E21 323i projekts nav miris...PART II

Pievienota: 05. Mar 2009, 19:30
Atjaunota: 21. Apr 2009, 22:28

Komentāri (142)

Visas galerijas no lietotāja Phasma


Sen jau vajadzēja atdalīt remontdarbu sezonas. Tā nu ar jau zināmo ievadu turpinu publicēt padarīto darbu atskaites. Galerijai tomēr jābūt hronoloģiskai un skatāmai klasiskajā veidā! KNLID!

Šobrīd strādāju pie lielā E30 reduktora uzstādīšanas.




======================================================================

Kādu laiciņu izskanēja publisks rājiens, ka nav apdeita, kā arī vēlme redzēt drāmu! Lūdzu...

Radikāli visi puvekļi tika izzāģēti bez žēlastības!




Abi sliekšņi vietā, arī iekšējie ir jauni un pastiprināti.


Priekšgala konstrukcija tapa jauna no bieza metāla.




Jaunas arkas un bagažnieka grīda - roku darbs.





Paralēli top hadene - atjaunota un pastiprināta. Poliuretāna bukses aizmugurējiem plauktiem.





13.12.2008.
Aizvakar operatīvi ieķēru aizmugurējās daļas remontbleķi. Paldies userim Rosigais. Nepagāja ne 36h, ka bleķis jau vietā.












Kādu laiku atpakaļ no USA pasūtīju RCI firmas sporta bāku. Šodien uztapa arī bākas stiprinājumi.










25.12.2008.
Dzudz dzirdēts par walbro un Bosch paaugstinātas ražības sūkņiem. Man gan labāk patīk Aeromotive produkcija...diezgan dārgi! Tad uzgāju OBX produkciju, kurā mājo Aeromotive iekšas un līdz ar to maksā mazāk un nevajag divus sūkņus kā Walbro un Bosch gadījumā. Šim ir 12AN iesūkšanas caurums un 10AN spiediena puses caurums. Solīts, ka šis sūknis var nobarot 1600Hp atmosfēriskajiem dzinējiem un 1100Hp turbodzinējiem. Tad jau manīs kā būs!





17.02.2009.
Baigi daudz darba sadarīts, tikai nebija laika bildes sataisīt. Ienācās jaunu pastiprinātu sporta rokeru komplekts no Ireland Engineering un jauni rokeru stieņi, kurus Latvijā jau vairs nepiedāvā.



Cits slavens ASV kantoris mani iepriecināja ar sporta oversize vārstiem, stiprajām vārstu atsperēm, jokaina sakausējuma sporta vadīklām un vitona vārstu blīvslēgiem.



Turpinās hadenes darbi. Beidzot visi amīši rokā!



01.03.2009.

Ir noslēdzies milzīgs posms - metināšanas darbi, kas prasīja 4 mēnešus, lai nomainītu visu to drāmu. Tika nodrātēta visa mastika un krāsas paliekas. Virspusējā rūsa iznīcināta ar 3M rūsas ripām. Tālāk 2 slāņi grunts un tikai šuves nosmērētas ar mastiku. Vairāk šmāķa sporta autiņiem it kā nedrīkst būt! IMHO sanāca labi!











05.03.2009.

Uzklāta pirmā krāsas kārta.









12.03.2009.

Beidzot pabeigti galvas portēšanas darbi. Visas lūkas ir izvīlētas, saslīpētas un izpulētas. Tālāk jāved galva uz vārstu sēžu piedzīšanu +1mm oversize vārstiem.






17.03.2009.

Vel dažas galvas bildes!





Ir atkal daudz sadarīts! Izgatavoti regulejamie mehanismi aizmugurējiem Bilsteiniem. Beidzot gatavi visi 4 amortizatoru atbalsti ar gultņiem!




Pienāca patīkama paciņa ar daļām. Poliuretāna stabilizatoru stieņu bukses. Tie, kas ir meklējuši, zin cik tā ir reta manta!



Un arī kluči jaunajām bremzēm - EBC Yellow Stuff, paši niknākie ar kevlara un karbona šķiedrām. Īpaši paredzēti sacensībām.



25.03.09.

Beidzot atnāca visi karbona apšuvumi.




02.04.09.

Ir atkal šis tas padarīts! Beidzot realizēta ideja par reduktora atsaitēm. Vēl gan jāsatīra un jānokrāso, bet pie tāda kontrasta vismaz var kaut ko saprast.






14.04.09.

Ir sadabūts second-hand E30 karkass, tagad jāierīko iekš E21. Tā teikt krīzes variants!
* bilde nav mana


20.04.2009.

Ienācās vēl dažas daļas. Par aizm. bremžu klučiem paldies userim JV.




Beidzot pabeigta priekšējā piekare, augstumā regulējamie B6 amji, cietie amīšu atbalsti, jauni SKF riteņu gultņi, modificētas bukses un Brembo bremzes ar 330mm rotoriem.







21.04.2009.

Pēdējais posts šajā galerijā! Pabeigta aizmugurējā hadene. Vietā ir aizmugurējais tilts, reduktors, plaukti, stabilizators un, protams, 300mm ventilējamie bremžu diski un divcilindru Brembo suporti.








Sorrii par bilžu kvalitāti! Bildēju ar garāžas kaķa dirsu.
>>>Turēšu galeriju "ap tu deit"<<<