Porsche Cayman 987

[1-20]  21-32 

VVRECK 26. Jan 2022, 15:00

Paldies, bija interesanti palasīt!

smudo 26. Jan 2022, 13:56

@1UP - ļoti atkarīgs, kam to auto vēlies. Ja vēlies komfortablu un ātru ikdienas auto, tad ņem jaunāko 911 modeli, kādu vari un gribi atļauties. Labākais performace vēl arvien būs 911, jo tas tomēr ir top modelis vs Cayman, bet Cayman būs labāks value for monay. Savukārt, ja ir kādas specifiskas prasības pret steering feel (no 2010+ gadu auto sliktākais būs 991.1), dzinēja skaņu un dinamiku (turbo vs atmosfēra), tad jau tur ir ļoti garš stāsts, un būtu jāsāk ar Tavām preferencēm.

Mans Porsche hobijauto favorīts 2012+ (sākot ar 981 Cayman un 991.1 911), ja neskaita GT un limitētos modeļus, būtu 981 Cayman GTS ar manuāli, sport seats, PASM piekari, PSE izplūdi (nāca standartā). Šim ir gen 2 PDK, kas arī ir lieliska un uzticama ātrumkārba, kas būtu labāka izvēle, ja būs daudz pa pilsētu jābrauc vai nepatīk manuāli). Pietiekami moderns un ērts ikdienai, 3,4l 340zs 6cil dzinējs (-10zs detūnēts 911 991.1 base Carrera dzinējs) ar lielisku izplūdes skaņu (pre OPF un pre pirmspēdējie ES sound restrictions). Nav raķete, bet nekādā ziņā nav arī lēns. Vienīgi pēdējā gada laikā cenas + 15k EUR uzkāpušas un ļoti maza izvēle. Pie esošajām cenām 991.1 base vai ja kabata atļauj, tad 911.1 GTS (tā pati paaudze - 2012-2016) bez maz būs labāks value for money tā gada auto un vēl nesen pirmos gadus varēja atrast pa 60k EUR. Katrā gadījumā rēķinies, ka 911 uzskars ir uz svara samazinājumu un performance, tādēļ neviens no tiem nebūs ar labu skaņas izolāciju vai ļoti līganu gaitu. Tad labāk kādu MB kupeju skatīties.

Lafter 26. Jan 2022, 12:43

1UP 26. Jan 2022, 12:42

Ja ir viedoklis par 911, interesē 911 vs Cayman, plusi un mīnusi. Patīk 911 interjera/eksterjera dizains, bet visur raksta, ka Cayman ir labāks price/performance un arī dinamika Cayman esot labāka. Interesē modeļi pēc 2010. Agrāk mans dilentanta viedoklis bija, ka ir tikai viens "īsts" Porsche - 911(pašam ir bijis Cayenne un Panamera), bet izskatās, ka starp entuziastiem arī Cayman ir populārs.

smudo 26. Jan 2022, 12:23

@daticho - cik ar viņu esmu komunicējis gadu gaitā PCL pasākumos, viņš arī škiet ir Porsche entuziasts (viņām tādam arī būtu jābūt, ņemot vērā, ka tos tirgo) un noteikti ir uzkrājis arī labu zināšanu un arī braukšanas pieredzi ar tiem auto. Senāk viņš pats arī devās līdzi kluba pasākumos.

daticho 26. Jan 2022, 12:04

Ieviņš nervozi piepīpē aiz stūra

RS7 26. Jan 2022, 11:44

Šis super!
@smudo neturi sveci zem pūra par savu auto, jo ir interesanti redzēt pirms/pēc pārvērtībām!

smudo 26. Jan 2022, 09:39

@CP17 - paldies par info - pa GO nezināju. Vācijā katram reģionam/lielai pilsētai ir "savas" VNZ. Štutgartē ir Porsche galvenais birojs, tādēļ vēl pat līdz mūsdienām preses auto parasti ir ar tieši šādām VNZ, bieži pieskaņojot ciparus auto modelim (911, 71.

@sn - galeriju un aprakstu gatavošana paņem zināmu laiku. Nākamā varētu būt par 944 turbo, ar kuru man ir ļoti liela praktiska pieredze.

Gra 26. Jan 2022, 07:27

Paldies par bagātīgu aprakstu, ļoti noderīgs info!

CP17 26. Jan 2022, 00:21

Šitas ir pareizais skaidrojums?
S: Stuttgart
G.O., which is the German acronym for Gesamtoeffentlichkeitsarbeit, meaning public relations.

CP17 25. Jan 2022, 23:56

#2 sn pasteidzās Sen sen jau esmu ievērojis, ka visos plakātos un preses bildēs nr poršiem figurē S.GO burti, kur aug kājas tam?

sn 25. Jan 2022, 23:35

Paldies par pirmo, bet ne pēdējo, galeriju!

[1-20]  21-32 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties