Ceturtais mēģinājums pārspēt Krievijas ātruma rekordu

 1-17 

viesis, 08. Aug 2006, 16:40

latvijaa tiesi taads pats 966 ar Techart paketi proti 530z/s ir braucis 315km/h

viesis, 11. May 2004, 20:14

man liekas ka viņiem tas ceļa gabals ir par īsu, lai tak aizbrauc uz kādu citu, krievijā tādu izmēģinājumu poligonu ir da hu... un vairāk palicis.

diesel, 11. May 2004, 19:58


..kaadi fantastiskie 305km/h. Loli tie krievi, lai ieiet e39.de , otrs variants lai izbrauc ar e39 M5 bez ierobezotaaja un mazaaku jaudu nekaa iepriekshmineetajiem porshiem

Speed3, 11. May 2004, 17:39

Man piedur tie atrie aparati.

foobar, 11. May 2004, 07:14

tabulinju shai rakstaa neatradu

Bimmer, 10. May 2004, 18:04

foobar, Tu par termometru vai spidometru prasi? Ja par spidometru, tad normāla žurnāla auto testos ir veikti arī pašu mērījumi ar profesionālu (precīzu) mēraparatūru, kas nosaka patieso automobiļa braukšanas ātrumu. Tas tika veikts arī konkrētajā testā. Testā arī norādīta tabuliņa, kur ir spidometra uzrādītais ātrums un atbilstoši tam - precīzās mēraparatūras fiksētais.

gt99, 10. May 2004, 16:42

Viesis 2004-05-10 16:34:54: Mēs saprotam, saprotam. Tehn. univ. nebeigušiem lasītājiem vieglāk saprotams, ja runa iet par Zs Zs un Nm ir saistīti lielumi, un ja viņi apstājās pie tiem 540 zs, tas nozīmē, ka viņi apstājās arī pie konkrētiem Nm, kas vēl nebeidz nost kārbu.

viesis, 10. May 2004, 16:34

kad jūs vienreiz sapratīsiet, ka ātrumkārbai ir pofig cik zirgi ir motoram, ātrumkārbu var saplēst pārāk liels griezes moments.

Mizx, 10. May 2004, 16:11

Dīvaini, vai nu kaut kas nav īsti pareizi iztulkots, vai autoram maza pieredze ar automātiskajām ātrumkārbām: "Lai bezjēdzīgi neslīpētu asfaltu, automātiskajā režīmā automobilis uzsāk kustību ar otro pārnesumu. Uzsākot apdzīšanu, nav nepieciešams iespiest pedāli līdz grīdai, lai nostrādātu kick-down. Pietiekami vienkārši veikt strauju kustību ar labo kāju, un „automāts” paklausīgi ieslēgs pazeminātu pārnesumu. Lieliski!" -- par citām nezinu, bet šis teksts pilnīgi atbilst jau vismaz 25 gadus veciem MB "automātiem", kas parasti sāk ar 2 pārnesumu un "kikdauns" nenozīmē viss līdz galam nospiestu pedāli, bet gan strauju pedāļa nospiešanu kaut tikai līdz pusei straujam paātrinājumam līdz, piemēram, 50, 100 km/h, līdz grīdai spiedīs vien gadījumā (bet tas noteikti jādara strauji, ne vienkārši uzspiežot!), kad vēlams sasniegt pēc iespējas lielāku ātrumu noteiktajā brīdī.

SpOrcMeN, 10. May 2004, 11:59

protams ka melo, vai tie dzeki vienkarshi nemak gaziti iespiezt grida ))

foobar, 10. May 2004, 08:08

bimmer, un kur tu to kjeeri?

Bimmer, 09. May 2004, 23:19

///Maxi, pie tādiem ātrumiem spidometrs jebkuram automobilim krietni vien kļūdās. Konkrētajam auto (kā norādīts vienā testa tabulā konkrētajā žurnālā) pie spidometrā rādītajiem 80 km/h patiesais ātrums ir 75km/h, bet pie 260km/h spidometrā - 252 km/h. Prastākiem automobiļiem šī kļūda ir vēl izteiktāka - pat 15-20 km/h diapazonā pie ~200 km/h braukšanas ātruma. Spidometram patiesībā ir tikai tīri informatīvs raksturs, tāpat kā spirāles termometram

foobar, 09. May 2004, 22:14

tad tas auto joprojaam slaapst peec 250km/h?

diesel, 09. May 2004, 21:59

... automaats

Hesus, 09. May 2004, 20:28

gribētu uzzināt kas tie pa diskiem?

Maxis, 09. May 2004, 20:15

Neizlasiju, bet neiet vinjeim tie sroti. LV taks rekords ar prastu turbo poršu laikam 307 spidometrā (melo, drosivien suka)

wheels, 09. May 2004, 19:46

labs aparaats!! izputeji baigi amizantie

 1-17 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties