Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Elektroauto EV

AutorsZiņojums
bum_bumz
19. Apr 2021, 10:45 #1901

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7125

Braucu ar: E34

Bezpilota Tesla iepisa kokā, pāris līķi, pāris soļi atpakaļ
Offline
Marex_FF6
19. Apr 2021, 11:54 #1902

Kopš: 25. Mar 2003

Ziņojumi: 5337

Braucu ar: JJ-6 TT-6 FF-6


18 Apr 2021, 20:20:33 @Nixx rakstīja:

18 Apr 2021, 08:59:27 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2021, 16:05:29 @Nixx rakstīja:

17 Apr 2021, 09:57:10 @Marex_FF6 rakstīja:

17 Apr 2021, 08:55:16 @smudo rakstīja:
Isti nepiekritu. Ari ASV daleji iet to celu + Kina (ari Japana un D-Koreja), kas faktiski ir lielakais auto tirgus jau tagad. Lielakajiem tris auto tirgiem ejot to celu, parejie var tikai sekot, vai sakt razot savus auto.


Cik daudz laika esi pavadījis ASV? Vai tikai lasi to ko raksta?


Arī neesmu bijis TUR, un tikai lasu
piemēram ziņas no vakardienas. Vnk pirmās, kam uzskrēju virsū
Tādām investīcijām jau nu toč ir apakšā biznesplāns

Un teju katru nedēļu kks līdzīgs šaujās ārā


Biznesa plāns ir nenomirt general motors šādi paceļot kompānijas vērtību....

ASV nav cerību elektrificēt pat pusi no visa autoparka, tā ir absolūta utopija, līdzīgi kā pārsēdināt pusi ridzinieku uz velo.... tā visa ir skaļa runāšana un abnormāls pīārs lai turētu līdzi tendencēm....

ASV ir absolūta benzīna kapsēta un tāda paliks vēl tuvākās daudz desmitgades, jo nav reāli pārvarēt tos attālumus ar elektriskajiem brīnumiem pat pie lielāka reindža un kkādiem superchargeriem.... un par cik tieši ASV ir viens no galvenajiem tirgiem, tad atteikšanās no klasiskās degvielas lielajiem ražotājiem ir tukša diršana.

Nerunāsim par to kategoriju, kas pārvietojas ar Dodge RAM vai Ford Raptor un vēl pāris paaudzēs tur dzims benzīngalvas... Te var vilkt paralēles ar vakcināciju.... Būs tādi, kas skries un būs tādi, piemēram mediķi, kuri saprot drēbi un atsakās vakcinēties... Nu kkā tā... par pārējiem tirgiem neesmu kompetents, bet par ASV esmu 100% pārliecināts...


Cienu un respektēju Tavu viedokli, jo vairāk tāpēc, ka us&a nav sanācis apmeklēt

Bet <tm>
Kalifornija ir tajā manā bildītē, kur ice aizliegs pavisam drīz. NY arī runa par drīzu ice banu
Laukos ir spēks, jā, bet CA ir lielāka par Kanādu. Gan pēc ppl skaita gan piķa abarota
NY arī nav gluži muhosranska
Gan jau TX lauķi turēsies pie iekšdedzes, bet lielie tirgi aizies elektriski

Nāk prātā krievu častuška - v štaķe Aijova vsjo harašo
Žaļ,


Paskatoties ciparus, visi šie skaļie paziņojumi ir tikai paziņojumi... USA katru gadu tiek pārdoti 17mio auto... 17mio!!!! Tesla šobrīd gadā saražo, škiet kādu 0,5mio... varu kļūdīties, bet kkas ap to... un tas ir pasaulei, nevis USA...
Runājot par kaliforniju, jā viņi ir apņēmušies nevis aizliegt ICE, bet gan to pārdošanu, efekts šim būs gana niecīgs, pirks Arizonā, Nevadā utt...
Par NY arī pārāk skaļš paziņojums, pāris rakstu ar tekstu NY considers ban sales.... ir pupu mizas...
Es neesmu pret elektro, bet ir lietas kas ir realizējamas un ir lietas, kas ir nereālas....
Offline
smudo
19. Apr 2021, 13:09 #1903

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix


19 Apr 2021, 10:45:29 @bum_bumz rakstīja:
Bezpilota Tesla iepisa kokā, pāris līķi, pāris soļi atpakaļ


Par avāriju neko nezinu, bet self driving car concepts ir relatīvi jauns un varētu vēl ilgi būt neatļauts daudzās valstīs. Tam gan nav tieša sakara ar EV attīstību.
Offline
smudo
19. Apr 2021, 13:13 #1904

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Audi prezentējis Audi A6 E-tron konceptu, kas būs nopērkams no 2023. gada. Izmēros nedaudz lielāks pa esošo A6/A7, 800 voltu sistēma, 100kWh baterija, base modelis būs RWD, kā jau lielākā daļa EV.

YT - Carwow - Audi A6 e-tron
Offline
markelis
19. Apr 2021, 14:08 #1905

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12999

Braucu ar: eFku


19 Apr 2021, 13:45:01 @Nixx rakstīja:

mums nevienam nav un nevar būt argumentu, par to kā tur būs. Tīrs ticības jautājums

Es uz to štelli skatos entuziastiskāk, Tu - skeptiskāk.




EV ir jauna religija
Offline
XK220
19. Apr 2021, 16:33 #1906

Kopš: 26. Dec 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 3292

Braucu ar: Sarkanu, baltu un melnu


17 Apr 2021, 13:29:51 @spy rakstīja:
Busim reali - ieejiet kada no Purvciema/Imantas/Bolderajas daudzivoklenu pagalmiem (vietas kur dzivo lielaka cilveku masa) un paskatieties uz masinam. Tad padomajiet kad tie laudis nonaks lidz EV pirksanai un ka un kur vini tos lades

Patversmes iedzīvotājus uzskatīsim par etalonu?
Purčikā dzīvojošiem ir sabiedriskais tyransports pie deguna, tādiem vispār auto nav īsti vajadzīgs. Ak jā, teiks, kāds ka pulciņš bolderājā un bērnudārzs juglā. Nu tad beidzot sapratīs konceptu - mikrorajons. Tas, ka katrs ar 25k vērtu dzīvokli ir nopircis vecu x5 un visai pasaulei tāpēc ir jācieš - tas nav rādītājs.
Offline
DeeCee
19. Apr 2021, 17:56 #1907

Kopš: 29. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 9264

Braucu ar: Tenere 700 un Procaliber

Žēl, ka bez tehniskām detaļām, ja nemaldos, tad tur vajadzēja būt interesantām lietām, bet, vismaz ir normālas pogas


Toyota
https://www.thedrive.com/news/40220/toyota-bz4x...th-awd-by-subaru

[ Šo ziņu laboja DeeCee, 19 Apr 2021, 17:56:51 ]

Offline
smudo
20. Apr 2021, 08:45 #1908

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3940

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540ix

Base modelis ar RWD (bet cerams ar to pasu 100kWh bateriju) gan jau saksies ap 65-70k un top modelis ar ekstram noteikti bus ap Tevis minētajiem 100k. Cerams, ka kļūdos.
Offline
elbruss
20. Apr 2021, 08:49 #1909

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 1090

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes

Tajā video, ja nemaldos, tad teica. Bāzes RWD sāksies no 70K (lielbritānijas mārciņas) un AWD no 100K.

Es domāju, ka cenas elektromobiļiem nekritīs. Drīzāk spēs noturēt kaut kādu līmeni, kamēr inflācija pievilks makus/ienākumus 10 gadu laikā.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 20 Apr 2021, 08:50:49 ]

Offline
JDS
20. Apr 2021, 10:30 #1910

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 11114

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Nicc. Cik atminos Tu stastiji, kad Tesla pie jebkuriem apstakljiemir vienadi aatra. Ka ari nav svarigi cik % bacha palikusi.

Te gan ir nedaudz savaadaak Model 3 testi

[ Šo ziņu laboja JDS, 20 Apr 2021, 10:31:41 ]

Offline
ezis_
25. Apr 2021, 00:52 #1911

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1364

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


20 Apr 2021, 11:08:50 @Nixx rakstīja:

20 Apr 2021, 10:30:10 @JDS rakstīja:
Nicc. Cik atminos Tu stastiji, kad Tesla pie jebkuriem apstakljiemir vienadi aatra. Ka ari nav svarigi cik % bacha palikusi.

Te gan ir nedaudz savaadaak Model 3 testi


Jā, tas ir labs jautājums Būs sanācis bik sadirst

Vairākas lietas varu minēt sev par attaisnojumu
1. Bjornam ir jaunā PRF ar jauno aķīšu ķimiju. Tam jaudas kritums samazinoties uzlādes % ir ļoti izteikts. Manai mašīnai tā nav. Ir, bet ne TIK dramatiski
2. es TO uzrakstīju vasarā, drīz pēc mašīnas saņemšanas. Bjorns testē ziemā, viņam nāk klāt "nosalšanas" efekts
3. Pirms tam brauktajās e-mašīnās zem 20 % uzlec kaut kādi warningi un tiek jūtami, ar soli samazināta jauda un klimatizācija arī tiek ierobežota
Teslā jauda samazinās plūstoši, bez warningiem, nemanāmi. Klimatizācija vsp netiek aiztikta. Esmu nolaidis līdz 1 %. Kondiška vienalga pūš tā, ka ausis plīvo
4. ar hronometru neesmu mērījis, bet ar resgali liekas, ka TIKKO noņemts no "ātrā" lādētāja, arī ja uzlādēts tikai līdz, teiksim - 30 %, tā pat iet baigi sprauni. Īsu brīdi, bet tāds čārdžera efekts ir


Nu bet vienalga esmu sadirsis. Sori.


P.S. Lai apstiprinātu P1. uztaisīšu pats savus launčtestus, savai mašīnai, līdzīgi, kā to dara Bjorns
Kādam nav paātrinājuma mērāmā kastīte ?
To ka Ev tehnolojija naak un uz paliksanu ir skaidrs.
Man vairak intrese ka jus tas Teslas perkat ?kadi tur ir nosacijumi ? opera lizis vai kas ?
jo paskatoties lietoto tirdzina tur metajas 15-16 gada Model S pa 50 pakam vairaki un tirgojas vairak ka gadu ! un nevienam vinans nav vajadzigas... iznak ka tas
kas vinu no salona izvelk ari ir vienigais ipasnieks uz visiem laikiem

[ Šo ziņu laboja ezis_, 25 Apr 2021, 00:53:01 ]

Offline
badmoon
25. Apr 2021, 01:47 #1912

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8658

Braucu ar: Braucu ar


25 Apr 2021, 00:52:11 @ezis_ rakstīja:

20 Apr 2021, 11:08:50 @Nixx rakstīja:

20 Apr 2021, 10:30:10 @JDS rakstīja:
Nicc. Cik atminos Tu stastiji, kad Tesla pie jebkuriem apstakljiemir vienadi aatra. Ka ari nav svarigi cik % bacha palikusi.

Te gan ir nedaudz savaadaak Model 3 testi


Jā, tas ir labs jautājums Būs sanācis bik sadirst

Vairākas lietas varu minēt sev par attaisnojumu
1. Bjornam ir jaunā PRF ar jauno aķīšu ķimiju. Tam jaudas kritums samazinoties uzlādes % ir ļoti izteikts. Manai mašīnai tā nav. Ir, bet ne TIK dramatiski
2. es TO uzrakstīju vasarā, drīz pēc mašīnas saņemšanas. Bjorns testē ziemā, viņam nāk klāt "nosalšanas" efekts
3. Pirms tam brauktajās e-mašīnās zem 20 % uzlec kaut kādi warningi un tiek jūtami, ar soli samazināta jauda un klimatizācija arī tiek ierobežota
Teslā jauda samazinās plūstoši, bez warningiem, nemanāmi. Klimatizācija vsp netiek aiztikta. Esmu nolaidis līdz 1 %. Kondiška vienalga pūš tā, ka ausis plīvo
4. ar hronometru neesmu mērījis, bet ar resgali liekas, ka TIKKO noņemts no "ātrā" lādētāja, arī ja uzlādēts tikai līdz, teiksim - 30 %, tā pat iet baigi sprauni. Īsu brīdi, bet tāds čārdžera efekts ir


Nu bet vienalga esmu sadirsis. Sori.


P.S. Lai apstiprinātu P1. uztaisīšu pats savus launčtestus, savai mašīnai, līdzīgi, kā to dara Bjorns
Kādam nav paātrinājuma mērāmā kastīte ?
To ka Ev tehnolojija naak un uz paliksanu ir skaidrs.
Man vairak intrese ka jus tas Teslas perkat ?kadi tur ir nosacijumi ? opera lizis vai kas ?
jo paskatoties lietoto tirdzina tur metajas 15-16 gada Model S pa 50 pakam vairaki un tirgojas vairak ka gadu ! un nevienam vinans nav vajadzigas... iznak ka tas
kas vinu no salona izvelk ari ir vienigais ipasnieks uz visiem laikiem



Kā pērk? Jauna Tesla maksā ciparu x. Tas tiek samaksāts un viss
Šaubos, vai te apgrozās lietotu Teslu pircēji, vai līzingu speci uz šādiem auto. Kas var atļauties, tas nopērk.
Nobrauc, cik ilgi var/grib un nopērk nākamo, ja var/grib atļauties, tieši tik vienkārši

[ Šo ziņu laboja badmoon, 25 Apr 2021, 01:48:50 ]

Offline
ezis_
25. Apr 2021, 02:03 #1913

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1364

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


25 Apr 2021, 01:47:26 @badmoon rakstīja:

25 Apr 2021, 00:52:11 @ezis_ rakstīja:

20 Apr 2021, 11:08:50 @Nixx rakstīja:

20 Apr 2021, 10:30:10 @JDS rakstīja:
Nicc. Cik atminos Tu stastiji, kad Tesla pie jebkuriem apstakljiemir vienadi aatra. Ka ari nav svarigi cik % bacha palikusi.

Te gan ir nedaudz savaadaak Model 3 testi


Jā, tas ir labs jautājums Būs sanācis bik sadirst

Vairākas lietas varu minēt sev par attaisnojumu
1. Bjornam ir jaunā PRF ar jauno aķīšu ķimiju. Tam jaudas kritums samazinoties uzlādes % ir ļoti izteikts. Manai mašīnai tā nav. Ir, bet ne TIK dramatiski
2. es TO uzrakstīju vasarā, drīz pēc mašīnas saņemšanas. Bjorns testē ziemā, viņam nāk klāt "nosalšanas" efekts
3. Pirms tam brauktajās e-mašīnās zem 20 % uzlec kaut kādi warningi un tiek jūtami, ar soli samazināta jauda un klimatizācija arī tiek ierobežota
Teslā jauda samazinās plūstoši, bez warningiem, nemanāmi. Klimatizācija vsp netiek aiztikta. Esmu nolaidis līdz 1 %. Kondiška vienalga pūš tā, ka ausis plīvo
4. ar hronometru neesmu mērījis, bet ar resgali liekas, ka TIKKO noņemts no "ātrā" lādētāja, arī ja uzlādēts tikai līdz, teiksim - 30 %, tā pat iet baigi sprauni. Īsu brīdi, bet tāds čārdžera efekts ir


Nu bet vienalga esmu sadirsis. Sori.


P.S. Lai apstiprinātu P1. uztaisīšu pats savus launčtestus, savai mašīnai, līdzīgi, kā to dara Bjorns
Kādam nav paātrinājuma mērāmā kastīte ?
To ka Ev tehnolojija naak un uz paliksanu ir skaidrs.
Man vairak intrese ka jus tas Teslas perkat ?kadi tur ir nosacijumi ? opera lizis vai kas ?
jo paskatoties lietoto tirdzina tur metajas 15-16 gada Model S pa 50 pakam vairaki un tirgojas vairak ka gadu ! un nevienam vinans nav vajadzigas... iznak ka tas
kas vinu no salona izvelk ari ir vienigais ipasnieks uz visiem laikiem



Kā pērk? Jauna Tesla maksā ciparu x. Tas tiek samaksāts un viss
Šaubos, vai te apgrozās lietotu Teslu pircēji, vai līzingu speci uz šādiem auto. Kas var atļauties, tas nopērk.
Nobrauc, cik ilgi var/grib un nopērk nākamo, ja var/grib atļauties, tieši tik vienkārši
Nu tada rasklada iznak tas ko mineju jau ieprieks.... padirst 10 k gada sikums jega kautkadas liknes zimet ar elektribas pateriniem ? ja tapat esi papadosa Un uz sab joslas kautkads Range Rover Sport tevi stumj uz prieksu vainu pisas mala vai brauc atrak
Offline
badmoon
25. Apr 2021, 02:37 #1914

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8658

Braucu ar: Braucu ar

Lai jau atbild Teslu īpašnieki.
Mans necilais viedoklis, ka viņi var to atļauties un ko darīt ar Teslu pēc gadiem 3..5 Nebūs jau gluži Tolmetā jānodod.
Par līknēm...ir nopirkts EV, tas ir kruta un forši, tikai visi to nezin. Uzzīmējam līknes, sarēķinām patēriņu, efektivitāti, kaskurkocik rullē un vēl sazin ko.
Tauta izglītota un pašiem plusiņš, ka plebejiem ielieta info, apskaidrība, pačots un tā
Patiesībā, tas nav nekas slikts, uzzināt par EV no reāliem lietotājiem, pat ja pašam tāds auto nekad nebūs.
Nulle naida pret EV. Būtu piķis, easy game ņemtu Teslu (vai Borsche, Audi, vai kas tur vēl ir topčop)
Un tikai pēdējais papildinājums. Tepat no šī portāla vairāki varētu atļauties EV, bet negrib. Brauc, tirgo, groza jaudīgus dīzeļus (kā arī Mniekus, klasikas), bet EV ne un ne. Kāpēc?

[ Šo ziņu laboja badmoon, 25 Apr 2021, 02:44:00 ]

Offline
m8archa
25. Apr 2021, 07:27 #1915

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1109

Braucu ar: Zirdzinnu


25 Apr 2021, 02:37:51 @badmoon rakstīja:
Lai jau atbild Teslu īpašnieki.
Mans necilais viedoklis, ka viņi var to atļauties un ko darīt ar Teslu pēc gadiem 3..5 Nebūs jau gluži Tolmetā jānodod.
Par līknēm...ir nopirkts EV, tas ir kruta un forši, tikai visi to nezin. Uzzīmējam līknes, sarēķinām patēriņu, efektivitāti, kaskurkocik rullē un vēl sazin ko.
Tauta izglītota un pašiem plusiņš, ka plebejiem ielieta info, apskaidrība, pačots un tā
Patiesībā, tas nav nekas slikts, uzzināt par EV no reāliem lietotājiem, pat ja pašam tāds auto nekad nebūs.
Nulle naida pret EV. Būtu piķis, easy game ņemtu Teslu (vai Borsche, Audi, vai kas tur vēl ir topčop)
Un tikai pēdējais papildinājums. Tepat no šī portāla vairāki varētu atļauties EV, bet negrib. Brauc, tirgo, groza jaudīgus dīzeļus (kā arī Mniekus, klasikas), bet EV ne un ne. Kāpēc?


Hz, daudzi kad izbrauc maina vviedokli. jaunajiem, turklāt, range jau pietuvojas pilnai bàkai puslīdz ejoša dirseļa!

Plus vél visādi prikoli, kà uzlikt taures vietà "kusties àtràk, ēzeli" kas ir lietderīgi pie pārējām, kur jaunatne speciāli velkas lēnāk par pensionāru.
Offline
_Eddy_
25. Apr 2021, 13:41 #1916

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1680

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’, tm3lr

Nixx, S un X DAS ir savs ECU, MCU ir tikai media control unit, IC ir atom gadijumaa slave, tegra gadiijumaa savs procesors.
Tavaa m3 ir car computer, kas dara visu, DAS un MCU, un ekraans ir tikai ekraans.
Offline
josi
25. Apr 2021, 16:30 #1917

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3215

Braucu ar: Puf-puf

Vai taisnība, ka pirmajām Teslām jau tie MCU1 sāk mirt nost dēļ flash atmiņas nolietojuma?
Offline
_Eddy_
25. Apr 2021, 19:00 #1918

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1680

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’, tm3lr


25 Apr 2021, 16:30:10 @josi rakstīja:
Vai taisnība, ka pirmajām Teslām jau tie MCU1 sāk mirt nost dēļ flash atmiņas nolietojuma?


Ik pa cik gadiem telefonu maini, jo vecais palika leens?
Jaa, hynix emmc ir savu nodziivojushas. Tesla maina taas, kas kvalificeejas, uz 64gb. ( kad buus stockaa tegra vcm db )
Kaa arii taas, kas ar auto uz evakuatora ierodas.
Offline
RS7
27. Apr 2021, 11:58 #1919

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9319

Braucu ar: dīzeļ Teslu


27 Apr 2021, 11:18:32 @Nixx rakstīja:
Rimac

https://www.youtube.com/watch?v=QXe4X3rYIPw

tie pārslēdzēji
Offline
Usins
27. Apr 2021, 12:19 #1920

Kopš: 14. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: w163; w639; w203

Ja pareizi atceros sākums bija - metālapstrādes uzņēmuma īpašnieks/ vai īpašnieka dēls eksperimentēja ar pārbūvētu elektro BMW E30, un tas bija pasen.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo