Aston Martin DB7 pārtop par Aston Martin DB9

 1-20  [21-22] 

viesis, 05. Dec 2003, 14:41

Vispār jau AM un Ferrari tiek ražoti līdzīgos apjomos (pēdējam ir 3-4k gadā, pirmajam kaut kas tā pat). Pārmērīgā cena tieši no tā jau arī rodas, ka autiņu pārāk ilgi marinē rūpnīcas telpās. A par kvalitāti - ja nav braukts, nevar arī salīdzināt.
Bet tas nu tā, galīgi neobjektīvs komenc.

viesis, 04. Dec 2003, 00:18

nu, hemer, tādu hujņu te sarakstīji, ka man pat slinkums tevi pārlabot. tu man sāc atgādināt vienu mūsu autožurnālistu ar iniciāļiem N.A. kurš nu nekādīgi nevar pieņemt ka lūk viņš ir kļūdījies un viņu kāds ir pārlabojis un pat bišku apdirsis. un ja kas, tad zini ka anglijā ir divas dažādas un neatkarīgas firmas, tikai nosaukumi atšķiras TVR un TWR. tev arī ir lielas problēmas ar saprašanu. astons man nepatīk, jo tajā pārāk daudz iekšā jaucas fords, bet ferrari iekšā fiats nelien un nebāž visādas detaļas no fiatiem.

HeMer, 03. Dec 2003, 15:17

to: Viesis. TVr, nevis TWR. Un ko tu atradīsi iekš Ferrari, kas arī gāja uz lielu, lielu pakaļu? Tā firmele pēc sava "commendatore" Enzo nāves būtu nogrimusi, ja to savā paspārnē nebūtu pārņēmis Fiat, kurš savus auto ražoja arī Polijā, no kuriem savukārt izveidojās Žiguļi? Tā kā par radniecības saitēm - labāk jau Ford... Var jau arī Maserati te piešūt, jo 60-70tajos nedz Ferrari, nedz maserati ar īpašu kvalitāti neizcēlās - autiņi bieži vien bira pa detaļām. Tikmēr DB6... Ja pie Ferrari nebūtu ķēries Pininfarina vai Džudžaro, diez vai tur kas būtu sanācis. UN par lētajiem slēdžiem nevajag - tie darbojas, un ilgi. Un vispār - who gives a *? Vai pērkot Cartier pulksteni, kāds skatās, cik kvalitatīvi tajā ir uzstādīts mehānisms? Ilgi varētu debatēt par to, kā būtu, ja būtu. Aston Martin ir un paliek ikona, tāpat kā Rolls - Royce un Bentley, kas arī pieder vāciešiem.

viesis, 02. Dec 2003, 21:18

HeMer, ānusgalva tu esi. nezinu kurā vietā tu saskati šdevru. ja nemaldos, tad ja angļu TWR neuztaisītu lēto aston martin, tad varbūt šodien nemaz tāda AM nebūtu, jo kompānija ļoti sekmīgi gāja uz bankrotu. a gribi pateikšu kas bija tas lētais astons? DB7, ar sūda V6 un būtībā pēc dinamiskiem rādītājiem tas neatbilda kategorijai kurā to bāza ražotājs. vēlāk atnāca prestižais V12 dzinējs, bet salons tāpat palika sūdains ar lētiem slēdzīšiem no ford mondeo. vot tas tik ir prestižs nopirkt dārgu mašīnu, labas mājas vērtībā piebāztu ar visādiem sūdiem no forda dārgā apvalkā. dzinējs starp citu arī nāk no cosworth, kuri to kādreiz eksperimenta pēc izstrādāja priekš koncepta ford indigo (bija tāda mašīna NFSII piemēram) saliekot kopā divus V6. tad parādījās vanquish, kas pēc izskata ir anglis, biet iekšā vācietis, nav viņam vairāk tā aura, kas bija veciem modeļiem, kaut vai lētajam DB7. tas ir tāpēc, ka piemēram paneļa dizainu pieņēma debīls vācietis, kurš agrāk strādāja bmw, un viņš noraidīja visus angļu piedāvājumus. varu pateikt, ka deimons hils labāk izvēlētos ferrari 575M maranello nevis vanquishu. nezin kāds sanāks BD9, bet pēdējos modeļos šedevrs, kā saka "через жопу прет"

GirtzB, 02. Dec 2003, 20:15

HeMer pilnīgi nepiekrītu(ieskau papētīt abu ražotāju vēsturi)

nrcha, 02. Dec 2003, 18:06

mjaa, ar siekalaam var aizriities..

I_v_a_r_s, 02. Dec 2003, 13:57

Beetee1: Saliidzinaat peec skaistuma savaa starpaa var jebko, jo kriteerijs ir vienkarshs - kas labaak patii, tas ari ir skaistaaks.
Tas, ka katram viedoklji atshkjiras, tas, protams, ir pashsaprotami.

valvoline, 02. Dec 2003, 13:49

Pavisdam neslikti izskataas........... pavisam neslikti........

Beetee1, 02. Dec 2003, 13:26

Pilnībā piekrītu zemāk raxtītajam.

HeMer, 02. Dec 2003, 13:03

ā, nupat pamanīju, ka kāds izteicās, ka AM iesūkā Ferrari 360. Nu tad vot - Ferrari ir "mizojamais verķis" kokaīna ošņām, bet Aston - state-of-the-art, šedevrs, uz kura fona Ferrari 360 ir masu produkcija. Tas patiešām ir auto, uz kuru tiekties...

HeMer, 02. Dec 2003, 12:58

Būs jau noteikti arī db9 Vantage. Velnišķīgi skaists. Ne velti iepriekšējo db7 ārvalstu presē dēvēja kā pasaules skaistāko kupeju!

Beetee1, 02. Dec 2003, 11:40

Bikiņ cits līmenis, salīdzinājums ar BMW6 nav iespējams principā.

I_v_a_r_s, 02. Dec 2003, 11:26

Gandriiz tik pat skaists kaa jaunais 6-tais BMW!

Davidoff, 02. Dec 2003, 10:33

Oh..nno patik man tie Aston martin - mosh kadreiz bushu miljonars - tad vareshu sev atljauties sho brinumu !!!!

viesis, 01. Dec 2003, 21:02

nu nu, ruf_hujuf, možka tu sev pagrabā līmē kreisos astonus ar veco labo "klej moment", bet oriģinālos DB9 sametina ar ultraskaņu. a kas attiecas uz mašīnu, tad neskatoties uz alumīniju un pārējiem viegliem materiāliem tas tāpat sver 1700kg. līdz ar to neskatoties uz lielāku jaudu tas tāpat iesūkā Ferrari 360.

GirtzB, 01. Dec 2003, 18:26

Kādēļ jāturbinē Vanquish dzinējs lai dabūti virs 500zs? Var takš paforsēt biš. 6.0l galu galā.

Ruff, 01. Dec 2003, 17:42

nee, arii shitos taisa ar rokaam... interesanti ka virsbuuve kaa ari nesosha ir liimetas kopa...

Beetee1, 01. Dec 2003, 17:40

A kā viņiem tur vecās tradīcijas vēl spēkā, ka iepazīsties ar tā meistara, kas vāks kopā bīdekli, dosjē un rekomendācijām, un iekš. apšuvumu baulē vručnuju no alumīnija loksnēm, vai arī Aston mūsdienās kļepī masovku?

viesis, 01. Dec 2003, 17:35

sakiet ko gribat, bet tieshi aston martin ir mans sapnju auto

viesis, 01. Dec 2003, 17:28

Paaraak liidziigs Vanishque.

 1-20  [21-22] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties