Online

Pašreiz BMWPower skatās 98 viesi un 27 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Degvielas kvalitāte

AutorsZiņojums
Pumba
13. May 2010, 10:36 #241

Kopš: 12. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318tds

man apgaismība laikam tikko nāca tur tiešām ir kautkādi slēdži, vairāki pat.. cik kautkur biju tā pārāk nepievēršot uzmanību palasījies, tad viņi kautko tur mainīja sakarā ar degvielas sadegšanas momentu vai kautko tādu, bet sakarā ar to, ka mersis gāja nevainojami, neapsvēru pat variantu tur kautko sākt grozīt.


13 May 2010, 09:23:31 Usins rakstīja:
1988 gada 2.6 w124 bija tāds pārslēgs laikam oktānskaitlim kkur motortelpā, varbūt tādēļ un 98 sliktāk tagad kā 92 Pumba
Offline
Pumba
13. May 2010, 11:21 #242

Kopš: 12. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318tds

par cenu vispār nevienu vārdu netaisījos teikt. tas katra paša ziņā, BET 101 un 103 prasa augstu kompresiju, lai tas aizdegtos. ikdienā pabrauktām mašīnām tā kompresija nav nekāda ūberīgā nekad. un tad no tā augstā oktānskaitļa jēgas nav pilnīgi nekādas. tikai grūtāk piešķilt. tā jau ir tā oktānskaitļa būtība - augstāks oktānskaitlis nozīmē to, ka vajag lielāku spiedienu lai viņš viss pilnīgi sadegtu. ja spiediena nav, viņš sadeg tikai daļēji un beigās jaudas ieguvums ir nekāds, bet patēriņu gan tā var pieaudzēt pat uz pusi.

vairumam mašīnu 98. ir tieši laikā, jo kompresija vēl ir ok, motors nav izļurkāts un ir uzbūvēts gana kvalitatīvi un lejot piemēram 98. (kas arī no rūpnīcas tiek paredzēts) sadegšana notiek pie pareiza spiediena, ne ātrāk, ne vēlāk. patēriņš arī iespējams sanāk mazāks kā ar 95. paļurkātam vai vecākam motoram no tā 98. jēga tikai lējēja galvā - ieliešu 98. un tagad būšu pagasta pirmais čoms

tātad no bezjēdzīgi lielāka oktāna 101 un 103 ikdienas mašīnā nav jēgas. pat ja itkā ies, tad no tā nebūs jēgas, jo ar 98. ietu tāpat un labāk.

tāpēc arī retro vāģiem vajag 76, 82 un vēl kādus tur tos oktānskatļus, jo viņiem ir sūdīga kompresija. un ielejot piemēram retro vāģī kuram paredzēts braukt ar kautkādu tur pieņemsim 76, ielejam 98. tad nekas nenotiks. viņu nemaz pielaist nevarēs. un vīzijas par virzuļu izkušanu arī ir fast and furious cienīgas


13 May 2010, 00:08:42 Driver rakstīja:
Paskaidro, kapec es parasta ielas drota nevaru liet to 101 vai 103 benzinu? Arguments - kosmiski dargs, netiek pienjemts.
Offline
Driver
13. May 2010, 11:58 #243

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Kartejais interneta teoretikjis! Par 95 un 98 ir taisniba, bet...
Kad biju siks, man bija mositis, kuram leju 95 un pat reizem 98. Nobraucu gadu un nekas nenoklajas, tik pirms liet citu degvielu nacas biki parregulet aizdedzi un pieregulet karbuzi.
Ja kas mositim no rupnicas paredzets bija 92, nevis 76 ka dazi lohi uzskatija

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kalnz
13. May 2010, 12:46 #244

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14294

Braucu ar:


13 May 2010, 11:58:41 Driver rakstīja:
Kartejais interneta teoretikjis! Par 95 un 98 ir taisniba, bet...
Kad biju siks, man bija mositis, kuram leju 95 un pat reizem 98. Nobraucu gadu un nekas nenoklajas, tik pirms liet citu degvielu nacas biki parregulet aizdedzi un pieregulet karbuzi.
Ja kas mositim no rupnicas paredzets bija 92, nevis 76 ka dazi lohi uzskatija


Driver manu VAZ 2102 atceries?! tajā TIKAI 98ultimu tika lieta
Offline
Driver
13. May 2010, 13:19 #245

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Es atceros ka mes pa tumsu ardijamies pa tiko ievircotu lauku un iesedamies sudu chupaa

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Pumba
13. May 2010, 13:20 #246

Kopš: 12. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318tds

tāpat arī mašīnu vajadzēs biki pieregulēt un varēs gāzt

skaidrs, ka tu vari ikdienā braukāt ar kādu degvielu vēlies. 98. 101. 103, da kaut 130 (ja tu ar viņu spēsi palaist), bet reāli jēgas no tā nav nekādas. normālai mašīnai jau ar 101. būs lielāks patēriņš un viss. Bet nu pašvērtējums protams aug

un runa nav par noklāšanos starp citu. runa ir par iešanu. ja viņš iet ar tādu degvielu, tad iet. cik labi iet - tas jau ir tas jautājums.


13 May 2010, 11:58:41 Driver rakstīja:
Kartejais interneta teoretikjis! Par 95 un 98 ir taisniba, bet...
Kad biju siks, man bija mositis, kuram leju 95 un pat reizem 98. Nobraucu gadu un nekas nenoklajas, tik pirms liet citu degvielu nacas biki parregulet aizdedzi un pieregulet karbuzi.
Ja kas mositim no rupnicas paredzets bija 92, nevis 76 ka dazi lohi uzskatija
Offline
Zoo
13. May 2010, 13:28 #247

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

man visu muužu likās ka oktānskaitlis ir noturība pret detonāciju resp- ja ir baigais turbinizeetais beramais ar ahuuno kompresiju, tad vajag pret detonaaciju (nu lai neslaapst un nesit klaņus atpakaļ) noturiigaaku degvielu..
resp- var liet 199. benziinu kaut vai zapiņā, nekas īpaši nemainiisies. bet no taa jau tas zapors labaak neies...
neies kaut kaads supadupa pepelacs ar zema oktaanskaitļa degvielu...

cita lieta paareejie tā benziina parametri- kaloritaate, sadegšanas temp. utt
Offline
Zoo
13. May 2010, 13:35 #248

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

starp citu- LPG propānskaitlis ir 106 un nekas
Offline
martink
13. May 2010, 13:38 #249

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel

Var ierēkt par "spečuku" izpratni par oktānskaitļa nozīmi..



+Zoo
Offline
Ugunsdzesejs
13. May 2010, 13:42 #250

Kopš: 16. Dec 2008

Ziņojumi: 5327

Braucu ar:

labāk ielejiet mašīnā ar minimālo 98 kādu 76. ja paveiksies, tad pēc aizdedzes izraušanas mašīna turpinās smuki pukšķēt, jo strādās kā dīzelis
Offline
Zoo
13. May 2010, 13:53 #251

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger


13 May 2010, 13:42:55 Ugunsdzesejs rakstīja:
labāk ielejiet mašīnā ar minimālo 98 kādu 76. ja paveiksies, tad pēc aizdedzes izraušanas mašīna turpinās smuki pukšķēt, jo strādās kā dīzelis


bļ, nu tieši taa...forseetam dzineejam ieliet detoneejošu degvielu noziimee ka benziinieks straadaa uz dīzeļa principa... un taa kaa muusdienaas aizdedze vairs nav tik vienkārša kā žigulim- kaut vai detonācijas devējs kurš momentaa griež veelaaku aizdedzi pie trokšņiem.
Offline
Pumba
13. May 2010, 14:11 #252

Kopš: 12. May 2010

Ziņojumi: 7

Braucu ar: BMW 318tds

nu tieši to arī es mēģinu pateikt mani gan laikam neviens nesaprot vispār patiesībā tikko sapratu, ka es pats sevi te tā mazliet vietām nesaprotu

nu vārdusakot no lielāka oktānskaitļa jēgas kā tādas nav. tas arī īsumā ir tas ko gribēju pateikt, neiedziļinoties sīkumos.


13 May 2010, 13:28:34 Zoo rakstīja:
man visu muužu likās ka oktānskaitlis ir noturība pret detonāciju resp- ja ir baigais turbinizeetais beramais ar ahuuno kompresiju, tad vajag pret detonaaciju (nu lai neslaapst un nesit klaņus atpakaļ) noturiigaaku degvielu..
resp- var liet 199. benziinu kaut vai zapiņā, nekas īpaši nemainiisies. bet no taa jau tas zapors labaak neies...
neies kaut kaads supadupa pepelacs ar zema oktaanskaitļa degvielu...

cita lieta paareejie tā benziina parametri- kaloritaate, sadegšanas temp. utt
Offline
Zoo
13. May 2010, 14:16 #253

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

oktānskaitlim nozīme IR-
bet ne parastajai automašīnai
Offline
Modrs
13. May 2010, 14:50 #254

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

eu Jūs, austrumu gudrie. spamojot par 95 un 98 utt ir jāatceras, ka ir vasaras un ziemas benzīns. Katram no viņiem ir sava iztvaikošanas temperatūra. ziemenieks iztvaiko pie zemākas temperatūras, vasarnieks pie augstākas.
Un tas, ka kādam ar 98 nelec, un 95 lec ir vai nu kkāda zampa bākā iegāzta, vai arī aukstā laikā vasaras benzīns. nu nevar tā uzreiz visu novelt uz nojāto auto un/vai degvielu, ja bez augstākminētajiem faktoriem ir vēl vesels lērums.

Tas ir tas pats, kad rudenī sāka klāt jaukt bio piedevu, un uzreiz visādi saldie ekonomisti un juristi, kuriem nu nekāda poņa nav par tehniku, čīkstēja, ka pieaudzis degvielas patēriņš.
jptv, patēriņš pieauga, jo pazeminājās apkārtējās vides temperatūra. Ja bio piedevu sāktu gāzt tagad, visi jefiņi čurātu karstu aiz priekiem, ka pēc ziemas samazinājās patēriņš
nu kautkā tā!
Offline
Zoo
13. May 2010, 14:52 #255

Kopš: 27. Sep 2007

Ziņojumi: 7814

Braucu ar: God bless mr. Dunning and mr. Kruger

nezinu, man 11 litru robežās gan ziemu gan vasaru.tagad pat ar 70 litriem 600 km
kartonu vajag šķūnēt pie radiatora ziemaa, tad nebūs "ziemas patēriņa" :shura_santīmpisējs:
Offline
sonx33
13. May 2010, 15:11 #256

Kopš: 08. Sep 2008

Ziņojumi: 2072

Braucu ar: 320d


13 May 2010, 10:44:41 UR rakstīja:

13 May 2010, 00:38:37 sonx33 rakstīja:
Runājot par to Rus lēto benzīnu, kur ir garantija ka tas tirgonis tev taja kanna ielējis 95? liela iespēja ka tirgo 92 agrak bija pat gadijumi ka 92 jauca ar vel zemaka oktanskaitļa degvielu.. katra ziņa ja ņemu to rus degvielu tad tikai no ļoti pazīstamiem cilvēkiem.. Ta ka ir ari dīzeļauto, vecs pasāts bez nekadam turbīnam, atšķiribu nejūtu kadu dīzeli liet, ka tik lētaks..


Viens džeks ar pavecu golfu dīzeli braukā ar transformātoru eļļu dīzeļa vietā, maksā laikam ap 40sant/litrā, jau ap gadu braukā un itkā nekādu problēmu neesot.

Galvenais lai netērē to zampu pārak daudz, ja patēriņš tads pats ka dīzelim tad tik vajag gazt..
Offline
Modrs
13. May 2010, 15:47 #257

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10314

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu

ja seļarkas vietā ir eļļa, tad tur defaltā jau viss ir izdilis un ar lieliem caumuriem, ja tā eļļa var tik izsmidzināta, tfu, iztecināta pa sprauslu galiem
tad tur točna ir izdevīgi braukt ar zampu, vai pat atrabotku

[ Šo ziņu laboja Modricimus, 13 May 2010, 15:48:37 ]

Offline
petrolhead333
08. Feb 2019, 10:31 #258

Kopš: 08. Feb 2019

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Kādam vēl pārsteigums, ka Latvijā var tirgot "degvielas izstrādājumu". Pat leišiem nerunājot par igauņiem, ir ES standarts, tik mums atkal kaut kas "īpašs". #wtf

Delfi raksts
Offline
kere8
08. Feb 2019, 14:55 #259

Kopš: 19. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 542

Braucu ar: vecu behu

Visi veci dizeli var braukt uz ellas un rajona bij parčipots tsd kas bij servismenam un gaja un filtretas atrabotkas tas ka nagars buz no tas zupas tas gan..
Offline
dzhoniic
08. Feb 2019, 15:11 #260

Kopš: 30. Jun 2017

No: Jelgava

Ziņojumi: 321

Braucu ar: vw allspace


08 Feb 2019, 10:31:45 @petrolhead333 rakstīja:
Kādam vēl pārsteigums, ka Latvijā var tirgot "degvielas izstrādājumu". Pat leišiem nerunājot par igauņiem, ir ES standarts, tik mums atkal kaut kas "īpašs". #wtf

Delfi raksts


Pirms 2 mēnešiem nebija vispārējs pētījums par to kā Cirkulis pārdod visnekvalitatīvāko degvielu Latvijā?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo