Aston Martin kompānija Frankfurtē reprezentēja savu jauno kupeju DB9, kas 2004. gadā nomainīs DB7 modeli un ražošanā atrodas jau 10 gadus. Jaunais Aston Martin DB9 kļūs par vienu no etaloniem starp luksus sporta automobiļiem.

:
: : |
:6-litru V12 dzinējs ar 450 Zs: |
:„Devītais” būvēts uz pilnībā alumīnija šasijas un aprīkots ar modificētu „septītā” dzinēju:
Cosworth konstruēts 6-litru darba tilpuma V12 dzinējs, kam ir 450 Zs liela jauda un kam jau pie 1’500 apgr./min vadītāja rīcībā būs 90% vilkmes, ar 6-pakāpju manuālo vai „tiptronic” sekvenciālo ātrumkārbu. Tas ļauj
DB9 sasniegt iespaidīgus dinamiskos rādītājus: maksimālais ātrums ~310 km/h, paātrinājums līdz „simtiņam” ~4,6 sekundes. Vēlāk iespējams parādīsies vēl jaudīgāka dzinēja versija ar divām turbīnām, kuras jauda pārsniegs 500 Zs robežu.

:
: : |
:DB9 reprezentēja šīgada Frankfurtes izstādē, pārdošana sāksies nākamgad: |
:
DB7 kļuva par pirmo automobili, ko
Aston Martin izveidoja būdams
Ford koncerna pakļautībā. Tas saglabāja visus „Astoniem” raksturīgos elementus, momentus un iedibinājumus, kas attaisno tā dārdzību pat salīdzinot ar
Ford koncerna
Jaguar zīmola automobiļiem. Šai sakarā ir vērts
DB9 uzskatīt kā „septītā”evolūciju ar, uzlabotās elektronikas dēļ, paplašinātām iespējām. Bez tam, kaut arī bāzes un gabarītu palielināšana ļāva paplašināt telpu aizmugurējo pasažieru kājām, sēdvietu formula tik un tā palika iepriekšējā – 2+2 kupeja.

:
: : |
:Pieejama būs arī kabrioleta versija: |
:Pavisam nesen
Aston Martin publicēja arī informāciju par kabrioletu, kas ir tapis par pamatu ņemot jauno
DB9 modeli. Lai arī
Aston Martin DB9 Volante ir ļoti līdzīgs
DB9 kupejai, tomēr starp automobiļiem ir diezgan nopietnas atšķirības. Ievērojamākās izmaiņas skārušas virsbūvi. Lai kompensētu kopā ar cieto jumtu zudušo virsbūves stingrību, liela daļa virsbūves elementu uztaisīti no jauna. Nelielas izmaiņas skārušas arī automobiļa aizmugurējās daļas dizainu, tomēr automobiļa dizaineri apgalvo, ka automobilis izskatīsies vienlīdz labi gan ar paceltu, gan nolaistu mīksto jumtu. Jumts, protams, būs elektriski paceļams un nolaižams, un šīs operācijas ilgs tieši 17 sekundes. Dzinējs un ātrumkārbas kabrioletam būs tādas pašas kupejai.

Briti plāno notirgot ne mazāk kā 2 tūkstošus automobiļu gadā. Frankfurtē prezentētā kupeja tirdzniecībā nonāks 2004. gada pavasarī. Bet kabrioletam Aston Martin DB9 Volante pirmizrāde būs vēl jāpiedzīvo – tā notiks Detroitas autošovā nākošā gada janvārī. Bet tirgot šo kabrioletu uzsāks nākošā gada rudens pusē. Visticamāk Džeimss Bonds būs ļoti apmierināts ar šo automobili.