Autors | Ziņojums |
S_2 | |
Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 655
Braucu ar: Audi
|
23 Dec 2022, 10:41:18 @cmax rakstīja:
23 Dec 2022, 09:47:51 @restar79 rakstīja:
23 Dec 2022, 08:15:35 @wanksta rakstīja:
Kāds viņš izskatās?
Ja kam vajag, ir Bosch PCL10 krustlīniju lāzers ar visu statīvu, gluži mazlietots un varbūt pat kasti var atrast, 50e
Reiz sanāca strădt ar vienu leiti kopā kurś Bosh lāzerim 2 reiz dienā baĉas mainīja, jo ja palieto kādas 4 h, tad baça ir patukśa un nerāda lāzers pareizi.
Prasīju vai viņŝ ir debīls vai izliekas? Teica ,ka tă esot Bosh
Cik ilgi tad būtu jāstrādā iekārtai, kurā patstāvīgi spīd diezgan jaudīgs lāzers, griežas stabilizācijas motors, mājas variantos tiek darbināts no kautkādām AA baterijām ar pārsimts miliampēru ietilpību?
Man ir GLL2, baterijas velk dienu, ja nestrādā laukā.
Skaidra lieta ka labāk ir lādējami akumulatori pie nosacījuma ka visi pārējie instrumenti ir no tā paša brenda.
PCL10 nekas negriežas, tur ir fiksēts lāzers un svērtenis bez stabilizācijas motoriem utt. Ja bačas tukšas, tad lāzers vienk paliek blāvs, pareizāk vai nepareizāk viņš nevar rādīt. Un iet ilgāk par 4h, pieņemu, augstāk minētajam leitim bijis kāds cits Bosch modelis. |
Offline | |
|
eernijss | |
Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 582
Braucu ar:
| Cik preciizi tiek kjiileets deelju klaajs prieks valcprofila? Uz cik mm nevajag iespringt? |
Offline | |
|
eernijss | |
Kopš: 17. Apr 2020
Ziņojumi: 582
Braucu ar:
| Cik preciizi tiek kjiileets deelju klaajs prieks valcprofila? Uz cik mm nevajag iespringt? |
Offline | |
|
Mezs2022 | |
Kopš: 15. Apr 2022
Ziņojumi: 272
Braucu ar:
|
27 Dec 2022, 15:26:10 @eernijss rakstīja:
Cik preciizi tiek kjiileets deelju klaajs prieks valcprofila? Uz cik mm nevajag iespringt?
0.5 varetu but optimāli.
Buvnieki uz centimetru neiespringst. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7240
Braucu ar: muti
| Ir varbūt idejas kam/kurā kantorī ir jēga interesēties par kaut kādiem mehanizētajiem aizkaru virināšanas risinājumiem? Teiksim uz taimeri vai slēdzi atverās
Bez kosmosa un normālā kvalitātē[ Šo ziņu laboja wanksta, 03 Jan 2023, 12:09:28 ] |
Offline | |
|
7977 | |
Kopš: 25. May 2011
Ziņojumi: 352
Braucu ar:
|
03 Jan 2023, 11:59:52 @wanksta rakstīja:
Ir varbūt idejas kam/kurā kantorī ir jēga interesēties par kaut kādiem mehanizētajiem aizkaru virināšanas risinājumiem? Teiksim uz taimeri vai slēdzi atverās
Bez kosmosa un normālā kvalitātē
Pamēģini Alandeko - viņi to lietu pieprot |
Offline | |
|
Mezs2022 | |
Kopš: 15. Apr 2022
Ziņojumi: 272
Braucu ar:
| Ko piejaukt betonam, lai atrak nokalst, kad ara temperatura zem 0, iekšas ap 7. |
Offline | |
|
HUBLOC | |
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4655
Braucu ar: Q7
|
03 Jan 2023, 20:50:46 @7977 rakstīja:
03 Jan 2023, 11:59:52 @wanksta rakstīja:
Ir varbūt idejas kam/kurā kantorī ir jēga interesēties par kaut kādiem mehanizētajiem aizkaru virināšanas risinājumiem? Teiksim uz taimeri vai slēdzi atverās
Bez kosmosa un normālā kvalitātē
Pamēģini Alandeko - viņi to lietu pieprot
Domaju, tas vinam bus kosmoss |
Offline | |
|
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7240
Braucu ar: muti
| Jap, parasti tur neiepērkos |
Offline | |
|
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1904
Braucu ar: das auto
| padalās kāds ar pieredzi, kurš taisīja ventilējamo fasādi gāzbetonam. uz metāla profiliem vai uz koka karkasa, ko ņēmāt gala apdarei, cik tas viss beigās nostājās kvm?
pētu projektā slapjo metodi, saliku visas izmaksas un padomāju, ka ir vērts izvērtēt arī ventilējamo, pēc pirmā acu uzmetiena nekas tur mega dārgāks neliekās, tas ka tas ir tehnoloģiski advancētāk un labāk saprotu. |
Offline | |
|
HUBLOC | |
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4655
Braucu ar: Q7
|
05 Jan 2023, 01:12:34 @b1te rakstīja:
padalās kāds ar pieredzi, kurš taisīja ventilējamo fasādi gāzbetonam. uz metāla profiliem vai uz koka karkasa, ko ņēmāt gala apdarei, cik tas viss beigās nostājās kvm?
pētu projektā slapjo metodi, saliku visas izmaksas un padomāju, ka ir vērts izvērtēt arī ventilējamo, pēc pirmā acu uzmetiena nekas tur mega dārgāks neliekās, tas ka tas ir tehnoloģiski advancētāk un labāk saprotu.
sāc ar fasādes apdares materiālu un tad var precizēt apakškonstrukciju. Via mūris siltinās vai būs 500 bloks.
Lielām loksnēm viennozīmīgi aluminija apakškonstrukcija uz "cepumiem". Pats izgāju cauri tagad tam, daudz nianses, bet viennozīmīgi ja taisa, tad ventilējamo! Tas apmestas biezpiena fasades ir akmens laikmets, kurš prasa rūpes ik pēc 3 gadiem un izskatas lēti.
ja priekš sevis, tad jāieguldas, man sanaca kkur 25eur/1m2 dargak ventilejama, neka ja butu taisijis parasto fasadi. Bet relaja tirgu starpiba ir 40-50eur/1m2. |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5186
Braucu ar: ♛ ♛
| Situācija.
Mājas bēniņi.
Savā laikā ielikta nepietiekama izolācija.
Akmensvate ar vienu pusi folijas - 15cm tikai.
Sijas augstums 14 cm. Tad seko melnie griesti. Un reģipša griesti.
Gribu nosiltināt + siltinājumā/zem tā jāieliek gaisa ventilācijas trubas.
Variants A - visu veco vati ārā. Sijas pieaudzēt kādi 20-35 cm Starp katrām divām sijām plēve. Tad ventilācijas trubas, tad eko vate.
Variants B - akmens vati atstājam, Foliju nodīrājam. Ieliekam ventilācijas trubas un pa virsu ekovati. Arī pieaudzējot tos pašus 20-35 cm.
Es sliecos uz A variantu, jo tā šķiet viss solīdāk un pamatīgāk, nekā kišmiš |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2300
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
05 Jan 2023, 20:00:20 @ATB rakstīja:
Situācija.
Mājas bēniņi.
Savā laikā ielikta nepietiekama izolācija.
Akmensvate ar vienu pusi folijas - 15cm tikai.
Sijas augstums 14 cm. Tad seko melnie griesti. Un reģipša griesti.
Gribu nosiltināt + siltinājumā/zem tā jāieliek gaisa ventilācijas trubas.
Variants A - visu veco vati ārā. Sijas pieaudzēt kādi 20-35 cm Starp katrām divām sijām plēve. Tad ventilācijas trubas, tad eko vate.
Variants B - akmens vati atstājam, Foliju nodīrājam. Ieliekam ventilācijas trubas un pa virsu ekovati. Arī pieaudzējot tos pašus 20-35 cm.
Es sliecos uz A variantu, jo tā šķiet viss solīdāk un pamatīgāk, nekā kišmiš
Ventilācijas trubas max tuvu siltajai daļai, labāk siltajā daļā, ja ir iespēja. Un labu tvaika izolāciju[ Šo ziņu laboja Peecis, 05 Jan 2023, 21:25:51 ] |
Offline | |
|
ATB | |
Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5186
Braucu ar: ♛ ♛
| Jā, to teica arī ventilācijas meistars - trubas ideāli būtu starp melnajiem griestiem un reģipša griestiem. Bet nu vajadzēs iztik kā ir.
Vēlviens jautājums: Kā labāk - taisīt ciet grīdu un tad pūst to eko vati, jo blīvāk var sapūst bet attiecīgi dārgāk sanāk, jo vairāk materiāla. Vai arī atvērtā tipā un tad likt virsū grīdu? |
Offline | |
|
b1te | |
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1904
Braucu ar: das auto
|
05 Jan 2023, 16:56:12 @HUBLOC rakstīja:
05 Jan 2023, 01:12:34 @b1te rakstīja:
padalās kāds ar pieredzi, kurš taisīja ventilējamo fasādi gāzbetonam. uz metāla profiliem vai uz koka karkasa, ko ņēmāt gala apdarei, cik tas viss beigās nostājās kvm?
pētu projektā slapjo metodi, saliku visas izmaksas un padomāju, ka ir vērts izvērtēt arī ventilējamo, pēc pirmā acu uzmetiena nekas tur mega dārgāks neliekās, tas ka tas ir tehnoloģiski advancētāk un labāk saprotu.
sāc ar fasādes apdares materiālu un tad var precizēt apakškonstrukciju. Via mūris siltinās vai būs 500 bloks.
Lielām loksnēm viennozīmīgi aluminija apakškonstrukcija uz "cepumiem". Pats izgāju cauri tagad tam, daudz nianses, bet viennozīmīgi ja taisa, tad ventilējamo! Tas apmestas biezpiena fasades ir akmens laikmets, kurš prasa rūpes ik pēc 3 gadiem un izskatas lēti.
ja priekš sevis, tad jāieguldas, man sanaca kkur 25eur/1m2 dargak ventilejama, neka ja butu taisijis parasto fasadi. Bet relaja tirgu starpiba ir 40-50eur/1m2.
cik es paskatījos, tad gala apdare to ciparu var diezgan sareizināt, uz slapjo pagaidām materiālos izskatās 30/kvm+darbs, te tu rēķini 70-80? pieļauju, ka ar alumīnija profiliem un cedral plāksnēm tā gan jau arī būtu, bet šīs paroc risinājums ar csp loksnēm nesanāk kaut kur pa vidu starp high end un slapjo?
tīri tehniski neizskatās sarežģīti, nav jāčakarējas ar maisījumiem un t.t.
mīnuss gan, ka tās ir kārtējās izmaiņas projektā un no galvas arī to visu darīt negribētos, kādu rasējumu tam visam apakšā vajadzētu
|
Offline | |
|
Chainsaw | |
Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6433
Braucu ar: trimmeri
| 20 ceņu slānī ekovatē 75ā ventilācija caurule raso jāgaida kad tā vate sasēdīsies un jāpūš vēl pa virsu
ar ventilējamo it kā ir forši, bet žurkas peles un vaboļi kas tur līdīs un pavasara melno skudru invāzijas, nu hz |
Offline | |
|
|
bezdelis | |
Kopš: 25. Jul 2022
Ziņojumi: 85
Braucu ar: vw
| Labdien!
Meklēju galdnieku, kurš prot strādāt ar korķi.
Vajadzīgs izgatavot dizainiski elegantu (un pie reizes arī ergonomisku) rokturi kamīna kruķim. Idejiski par paraugu var ņemt makšķeres kātu galus, kuru tur rokā. Materiāla pašam nav.
PM.[ Šo ziņu laboja bezdelis, 06 Jan 2023, 21:24:05 ] |
Offline | |
|
Peecis | |
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2300
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
|
06 Jan 2023, 09:25:34 @Chainsaw rakstīja:
20 ceņu slānī ekovatē 75ā ventilācija caurule raso jāgaida kad tā vate sasēdīsies un jāpūš vēl pa virsu
ar ventilējamo it kā ir forši, bet žurkas peles un vaboļi kas tur līdīs un pavasara melno skudru invāzijas, nu hz
Aukstajos bēniņos ir grēks pūst mazāk par pusmetru |
Offline | |
|
Chainsaw | |
Kopš: 28. Oct 2006
Ziņojumi: 6433
Braucu ar: trimmeri
| Bija kādreiz 50 cm palika kādi savi mok 40 ar astīti, bet trubas ta iet pāri 25cm sijām. |
Offline | |
|
wanksta | |
Kopš: 05. Jun 2012
Ziņojumi: 7240
Braucu ar: muti
| Varbūt ir vēl viedokļi par tām baltajām beramajām stikla vatēm, kā piem. isover insulsafe vai knauf supafil? Pēdējam it kā sola vislabāko siltumpretestību, bet kopumā tā informācija ražotājiem ir tik vispārīga un nekonkrēta ka grūti kaut ko saprast, piemēram par skaņas absorbciju nav nekā izņemot treknus saukļus |
Offline | |
|