Online

Pašreiz BMWPower skatās 148 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: F11, 2013, 2.0d, 185hp, automāts

AutorsZiņojums
WS
Vakar, 10:02 #1

Kopš: Vakar, 09:48

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F11

Sveiki!
Jautājums - vai kāds ir saskāries ar sekojošu problēmu un vai ir zināms risinājums?
Kamēr motors ir auksts, ieliekot D vai R pozīcījā jūtama vibrācija, kamēr brauc, nav jūtāmu nekādu defektu no kārbas, bet kad atkārtoti apstājas, atkal ir vibrācija. Kad motors uzsilst darba temperatūrā, vibrācija vairs nav. Spararats un kloķvārpstas pozīcijas devējs, eļļa tika nomainīta, bet defekts nav novērsts. Nobraukums 280k.
Lūdzu komentārus.
Offline
Sancix
Vakar, 10:12 #2

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 7022

Braucu ar: e36

Sveiks, izplatītākā problēma pie šiem simptomiem ir dzinēja spilveni. Sāc ar tiem, liec oe, ja nevari pacelt oe, ņem corteco, pie reizes lai mehs pačeko arī kārbas spilvenus.

-----------------

Online
kipismpower
Vakar, 18:06 #3

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 95

Braucu ar:


25 Nov 2025, 10:12:24 @Sancix rakstīja:
Sveiks, izplatītākā problēma pie šiem simptomiem ir dzinēja spilveni. Sāc ar tiem, liec oe, ja nevari pacelt oe, ņem corteco, pie reizes lai mehs pačeko arī kārbas spilvenus.

Man ar tāda pati problēma. Salikti jauni OEM spilveni, bet baigi nekas neuzlabojās. Tā arī braucu. Jau esmu pieradis un samierinājies-ka tas 2,0 vibrē
Offline
RSAWorkshop
Vakar, 18:44 #4

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7842

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

2.0d darbība salonā nav jūtama F sērijai

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Vik9
Vakar, 18:48 #5

Kopš: 15. Aug 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 44

Braucu ar: Auto

Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis.

[ Šo ziņu laboja Vik9, 25 Nov 2025, 18:53:00 ]

Offline
kipismpower
Vakar, 19:26 #6

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 95

Braucu ar:


25 Nov 2025, 18:48:33 @Vik9 rakstīja:
Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis.

Demferis arī nomainīts. Tad tiešām nesaprotu, kas tur aukstam var vibrēt? Siltam tiešām to motoru nevar salonā just ...
Offline
Elna
Vakar, 21:58 #7

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 179

Braucu ar:

Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus.
Offline
bum_bumz
Vakar, 22:26 #8

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 7278

Braucu ar: E34

Protams, ka jāredz. Tas pods ir ārpus rāmjiem. Nemāku pareizi pateikt, bet dīzels ir sauss, sprausla ķīlejas tukšgaitā, kad ir darba temp, tad viss oki. Jāpiešauj klāt 2T eļļiņa saļarai. Ar kādu 2.bāku jāsāk just rezultāts.
P.S. Nesitat mani, ja es runāju par pērnā gs technoloģijām
Online
WS
Vakar, 23:39 #9

Kopš: Vakar, 09:48

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F11


25 Nov 2025, 21:58:30 @Elna rakstīja:
Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus.


Pie sprauslu maiņas man šo visu saregulēja.
Offline
WS
Vakar, 23:42 #10

Kopš: Vakar, 09:48

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F11


25 Nov 2025, 18:48:33 @Vik9 rakstīja:
Man bija līdzīgi, ilgi neko nevarēja atrast, beigās izrādījās beigts, deformēts, demferis.


Bet arī tieši tajā momentā, kad ieliek Drive pozīcijā, pie auksta motora?
Offline
Elna
Šodien, 04:58 #11

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 179

Braucu ar:


25 Nov 2025, 23:39:00 @WS rakstīja:

25 Nov 2025, 21:58:30 @Elna rakstīja:
Atklaashu sho miiklu.
Lai dzineejs straadaatu ar minimaalu vibraaciju,visiem taa cilindriem jaastraadaa identiski. Ar identisku mehaanisko energjiju.
Lai tas notiktu, visaam sprauslaam jaaizsmidzina identisks degvielas daudzums, jaabuut ar identisku spray pattern/beam un atomizaaciju. Visaam kveelsveceem jaastraadaa identiski.
Jaa,visu sho redz diagnostikas softaa. Tb.,redz,kursh cilindrs izraisa to vibraaciju.
Diivaini gan,ka diizelju speci taa klusee. Bet te noteikti pilns ar kadriem,kas kaa semockas apstraadaa shaadus gadiijumus.


Pie sprauslu maiņas man šo visu saregulēja.

Tu uzrakstiiji pilniigu dumumu. Piedod par tieshumu.
Lai tev veicas.
Offline
Dii
Šodien, 10:02 #12

Kopš: 19. Feb 2015

Ziņojumi: 351

Braucu ar: e91

Klausos priekšniek!


To savu ļerkatu aizdzen pie kāda kas kko jēdz, interesanti zināt kāpēc jāmaina eļļa vai kloķenes devējs pie motora vibrācijas

Uzdzen uz 4statņu pacēlāja, viens lopuhs sēž drapakā, liek aukstu draivā un jau startā skatās apakšā, kāpēc tā kaste vibrē! Ja neko neierauga, uzvelk brilles un mēģina vēlreiz!

Nu, ja tad neierauga, tad pie kāda kas jēdz nodiagnosticēt kārbu vai dzinēju.
Offline
karro
Šodien, 10:10 #13

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4871

Braucu ar: studentu variantu

Ja dreb pie R un D, bet nedreb pie P un N, tad es domātu, ka ir vērts paskatīt, kāpēc auksta kārba uzvedas dīvaināk.
Offline
kexxx
Šodien, 10:15 #14

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 13614

Braucu ar:

ieliekot D vai R, dzinējam uzreiz ir lielāka slodze. aukstas kārbas gadījumā pie tam eļļa kārbā arī ir biezāka
Online
R_S
Šodien, 10:29 #15

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 829

Braucu ar: nākotnes klasiku

Ja viss iepriekš uzskaitītais ir darīts, tad ieteiktu izmērīt kompresiju visus cilindros. Man bija līdzīgi tieši šim pašam motoram. Beigās live datos redzēju, ka viena sprausla strādā nekorekti un izrādījās, ka tajā cilindrā kompresija bija vairāk kā uz pusi mazāka.
Iemesls - iepriekšējam saimniekam swirlflap klapi ierāva dzinējā tieši tajā cilindrā.
Simptomi tieši tie paši, taču kā motors uzsila, tā vibrācija pazuda.
Offline
karro
Šodien, 12:05 #16

Kopš: 08. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4871

Braucu ar: studentu variantu

Kārbas problēmu var mēģināt izslēgt, tukšgaitā uzsildot dzinēju līdz darba temperatūrai, kārbai paliekot P. Protams, kārba nedaudz uzsils arī, bet (cerams) ne tik ļoti, lai ietekmētu rezultātus. Ja pēc motora uzsildīšanas tukšgaitā (iespējams, vajadzētu pavērot motora eļļas t*, kādi 50* būs jau gana silts) pie braukšanas nekas nevibrē, tad vaina, ticamāk, motorā, ja vibrē un pēc laika pāriet - ticamāk, kārba. Viss šis ir tikai teorija. Tās 8HP ir lieliskas kārbas, bet bez apkopes arī tās var nokaut.
Offline
WS
Šodien, 13:16 #17

Kopš: Vakar, 09:48

Ziņojumi: 5

Braucu ar: F11


26 Nov 2025, 12:05:08 @karro rakstīja:
Kārbas problēmu var mēģināt izslēgt, tukšgaitā uzsildot dzinēju līdz darba temperatūrai, kārbai paliekot P. Protams, kārba nedaudz uzsils arī, bet (cerams) ne tik ļoti, lai ietekmētu rezultātus. Ja pēc motora uzsildīšanas tukšgaitā (iespējams, vajadzētu pavērot motora eļļas t*, kādi 50* būs jau gana silts) pie braukšanas nekas nevibrē, tad vaina, ticamāk, motorā, ja vibrē un pēc laika pāriet - ticamāk, kārba. Viss šis ir tikai teorija. Tās 8HP ir lieliskas kārbas, bet bez apkopes arī tās var nokaut.

Liels paldies par šo atbildi. Šo noteikti notestēšu.
Varu papildināt, ka ar kārbas pārslēgšanos nekādu problēmu nav, ne pie auksta, ne silta motora. Un braucot kaut uz 20km/h pie auksta motora, vibrācija nav jūtama, bet tieši, kad apstājas ar D/R pozīciju, bet P un N viss ir ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo