Online
Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DPF
Autors | Ziņojums |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6057
Braucu ar: NS7
|
01 Oct 2025, 14:14:30 @protams rakstīja:
01 Oct 2025, 12:53:38 @karro rakstīja:
Neesmu baigi sekojis, bet dīzeļhibrīdi.. ir tā, ka baigi populārie? Benzīnhibrīdi jā, bet dīzeļus es pat uzreiz nevienu nejaudāju nosaukt (atruna - tas nenozīmē, ka tie neeksistē )
NaU, knapi meršiem bija/ir lādējami dīzeļi de moodeļi
Lūcu
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
crime  | |  Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8786
Braucu ar: m635csi
|
02 Oct 2025, 11:01:15 @protams rakstīja:
01 Oct 2025, 14:14:30 @protams rakstīja:
01 Oct 2025, 12:53:38 @karro rakstīja:
Neesmu baigi sekojis, bet dīzeļhibrīdi.. ir tā, ka baigi populārie? Benzīnhibrīdi jā, bet dīzeļus es pat uzreiz nevienu nejaudāju nosaukt (atruna - tas nenozīmē, ka tie neeksistē )
NaU, knapi meršiem bija/ir lādējami dīzeļi de moodeļi
Lūcu
pag, nu to ta kā tu izlēmi, ka par tiem būs runa, pie tam 2 stundas pēc mana posta par bmw diesel hibrīdiem es vairāk par to, ka konkrēta posta autors, rakstot savu jautājumu par diesel hibrdīdiem nu galīgi nekur nebija norādījis to tipu, nu tur mild hibrīds, plugin vai pašlādējošais. | Offline | | |
protams  | |  Kopš: 11. Nov 2005
Ziņojumi: 6057
Braucu ar: NS7
| Tu karro sauc par sulbu? 
Mūsdienās "visiem" skaidrs, ka maildhibrīdi ir dīzeļi un penzīni, bet dīzeļ-hibrīds kā viņš minēja, (lādējams, to es tā sapratu no jautājuma) tiešām bija reti kuram ražotājam.
----------------- Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju! | Offline | | |
dsks | |  Kopš: 12. Nov 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 1485
Braucu ar:
|
02 Oct 2025, 13:04:30 @protams rakstīja:
Tu karro sauc par sulbu? 
Mūsdienās "visiem" skaidrs, ka maildhibrīdi ir dīzeļi un penzīni, bet dīzeļ-hibrīds kā viņš minēja, (lādējams, to es tā sapratu no jautājuma) tiešām bija reti kuram ražotājam.
Cik pameklējos, tad manuprāt šobrīd nav pat reti, bet tikai Mersim un tikai E ... bet nu jocīgi - tāds superkapeikpisēju variants ( štrome no ofisa, dīzelis no kolhoza ) , bet pretī Mersis  | Offline | | |
hrjaz | |  Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 768
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Volvo V60 ir plug in dīzelis. Bet tas, izskatās, ka līdz 2015. gadam ir ražots.
[ Šo ziņu laboja hrjaz, 02 Oct 2025, 16:07:10 ] | Offline | | |
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1947
Braucu ar: 81
| Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas 
Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.
Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis. | Offline | | |
cmax | | Kopš: 03. Jan 2013
Ziņojumi: 1125
Braucu ar:
|
02 Oct 2025, 16:57:32 @shirminieks rakstīja:
Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas 
Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.
Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis.
VAG mild hybrid, ne gluži braukt bet ripo stipri tālāk ar elektŗības palīdzību, galvenā priekšrocīa ir salīdzinoši maigakā motora piestartēšana. Faktiskā degvielas ekonomija liekas apšaubāma vai arī tik margināla, ka ar aci nenoteikt. | Offline | | |
shirminieks | |  Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1947
Braucu ar: 81
|
02 Oct 2025, 17:27:42 @cmax rakstīja:
02 Oct 2025, 16:57:32 @shirminieks rakstīja:
Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas 
Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.
Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis.
VAG mild hybrid, ne gluži braukt bet ripo stipri tālāk ar elektŗības palīdzību, galvenā priekšrocīa ir salīdzinoši maigakā motora piestartēšana. Faktiskā degvielas ekonomija liekas apšaubāma vai arī tik margināla, ka ar aci nenoteikt.
Nu bet pats atbildēji - palīdz ietaupīt degvielu, bet pats kustēties nevar.. | Offline | | |
|
Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 332
Braucu ar: e91
| Tirdziņš simboliski nogājis no tēmas... | Offline | | |
defekc  | |  Kopš: 19. Sep 2006
No: Jelgava
Ziņojumi: 14474
Braucu ar: G31, F31, E91, E46 Ci
|
01 Oct 2025, 19:30:30 @Mizx rakstīja:
01 Oct 2025, 13:50:00 @defekc rakstīja:
tas mild hibrīda ģenerator-starteris neko vairāk nedara, kā palīdz start-stopam veiklāk piestartēties un piedzen pāris kw caur siksnu uz dzinēju, kad ļoti vajag paātrināties. braukt uz viņa nevar.
Brauc tāpat kā visi pārējie hibrīdi. Cik baterija liela un jaudiīga, tik tālu arī aizbrauc ar izslēgtu dzinēju.
nekur viņš nebrauc, man tāds stāv pie mājas. PHEV ir cita lieta. | Offline | | |
Mizx | |  Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 7133
Braucu ar:
|
02 Oct 2025, 18:57:27 @defekc rakstīja:
01 Oct 2025, 19:30:30 @Mizx rakstīja:
01 Oct 2025, 13:50:00 @defekc rakstīja:
tas mild hibrīda ģenerator-starteris neko vairāk nedara, kā palīdz start-stopam veiklāk piestartēties un piedzen pāris kw caur siksnu uz dzinēju, kad ļoti vajag paātrināties. braukt uz viņa nevar.
Brauc tāpat kā visi pārējie hibrīdi. Cik baterija liela un jaudiīga, tik tālu arī aizbrauc ar izslēgtu dzinēju.
nekur viņš nebrauc, man tāds stāv pie mājas. PHEV ir cita lieta.
Ģimenē ir abi varianti un abi jau kādu laiku brauc. Ar nelādējamo visas 20/30 km/h zonas pieveicamas principā gandrīz tikai uz elektrības, jo tās nekad nav garākas par ~9 km. PHEV problēma tomēr ir lādēšana, kā arī tad baterija jau traucē dzīvot aizņemot daudz vietas salonā. PHEV uzlāde braucot ir tik simbiliska, ka tādas principā nav, tas vairāk izskatās pēc solījuma uz papīra. Ja tikai ar elektrību nobraucamais attālums atšķiras apmēram 6x, bet vienam ir jāpačakarējas ar lādēšanu no rozetes, tad lielas ērtības nav. PHEV pagaidām iespējams lādēt tikai publiskās uzlādes vietās un tas kopumā ir garām — kas rēķina ietaupījumu naudas izteiksmē nav parēķinājis zaudēto darba laiku, kamēr to publisko uzlādi noorganizē. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|