Online

Pašreiz BMWPower skatās 127 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: E36 Kā apčakarēt kompi ar gaisa mērītāju

AutorsZiņojums
PinkaDH
20. Jul 2007, 12:03 #41

Kopš: 31. Oct 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 846

Braucu ar: BMW F11 RN-20; Nissan RS13 1JZ

Vajag iegazt aviacijas degvielu efekts buus, tik pec tam maini masinu...

-----------------
Nissan RS13 1JZ-GTE
Offline
Machida
20. Jul 2007, 12:07 #42

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:


2007-07-20 02:43, bmwaddict rakstīja:

a mosh papriekshu aizbrauc uz servi un paarbaudi vai tev viss kaartiibaa ar to motoru?



Tu varbūt domā kompresijas samazināšanos uzsilsot motoram! Tā ārī var būt, bet ne par to tgd bazars!

Kā jau teicu, tas ir visprastākais paņēmiens, jo EVB novērtē visu devēju doto informāciju par motora momentāno darbības režīmu, un nosaka iesmidzināmās degvielas daudzumu mainot iesmidzināšanas impulsu garumu.
Un atbildod uz m3r jautājumu, emku īpašnieki jau nu toč varētu atļauties vadības bloka regulēšanu, vai vismaz "dārgo čipu uz 400Zs" [ This message was edited by: KRS2 on 2007-07-20 12:08 ]
Offline
bmwaddict
20. Jul 2007, 20:29 #43

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


2007-07-20 12:07, KRS2 rakstīja:

2007-07-20 02:43, bmwaddict rakstīja:

a mosh papriekshu aizbrauc uz servi un paarbaudi vai tev viss kaartiibaa ar to motoru?



Tu varbūt domā kompresijas samazināšanos uzsilsot motoram! Tā ārī var būt, bet ne par to tgd bazars!

[blablabla..]


nee es domaaju ka aukstaa motoraa gaiss nokljuust veesaaks un ECU starpcitu sho faktoru jau paredz un kompensee. ECU piemaaniit tu vari bet fiziku diez vai.

un vispaar ej un eksperimentee vesels nevis biidi teoriju, peec tam pastaastiisi kaa sanaaca
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo