Online
Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E36 dzesēšanas sistēmas atgaisošana
Autors | Ziņojums |
mc | | Kopš: 11. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 48014
Braucu ar: lēnu žurciņu
|
11 Nov 2010, 19:26:40 Maartuls rakstīja:
Tev vsp kads var normali atbildeet??
Tad kada isti ir seciba???
Un kur pie velna m50 motoram atrodas ta atgaisošanas skruuve
zb katrs kko citu saka vsp kads zin?
radiatoram augshaa, ja staavi ar seju pret mashiinu, tad labajaa pusee. vajadzees plakano skruuvgriezi, taada plastmasas skruuve.
-----------------
| Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| neesmu specs, bet darīju šādi:
pielaid dzinēju, sagriez pečkas temperatūra līdz galam, lai ir pilna cirkulācija. ventilators uz 1.
noņem izplešanās bačoka korķi, paskrūvē nedaudz vaļā atgaisošanas skrūvi. vērot temperatūras dačiku!
lai nav ilgi jāgaida darba temperatūra, palielināt rpm līdz 1k.
sagaidi darba Temperatūru, lielā loka truba paliek silta. var paspaidīt.
palielini apgriezienus līdz 2.5k (var ielikt kādu materiālu pie ieplūdes kolektora droseles)
Pa atgaisošanas skrūvi sāk nākt gaiss. pēc tam putains šķidrums. to jau īsti nav ko tecināt, jo pie 2.5k rpm jau man tosols nāca iekšā izplešanās traukā. vismaz nav jālej zemē.
Ik pa brīdi var pataisīt atgaisošanās skrūvi. moš iznāk gaiss nevis putas.
nu un kamēr nav process beidzies, ik pa laikam jāuzmet tomēr acs uz temperatūras rādītāju.
| Offline | | |
australia | | Kopš: 12. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 1800
Braucu ar: ratiem
| protams, pieliet bačokā šķidrumu, lai tas ir līdz pusei pilns | Offline | | |
vadimos | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
| labdien,,,,man ir maza problemina neesu es specialissts bet ta man ir pirmo reiz nopirku es sev bmw vinam bij sajats motors 1,6 ,,es ieliku ieksa 1,8 bet nevaru atgaisot, meiginaju visus panemienus pat udens sukni nomainiju termostatu nomainiju ,,,es pacelu prieksu aukstak neka aizmuguri atskruveju atgaisotaj skruviti bet man nak tikaj tvaiki vairak nekas nenak un celas gradi uz pilnu...ludzu iedodiet padomu kas var but.....paldies | Offline | | |
vadimos | | Kopš: 06. Dec 2012
Ziņojumi: 6
Braucu ar:
|
06 Dec 2012, 10:59:05 vadimos rakstīja:
labdien,,,,man ir maza problemina neesu es specialissts bet ta man ir pirmo reiz nopirku es sev bmw vinam bij sajats motors 1,6 ,,es ieliku ieksa 1,8 bet nevaru atgaisot, meiginaju visus panemienus pat udens sukni nomainiju termostatu nomainiju ,,,es pacelu prieksu aukstak neka aizmuguri atskruveju atgaisotaj skruviti bet man nak tikaj tvaiki vairak nekas nenak un celas gradi uz pilnu...ludzu iedodiet padomu kas var but.....paldies
| Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Mineeshu:
sisteemaa nepaartraukti tiek pumpeets iekshaa gaissssssssssss.
Jaarauj nost galva | Offline | | |
Himmler | | Kopš: 17. Mar 2017
Ziņojumi: 12
Braucu ar: Luftwaffe
| Sveiki! Lieta tāda, nomainīju izplešanās trauku, tad lēju klāt antifrīzu, motoru vēl nebiju poedarbinājis, tāpēc izmantoju vienu paņēmienu, ko redzēju kādā servisā, pūtu ar mutigaisu izplešanās traukā, līmenis kritās, atkal pielēju, tā kamēr pa atgaisošanas skrūvi nāca ārā atifrīzs. Tad piedarbināju dzinēju, sagaidīju darba temperatūru, pečka jau sāka remdenu pūst. Pagāzēju lai vēl atgaisojas,kamērpa atgaisošanas skrūvi nāca jau antifrīzs. Viss līmenī, visu skrūvēju ciet. Bet pečka tāda remdena vienalga, viss dakruķīts uz karstāko. Tā kādas 30 min darbojās dzinējs, jutu ka truba no radiatora uz motoru, apakšējā, bija karsta, bet ne cieta, paskrūvēju vaļā bačuka korķi, sāka nākt ārā antifrīzs ka traks. Pamazām sāka kāpt arī dzinēja temperatūra, kā brauc, tā nokrītās. Ir kādi varianti, kas par šaizi? | Offline | | |
elwys | | Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: Mogo atbalstu
| Kurā servisā to gaisu ar muti pūta? | Offline | | |
|
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
|
20 Mar 2017, 12:13:41 @Himmler rakstīja:
Sveiki! Lieta tāda, nomainīju izplešanās trauku, tad lēju klāt antifrīzu, motoru vēl nebiju poedarbinājis, tāpēc izmantoju vienu paņēmienu, ko redzēju kādā servisā, pūtu ar mutigaisu izplešanās traukā, līmenis kritās, atkal pielēju, tā kamēr pa atgaisošanas skrūvi nāca ārā atifrīzs. Tad piedarbināju dzinēju, sagaidīju darba temperatūru, pečka jau sāka remdenu pūst. Pagāzēju lai vēl atgaisojas,kamērpa atgaisošanas skrūvi nāca jau antifrīzs. Viss līmenī, visu skrūvēju ciet. Bet pečka tāda remdena vienalga, viss dakruķīts uz karstāko. Tā kādas 30 min darbojās dzinējs, jutu ka truba no radiatora uz motoru, apakšējā, bija karsta, bet ne cieta, paskrūvēju vaļā bačuka korķi, sāka nākt ārā antifrīzs ka traks. Pamazām sāka kāpt arī dzinēja temperatūra, kā brauc, tā nokrītās. Ir kādi varianti, kas par šaizi?
Ja nekas nelīdz un Tu neko nesaproti ar tām atgaisošanas skrūvēm, der tupa metode, uzbraukt auto purnu uz estakādes. Pieliet, cik var, aiztaisīt korķus, izkaucināt, izslēgt motoru, vēlreiz pieliet, kamēr šķidruma līmenis vairs nekrītās. Papildus ar roku var papumpēt apakšējo radiatora cauruli.
Ē36 un E46 pārbaudīta metode. | Offline | | |
Gspot | | Kopš: 01. Feb 2017
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Sveiki!
M50b25 bez vanosa, nomainīju blīvi, noslīpēta galva, jo bija karsēts. Galvā plaisas nav, to arī pārbaudīja. Nomainīju termostatu, sūkni uz dzelzs dzirnaviņām. Uzdzinu purnu augšā, radiatora loks karsts pie darba temperatūras, burbuļi tā kā vairs nenāca no atgaisošanas vietas radiatoram, bet salonā gaiss joprojām auksts, arī truba, kas nāk no salona radiatora atplūdes uz bloku ir auksta, norāvu trubu nost, antifrīzs no salona radiatora puses vispār nenāca, norāvu visu nost un devu spiedienu salona radiatoram, antifrīzs tek ārā no salona radiatora atplūdes. Nesaprotu, kur vēl tas gaisa burbulis ir. Izbraucu līkumu un sāka celties bik temperatūra, līdz ar to pēc tam atskrūvējot atgaisošanas skrūvi, sistēmā spiediens. | Offline | | |
Gspot | | Kopš: 01. Feb 2017
Ziņojumi: 2
Braucu ar:
| Izmēģināju visu, kas tika teikts šajā rakstā. Nekā, Trubas visas siltas, salonā joprojām auksts gaiss, pa atgaisošanas skrūvi nāk tvaiks, izplešanās bačoks plūst pāri malām, radiatora drošības vārsts nostrādā un tek šķidrums ārā kā prieks. Un trubās neliekās, ka būtu baigais spiediens. Idejas?! | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| tas ka tev spiezh aaraa shkjidrumu jau ir auzas, tur konkreeti kautkur vaaraas aciimredzot, vai nu vaarsts netur spiedienu un viss saak vaariities vai havz.. varbuut buusi nepareizu galvas bliivi uzlicis. es kautko atceros bija runa ka M50 nevar likt taas pashas ko M50TU vai kkas taads tur tipa dazhi dzeseeshanas caumuri nesakrita .. palabojiet varbuut kljuudos [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 17 Feb 2018, 04:42:24 ] | Offline | | |
E6030d | | Kopš: 23. Jan 2018
Ziņojumi: 182
Braucu ar: Liselin
|
17 Feb 2018, 04:35:54 @bmwaddict rakstīja:
tas ka tev spiezh aaraa shkjidrumu jau ir auzas, tur konkreeti kautkur vaaraas aciimredzot, vai nu vaarsts netur spiedienu un viss saak vaariities vai havz.. varbuut buusi nepareizu galvas bliivi uzlicis. es kautko atceros bija runa ka M50 nevar likt taas pashas ko M50TU vai kkas taads tur tipa dazhi dzeseeshanas caumuri nesakrita .. palabojiet varbuut kljuudos
VAI JUUS GLUPI BAZARET PAR ANTIFRIZU 5OS NO RIITA? :d
| Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
17 Feb 2018, 04:47:31 @E6030d rakstīja:
VAI JUUS GLUPI BAZARET PAR ANTIFRIZU 5OS NO RIITA? :d
man raada 8 vakaraa.. iemaacies laikazonas | Offline | | |
ands | | Kopš: 17. Feb 2010
Ziņojumi: 230
Braucu ar: e39
|
20 Mar 2017, 15:13:46 @elwys rakstīja:
Kurā servisā to gaisu ar muti pūta?
5er bendzinam tā gaisoju | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| Peckai max graadi?
Aciimredzot,iekjiileejis/ushi vaarsti vai probleemas ar kaadu t sensoru. Da kaut aara t.
Jeb pilniigi aizdirsts cirkulaacijas suukniitis,ja taads ir. Tas,ka vinjsh jau 15 gadus nestraadaa - passaprotami.
Un sisteemaa spiedienam IR jaabuut!
Tikai lohi to nejeesz un bljauj par izpuustaam galvaam... | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7005
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Jā, ja nemaldos, tad līdz pat 2Bar, lai nevārītos pie 100 un vairāk grādiem antifrīzs, tāpēc arī attaisot korķi šauj ārā-nokrita spiediens un momentā uzvārās antifrīzs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2767
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
17 Feb 2018, 12:47:45 @RSAWorkshop rakstīja:
Jā, ja nemaldos, tad līdz pat 2Bar, lai nevārītos pie 100 un vairāk grādiem antifrīzs, tāpēc arī attaisot korķi šauj ārā-nokrita spiediens un momentā uzvārās antifrīzs
50/50 antifrīzs vēl pats par sevi nevārās līdz 107C Pie 2 bar spiediena būs jau kkāds 140C vārīšanās punkts.
| Offline | | |
marcis74 | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 1037
Braucu ar: 320g, 330i, S1000XR, S1000RR, KAYO 190, RS 50
| Man E36 bija interesants gadījums, kad motora temp. normāla, bet apkure nestrādā. Gandrīz sāku jaukt vaļā apkuri, lai tiktu klāt solenoīdiem. Fināls bija vienkāršs - dzesēšanas šķidrums nebija mainīts n-toas gadus (jo nekas, nekur netecēja) un bija zaudējis savas īpašības novadīt siltumu. Nolaidu veco, ielēju svaigu - apkure sāka strādāt.
Paceltā purna metodes gaitā, gāzējot motoru, visām skrūvēm/korķiem jābūt ciet (savādāk rauj gaisu iekšā). Noslāpē, attaisi korķi, spaidi caurules. Parasti pietiek ar 2..3 piegājieniem. Ja apkure joprojām ir auksta, tad jāmeklē kāda mehāniska dižķibele.[ Šo ziņu laboja marcis74, 19 Feb 2018, 12:51:05 ] | Offline | | |
Castor | | Kopš: 15. Jan 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2174
Braucu ar: 316i
|
19 Feb 2018, 12:47:34 @marcis74 rakstīja:
dzesēšanas šķidrums nebija mainīts n-toas gadus (jo nekas, nekur netecēja) un bija zaudējis savas īpašības novadīt siltumu.
Es ceru, ka māju ar viņu nosiltināji. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|