Online
Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: F11, 2013, 2.0d, 185hp, automāts
| Autors | Ziņojums |
| WS | | Kopš: Vakar, 09:48
Ziņojumi: 5
Braucu ar: F11
| Sveiki!
Jautājums - vai kāds ir saskāries ar sekojošu problēmu un vai ir zināms risinājums?
Kamēr motors ir auksts, ieliekot D vai R pozīcījā jūtama vibrācija, kamēr brauc, nav jūtāmu nekādu defektu no kārbas, bet kad atkārtoti apstājas, atkal ir vibrācija. Kad motors uzsilst darba temperatūrā, vibrācija vairs nav. Spararats un kloķvārpstas pozīcijas devējs, eļļa tika nomainīta, bet defekts nav novērsts. Nobraukums 280k.
Lūdzu komentārus. | Offline | | |
Sancix  | |  Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 7022
Braucu ar: e36
| Sveiks, izplatītākā problēma pie šiem simptomiem ir dzinēja spilveni. Sāc ar tiem, liec oe, ja nevari pacelt oe, ņem corteco, pie reizes lai mehs pačeko arī kārbas spilvenus.
-----------------
| Online | | |
| kipismpower | | Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
|
25 Nov 2025, 10:12:24 @Sancix rakstīja:
Sveiks, izplatītākā problēma pie šiem simptomiem ir dzinēja spilveni. Sāc ar tiem, liec oe, ja nevari pacelt oe, ņem corteco, pie reizes lai mehs pačeko arī kārbas spilvenus.
Man ar tāda pati problēma. Salikti jauni OEM spilveni, bet baigi nekas neuzlabojās. Tā arī braucu. Jau esmu pieradis un samierinājies-ka tas 2,0 vibrē | Offline | | |
RSAWorkshop  | |  Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7842
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| 2.0d darbība salonā nav jūtama F sērijai
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
| Vik9 | |  Kopš: 15. Aug 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 44
Braucu ar: Auto
| Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis. [ Šo ziņu laboja Vik9, 25 Nov 2025, 18:53:00 ] | Offline | | |
| kipismpower | | Kopš: 05. Jun 2018
Ziņojumi: 95
Braucu ar:
|
25 Nov 2025, 18:48:33 @Vik9 rakstīja:
Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis.
Demferis arī nomainīts. Tad tiešām nesaprotu, kas tur aukstam var vibrēt? Siltam tiešām to motoru nevar salonā just ... | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
| Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus.  | Offline | | |
| bum_bumz | | Kopš: 05. Jan 2006
Ziņojumi: 7278
Braucu ar: E34
| Protams, ka jāredz. Tas pods ir ārpus rāmjiem. Nemāku pareizi pateikt, bet dīzels ir sauss, sprausla ķīlejas tukšgaitā, kad ir darba temp, tad viss oki. Jāpiešauj klāt 2T eļļiņa saļarai. Ar kādu 2.bāku jāsāk just rezultāts.
P.S. Nesitat mani, ja es runāju par pērnā gs technoloģijām  | Online | | |
|
|
| WS | | Kopš: Vakar, 09:48
Ziņojumi: 5
Braucu ar: F11
|
25 Nov 2025, 21:58:30 @Elna rakstīja:
Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus. 
Pie sprauslu maiņas man šo visu saregulēja. | Offline | | |
| WS | | Kopš: Vakar, 09:48
Ziņojumi: 5
Braucu ar: F11
|
25 Nov 2025, 18:48:33 @Vik9 rakstīja:
Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis.
Bet arī tieši tajā momentā, kad ieliek Drive pozīcijā, pie auksta motora? | Offline | | |
| Elna | | Kopš: 09. Jan 2022
Ziņojumi: 179
Braucu ar:
|
25 Nov 2025, 23:39:00 @WS rakstīja:
25 Nov 2025, 21:58:30 @Elna rakstīja:
Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus. 
Pie sprauslu maiņas man šo visu saregulēja.
Tu uzrakstiiji pilniigu dumumu. Piedod par tieshumu.
Lai tev veicas. | Offline | | |
| Dii | | Kopš: 19. Feb 2015
Ziņojumi: 351
Braucu ar: e91
| Klausos priekšniek!
To savu ļerkatu aizdzen pie kāda kas kko jēdz, interesanti zināt kāpēc jāmaina eļļa vai kloķenes devējs pie motora vibrācijas 
Uzdzen uz 4statņu pacēlāja, viens lopuhs sēž drapakā, liek aukstu draivā un jau startā skatās apakšā, kāpēc tā kaste vibrē! Ja neko neierauga, uzvelk brilles un mēģina vēlreiz!
Nu, ja tad neierauga, tad pie kāda kas jēdz nodiagnosticēt kārbu vai dzinēju. | Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4871
Braucu ar: studentu variantu
| Ja dreb pie R un D, bet nedreb pie P un N, tad es domātu, ka ir vērts paskatīt, kāpēc auksta kārba uzvedas dīvaināk. | Offline | | |
| kexxx | |  Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 13614
Braucu ar:
| ieliekot D vai R, dzinējam uzreiz ir lielāka slodze. aukstas kārbas gadījumā pie tam eļļa kārbā arī ir biezāka | Online | | |
| R_S | |  Kopš: 08. Jul 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 829
Braucu ar: nākotnes klasiku
| Ja viss iepriekš uzskaitītais ir darīts, tad ieteiktu izmērīt kompresiju visus cilindros. Man bija līdzīgi tieši šim pašam motoram. Beigās live datos redzēju, ka viena sprausla strādā nekorekti un izrādījās, ka tajā cilindrā kompresija bija vairāk kā uz pusi mazāka.
Iemesls - iepriekšējam saimniekam swirlflap klapi ierāva dzinējā tieši tajā cilindrā.
Simptomi tieši tie paši, taču kā motors uzsila, tā vibrācija pazuda.
| Offline | | |
karro  | |  Kopš: 08. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4871
Braucu ar: studentu variantu
| Kārbas problēmu var mēģināt izslēgt, tukšgaitā uzsildot dzinēju līdz darba temperatūrai, kārbai paliekot P. Protams, kārba nedaudz uzsils arī, bet (cerams) ne tik ļoti, lai ietekmētu rezultātus. Ja pēc motora uzsildīšanas tukšgaitā (iespējams, vajadzētu pavērot motora eļļas t*, kādi 50* būs jau gana silts) pie braukšanas nekas nevibrē, tad vaina, ticamāk, motorā, ja vibrē un pēc laika pāriet - ticamāk, kārba. Viss šis ir tikai teorija. Tās 8HP ir lieliskas kārbas, bet bez apkopes arī tās var nokaut. | Offline | | |
|
|
| WS | | Kopš: Vakar, 09:48
Ziņojumi: 5
Braucu ar: F11
|
26 Nov 2025, 12:05:08 @karro rakstīja:
Kārbas problēmu var mēģināt izslēgt, tukšgaitā uzsildot dzinēju līdz darba temperatūrai, kārbai paliekot P. Protams, kārba nedaudz uzsils arī, bet (cerams) ne tik ļoti, lai ietekmētu rezultātus. Ja pēc motora uzsildīšanas tukšgaitā (iespējams, vajadzētu pavērot motora eļļas t*, kādi 50* būs jau gana silts) pie braukšanas nekas nevibrē, tad vaina, ticamāk, motorā, ja vibrē un pēc laika pāriet - ticamāk, kārba. Viss šis ir tikai teorija. Tās 8HP ir lieliskas kārbas, bet bez apkopes arī tās var nokaut.
Liels paldies par šo atbildi. Šo noteikti notestēšu.
Varu papildināt, ka ar kārbas pārslēgšanos nekādu problēmu nav, ne pie auksta, ne silta motora. Un braucot kaut uz 20km/h pie auksta motora, vibrācija nav jūtama, bet tieši, kad apstājas ar D/R pozīciju, bet P un N viss ir ok. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|