Online

Pašreiz BMWPower skatās 138 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 Kā apčakarēt kompi ar gaisa mērītāju

AutorsZiņojums
Jokeris
20. Jul 2007, 00:54 #21

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Gaisa tvéréjs nepraktisks vajag saldéjumu likt uz motora tagad saldjiku var katra benzintanka nopirkt a to Rigaa daudz.
Offline
Jokeris
20. Jul 2007, 00:58 #22

Kopš: 02. Jan 2007

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 329

Braucu ar: E-34 1996g

Znachit ariii arpus Rigas var braukt tas tak labi, tikai uz Latgales galu ta pamazak to tanku, janem marazilkaaa lidzi
Offline
M3R
20. Jul 2007, 00:59 #23

Kopš: 17. Mar 2006

No: Liepāja

Ziņojumi: 3158

Braucu ar: i3


2007-07-20 00:58, Jokeris rakstīja:
Znachit ariii arpus Rigas var braukt tas tak labi, tikai uz Latgales galu ta pamazak to tanku, janem marazilkaaa lidzi

aukstumsoma, veel var bagaznieku paarveidot
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:00 #24

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

Motoram nav obligāti jābūt aukstam, lai vadības bloks domātu, ka tas ir auksts!
Offline
Schirm
20. Jul 2007, 01:10 #25

Kopš: 15. Apr 2007

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW 325i 3er

Xexe, pilns rubulis jums toch nav!
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:10 #26

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 01:02, M3R rakstīja:

2007-07-20 01:00, KRS2 rakstīja:
Motoram nav obligāti jābūt aukstam, lai vadības bloks domātu, ka tas ir auksts!

vinam tas ir jaiestaasta

nu var teikt arī tā!



tātad, personigi man vienā drēgnā rītā braucot (gaisa temp bija apm 5 grādi) likās, ka mašīna skrien labāk nekā citās reizēs! ( protams, ka nebija TURBO NOS MEGA BOOST efekts! tātad pavērojot grafiku, temp. devēja pretestība bija apmēram 5-6kilo omi!
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:17 #27

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

nekam nav jābūt aukstam!es pieņēmu, ka gaisa temperatura bija vienāda ar dzesešanas šķidruma temperaturu! jābūt pretestībai temperaturas devēja ķēdē! pavēro grafiku- pieaugot temp. pretestība krītās!

nu karoče tas tāds lauku lētais šķūnings ir!

bet nedomāju, ka ir vēl kāds paņēmiens, kā pa 0,20sant. likt mašīnai iet mazliet labāk! [ This message was edited by: KRS2 on 2007-07-20 01:31 ]
Offline
Driver
20. Jul 2007, 01:19 #28

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

cik esi gatavs samaxat, ja es korekti uztaisu, ta lai autins iet labak, tjipa ka pats saki auksts, bet neviena no motora darbibas rezimiem pec iejaukshanas nav gluki

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Schirm
20. Jul 2007, 01:21 #29

Kopš: 15. Apr 2007

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW 325i 3er

Gan, gan! Ideja taada ka, ja iepluustoshais gais ir auksts, tad noteiktais tilpums gaisa kas iepluust dzineejaa satur vairaak O2 molekulas un auto skrien labaak! Jo gais ir karstaaks jo O2 molekulu ir mazaak uz noteikto gaisa tilpumu! Bet lai panaaktu treknaaku maisiijumu tas atkal nav noteicoshais, noteicoshais ir dzineeja temperatuura kuru vajag mazliet pachakareet! Lai dabuutu treknaaku degvielu! Gaiss mums pagaidaam netruukst!
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:24 #30

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 01:19, Driver rakstīja:
cik esi gatavs samaxat, ja es korekti uztaisu, ta lai autins iet labak, tjipa ka pats saki auksts, bet neviena no motora darbibas rezimiem pec iejaukshanas nav gluki


gļuki viennozīmīgi būs
degvielas patēriņs pieaugs pamatīgi
CO izplūdes gāzēs pārsniegs vairākas reizes pieļaujamo
paaugstināti tukšgaitas apgr.
apgrūtināta silta motora iedarbināšana
ventilators neslēgsies iekšā ( no centra līdz Juglai piektdien piecos labāk šajā režīmā nebraukt )
Offline
Schirm
20. Jul 2007, 01:26 #31

Kopš: 15. Apr 2007

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW 325i 3er

Nu tas jau ir logjiski, taads rezjiims ir paredzeets tikai reizi nedeeljaa!
Offline
Schirm
20. Jul 2007, 01:28 #32

Kopš: 15. Apr 2007

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW 325i 3er

Nekas nekur nav jaastumj, bet zini kad ir taa ka mazliet pietruukst! A negribaas neko nopietnu dariit!
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:30 #33

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 01:26, M3R rakstīja:
nafig vispaar tas ir vajadziigs? nu nopeerk citu auto, kas iet, un nav jastumj, un viss buus


vari būt drošs par 10000%, ka ja mēs visi brauktu ar m3, tad nevienam šādi jautājumi nekad nerastos!
Offline
Machida
20. Jul 2007, 01:34 #34

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 01:31, M3R rakstīja:
rastos


nu tad gan man rēka nāktu!

labi
Offline
Schirm
20. Jul 2007, 01:35 #35

Kopš: 15. Apr 2007

Ziņojumi: 41

Braucu ar: BMW 325i 3er

es esmu vairaak kaa par 10000% drosh ka taadi jautaajumi rastos un kaa veel, jo jaudas jau nekad nav par daudz!
Offline
bmwaddict
20. Jul 2007, 02:43 #36

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles



2007-07-20 00:15, KRS2 rakstīja:
vai tad neviens nav pamanijs, ka ne-līdz-galam- uzsilis motors iet labāk? (negribējās rakstīt auksts)


a mosh papriekshu aizbrauc uz servi un paarbaudi vai tev viss kaartiibaa ar to motoru?
un ja arii iet labaak tad tieshi taapeec, ka tas ir auksts. period.

tad jau praatiigaak ir opereet ar degvielas spiedienu..

bet vispaar topik gavno.
Offline
Instigater
20. Jul 2007, 08:35 #37

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Taapat to visu pasaakumu izbojaas lambda zonde, kaa sajutiis paaraak lielu izmeshu daudzumu, taa kompis sareekjinaas, ka pa treknu un nogrieziis padevi mazaaku un tu tur vareesi dirst un pirzt, bet labaak vinjsh tochna neies. Driizaak tad jau tochna chiptjuunings.

Kad dabonu izbraukt ar draudzenes kompotu, taa pilniig var sajust paverot ruchku liidz galam valjaa, kaa vienaa briidii kompis lieliski nogriezj liesaaku degmaisiijumu. Scuko.
Offline
Phasma
20. Jul 2007, 08:42 #38

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

"Theres no replacement for displacement!", Corky Bell

-----------------
Excitement of building....
Offline
Didzis
20. Jul 2007, 10:29 #39

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


2007-07-20 10:05, Kaspich rakstīja:

2007-07-19 23:25, Schirm rakstīja:
Tātad lieta tāda, ka esmu dzirdējis, ka gaisa mērītājā kko sametot pa taisno, varot apčakarēt kompi, un ideja tāda, ka kompis pie karsta dzinēja domā ka motors ir auksts un dod iekšā baigi trekno maisījumu!
Kāds varbūt zina kuri īsti ir tie vadi, kas tur jāsalaiž uz īso????

muhahaaaaa!!!


:hmm: laikam lieki jautāt, kā risinājās diskusija pēc kuras parakstā parādījās tāds uzraksts

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
Machida
20. Jul 2007, 11:56 #40

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 08:35, Instigater rakstīja:
Taapat to visu pasaakumu izbojaas lambda zonde, kaa sajutiis paaraak lielu izmeshu daudzumu


un kā tad ir ar tām izplūdes gāzēm aukstam motoram? Viņas ir normālas?

Diez vai!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo