Šosejas autosportā varēs piedalīties arī ar ikdienas auto

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-81] 

viesis, 17. Aug 2006, 23:11

es atbalstu to lai nebutu tehniskas apskates! redz, esmu izgudrotaajs, un ja es nonemu amortizatorus un iemetinu nekustiigu cauruli iipasi sim pasakumam [lai nebutu nekadas sansveres liikumos] tam vajadzetu nostraadaat + tehnisko apskati gan ar tadu neiziet! + par N2O vai Eetera sisteemu nekas nav teikts! ari to es gribu izmeginaat tiesi trases apstakljos nebis uz ielas! ceru ka TA uzliime nebuus vajadziiga! --=[DamagE]=--

wiso, 24. Jan 2005, 18:32

Pilnigi piekritu sai domai!

Vadik, 18. Jan 2005, 18:29

Esli chto to i sostoitsa v Bikerniekax, to dlina pramix uchastkov budet ograchinena retarderami na rassojanie v 100 merov, tak ze kak i v amatieru rallye

vettori, 16. Jan 2005, 17:58

To Sandis_UR: Katram masīnā līdzi jāvadā viens ārsts un viens ugunsdzēsējs ))

Sandis_UR, 16. Jan 2005, 17:51

Man prieks.
Sakiet kaada varetu buut daliibas maksa un vai aptiecinjai ar ugunsdzesamo ari bus jaabut, jeb par to jau ruupesies profesionaali ugunsdzeeseji un aarsti.

Rozalija, 16. Jan 2005, 12:24

Viss ir izdomāts !

Sandis_UR, 14. Jan 2005, 15:07

Rozalija!
Vai juuus spesiet masiinas piekari paarbaudiit ta kaa to speej TA. kad masiina tiek pacelta un izkratita, un tur paraadas visas luftes un kartiigi apluukoti visas skjidruma nopluudes utt.
Reekjinies to ka sacensiibu dienaa var liit , kas noziime, ka diez vai kads grbess liist zem masinas un visa masinas apaksa buus ar dubljiem.
protams ari pirms sacensibam vaig iziet tehnisko komisiju lai izslegtu negadijumu varbutibu lidz minimumam.
Un jaizdoma tehniskajos notiekumos kaadi notiekumi attieciba uz automasinu tehnisko paarbuuvi.

SPY21, 11. Jan 2005, 16:29

Noteikti piedaliishos )

Armo, 11. Jan 2005, 15:53

Man jau liekas, ka tur tās fiškas un rotarderi būs izlikti tā, lai vidējais ātrums trasē pēs LAF pieprasījuma nebūtu lielāks par xxx km/h. Var jau uzlikt mucas, kuras jāizbrauc ar 1 robu un tad taisnē atvilkt 150 km/h, bet tas jau nav interesanti. Interesanti ir līkumi, interesanti ir kad vidējais ātrums ir liels un nav šausmīgi jāskrien vai arī šausmīgi jāvelkās.
Man arī patika pēdējā FHM Zebras extrēms - dragreis ar apgriešanos par 360 grādiem.

noisex, 11. Jan 2005, 01:47

varetu i piekrist Vadikam, bet nu nedaudz parinkjot pa trasi tomer gribas

vettori, 11. Jan 2005, 00:48

Kad tad īsti ir provizoriskie datumi kad varētu sākties treniņi, kādi ir sacensību datumi??? Tās būtu sestdienas, svētdienas vai darbadienu vakari???

Vadik, 11. Jan 2005, 00:28

a chto vam meshaet kupitj obiknovennuju e30, vstavitj karkas i sedja s remnami, pri etom rasxodi budut minimalni. i kataites sebe skolko xotite po trassam i nasratj na otsutstvie texosmotra. tolko ne nado putatj avtosport, daze na tokm urovne, s ezdoi po ulicam na ulichnix mashinax. ja smotrel video s 333, tixij uzas i eto na ochen medlennoi i bezopasnoi trasse, a chto mozet ne dai bog sluchitsa v bikerniekax, ja daze predstavitj ne mogu. Ja mnogo raz videl, kogda gonochnie mashini vletali v beton i lica gonschikov skorchivshiesa ot boli i eto na specialno podgotovlenix mashinax s karkasami i sidenjami i vsei ostalnoi labudoi. Kazdij punkt texnicheskogo reglamenta FIA po bezopasnosti propisan chei to krovju. tak naxrena nastupatj na grabli, na kotorie uze do vas kto to nastupil?

Rozalija, 10. Jan 2005, 20:30

Paldies par laba velejumiem, bet pareizaak to tomeer buutu adreseet citiem cilvekiem, kas sho projektu ir iesaakushi un vairaak biida. .. Par jostaam un benkiem, protams, labaak buutu tas un tas, bet ja buutu tas (par obligaatu nosaciijumu) , tad cik buutu to brauceeju ? Sacensiibas ir domaatas amatieriem, galvenokaart.

noisex, 10. Jan 2005, 20:09

pilots tu pieraxtijies atsaldenjos/kamikadzes? pareizi vadiks teica, bikjernieki ir sarezgjita/likumaina trase, piekam no droshibas viedoklja - NEIPASHI drosha pie lieliem atrumiem, jo malas rotaa betons un zzogs, nevis grants vai zalajs ar riepaam...lidz ar to pfu pfu pfu kada izlidoshana no trases vai nedod dievs frontala iebraukshana kaut kur varetu but diezgan pasmaga, tapec iepazishanas ar trasi/treninjbraucieni, un ne jau taa, ka paris cilvji iepazistas un mierigi parinkjo pa trasi, bet dazzi "atsaldeni" sez 50cm attaluma no tavas pakaljas un megjina kaut ko piradit Lai vai kaa, es uzskatu, ka 4(.) jostas butu labak neka 2(.)...es domaju likumos taisnos benkjos ari butu pasudigak nosedet, tad nu recaro ir minimums, ja ne kads sparco sedeklitis OK, cerams, ka Rozalija tev viss izdosies un pasakums bus..mosh man ari savu 323o bikku pietaisit un pabraukaties.

pilots, 10. Jan 2005, 18:19

Jee ,labene varees kruta noshkjilt aparaatu!)

Rozalija, 10. Jan 2005, 18:12

JZ - tieši tā. Tā uzlīme ir vajadzīga tikai lai papiiros vinja buutu. Tikai, lai skaitītos,ka ķipa viss ir kārtībā. Bet realitaatee viss var buut pavisam savaadaak. Godīgi sakot, man tas nenormāli tracina. Ja auto ir IDEĀLS, arī atbilstoši CSN tiek uzturēts tehniski nevainojamā stāvklī, bet nu kādai tantei birojā vajag to uzlīmi, un viņai pat neinteresē kādā tehniskā stāvoklī ir tas auto. .. Katram dalībniekam, pirms došanās trasē, būs jāparaksta tāds kā līgums. To būs izstrādājuši speciālisti. .. Piekritīsiet, ka Latvijā ir daudz tūnētu, pārbūvētu, utt, auto. Kuri nevar iziet tehn. a. Un ne jau dēļ tā, ka tur tur kautkas gāžas nost. Domāju, ka tas būtu milzīgs progres vispār amatieriem, arī prof, un jebkuram ar ikdienas auto, ar tūnēto auto.

Armo, 10. Jan 2005, 15:43

Armo: lai gan sēdēt tribīnēs un aplikt braucējus, dažkārt arī ir interesanti, bet tikai tāpēc, ka nav "iespēju" pašam "gāzt" ;-) Ja kas, atvainojos visiem atsaldētajiem un širmovikiem, jo kādreiz pac tāds biju ))

Armo, 10. Jan 2005, 15:09

JZ: nu tā arī bija domāts Pēc pieredzes varu pateikt, ja domājat, ka tagad širmoviki un atmarozi kāps iekšā savos "urbjos" un nu tik "smērēsies" gar Biķernieku trases sienām - nekā nebija, hren jums. Viņi vai nu tusēs kautkādā sētas dragreisā vai arī sēdēs tribīnes, kodīs un apliks braucējus. Lai atmarozus dabūtu uz gonkām nezinu kas ir jāizdarā!

JZ, 10. Jan 2005, 14:59

Armo, kjiveres, kreeslus, siksnas paarbauda visaas TK vienmeer! Taas izveeles paarbaudes veelaak skataas citaam lietaam, vai aatrumkaarbas paarnesumi atbilst homologaacijaa aprakstiitajiem, bremzes, motora detaljas utt, taadas paarbaudes arii veic peec protestu sanjeshanas...

JZ, 10. Jan 2005, 14:56

Es neteicu, ka jaauzticas TIKAI uzliimei, es saku ka TA uzliime(atcereesimies CSN, kur ir rakstiits, ka vadiitaaja/iipashnieka pienaakums, ir uztureet transportliidzekli atbilstoshi TA prasiibaam) nonjems lielu dalju atbildiibas no organizatoru TK pleciem! TK, protams, var buut veel stingraaka par TA apskati, tas ir pashu organizatoru interesees, bet vajag padomaat par to, lai kaads cietushais(tfutfutfu, kaut taadu nebuutu!) vai valsts neizdomaa peec tam tiesaaties ar organizatoru...

 1-20  [21-40]  [41-60]  [61-80]  [81-81] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties