BMW – tas ir dārgi vai lēti?

 1-20  [21-40]  [41-42] 

diesel, 26. Oct 2002, 19:20

2 Lans

Isteniibaa nejau "ahuunie gabali"" ir tie, kas "nojaaj" jebkuru auto. Uz garajiem gabaliem motora muuzs attieciibaa pret pilseetas auto ir 2x lielaaks. Jo galvenie motora dilshanas iemesli ir taa iesildiishanas laikaa un ja notiek veiktas savlaiciigaas nepiecieshamaas apkopes. protams no reaalaam ilgstoshaam paarslodzeem.

diesel, 26. Oct 2002, 19:11

....pats savam neesmu reekinaajis, domaaju , ka man ir vairaak. 2.4td kopts motors ir nenobraucams. pat 1000000 var novaaleet, izturiigaakais no visiem BMW diizeljiem, un prasa vismazaakos ieguuldiijumus motoraa apkopee un remontos.

Lans, 19. Jul 2002, 10:27

Chrysler:
neiet jau runa tikai par motoru bet par mashiinu kopumaa, tev vajadzeeja paraadiit pa cik tu vinju nopirki ! tad vareetu arii objektiivi domaat cik tie remonti atmaksaajas !!! Tas ka 524td lielaakajaa daljaa gadijumu ir krietni nojaati ir fakts, jo taadelj jau peerk diizeljus, lai mochiitu ahuunaakos gabalus !!!

Chrysler, 20. Jun 2002, 09:13

Ej Tu nost, Lans. Tu palasi kas tam dīzelim ir darīts? Izņmemot kā zobsiksnu, vienu tosolas šlangu un viss! Pārējais ir tikai un vienīgi hadene. Un vispār Tu izlasīji, ka tie izdevumi ir ar OCTA, ceļa nodokli, riepām? Gan jau nelasīji, ja reiz tā runā. Ai, ko man te skaidrot, cilvēkam, kurš nepieņem faktu par realitāti un dzīvo mākoņos.

viesis, 19. Jun 2002, 15:08

/Ikdienas viesis/- Prfctyon.
Manam BMW ir parastais četrinieks ar režīmiem. Darbojas ideāli. Vizuāli eļļa arī nemaz vēl nav tumša. Bet reizi trijos gados taču eļļa ir jānomaina ?

Lans, 19. Jun 2002, 15:04

nu, bljin, nefiga sebe remonti ! un ta veel saka ka diizelis ir leetaaks !!! interesanti pa cik ta vinjss nopirka vinju ? ja jau jamais bija taadaa staavoklii!!! tagad padomaajiet cik tas viss maxaatu cilveekam kurshh nevar to visu pats dabuut gatavu !!! cena x 1.5 kaa min...... pesec !!!!!

PERFS, 19. Jun 2002, 14:24

jaamaina kaarbas zupa? tad jau ir nezheeliigais nobraukums. (runa iet par piecpakaapju automaatu). vai arii Taveejam veel vecais chetrganjgju?

viesis, 19. Jun 2002, 14:17

Es ar līdzīgu e-34 1990.g.,automātu, 525 parasto motoriņu, - braukāju jau trešo gadu. Izņemot ziemas sezonu, tad izmantoju sievas skorpi.
Ekspluatācijas izdevumi? Nedomāju, ka tos varētu uzskatīt par lieliem. Ja nu vienīgi benzīns. Darbdienās braukājot pa maršrutu Sloka-Rīga -Sloka,mēnesī 50-60 Ls iztērēju. Reizi gadā, eļļas un filtra maiņa. Šogad nomainīju izpūtēja pakaļējo bunduli /72Ls/ , kaut kādus sīkumus no priekšējās ritošās/ap 60 Ls/ un pakaļējā tilta lielos piekares sailentus/ap60Ls/. Pagajušajā gadā mainīju arī kartera blīvi un tika regulēti vārti. Tagad pienākusi kārta automāta eļļas maiņai. Tas arī triju gadu laikā viss. Nelielas problēmas bija ar oriģ. 15,5 lieluma riepām (t.s. 415), bet izdevās vairākas iepirkt no sludinājumiem. Šai sezonai pietiks. Braucējs esmu prātīgs, uz lieliem ātrumiem neizeju, koksēšana un dragošana krustojumos, nav mans stils. Tumši zilas krāsas kopšana arī prasa darbu. Bet auto izskatās kā no bodes.
Kopumā: šo auto var uzskatīt par ļoti labu ,ērtu,šodienas prasībām modernu. Ne velti vācu auto žurnālos šo BMW modeli sauc par "graciozo" BMW.
Manuprāt, E-34 pēc vizuālā dizaina, ir glītāks nekā pašreizējais 500 modelis. Pašreizējam 500 modelim man ļoti nepatīk aizmugure, kura ir ļoti japāniska un līdzīga Toijotu Avensis.
Loģiski, ka ekspluatācijas izdevumi ir cieši saistīts jēdziens ar īpašnieka braukšanas kultūru,manierēm un stilu. Fiksajiem zēniem neieteiktu BMW ar automātiskajām kārbām, kuras ar dragošanas veida braukšanu var piebeigt ātri
vien. /iAuto ikdienas viesis/

PERFS, 19. Jun 2002, 12:45

Chrysler, 19. Jun 2002, 08:30

Jā jā viesi KB - zinu uz ko Tu tēmē! Par to signalku - Tu taču pats labi zini ka liela daļa no signalkas uzstādīšanas ir darbs - par cik es to liku pats, tad tā arī maxā. Kapēc tik lēta? Ļoti vienkārši - dīzelim (vismaz 524td) nav tādas ķēdes, kuru elektriski pārraujot to nevar piedarbināt. Komplektā ar signalku tad ir jāliek kapota bloķis. Bet vispār Tavs piemērs labi pierāda vienkāršu patiesību - gribēs aizdzīt - ar treileri aizvilks, un nekāda 1000 Ls vērta signālene nepalīdzēs. Un pērkot "krutu" signāleni Tu nemaz nezini, kur tā patiesībā ir likta kopā (varbūt ķīnā, a varbūt leitijā). Ražotāji šodien lai samazinātu izdevumus dara ne tikai to. Un atverot vaļā to signāleni - tici man, 80% detaļu un komponentu ir vienu un tie paši - ij lētajā galā ij dārgajā. Vispār jau man ir padomā elektromehāniskais kapota bloķis - rokas par īsu, nespēju to visu uztiasīt.
Par tām riepām: neesmu nēsājies ar 180 un diez vai nēsāšos. Par to kordu - ja vien viņam nav iekšēju defektu (ko starp citu atjaunojot pārbauda), viņam nebūs ne vainas. Un vēl: kurai vēl riepai - pat jaunai dod garantiju? A šitām ir - viens gads pret korda defektiem un noslānošanos. Tā ka nav nemaz tik sūdīgi. Starp citu pasties uz ielām - 80 % autoparka (btw arī BMW) vālē ar lietotām no Vāczemes, KURĀM PAT KORDA TESTI NAV VEIKTI! Un es neesu dzirdējis nevienu gadījumu, kad auto būtu aizgājis pa pieskari tieši atjaunoto riepu dēļ. Labāk es vālēju ar tādām kā ir, nekā pērku lietotas...
Par to gultni - kamēr nedzied, varu braukt. Un diemžēl gultnis nu nekādi nenonāk šī gada izdevumos. Gads beidzās 26. maijā.
Karoče, naudu izmest nav lielas mākslas.

PERFS, 19. Jun 2002, 00:03

vispaar jau pievienojos apaksheejam viesim. it iipashi par riepaam un pretaizdziishanas iekaartu!

viesis, 18. Jun 2002, 20:46

Crysler! Tu aizmirsi otru gultni piereekjinaat.Starp citu, ja tavam auto mirst pakaljeejie gultnji tad noskreejins ir ap 300 tuukst.km.

Principaa es nezinu kas taa par signlaku par 30Ls!!! Ko tu ar to gribi nosargaat? Man bija bemis 525i e34 ar labu un daargu signalku- nozaga. Tagad braucu ar 525 tds- pats zini. Tev ir drusku savaadaaka pieeja pret auto, jo tev rokas no dee... neaug. Tai pashaa laikaa es nekad !!!!! nelikshu savam auto MASTER riepas, kuras ir vismaz 7 gadus vecas!!! Man buutu bail, ka ejot ar 170 liikumaa man atmaktos kordi.

Waldis, 18. Jun 2002, 15:54

...mjaa... paskatiijos, ka Aldis veel iereekjinaajis TA un OCTA izmaksas... un riepas arii? Nu tad jaa, BMW tas ir leeti! ))

PERFS, 17. Jun 2002, 19:58

Edzulis

Rozalija, 17. Jun 2002, 19:41

WOW, tagad man ir iedvesma paskaitīt savus izdevumus!

edzulis, 17. Jun 2002, 19:39

Bļin.skatos,ka perfs kaut ko arī rubī Pareizi sacīts!!!

PERFS, 17. Jun 2002, 19:18

Rons - zinaamaa meeraa jau naakas Tev piekrist, bet paluuk, cilveeks speeka gados (t.i., Chryslers), kursh jau ir izdauziijies trakajos jauniibas gados un ar smaidu noskataas uz taadiem kaa mees, noteikti shobriid ir izvirziijis sev citas prioritaates (gjimene utt), kuras staav paari veelmei pameeriities kurstojumos.

Rons, 17. Jun 2002, 19:01

pensionaaru auto.Prieskh tiem kas skaita degvielu taapat kaa sievietes kalorijas. Galvenais ir jauda, benziina izmaksas nav svariigas.

Melvins, 17. Jun 2002, 17:33

grūti man šo komentēt

manam bmw530i uzturēšanas izmaksas mēnesī ir ap 100Ls + degvielu es mēnesī nobraucu ne mazāk, kā 130Ls apmērā ...

vienīgais - Chrysler dati spēcīgi izmainītos, ja tam visam pierēķinātu klāt kvalitatīvas remontdarbnīcas izmaksas

ar smaidu,
Melvins

Bimmer, 17. Jun 2002, 15:52

Tās ir muļķības, ka mazlitrāžas auto ir ekspluatācijā baigi ekonomiski, kaut vai, piemēram, OKA- cik ietaupi uz benzīnu, tik izgrūd detaļās...

 1-20  [21-40]  [41-42] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties