Kapēc es izvēlos E30?
[1-20] [21-40] [41-60] [61-80] 81-100 [101-102]
ultraman, 06. Sep 2002, 11:12
skaidrs, ka pikjis nosaka visu. un jo jaunaaks modelis, jo labaaks - ir taada lieta kaa PROGRESS. buutu pikjis, brauktu ar e39 2.8 vai 4.0Bedo, 06. Sep 2002, 11:03
P.S. varētu diskutēt par to ka parlētāku naudu sanāk E30 325 pilnā komplektācijā 90g vai E36 316 dārgāk, tad izjūtas varētu būt diametrāli pretējas, ja no autiņa sagaida tieši dinamiku un asās izjūtas.viesis, 06. Sep 2002, 11:01
kaa saliidzina mashiinas taa e30 ar e36, bet kaa nonaak liidz cenaam taa liek izveeleeties starp kadetu un e30 - kaut kaa nekonsekventi sanaak. Papildini savu rakstu ar cenu saliidzinaajumu starp e30 un e36 (bet domaaju ka visi jau taapat to zina no galvas) un tad liec cilveekiem izveeleeties, nevis jauc kaut kaadus kadettus te iekshaa. Esmu paarliecinaats ka cena nosaka 95,7% pirceeju izveeli starp e30 un e36 - un tikai tad naak stila noziime utt. Piekriitu teiktajam, ka katram savs auto tuvaaks, bet es jau taapeec nekliedzu, ka mans e36 ir pasaules naba un e46 ir suuds tikai taapeec ka nevaru vinju atljauties. ///HMBedo, 06. Sep 2002, 10:59
negribu sarūgtināt BMW E30 fanus, bet man liekas ka viss šitais raksts ir subjektīvs.(pats nobraucu 3 gadus ar E30 un tagad 2 ar E36)BMW evolūcija ir tā lieta kas attīstās uz labo, tas ir, jo jaunāks modelis jo funkcionālāks, ergonomiskāks, baudāmāks (viedoklis atšķirties var tikai uz subjektīvām lietām, piem, man liekas ērtāks, man labāk patīk dizains utt.)
Aizmugurājā tilta piekare radikāli atšķiras un ja rakstītājs to neievēro laikam plašāk arī nekomentēšu.
Garenbāze ir krietni lielāka, kas veicina auto stabilitāti(noturībā pret šķērs- izslīdēšanu) un tīri tehniski ļauj iekārtot salonu ērtāk.
lai nu ko nodirstu starp paudzēm bet ne BMW motoru attīstību- par motoriem komenti vairāk kā subjektīvi.
viesis, 06. Sep 2002, 10:47
Piekriitu Martini labi teikts tunings ir auto paarbuuveets kaa tev pasham patiik un nau jeegas dirsties kursh bmw ir labaaks visi labi ja labaas rokaasNoval, 06. Sep 2002, 10:31
martini - tas arī labi teikts !Noval, 06. Sep 2002, 10:21
Rozālij, tas bija skaisti !E30 tas ir stils - dzīvesveids.
Bet arī piekrītu Būmeram par to zara zāģēšanu, jo dabiski viss virzās uz -->.
Man sevišķi patika salīdzinājums : "spiežot e36 gāzes pedāli, ir sajūta, ka spied sūdā......."
Martini, 06. Sep 2002, 10:21
E30 rullz,bet es nekaadaa gadiijumaa neatteiktos no E36 328 kupejas ....no many no fany....taajau ir tunings taa cik es zinu ir auto paarbuuve un paarbuuveets auto ir krietni labaaks kaa standartaa jo taisiits sev un kaadam konkreetam noluukamUn kas taa par huinju no BMW fanu puses tas BMW ir suuds nee tas BMW ir suuds nee taa vispaar ir huinja
ANDERS, 06. Sep 2002, 10:18
Viss ir loti vienkaarshi... Visu nosaka cena... Kas ir daargaks tas arii ir labaaks...E30 no E36 cena atskiras 2x
E36 no E36 M3 cena atskiras 2x
Visu cienu Rozaalijai, vinas E30 rulle, bet...
gt99, 06. Sep 2002, 09:44
Es lasīju komentus un viedokļus šeit un paša tulkotajā rakstā un nonācu pie secinājuma - e30 un e36 ir ĻOTI DAŽĀDI. Bet, kurš ir labāks vai sliktāks, tas jau ir gaumes jautājums.ultraman, 06. Sep 2002, 08:42
ultraman, 06. Sep 2002, 08:39
peec specenes e30 325i 0-100 8.3 sek., a e36 - 8.0 sek. kas tur ar to e eee nezinu... tas pirmais raaviens varbuut ar e30 ir labaaks, taa jau te runaa..(e36 325i)
I_v_a_r_s, 06. Sep 2002, 01:43
Izskataas, ka Rozaalija tieshaam sho raxtu ir raxtiijusi taadaa kaa iedvesmas viljnja iespaidaa! Taa ar "vienu elpas vilcienu", jo dazhas pareizraxtiibas kljuudas bija. Ok, tas jau iisteniibaa shtrunts. Galvenais, ka kaa raxtiits "vienaa elpas vilcienaa", taa ari izlasiijaas "vienaa elpas vilcienaa". Ljoti agresiivaa stilaa raxtiits, bet tas ir ok! Vismaz kaads beidzot pateica visu to labaako par E30, sen jau vajadzeeja!P.S.Bet ja godiigi, tad vislielaakais BMW rulzis ir C1
NixN, 06. Sep 2002, 00:35
Da i vispaar no treshaas seerijas reaalaakaa ir e21, kas ir braucis domaaju piekritiis...NixN, 06. Sep 2002, 00:29
Nu i brauciet ar saviem treshajiem un fanojiet par tiem... Es jau laikaam esmu vecs, ka kriitu un staavu par e28 un e23.viesis, 05. Sep 2002, 22:15
1) e30 vieglumu var vislabaak izbaudiit pa shoseju braucot, kad ir liels saanveejsh un fuures brauc preteejaa virzienaa garaam.2) arii ar M50 ir jaamaak braukt, var braukt arii EEEEEEEE uzreiz
3) piekare ir vienkaarshi labaaka
1) mees saliidzinam standarta modeljus vaine?
2) man nepatiik chetrkantainais e30 dizains (es saliidzinu standarta modeljus)
3) man gan patiik reguleet spoguli labajaa pusee no vadiitaaja vietas (kas protams paaraak biezhi nav jaadara), elektriskie logu paceelaaji arii vienmeer ir bijushi ljoti noderiigi
4) ja labi iemin arii m50 e36 aiziet ljoti normaali
5) kad ieviesa VANOS, samazinaajaas degvielas pateerinjsh un griezes moments kljuva labaaks jau pie zemiem apgriezieniem - viens no spilgtaakajiem piemeeriem, kaa tieshi jaunaaki dzineeji padirsh "vecajiem labajiem"
6) ar gaumi notuuneets "dajebkas" izskatas labi
7) nu cenas zinjaa protams e30 objektiivu iemeslu deelj saliek e36 vienos vaartos
A pajaat reaali, ka shito idzeesiis.
diesel, 05. Sep 2002, 22:07
2 RozaalijaSazin kaadeelj parasti sanaak ka ar kaadu BMW braucam par to fanojam. Man patiik dazaadi arii e30/36, bet protams ir viens vistuvaakais. Un tiiri objektiivi nevar baazt vienaa maisaa e30 un e36, kas ir pilniigi dazaadi un kuru cenas ir tik ljoti atshkiriigas. Ja tuuliit kaads teiks ne par cenu ir runa, bet tomeer objektiivi buus tad, ja katram ir vienaads handihaps nu piem. 12$ , ko nu ? Tieshaam e30 ? ......un veel ne tikai e30 ir domaats jaunam, briivi domaajosham, energiskam cilveekam, domaaju ka tie ir visi paarstaaveetie BMW markas rulzi. Bet vispaar visu cienju.
BOOMER, 05. Sep 2002, 21:04
Rozalijai sanacis labs raksts,bet nemot vera to ka septinus gadus esmu braucis ar dazadiem e30 un sobrid jau vairak ka gadu ar e36 atlausos pakomentet.Objektivie kriteriji:
1)Ja ar e30 brauc visu gadu tad virsbuve "ruses" it seviski dazos gados razotajiem piem. 1989 u.c.
2)motors:nevar salidzinat 325i e30 ar 325i e36, tas nav objektivi.Butu labak nemusi preti 328i e36 un sis sadalas nebutu. Tapat varetu neginat salidzinat 328i e36 ar 328i e46 un teikt seit teikto par e46.Bet jaatzist ka lidz 95 gadam vienigais vera nemamais motors e36 ir M3 3.0,bet parejie tads parejas variants.
3)Piekare e36 ir nesalidzinami labaka par e30 un to var apgalvot katrs ,kas kadreiz ir braucis ar e30 ,bet sobrid ar e36.
P.S. Atcerieties ka BMW ir "krejuma smelama" masina un jo ta ir jaunaka ,jo vairak baudas ta braucejam.Un katram istenam e30 fanam nakamais solis ir e36 un nevajag rakstit tik "liekulojosus rakstus" , tatad nezagejiet zaru uz ka pasi seziet.
viesis, 05. Sep 2002, 21:00
Sorry.viesis es.viesis, 05. Sep 2002, 20:59
E 30 un E36.Vajadzētu sākt ar standarta auto 325.Motoram tā nav E vai Ē(ceru ka sapratāt).E 30 Jauniešu mašīna piekrītu,bet tikai pie mums-nabadzības dēļ.E 36 smagāka ,bet stabilāka.Pēc 3 gadiem varētu būt lielākā daļa brauks ar E36 un attaisnosies:Ar ko tad tas E46 ir labāks.Tavs raksts ir izdevies.Gribu piebilst ka šīs ir manas domas tagad-6 mēnešus atpakaļ domāju savādāk.