Ziemas Autosprints. Tukums 2012

Pievienota: 04. Feb 2012, 21:34
Atjaunota: 04. Feb 2012, 22:51

Komentāri (22)

Visas galerijas no lietotāja Puce


Lai gan termometrs aiz loga nesolīja augstāku temperatūru par -20C, tomēr iepriekšējā dienā īsi pirms pusnakts tika pieņemts lēmums aplūkot ko sportiskāku un rūcošāku. Turklāt dzīvajā.

Pamostoties, drīzāk sakot esot pamodinātam, nākamajā rītā un paskatoties pa logu viss bija skaidrs. Ne tikai tas, ka nav variantu un jābrauc, bet arī tas, ka līdzi obligāti jāņem ne tikai fotoaparāts, bet arī saules brilles. Un, protams, no gultas apakšas beidzot jāizvelk laukā siltais slēpošanas apģērbs. Bez tā nu nekādīgi neiztikt.

Tā nu kopā ar vēl trīs ceļa biedriem devāmies ceļā un ātri vien nokļuvām galapunktā. Pa ceļam bijām sociāli sabiedriski un atzīmējām Vāzē visus "bīstamos" punktus.

Kad ieradāmies galapunktā īsti nevarēja saprast vai kaut kas notiekas vai vienkārši kāds niekojas Melnezera krosa trasē. Izrādījās, ka sportistiem tika dota iespēja iepriekš iepazīties ar trasi. Drīz vien pēc treniņiem viss sākās un sniega vērpetes gāja pa gaisu!

Tā kā neko daudz nesaprotu no braucējiem, kas tur piedalījās, tad izteikšu savu vērtējumu un emocijas, ko katra uzstāšanās manī uzjundīja. Ja ko nepareizi saku variet mani pielabot.


Pasākumā piedalījās divi EVO. Viens vecāks un viens šis - X paaudzes.


Vecākais Evo uzrādīja teicamu sniegumu. Ne tikai ar lieliskajiem braucējiem pie tā stūres, bet arī tehniski auto šķita pārāks par nu jau aizvēsturiskiem GT un Quattro spēkratiem, kas savas pretenszijas izrādīja skaļi "šņaukdami degunus".


Ar sarkano - īsto Quattro piedalījās divi mums visiem pazīstami sportisti: Gatis Lapāns un Ilmārs Zausajevs. Abi brauca teicami! Bet Gatis ar katru apli ar vien vairāk man atgādināja, to cik atraktīvi viņš spēj braukt ne tikai drifta disciplīnā. Katrs nākamais līkums tika izņemts ar vien bezbailīgāk un baudāmāk!


Skatītāju nebija īpaši daudz, bet tie kas bija izbaudīja šo pasākumu!


Ātrais pitstops ar pilota maiņu, kamēr krēsls vēl silts un Gatis var doties trasē


Saļut i vperjot!




Pakaļpiedziņas vienmuļo BMW 3.sērijas dominanci izdaiļoja, kā pasākuma vadītājs teica, zviedru Volga


Lamberts veiksmīgi vēl īsti sezonai nesākoties pārsēdās no parastas imprezas uz pareizo - turbo imprezu. Un rezultāti nelika uz sevi gaidīt. Viņu pagaidām ierobežo tikai tehnikas iespējas. Starp citu Jānis turpina pagājušajā gadā driftā uzsākto tradīciju un savu auto ar prieku aizlienē Ralfam Sirmacim.


Organizatori bija sarīkojuši lielisku pārsteigumu visiem, tiem kas ieradās. Aivis Egle būdams tukumnieks piekrita dažus laimīgos, kas pasākuma laikā ziedoja Latvijas autosportam izvizināt ar savējo sporta kaujas zirgu! Domāju, ka šis bija lielisks PR gājiens, lai veicinātu jebkuras autosporta disciplīnas attīstību un apmeklētību! Gaidām nākošos pārsteigumus!


Sponsoru stūrītis EZ-Auto


Viens no diviem e30.


Viens no diviem Golf 2


Viens vienīgais Mitsubishi Galant 4x4! Izskatījās, ka tīri labi vadās. Būtu saimnieks nedaudz bailes pazaudējis, tad pa visam nebūtu slikti!


Honda 1


Honda 2


Golf 2 numur 2


Uzminiet, kas viņam rokā.
Viss kārtībā, viņš skaitījās darbā.


Viens no diviem kompaktiem


Tas pac e30


Šis e36 bija diezgan agresīvi noskaņots. Brauca ļoti smuki. Acīmredzot bija gan pareizās riepas, gan arī pareizā blīve


BMW e30 numur 2


Puika ar žiku darīja ko varēja!


Viens no diviem Golf 3. Šis auto arī bija aprīkots ar pareizajām rezerves daļām un uzrādīja teicamu un atraktīvu sniegumu!


Otrais kompakts


Un tad trasē parādījās lūk šāds agregāts. No pakaļas man atgādināja Suzuki Swift, bet uz loga bija rakstīts Subaru. Turklāt brauca pilnpiedziņas klasē un brauca vareni!


Golf 3 numur 2


Meanwhile in ze skatītāju sektors...
Neviens brauciens nepalika neapmazgāts


Ralfs Sirmacis savā stihijā, bet ar "svešu" piedziņu


Reklāmas pauze..


Klusā daba


Vienā no pagriezieniem bija jāstāv lūk šādu krūmu ielenkumā. Labi, ka visi braucēji bija pietiekami kulturāli un nelika man tajos lekt iekšā...


Tiesa gan Gatis gandrīz mani piespieda to izdarīt.. Sniegs un sasaluši ledus kluči lielā vairumā tika raidīti manā virzienā, bet bailes par uzduršanos augstāk minētiem krūmiem tomēr bija lielākas.


Turpmāk daži skati no vīriem darbībā
















Dažkārt sanāca tā, ka pa priekšu bija kāds lēnāks braucējs, kas aizmugurē braucošam nozīmēja tikai to, ka būs jāveic pārbrauciens






Bija arī viens sierinieks






Kad Hal'am pieriebās, tad šis visus sūtīja...


Un neaizmirsa, katram izrakstīt rēķinu par viņa ciešanām


Bija arī fotoradars


:Labots:
Un tad nāca saldais ēdiens skatītājiem, bet trīs laimīgajiem ziedotājiem deserts!
Starp citu šis bija labs salīdzinājums! Augstākās klases sportists, ar augstākās klases sporta auto parādīja cik ātri (noteikti, ka kaujas apstākļos varētu vēl ātrāk) var tikt izbraukta šī trase. Ja nemaldos, tad labākajam ieliniekam labākais laiks bija 1min 08sek, bet Aivim 45sek. Mirkļos, kad man šķita, ka tūlīt norakstīsies valnī, bremzes viņa auto nostrādā kā naži un sabremzē auto tik daudz, lai asins gabali izpaliktu un tas slaidā sānslīdē metot pa gaisu sniega vērpetes aiztrauktos nākamajā taisnē!




Auto bija tik ātrs, ka knapi paspēju pārskriet no viena foto punkta uz otru. Kad brauca parasts auto, tad ne tikai paspēju mierīgi pārvietoties, bet arī pačatot ar kādu citu fotogrāfu.




Tā kā sniega sega šogad nav īpaši bieza, tad vienā otrā vietā saķere bija diezgan teicama.




Beigās vēlos pateikties Ritvaram par to, ka izvilka mani no mājas, jo savādāk būtu visu šo skaisto laiku nokvernējis mājās.

Ļoti iespējams tiekamies kādā no nākamajiem tamlīdzīgajiem pasākumiem!

J.K.jr.bad.