Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: DPF

AutorsZiņojums
protams
Vakar, 11:01 #1301

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6057

Braucu ar: NS7


01 Oct 2025, 14:14:30 @protams rakstīja:

01 Oct 2025, 12:53:38 @karro rakstīja:
Neesmu baigi sekojis, bet dīzeļhibrīdi.. ir tā, ka baigi populārie? Benzīnhibrīdi jā, bet dīzeļus es pat uzreiz nevienu nejaudāju nosaukt (atruna - tas nenozīmē, ka tie neeksistē )

NaU, knapi meršiem bija/ir lādējami dīzeļi de moodeļi

Lūcu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
crime
Vakar, 12:31 #1302

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8786

Braucu ar: m635csi


02 Oct 2025, 11:01:15 @protams rakstīja:

01 Oct 2025, 14:14:30 @protams rakstīja:

01 Oct 2025, 12:53:38 @karro rakstīja:
Neesmu baigi sekojis, bet dīzeļhibrīdi.. ir tā, ka baigi populārie? Benzīnhibrīdi jā, bet dīzeļus es pat uzreiz nevienu nejaudāju nosaukt (atruna - tas nenozīmē, ka tie neeksistē )

NaU, knapi meršiem bija/ir lādējami dīzeļi de moodeļi

Lūcu


pag, nu to ta kā tu izlēmi, ka par tiem būs runa, pie tam 2 stundas pēc mana posta par bmw diesel hibrīdiem es vairāk par to, ka konkrēta posta autors, rakstot savu jautājumu par diesel hibrdīdiem nu galīgi nekur nebija norādījis to tipu, nu tur mild hibrīds, plugin vai pašlādējošais.
Offline
protams
Vakar, 13:04 #1303

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 6057

Braucu ar: NS7

Tu karro sauc par sulbu?
Mūsdienās "visiem" skaidrs, ka maildhibrīdi ir dīzeļi un penzīni, bet dīzeļ-hibrīds kā viņš minēja, (lādējams, to es tā sapratu no jautājuma) tiešām bija reti kuram ražotājam.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
dsks
Vakar, 15:56 #1304

Kopš: 12. Nov 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 1485

Braucu ar:


02 Oct 2025, 13:04:30 @protams rakstīja:
Tu karro sauc par sulbu?
Mūsdienās "visiem" skaidrs, ka maildhibrīdi ir dīzeļi un penzīni, bet dīzeļ-hibrīds kā viņš minēja, (lādējams, to es tā sapratu no jautājuma) tiešām bija reti kuram ražotājam.


Cik pameklējos, tad manuprāt šobrīd nav pat reti, bet tikai Mersim un tikai E ... bet nu jocīgi - tāds superkapeikpisēju variants ( štrome no ofisa, dīzelis no kolhoza ) , bet pretī Mersis
Offline
hrjaz
Vakar, 16:05 #1305

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 768

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Volvo V60 ir plug in dīzelis. Bet tas, izskatās, ka līdz 2015. gadam ir ražots.

[ Šo ziņu laboja hrjaz, 02 Oct 2025, 16:07:10 ]

Offline
shirminieks
Vakar, 16:57 #1306

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1947

Braucu ar: 81

Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas

Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.

Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis.
Offline
cmax
Vakar, 17:27 #1307

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1125

Braucu ar:


02 Oct 2025, 16:57:32 @shirminieks rakstīja:
Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas

Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.

Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis.

VAG mild hybrid, ne gluži braukt bet ripo stipri tālāk ar elektŗības palīdzību, galvenā priekšrocīa ir salīdzinoši maigakā motora piestartēšana. Faktiskā degvielas ekonomija liekas apšaubāma vai arī tik margināla, ka ar aci nenoteikt.
Offline
shirminieks
Vakar, 18:14 #1308

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1947

Braucu ar: 81


02 Oct 2025, 17:27:42 @cmax rakstīja:

02 Oct 2025, 16:57:32 @shirminieks rakstīja:
Mild-hybrid vispār ir kaut kāds marketologu izgudrojums - tad jau arī E61 bija Mild-hybrid, jo ģeneratoru (iespēju robežās) darbināja tikai pie bremzēšanas

Pēc būtības hibrīds ir tikai tas, kas var pabraukt uz elektrības - jautājums vai kāds no jaunajiem MHEV'iem var kaut vai no stāvvietas izbraukt izmantojot tikai elektrību? Nē. Tad arī diskusija beidzas.

Toyota hibrīdi ir pirmais līmenis, kurus vispār varētu pēc būtības saukt par hibrīdiem, jo tur reāli var sastrēgumos (vai pat ar 50kmh kruīzā) var braukt ar izslēgtu motoru. PHEV jau ir nākamais līmenis.

VAG mild hybrid, ne gluži braukt bet ripo stipri tālāk ar elektŗības palīdzību, galvenā priekšrocīa ir salīdzinoši maigakā motora piestartēšana. Faktiskā degvielas ekonomija liekas apšaubāma vai arī tik margināla, ka ar aci nenoteikt.


Nu bet pats atbildēji - palīdz ietaupīt degvielu, bet pats kustēties nevar..
Offline
Dii
Vakar, 18:19 #1309

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 332

Braucu ar: e91

Tirdziņš simboliski nogājis no tēmas...
Offline
defekc
Vakar, 18:57 #1310

Kopš: 19. Sep 2006

No: Jelgava

Ziņojumi: 14474

Braucu ar: G31, F31, E91, E46 Ci


01 Oct 2025, 19:30:30 @Mizx rakstīja:

01 Oct 2025, 13:50:00 @defekc rakstīja:
tas mild hibrīda ģenerator-starteris neko vairāk nedara, kā palīdz start-stopam veiklāk piestartēties un piedzen pāris kw caur siksnu uz dzinēju, kad ļoti vajag paātrināties. braukt uz viņa nevar.
Brauc tāpat kā visi pārējie hibrīdi. Cik baterija liela un jaudiīga, tik tālu arī aizbrauc ar izslēgtu dzinēju.


nekur viņš nebrauc, man tāds stāv pie mājas. PHEV ir cita lieta.
Offline
Mizx
Šodien, 00:45 #1311

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 7133

Braucu ar:


02 Oct 2025, 18:57:27 @defekc rakstīja:

01 Oct 2025, 19:30:30 @Mizx rakstīja:

01 Oct 2025, 13:50:00 @defekc rakstīja:
tas mild hibrīda ģenerator-starteris neko vairāk nedara, kā palīdz start-stopam veiklāk piestartēties un piedzen pāris kw caur siksnu uz dzinēju, kad ļoti vajag paātrināties. braukt uz viņa nevar.
Brauc tāpat kā visi pārējie hibrīdi. Cik baterija liela un jaudiīga, tik tālu arī aizbrauc ar izslēgtu dzinēju.


nekur viņš nebrauc, man tāds stāv pie mājas. PHEV ir cita lieta.
Ģimenē ir abi varianti un abi jau kādu laiku brauc. Ar nelādējamo visas 20/30 km/h zonas pieveicamas principā gandrīz tikai uz elektrības, jo tās nekad nav garākas par ~9 km. PHEV problēma tomēr ir lādēšana, kā arī tad baterija jau traucē dzīvot aizņemot daudz vietas salonā. PHEV uzlāde braucot ir tik simbiliska, ka tādas principā nav, tas vairāk izskatās pēc solījuma uz papīra. Ja tikai ar elektrību nobraucamais attālums atšķiras apmēram 6x, bet vienam ir jāpačakarējas ar lādēšanu no rozetes, tad lielas ērtības nav. PHEV pagaidām iespējams lādēt tikai publiskās uzlādes vietās un tas kopumā ir garām — kas rēķina ietaupījumu naudas izteiksmē nav parēķinājis zaudēto darba laiku, kamēr to publisko uzlādi noorganizē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, R_BERGS, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo