Online

Pašreiz BMWPower skatās 178 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » BMW tūnings

Tēma: Chiptuning

AutorsZiņojums
protams
05. Jan 2014, 20:07 #141

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: null ziiben

http://www.racechip.de/chiptuning/bmw/5er/f10/5...-190kw/index.php

šis viss ir BS vai?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
protams
05. Jan 2014, 20:23 #142

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: null ziiben

vai šis:
http://mosselmanturbo.com/remapping-carstyling-...90-kw-258hp-dpf/


-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Jancuks
05. Jan 2014, 20:32 #143

Kopš: 22. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2285

Braucu ar:


05 Jan 2014, 20:23:35 protams rakstīja:
vai šis:
http://mosselmanturbo.com/remapping-carstyling-...90-kw-258hp-dpf/


Ar tādiem mēsliem tikai sačakarēsi auto.
Offline
kubs
05. Jan 2014, 20:42 #144

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Kā tu to zini? Tev tāds bija ?
Offline
Kaross
05. Jan 2014, 21:05 #145

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Pec ka tev tas racechip kastites izskatas? Pec programmejuma?

otrais:
Mosselman iC-Tuning Module is the most advanced tuning module on the market today.

Kads vel tuning module. Suda kaste un viss.

ar siem sudiem un 3.0D var iebraukt forsa remonta. ne viens vien ir izkausejis virzulus. man pat paris ir zinami personiski.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
kubs
05. Jan 2014, 21:20 #146

Kopš: 08. Jun 2009

Ziņojumi: 4315

Braucu ar:

Pēc Taviem argumentiem es atmetos! P.S rīt uz servisu nevar pierakstīties ar vienu audi?
Offline
vlajer
20. Jan 2014, 17:16 #147

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

Sveiki kungi!
Kāds zin kaut ko par šo kantori un viņu ražoto preci?
racechip


Vācijā esmu nopircis 330d ar šo prikolu, atbraucis sava gaita līdz Latvijai tagad domāju raut to racechip nost vai lai paliek!? Jo dzirdētas baigi negatīvas lietas par tiem power boxiem!
Offline
protams
20. Jan 2014, 18:24 #148

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5436

Braucu ar: null ziiben


20 Jan 2014, 17:16:39 vlajer rakstīja:
Sveiki kungi!
Kāds zin kaut ko par šo kantori un viņu ražoto preci?
racechip


Vācijā esmu nopircis 330d ar šo prikolu, atbraucis sava gaita līdz Latvijai tagad domāju raut to racechip nost vai lai paliek!? Jo dzirdētas baigi negatīvas lietas par tiem power boxiem!


No kā? Vāciešiem vai latviešiem?

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
6500
20. Jan 2014, 18:30 #149

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

rauj nost...savulaik man arii tads bija...nezinu,bet isi pec tam turbinu nomainiju...pec kada laika,kam pardevu..tas ari turbinu nomainija

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Jonix
20. Jan 2014, 19:29 #150

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 614

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 65 72


20 Jan 2014, 17:16:39 vlajer rakstīja:
Sveiki kungi!
Kāds zin kaut ko par šo kantori un viņu ražoto preci?
racechip


Vācijā esmu nopircis 330d ar šo prikolu, atbraucis sava gaita līdz Latvijai tagad domāju raut to racechip nost vai lai paliek!? Jo dzirdētas baigi negatīvas lietas par tiem power boxiem!

CR dzinējiem nereti krietni pabojās, vai pat nokaus augstspiediena sūkni, dzinēju, iespējams, sprauslas. Vairāki klienti ir bijuši čipot pa īstam, tieši dēļ tuningbox radītiem defektiem.

Tas notiek, jo apčakarē vadības bloku un liek tam pacelt jūtami augstāku degvielas spiedienu kā būtu nepieciešams, nereti 20% un vairāk visā darbības diapazonā.

Normāli čipojot neceļ vai ceļ līdz aptuveni 5% tikai atsevišķos apgabalos pie palielinātām noslodzēm. Jaudas pieaugums tiek panākts ar citām, dzinējam daudz drošākām un pareizākām, metodēm. Individuāli saregulējot katru auto var iegūt tiešām lieliskus rezultātus, kurus nevar ne salīdzināt ar tuningbox.

Izņēmumi ir tikai tad, ja klients apzināti vēlas "spēlēt uz resursu", lai iegūtu jūtami vairāk kā dzinējam drošu jaudas pieaugumu.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 20 Jan 2014, 19:34:20 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
---------------
(+371) 2-9861-891
Offline
vlajer
20. Jan 2014, 20:13 #151

Kopš: 22. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: e46 330D

Paldies par atbildem! Rīt to meslu noravēšu!
Offline
Kaross
20. Jan 2014, 22:56 #152

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


Pareizi. ir bijuši varianti, ka pat izkausē virzuli un ne viens vien cilvēks.
Racechip ir liela reklāma, bet nekā vairāk.
Prasts tuningbox. Bija jau nesen te mums viena diskusija, kur Racechip izplatītājs mēģināja iestāstīt, ka tas ir kaut kas labs. Pa 3 vadiem visu mašīnu regulē.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
ziema
21. Feb 2014, 20:01 #153

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati

ir iespejams masinai nokodet nost lambdas zondes? auto huidai santa fe!
Offline
ziema
21. Feb 2014, 23:39 #154

Kopš: 17. Mar 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 1987

Braucu ar: golf,voyager,passerati


21 Feb 2014, 20:01:42 ziema rakstīja:
ir iespejams masinai nokodet nost lambdas zondes? auto huidai santa fe!
up
Offline
Driver
21. Feb 2014, 23:54 #155

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


21 Feb 2014, 23:39:40 ziema rakstīja:

21 Feb 2014, 20:01:42 ziema rakstīja:
ir iespejams masinai nokodet nost lambdas zondes? auto huidai santa fe!
up

A rodas jautajums "nahujam?" jo kads taa ir izdomajis un ieteicis?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
uudensputns
22. Feb 2014, 08:30 #156

Kopš: 18. Mar 2012

No: Cēsis

Ziņojumi: 690

Braucu ar: zviedru tanku

Man ir bijusi saskare ar šiem:http://www.rica.nl/,neko sliktu nevaru teikt.
Offline
Ga4a
13. Jul 2014, 19:54 #157

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 4113

Braucu ar: F15 M50D

kur griežat ārā DPF un sakārtojat ECU ? pie Kaross vai Jonix ?
Offline
Kaross
04. Nov 2014, 14:37 #158

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nepareizi būsi lasījis. Par šo dzinēju zinu diezgan daudz, jo pamatīgi esmu viņu izpētījis pirms čipošanas.
Konkrētais dzinējs ir 1:1 identisks ar 105zs dzinēju no jebkura Golf, Sharan, Octavia u.t.t.
Visi šie dzinēji čipojas uz 135Zs un 300Nm.
Viss tur ir identisks - sprauslas pēc kodiem, sajūgs, turbīna, pats dzelzis u.t.t. VISS.

Kaut vai papēti tūninga firmu piedāvājumu ārzemēs. Ļoti daudzi profesionāļi piedāvā tieši šādu - drošu jaudas pieaugumu.
Bet nu tas jau katra paša ziņā. Es tikai piedāvāju labāko variantu.

Tieši Caddy parasti nāk ar 75zs dzinēju. Esmu vairākus tādus uzlabojis dažādām firmām, kas ikdienā nobrauc daudz kilometrus.

Šeit pat forumā ir cilvēki, kuriem firmas Caddy uzlabojām pirms gada. Varu iedot arī kontaktus, lai pastāsta par sajūtām.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Nov 2014, 14:49:44 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Puce
04. Nov 2014, 14:39 #159

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6424

Braucu ar: BMW 315 e21

Kas tas ir? 3cyl?

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Kaross
04. Nov 2014, 14:46 #160

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4329

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

1.6TDI common rail no 2010.gada nāk. 4 cilindri.
Parasti 105zs un 250Nm.
Līdz ar to apgalvojums, ka vairāk par 100zs un 240Nm nevajag, ir nepareizs. Standartā pat nāk vairāk uz citiem modeļiem.
Viss tas ir mārketings un cenu politika VW grupā.

Šeit kaut vai viens no agregātiem, kuram pie reizes tika atslēgts nestrādāošs EGR. Maiņa ap 250 Euro.

[ Šo ziņu laboja Kaross, 04 Nov 2014, 15:01:57 ]



-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo