Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M10 = 8000rpm

AutorsZiņojums
Ilja
09. Jan 2005, 21:13 #1

Kopš: 10. Jan 2004

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e21 318 (1981)

Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?
Offline
Puce
09. Jan 2005, 21:23 #2

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

vārsti saliecās es domāju... nepaspēja aizvērties. vai nu arī aizdedzes sadalītājs salūza..

J.


2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Phasma
09. Jan 2005, 22:09 #3

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Domaaju, ka virzulii caurumu nebuus, tur vajag ilgaaku klibu klabu! Bet vaarsti un mosh kaads rokeris gan buus pa dirsu!

-----------------
Excitement of building....
Offline
edzulis
09. Jan 2005, 23:04 #4

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

NEko nesaprotu, net domāju, ka jāmaina motors un miers
Offline
diesel
09. Jan 2005, 23:11 #5

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9

... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8
Offline
Puce
09. Jan 2005, 23:50 #6

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Man kā reiz ir aizķēries motors no 323 e21... lieks. moš kādam vajag?

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
jims
09. Jan 2005, 23:54 #7

Kopš: 20. Jul 2003

No: Viļāni

Ziņojumi: 1440

Braucu ar: izslēgtu DTC


2005-01-09 23:11, diesel rakstīja:
... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8

cik tas maxaaja? dzineejs+mainja
Offline
Phasma
10. Jan 2005, 00:11 #8

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

sadaboniet vinjam S14 un miers muuros!

-----------------
Excitement of building....
Offline
Redliner
10. Jan 2005, 09:17 #9

Kopš: 05. May 2004

Ziņojumi: 4326

Braucu ar: Cadillac


2005-01-09 23:11, diesel rakstīja:
... kādam ir paviecies - ir iespēja tikt pie jaudīgāka motora savam bumerim. Draugam arī līdzīgi paveicas - brauca ar e36 320, tagad ar e36 un implantētu 2.8


Cik Tu gribi par to prieku ???
Offline
karlisII
10. Jan 2005, 10:30 #10

Kopš: 05. Jul 2002

Ziņojumi: 2175

Braucu ar:


2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?

nu man bija ļoti līdzīgi - m20 2.7 tika pārgriezts, sākās klabeklis, noņēmu galvu viens vārsts bija nolūzis un virzulī izsitis prāvu caurumu
Offline
Bosnija
10. Jan 2005, 10:34 #11

Kopš: 14. May 2002

Ziņojumi: 13569

Braucu ar:

Mjā, a kā tad ir ar dīzeļiem? Tos tak nenormāli griež teh. apskatē
Offline
JZ
10. Jan 2005, 10:39 #12

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tas prieksh pasha dzelzha nav nenormaali, nenormaali tas liekas tikai saimniekam, kas zin, ka tas motors ir noskreejis 500K km
Offline
diesel
10. Jan 2005, 10:52 #13

Kopš: 31. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6135

Braucu ar: JG 9


... jims un Redliner, es tur ņepričom. Vainīgs useris - archi, viņam par cenām prasiet.
Offline
ww
10. Jan 2005, 11:09 #14

Kopš: 29. Apr 2003

Ziņojumi: 1057

Braucu ar:


2005-01-09 21:13, Ilja rakstīja:
Mjaa, savu standarta M10 vechukinju ieksh e21, pavisam negribot, sanaca uzgriezt liidz 8000 abarotiem (nu kaut kur ap to bija) - vienkaarshi braucot devu griidaa un iznjemot no aatruma ieklemmeejas gaazes trose uz max! Peec briizha atlaidaas, bet tad jau sekoja kleckkleckkleck un sirds apstaajaas.
Pasham veel paaris dienas nesanaaks pie motora piekjerties, - kaa domaajat, kas tur var buut beigts uz 100%, bet ko varees veel izmantot (domaaju no motora?

Ja motors vēl griezās, varētu būt,ka šāles

www.wwracing.lv

[ This message was edited by: ww on 2005-01-10 11:09 ]
Offline
andis525
10. Jan 2005, 11:11 #15

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

es domaaju ja tu neko daudz nebrauzci tad vareetu iztikt ar jaunaam saaleem un klokenes sliipeesanu bet ja pie taa var pieskaitiit vel klani vairaak gna nekam nevajadzeetu buut
bet kaa tev vinam ar kompresiju?
Offline
andis525
10. Jan 2005, 11:14 #16

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

ja kompresija suudiga var pie reizes gredzenus saminiit ko es adariitu
Offline
andis525
10. Jan 2005, 11:16 #17

Kopš: 27. Nov 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 1805

Braucu ar: Ja pateiksu ari sagribesi.

pa prieksu nonem vaarstu vaaku un tad jau redz.ja tur nav tad var domaat par kartera nemsanu nost vai galvas rausanu nost
Offline
Phasma
10. Jan 2005, 11:26 #18

Kopš: 11. May 2003

No: Jelgava

Ziņojumi: 1897

Braucu ar:

Man pat saak likties, ka tev kjeede apraavaas, jo tev virsuu staav galva no Aiviisha motora un vinjam arii apraavaas kjeede! Galvas zobratu no saveejaa motora jau neliki, ne?

-----------------
Excitement of building....
Offline
Ilja
10. Jan 2005, 21:32 #19

Kopš: 10. Jan 2004

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e21 318 (1981)

Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos!
Offline
A_Z
10. Jan 2005, 21:40 #20

Kopš: 25. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: Pērku E21; E30, budget līdz 600 LVL


2005-01-10 21:32, Ilja rakstīja:
Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos!

Klausies Ilja. ja nemaldos AG tirgo vienu nost 318 pa 200 naudinam.Uzsit uz privato vinam. No diviem jau vienu saskruvesi un tas labas lietas nebus jamet lauka.Un kas paliks pari,sev dalas a varbut kadam savajadzeseies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo