Need For Speed

 1-20  [21-34] 

viesis, 11. Oct 2002, 15:12

cghjkdt

edzulis, 09. Aug 2002, 23:46

Iečekojiet griezes momentu visiem. BMW un porscham vienādi,bet aplūkojiet pie kādiem apgriezieniem. NSX vispār #$#$%^#$

viesis, 09. Aug 2002, 17:46

Moraale: ja Tev ir daudz naudas bet tu nemaaki braukt - porsche nepeerc!

viesis, 09. Aug 2002, 17:44

Padumajesh paaris sekunzju atshkjiriiba Ja gonko pa trasi tas protams ir daudz, bet iekdienas gonkaam uz koplietoshanas celjiem es domaaju maz ko izsaka. Lielaaka veeriiba buutu jaapieveersh specu noveerteejumam par porsche vadaamiibu, kas kljuudas nepiedod, kjipa viena taada kljuudinja un minimums pusminuute veeja... lielaaka kljuudinja un tevi apziis pat zjigulis, jo tu guleesi graavii

PERFS, 08. Aug 2002, 19:17

)))))

diesel, 08. Aug 2002, 19:09

Porshe var miileet vai ieniist. Es ieniistu Porshe.

SpOrcMeN, 08. Aug 2002, 13:30

da vi vsje kozli blja es vinjiem iekabinatu ar rakjeti - spokuhaa

AV, 08. Aug 2002, 09:20

TO: WarWind

Par to cenu - tas nav tik viennozimigi, jo, ja nemaldos, Porsche bij auto kuram vislenak krit auto vertiba pa gadiem, kas ilgterminaa ari butu janem veeraa!

WarWind, 08. Aug 2002, 09:12

Kaut kā cipari neiet kopā - skatos tehniskajā pasē M3 E36 - pašmasa 1635 kg, pilnā masa - 1980 kg; par bremzēm - jāprasa kura gada izlaiduma bija testējamais M3, jo sākot ar 1996 gada beigām uz M3 lika M5 bremžu sistēmu un pēc "Auto Zeitung" datiem ir efektīvāka par 911; piem 100-0 km/h M3=34.6m karstām bremzēm un 911=36.8m; pēdējais, starta cenās jaunām mašīnām starp M3 E36 un 911 ir 40000 DM atšķirība, kas manuprāt neatmaksājas.

viesis, 07. Aug 2002, 17:24

Prfctyon: eju jau eju... ))

---
ParaTr00per,
JagXJ12

PERFS, 07. Aug 2002, 16:57

ParaTr00per, neprovocee tautu :P.

Bedo, 07. Aug 2002, 16:57

manuprāt BMW ir ideālākais rezultāts. Porche pazudina cena, hondu diskomforts.(es runāju par sevi)

AV, 07. Aug 2002, 16:53


NB!

Testa runa iet par M3 E36, nevis jaunako M3 E46, attiecigi nav ko satraukties par kritiskajam piezimem,jo tas ir visparzinams fakts, ka M3 E36 nav pac piemerotakais riks laushanai pa trasi (un ari kopuma netiek vertets tika augstu kaa E30 vai E46).

gt99, 07. Aug 2002, 16:49

M3 ir sporta auto. Un Porsche 911, Honda NSX ir ielas auto. Bet, lai visi aiz laimes starotu - visi šie auto ir IELAS SPORTA AUTO (de facto).

Waldis, 07. Aug 2002, 16:43

pagriezhamiibu daudz vairaak iespaido citi faktori nekaa kliirens (kas M3 = 10.9 cm, bet 911 = 11.9 cm);
incanti, vai tad M3 E36 standartaa naaca ar 6pakaapju aatrumkaarbu???

viesis, 07. Aug 2002, 16:43

Cik fantastiski naidiigi texti! ) "luuznis NS(u)X un kraams 911", "Ja m3 nonjemt ātruma ierobežotāju tad apļa laiki būtu savādāki" Kaads niknums no "zaudeetaaju" puses.
Iisteniibaa jau nebija iisti godiigi saliidzinaat tiirasinju sporta auto, kas par taadiem ir veidoti, ar paartaisiitu ielas auto, bet nu tas manupraat ir tas ko visi bmw iipashnieki grib apgalvot - bmw visur ir vislabaakais. Dziive gan pieraada preteejo, universaals buus nevis visur labs, bet visur viduveejs...

---
ParaTr00epr,
JagXJ12

O_Calibra, 07. Aug 2002, 15:31

Savaadaaki laiki ja nonjem aatruma ierobezhotaaju?
Ko tad tas ierobezho, aatrumu 3. paarnesumaa?

gt99, 07. Aug 2002, 15:20

Nee, jo lai ieskrieto līdz tiem pašiem 250 km/h vajag vismaz 1 km taisnes (neaizmirsīsim, ka jābremzē arī), bet trasēs tik garu taišņu nav.

Wicked, 07. Aug 2002, 15:17

Ja m3 nonjemt ātruma ierobežotāju tad apļa laiki būtu savādāki ....

Artis, 07. Aug 2002, 15:16

Ta ko var gribēt no Borisa, būtu testēti un salīdzināti golfs, opels un daihatsu, visi ar priekšpiedziņu, tad tie tik būtu īstie, ko ta viņš saprot no klasikas; vvwpolo/putekļusūcēji/ kausa winners. tpfu.

 1-20  [21-34] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties