30 min darbojās dzinējs, jutu ka truba no radiatora uz motoru, apakšējā, bija karsta, bet ne cieta, paskrūvēju vaļā bačuka korķi, sāka nākt ārā antifrīzs ka traks. Pamazām sāka kāpt arī dzinēja temperatūra, kā brauc, tā nokrītās. Ir kādi varianti, kas par šaizi?
Offline
elwys
20. Mar 2017, 15:13 #28

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: Mogo atbalstu

Kurā servisā to gaisu ar muti pūta?
Offline
marcis74
20. Mar 2017, 15:44 #29

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50


20 Mar 2017, 12:13:41 @Himmler rakstīja:
Sveiki! Lieta tāda, nomainīju izplešanās trauku, tad lēju klāt antifrīzu, motoru vēl nebiju poedarbinājis, tāpēc izmantoju vienu paņēmienu, ko redzēju kādā servisā, pūtu ar mutigaisu izplešanās traukā, līmenis kritās, atkal pielēju, tā kamēr pa atgaisošanas skrūvi nāca ārā atifrīzs. Tad piedarbināju dzinēju, sagaidīju darba temperatūru, pečka jau sāka remdenu pūst. Pagāzēju lai vēl atgaisojas,kamērpa atgaisošanas skrūvi nāca jau antifrīzs. Viss līmenī, visu skrūvēju ciet. Bet pečka tāda remdena vienalga, viss dakruķīts uz karstāko. Tā kādas 30 min darbojās dzinējs, jutu ka truba no radiatora uz motoru, apakšējā, bija karsta, bet ne cieta, paskrūvēju vaļā bačuka korķi, sāka nākt ārā antifrīzs ka traks. Pamazām sāka kāpt arī dzinēja temperatūra, kā brauc, tā nokrītās. Ir kādi varianti, kas par šaizi?


Ja nekas nelīdz un Tu neko nesaproti ar tām atgaisošanas skrūvēm, der tupa metode, uzbraukt auto purnu uz estakādes. Pieliet, cik var, aiztaisīt korķus, izkaucināt, izslēgt motoru, vēlreiz pieliet, kamēr šķidruma līmenis vairs nekrītās. Papildus ar roku var papumpēt apakšējo radiatora cauruli.

Ē36 un E46 pārbaudīta metode.
Offline
Gspot
08. Feb 2018, 20:32 #30

Kopš: 01. Feb 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveiki!
M50b25 bez vanosa, nomainīju blīvi, noslīpēta galva, jo bija karsēts. Galvā plaisas nav, to arī pārbaudīja. Nomainīju termostatu, sūkni uz dzelzs dzirnaviņām. Uzdzinu purnu augšā, radiatora loks karsts pie darba temperatūras, burbuļi tā kā vairs nenāca no atgaisošanas vietas radiatoram, bet salonā gaiss joprojām auksts, arī truba, kas nāk no salona radiatora atplūdes uz bloku ir auksta, norāvu trubu nost, antifrīzs no salona radiatora puses vispār nenāca, norāvu visu nost un devu spiedienu salona radiatoram, antifrīzs tek ārā no salona radiatora atplūdes. Nesaprotu, kur vēl tas gaisa burbulis ir. Izbraucu līkumu un sāka celties bik temperatūra, līdz ar to pēc tam atskrūvējot atgaisošanas skrūvi, sistēmā spiediens.
Offline
Gspot
16. Feb 2018, 23:02 #31

Kopš: 01. Feb 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Izmēģināju visu, kas tika teikts šajā rakstā. Nekā, Trubas visas siltas, salonā joprojām auksts gaiss, pa atgaisošanas skrūvi nāk tvaiks, izplešanās bačoks plūst pāri malām, radiatora drošības vārsts nostrādā un tek šķidrums ārā kā prieks. Un trubās neliekās, ka būtu baigais spiediens. Idejas?!
Offline
bmwaddict
17. Feb 2018, 04:35 #32

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

tas ka tev spiezh aaraa shkjidrumu jau ir auzas, tur konkreeti kautkur vaaraas aciimredzot, vai nu vaarsts netur spiedienu un viss saak vaariities vai havz.. varbuut buusi nepareizu galvas bliivi uzlicis. es kautko atceros bija runa ka M50 nevar likt taas pashas ko M50TU vai kkas taads tur tipa dazhi dzeseeshanas caumuri nesakrita .. palabojiet varbuut kljuudos

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Feb 2018, 04:42:24 ]

Offline
E6030d
17. Feb 2018, 04:47 #33

Kopš: 23. Jan 2018

Ziņojumi: 182

Braucu ar: Liselin


17 Feb 2018, 04:35:54 @bmwaddict rakstīja:
tas ka tev spiezh aaraa shkjidrumu jau ir auzas, tur konkreeti kautkur vaaraas aciimredzot, vai nu vaarsts netur spiedienu un viss saak vaariities vai havz.. varbuut buusi nepareizu galvas bliivi uzlicis. es kautko atceros bija runa ka M50 nevar likt taas pashas ko M50TU vai kkas taads tur tipa dazhi dzeseeshanas caumuri nesakrita .. palabojiet varbuut kljuudos

VAI JUUS GLUPI BAZARET PAR ANTIFRIZU 5OS NO RIITA? :d
Offline
bmwaddict
17. Feb 2018, 05:55 #34

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


17 Feb 2018, 04:47:31 @E6030d rakstīja:
VAI JUUS GLUPI BAZARET PAR ANTIFRIZU 5OS NO RIITA? :d

man raada 8 vakaraa.. iemaacies laikazonas
Offline
ands
17. Feb 2018, 08:57 #35

Kopš: 17. Feb 2010

Ziņojumi: 230

Braucu ar: e39


20 Mar 2017, 15:13:46 @elwys rakstīja:
Kurā servisā to gaisu ar muti pūta?

5er bendzinam tā gaisoju
Offline
N53series
17. Feb 2018, 10:20 #36

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

Peckai max graadi?
Aciimredzot,iekjiileejis/ushi vaarsti vai probleemas ar kaadu t sensoru. Da kaut aara t.
Jeb pilniigi aizdirsts cirkulaacijas suukniitis,ja taads ir. Tas,ka vinjsh jau 15 gadus nestraadaa - passaprotami.
Un sisteemaa spiedienam IR jaabuut!
Tikai lohi to nejeesz un bljauj par izpuustaam galvaam...
Offline
RSAWorkshop
17. Feb 2018, 12:47 #37

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7005

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jā, ja nemaldos, tad līdz pat 2Bar, lai nevārītos pie 100 un vairāk grādiem antifrīzs, tāpēc arī attaisot korķi šauj ārā-nokrita spiediens un momentā uzvārās antifrīzs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Mixzzz
17. Feb 2018, 15:12 #38

Kopš: 09. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2767

Braucu ar: e34 un e91 kuuc


17 Feb 2018, 12:47:45 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, ja nemaldos, tad līdz pat 2Bar, lai nevārītos pie 100 un vairāk grādiem antifrīzs, tāpēc arī attaisot korķi šauj ārā-nokrita spiediens un momentā uzvārās antifrīzs
50/50 antifrīzs vēl pats par sevi nevārās līdz 107C Pie 2 bar spiediena būs jau kkāds 140C vārīšanās punkts.

Offline
marcis74
19. Feb 2018, 12:47 #39

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 1037

Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50

Man E36 bija interesants gadījums, kad motora temp. normāla, bet apkure nestrādā. Gandrīz sāku jaukt vaļā apkuri, lai tiktu klāt solenoīdiem. Fināls bija vienkāršs - dzesēšanas šķidrums nebija mainīts n-toas gadus (jo nekas, nekur netecēja) un bija zaudējis savas īpašības novadīt siltumu. Nolaidu veco, ielēju svaigu - apkure sāka strādāt.

Paceltā purna metodes gaitā, gāzējot motoru, visām skrūvēm/korķiem jābūt ciet (savādāk rauj gaisu iekšā). Noslāpē, attaisi korķi, spaidi caurules. Parasti pietiek ar 2..3 piegājieniem. Ja apkure joprojām ir auksta, tad jāmeklē kāda mehāniska dižķibele.

[ Šo ziņu laboja marcis74, 19 Feb 2018, 12:51:05 ]

Offline
Castor
19. Feb 2018, 13:53 #40

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2174

Braucu ar: 316i


19 Feb 2018, 12:47:34 @marcis74 rakstīja:
dzesēšanas šķidrums nebija mainīts n-toas gadus (jo nekas, nekur netecēja) un bija zaudējis savas īpašības novadīt siltumu.

Es ceru, ka māju ar viņu nosiltināji.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo