Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW jaunumi un fakti

Tēma: BMW jaunumi & fakti

AutorsZiņojums
smudo
11. Sep 2023, 15:52 #1341

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Sep 2023, 14:43:06 @RaL rakstīja:
vai tiešām Eiropā šiem būs tikai 520i, 520d un elektro + plug-in versijas?

530i un (laikam) 540i paliek Amerikai un pārējai pasaulei?


ES ir spēkā CO2 ierobežojumi + EURO7 tuvojas- welcome to new reality. Būšot it kā arī 3,0d kaut kad vēlāk, bet par B58 nav ziņu. C8 arī ir izņemtas no konfiguratora visas 6 cilindru versijas - palikuši tikai 4 cilindri + RS6 facelift (performance), kuru gan īsti nevar pagaidām nemaz uzsūtīt.
Offline
RR04
11. Sep 2023, 15:55 #1342

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3709

Braucu ar: 41


11 Sep 2023, 15:52:31 @smudo rakstīja:

11 Sep 2023, 14:43:06 @RaL rakstīja:
vai tiešām Eiropā šiem būs tikai 520i, 520d un elektro + plug-in versijas?

530i un (laikam) 540i paliek Amerikai un pārējai pasaulei?


ES ir spēkā CO2 ierobežojumi + EURO7 tuvojas- welcome to new reality. Būšot it kā arī 3,0d kaut kad vēlāk, bet par B58 nav ziņu. C8 arī ir izņemtas no konfiguratora visas 6 cilindru versijas - palikuši tikai 4 cilindri + RS6 facelift (performance), kuru gan īsti nevar pagaidām nemaz uzsūtīt.

euro7 ir pieņemts? slinkums meklēt
Par vieglajiem neesmu tēmā, bet smagajiem pateica, nav reāli euro7 izspiest
Offline
smudo
11. Sep 2023, 15:58 #1343

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


11 Sep 2023, 15:55:21 @RR04 rakstīja:

11 Sep 2023, 15:52:31 @smudo rakstīja:

11 Sep 2023, 14:43:06 @RaL rakstīja:
vai tiešām Eiropā šiem būs tikai 520i, 520d un elektro + plug-in versijas?

530i un (laikam) 540i paliek Amerikai un pārējai pasaulei?


ES ir spēkā CO2 ierobežojumi + EURO7 tuvojas- welcome to new reality. Būšot it kā arī 3,0d kaut kad vēlāk, bet par B58 nav ziņu. C8 arī ir izņemtas no konfiguratora visas 6 cilindru versijas - palikuši tikai 4 cilindri + RS6 facelift (performance), kuru gan īsti nevar pagaidām nemaz uzsūtīt.

euro7 ir pieņemts? slinkums meklēt
Par vieglajiem neesmu tēmā, bet smagajiem pateica, nav reāli euro7 izspiest


Esot finiša taisnē (laikam runa ir par 2027. gadu) un ražotāji jau tam gatavojas. Nav tik stingri, kā sākumā politiķi gribēja, bet nu vēl nedaudz skrūves tiks piegrieztas ICE.
Offline
Tune-L
28. Dec 2023, 10:47 #1344

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20287

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

https://www.facebook.com/reel/392361469886205

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Tune-L
08. Feb 2024, 10:51 #1345

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20287

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Jaunais BMW G61:

https://youtu.be/PKNzAkn5SpI

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
Karavs
09. Feb 2024, 19:02 #1346

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

Ieguvums no universāla ir tāds, ka pēc 4-7g tāds būs tirgū lētāks, kā sedans. Es neredzu nevienu uz ielas, kurš to aizmuguri piekrautu līdz lūpai lai atsistu pārmaksu, toties ir sliktāka skaņa, sliktāka aerodinamika/patēriņs,smaka, lēnāk piesilst salons
Izskatās lieliski, var ņemt jaunu, ja vadā veļas mašīnas katru dienu, vai pēc pāris gadiem lietotu, jo būs brutāli lētāk par sdedanu
Offline
spriditis
09. Feb 2024, 19:12 #1347

Kopš: 17. Mar 2006

No: Valmiera

Ziņojumi: 4000

Braucu ar: ar savu lāpstu blad

Cik ir pabraukts ar sedaniem un universāliem,neteikšu,ka kautkas lēnāk siltu vai salons būtu skaļāks,baigo atšķirību nejūt, kad jāzvana čomam,lai varētu tv vai veleni aizvest, sapratu, ka labāk ar kūtiņu braukt.
Offline
Karavs
09. Feb 2024, 19:21 #1348

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

To veco veļeni vari bezmaksas izsaukt lai izved, jauno no interneta veikala atvedīs, uznesīs un pieslēgs, un vienalga nenosegs kūtiņas uzcenojumu, pašizmaksa abiem ir vienāda ....marketings. Tas tā draudzīgs saržš, katrs pērk kas tuvāk sirdij, pielietojumam...5tais izdevies formās.
Offline
bum_bumz
09. Feb 2024, 20:33 #1349

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6484

Braucu ar: E34


09 Feb 2024, 19:02:49 @Karavs rakstīja:
Es neredzu nevienu uz ielas, kurš to aizmuguri piekrautu līdz lūpai lai atsistu pārmaksu, toties ir sliktāka skaņa, sliktāka aerodinamika/patēriņs,smaka, lēnāk piesilst salons

Tu vispār skatījies, kam domāts bagāžnieks
Offline
Karavs
09. Feb 2024, 20:41 #1350

Kopš: 05. Apr 2019

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

Es palaidu garām? Man dzīvē tikai sedani , kupejas, roadsteri,... parādoties bērniem bija jābrauc ar roadsteri uz veikalu vai ratiņi ieliksies, ielikās tml..... nekad nesapratu kādai situācijai ir pārcenots universālis izdevīgāks Vizuāli man abi jaunie 5 patīk , lūdzu pamato vinnnestu

[ Šo ziņu laboja Karavs, 09 Feb 2024, 20:47:47 ]

Offline
seal
10. Feb 2024, 00:21 #1351

Kopš: 09. Sep 2003

Ziņojumi: 148

Braucu ar: BMW

Man likās interesants fakts par to G61, ka gaisa pretestības koeficients ar M paku ir lielāks nekā standarta izpildījumam, wtf tad tā m paka vajadzīga. Nu varbūt bremzes un radiatorus labāk dzesē. Vienlaikus ieinteresēja kā ir ar Cd M paket vecākiem modeļiem.

Manuprāt, arī neērtāk paliek, jo aizmugures vāka stikls atsevišķi neatveras.

Kopumā labs, patīk D pillar dizains atsaucas mazliet uz Z4 pēdējo Clown shoe prototipu.

[ Šo ziņu laboja seal, 10 Feb 2024, 00:22:50 ]

Online
janexz
10. Feb 2024, 00:47 #1352

Kopš: 09. Dec 2006

No: Daugavpils

Ziņojumi: 8056

Braucu ar: Euro 4


09 Feb 2024, 19:02:49 @Karavs rakstīja:
... toties ir sliktāka skaņa, sliktāka aerodinamika/patēriņs,smaka, lēnāk piesilst salons...

Izskatās, ka ir viedoklis, bet nav saprašanas un pieredzes. Smaka? Wtf? Kas tur lēnāk piesilst?
Offline
smudo
10. Feb 2024, 11:57 #1353

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3534

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Gaidīju G61 ar cerību, ka dizains būs veiksmīgāks par G60. G61 aizmugures daļa, manuprāt, izskatās labāk, nekā G60 uz leju vērstais bagāžnieka vāks, bet vēl arvien mani tas dizains atstāj vienaldzīgu un neko skaistu tajā nesaskatu. Pieradīs, tāpat kā pie iX (cik nu pie tāda var pierast, ja vien pats ikdienā nebraukā ar tādu), bet skaists tas nekad, manuprāt, nekļūs.

Pieņemu, ka šāds noapaļots dizains ar mazāk atvērtu priekšas bamperi arī m-sportpaket versijā, ir ar mērķi uzlabot aerodinamiku, kas īpaši svarīga EV gadījumā. To pašu var novērot ar G05 LCI, kam M-Sportspaket bamperis tagad līdzīgs X3/4 aktuālajiem modeļiem un neizskatās tik labi, ka pre-LCI.
Offline
Tune-L
19. Mar 2024, 13:06 #1354

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20287

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design

Lieliskas ziņas:

https://youtu.be/9I_-dMafnC0

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
seal
19. Mar 2024, 13:27 #1355

Kopš: 09. Sep 2003

Ziņojumi: 148

Braucu ar: BMW

Šīs ziņas ir vēl lieliskākas

https://www.bmwblog.com/2024/03/18/bmw-vision-neue-klasse-x-leaked/

[ Šo ziņu laboja seal, 19 Mar 2024, 13:28:24 ]

Online
protams
19. Mar 2024, 15:08 #1356

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5462

Braucu ar: null ziiben


19 Mar 2024, 13:06:57 @Tune-L rakstīja:
Lieliskas ziņas:

https://youtu.be/9I_-dMafnC0

Bija jau gaidāms, ņemot vērā vērā ņemamo

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
PERFS
07. Apr 2024, 11:09 #1357

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 13620

Braucu ar: 21/43

Bet vismaz aizmugure tai Neue Klasse SUV šķiet very nais.



Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo