Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: M10 = 8000rpm

AutorsZiņojums
Ilja
10. Jan 2005, 22:22 #21

Kopš: 10. Jan 2004

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e21 318 (1981)



Klausies Ilja. ja nemaldos AG tirgo vienu nost 318 pa 200 naudinam.Uzsit uz privato vinam. No diviem jau vienu saskruvesi un tas labas lietas nebus jamet lauka.Un kas paliks pari,sev dalas a varbut kadam savajadzeseies.

Paldies A_Z par info, bet 200 latushki ir nedaudz cipars, man jau ir viens donors veel vienu vienkaarshi vairs nav kur tureet, bet taa bez uzraudziibas atstaat - puust maitas vinji bez ruupeeshanaas
Offline
Ilja
10. Jan 2005, 22:28 #22

Kopš: 10. Jan 2004

Ziņojumi: 14

Braucu ar: BMW e21 318 (1981)

A_Z - aaraa tak neko nevar atstaat, man uz m10 automaatu kaiminji aizvilka, sukas lumiinijaa nodeva, a gonochnijs bija...
Offline
Puce
10. Jan 2005, 22:31 #23

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Ilja,
man ir motors no e21 316 - 1,8L karbūzis. Kā reiz gribētu no tā tikt vaļā.

Ja interesē zvani 9234747 vai raksti [email protected] gan jau kaut ko sarunāsim.

J.


2005-01-10 21:32, Ilja rakstīja:
Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos!


-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
A_Z
10. Jan 2005, 23:02 #24

Kopš: 25. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 360

Braucu ar: Pērku E21; E30, budget līdz 600 LVL


2005-01-10 22:28, Ilja rakstīja:
A_Z - aaraa tak neko nevar atstaat, man uz m10 automaatu kaiminji aizvilka, sukas lumiinijaa nodeva, a gonochnijs bija...

Ja bez uzraudzibas sajos laikos nu galigi neko nevar atsat.
Offline
mixxx
14. Mar 2005, 16:21 #25

Kopš: 28. Feb 2005

Ziņojumi: 228

Braucu ar: E 36 coupe


2005-01-10 21:32, Ilja rakstīja:
Paldies par komentaariem! Neskatoties uz sliktu pashsajuutu - nevareeju vairs tureeties nezinjaa un iestuumos boxaa! Peec vaarstu vaaka nonjemshanas izskatiijaas viss veel daudz maz ceriigi - dazhi vaarsti iskatiijaas paliekti, sadalene arii pashkjiiba, 2 rokeri salauzti, paareejie ar uzdauziitaam malaam. Mja, tachu atvelkot bashku, paveeraas bilde beediigaaka - no pilmaa cilindra virzulja tagad var uzmeistarot strazdu buuriiti uz pavasari, cokjis tajaa kaareiz atbilst diametram; vaarstu gali arii nonjeema biezu skaidu no galvas - karoche - motors chermetaa, galva kraasainos!) A viss deelj Motorcraft 2 litr. gonochnaas babinas, kas ar savu dzirksteli nokauj jau otro motoru!
Blja, likt sirdi ar lielaakiem kambariem - taa ir jeblja atkal uz 1/2 gadu, a labi braukt ta vajag tagad un arii miiljo K&N laukaa sviest negribaas + veel visu to sisteemu, kas man tur ir samudriita. Varduut pavasarii nobriediishu liidz lielaakiem tilpumiem.
Iisaak sakot nepiecieshams m10 motorbloks no 1.8 vai 1.6 (darba tilpumi vienaadi - 1770cm), m10 1.8 galva sboraa un prieksh karburatora (monster Solex DIDTA 32/32 - kaa man teica karburatoru servisaa, ja to karbi razhoja liidz 80 gadam, tad peec kaada 89aa ar taadiem vairs neraadiijaas servisos un te tev - atbrauc!), tad arii jaunas bliives un kaada normaala galvu sliipeetava! un atkal blueline priekshaa njems audjukus (nu labi, ne tos jaudiigos!


kad saskrūvēsi jauno (nākamo) motorīti, ieteiktu uzlikt uz paneļa spuldzi, kad jāpārslēdzas, ja ņemam vērā ka "babina" bez ierobežotāja...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo