Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E23 (1976-1987)

Tēma: 7er E23

AutorsZiņojums
edzulis
14. Jun 2006, 20:36 #81

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

un kas tas par motoru bija?
Offline
Bimmer
14. Jun 2006, 20:38 #82

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24342

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Tas pats kas tābrīža 525i E28 (nejaukt ar 525e).
Offline
edzulis
14. Jun 2006, 20:50 #83

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

tad 725 vai 725i?
Offline
Bimmer
14. Jun 2006, 20:53 #84

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24342

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

i, protams.
Offline
sejejs
14. Jun 2006, 22:27 #85

Kopš: 12. May 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6470

Braucu ar: V8 TwinTurbo AR-5900 & Moskvič 412 VS-412 Motormuzejā

Man ir viss pakaļējais tilts no E23 732 bez viena suporta. Tilts ar ričagiem, suports, reduktors, pakaļējie amīši(tas,ja nu kādam vajag)!
Offline
Laimigais
14. Jun 2006, 22:32 #86

Kopš: 14. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 457

Braucu ar: Bayerische Motoren Werke

A man garāžā mētājās izpūtējs. Normālā stāvoklī.
Offline
Rockstar
13. Feb 2008, 01:16 #87

Kopš: 11. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3110

Braucu ar:

1)745 TURBO
2)728i
Offline
-ATAMAH-
13. Feb 2008, 01:52 #88

Kopš: 30. Dec 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5564

Braucu ar: zirgu

Nekursh netirgo 745 e23?! Vai dzinejs no vinjaj?!
Offline
lallux
22. Mar 2008, 10:01 #89

Kopš: 22. Mar 2008

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW e36

Nesen iegaadajos BMW 732i 1981.gada.Cik esmu dzirdejis,shaadu masiinu nav paraak daudz.Ja kadam ir ko labu un sliktu varat teikt??
Offline
MilzuLempis
22. Mar 2008, 12:15 #90

Kopš: 22. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 650

Braucu ar: Seļarku.


22 Mar 2008, 10:01:23 lallux rakstīja:
Nesen iegaadajos BMW 732i 1981.gada.Cik esmu dzirdejis,shaadu masiinu nav paraak daudz.Ja kadam ir ko labu un sliktu varat teikt??
Tu saakumam pajem fotapparaatu un sabildee to sharku!taa siiki un smalki! un tad teiksim,labs vai slikts!
Offline
Driver
22. Mar 2008, 13:08 #91

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

pielauju, ka sobrid uzturet tadu e23 ir krietni dargak kaa e32, varbut izamkaa pat tikapt kaa e38.
jo gadi dara savu un virbuves dalju remonts ir cakarigs process, kas ari nav nedz atrs ne leets.
kaa ari labu e23 LV ir loti gruti atrast. cik esmu tadus pedeja laika redzejis ir vainu nobraukti lidz ruckai un salons ari ir "izbeidzies" vai ari sapuvushi lidz nejegai. bet visbiezak ir gan sapuvushi, gan nojati.

ja nu kadam ir patiesham labs e23, tad es pat butu ar mieru vinju iemainit pret savu 92 gada e32.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lallux
24. Mar 2008, 17:15 #92

Kopš: 22. Mar 2008

Ziņojumi: 17

Braucu ar: BMW e36

Ko var uzskatiit par nojaatu liidz ruchkai???
Konkreti es savu e23 neuzskatu nenu par iipashi sapuvushu ne arii par nojaatu,un par to ka salons buutu izbeidzies vispaar nevar spriest!
Ar savu "haizivi" izbraucu tikai labi ja rezi paaris nedeelaas!
Par to ka uztureeshana sanaak daarga,gan vareetu piekrist! Cik Latvijaa vareetu makstaat normaali uztureets e23 ???
Offline
Beamer
03. May 2008, 12:51 #93

Kopš: 17. Aug 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 789

Braucu ar: B28-5


13 Feb 2008, 01:16:00 Rockstar rakstīja:
1)745 TURBO
2)728i


tam 745 nāca 4.0 turbo
Offline
Chief
03. May 2008, 14:14 #94

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:


03 May 2008, 12:51:12 Beamer rakstīja:

13 Feb 2008, 01:16:00 Rockstar rakstīja:
1)745 TURBO
2)728i


tam 745 nāca 4.0 turbo


3.5
Offline
Tune-L
03. May 2008, 14:34 #95

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 19648

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design

E23 745i bija divi dzineeji !
Viens bija 3,2 litru un viens bija 3,5 litru, bet lielaakais bija pieejams tikai Afrikaa !!!


-----------------
Partija UN JO JĀ! Saraksts Nr.69
Offline
JV
03. May 2008, 15:25 #96

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots

3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.



-----------------
www.trackday.lv

Offline
Tune-L
03. May 2008, 15:52 #97

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 19648

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design


03 May 2008, 15:25:25 JV rakstīja:
3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.




Nepareizi !
Pameklee E23 lapaas siikaak, ja ir interse
Tas ar M88 vispaar nebija masveida produkcija !
Visi dzineeji bija uz M30 baazes !

-----------------
Partija UN JO JĀ! Saraksts Nr.69
Offline
Driver
03. May 2008, 16:43 #98

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31526

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

piekritu tam, ka m88 nebija masveida produkcija, bet cik man zinams lidz kautkadam gadam naca 3.2, bet pec kautkada gada 3.5 - kas tieshi tur dzelzim iekshaa bija savadaks nezinu gan, bet abi auto saucaas 745i

lidz 83 naca "32 6T A", pec 83 "34 6T A"
vecakajam kompresijas pakape bija 7.5 un L-Jetronic sprice, bet jaunakajam jau Motronic un kompresijas pakape 8.0. zs abiem vienadi, par nm nezinu

aaa un lai cik divaini neliktos vecakjam motoram minimalais oktanskaitlis degvielai ir 98, bet jaunakajam 95

[ Šo ziņu laboja Driver, 03 May 2008, 16:52:54 ]



-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Tune-L
03. May 2008, 16:58 #99

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 19648

Braucu ar: BMW 5GT, BMW 3GT, Volvo V50 R-Design


03 May 2008, 16:43:03 Driver rakstīja:
piekritu tam, ka m88 nebija masveida produkcija, bet cik man zinams lidz kautkadam gadam naca 3.2, bet pec kautkada gada 3.5 - kas tieshi tur dzelzim iekshaa bija savadaks nezinu gan, bet abi auto saucaas 745i

lidz 83 naca "32 6T A", pec 83 "34 6T A"
vecakajam kompresijas pakape bija 7.5 un L-Jetronic sprice, bet jaunakajam jau Motronic un kompresijas pakape 8.0. zs abiem vienadi, par nm nezinu

aaa un lai cik divaini neliktos vecakjam motoram minimalais oktanskaitlis degvielai ir 98, bet jaunakajam 95



Preciizi !

-----------------
Partija UN JO JĀ! Saraksts Nr.69
Offline
JV
03. May 2008, 20:03 #100

Kopš: 22. May 2002

Ziņojumi: 649

Braucu ar: E39 M5 superčārdžots


03 May 2008, 15:52:04 Tune-L rakstīja:

03 May 2008, 15:25:25 JV rakstīja:
3.2t līdz 1983 un pēc tam 3.5t. Dievid āfrikai bijs 745tai ar M88 motoru no M5/M6.




Nepareizi !
Pameklee E23 lapaas siikaak, ja ir interse
Tas ar M88 vispaar nebija masveida produkcija !
Visi dzineeji bija uz M30 baazes !


Kas ir nepareizi? Tas ka Dienvidāfrikas M745 bija ar M5/M6 motoru un ka šī motora kods ir M88?



-----------------
www.trackday.lv

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips