Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E39 (1995-2003)

Tēma: E39 M52B20 TU 2000. gada

AutorsZiņojums
sys9291
21. Nov 2023, 10:57 #41

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


20 Nov 2023, 21:34:17 @makukaka rakstīja:
Inžektorus satīrīju, dabūju arī vaļā to, kuram tikai viena nāss smidzināja, acetons ftw beigās vēl ar carb cleaneri izgāju, lai ir drošs. Saliku jaunas blīves, saziepēju ar eļļu nedaudz. Tagad interesants jautājums - paskatījos ka ieplūdes portos un ap ieplūdes vārstiem ir daudz "carbon built up", domāju kā labāk un "pa lēto" patīrīt to, skatījos ka forumos daudzi iesaka tīrīt ar valriekstu čaulu pulveri, bet tas ir pārāk čakarīgi manā gadījumā. Ir vēl pa rokai carb cleaneris, mazās birstes. Ir doma sapūst carb cleaneri, atstāt uz kādu h, divām, un tad uzmanīgi ar birstēm un salvetēm iztīrīt. Tam visp.ir kāda jēga, vai labāk atstāt kā ir? Pats ieplūdes kolektors arī mistiski viss noklāts ar brūnganīgiem putekļiem. Vēlāk varu arī kādu bildi iemest

un te nu vajadzētu padomāt: kapēc tur tāds uzdegums? Atbilde triviāla - vārstu blīvslēgi vai arī komplektā ar vadīklām...
PAreizākais risinājums - galvu nost un pilna revīzija...
Offline
makukaka
21. Nov 2023, 11:30 #42

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


21 Nov 2023, 10:57:12 @sys9291 rakstīja:

20 Nov 2023, 21:34:17 @makukaka rakstīja:
Inžektorus satīrīju, dabūju arī vaļā to, kuram tikai viena nāss smidzināja, acetons ftw beigās vēl ar carb cleaneri izgāju, lai ir drošs. Saliku jaunas blīves, saziepēju ar eļļu nedaudz. Tagad interesants jautājums - paskatījos ka ieplūdes portos un ap ieplūdes vārstiem ir daudz "carbon built up", domāju kā labāk un "pa lēto" patīrīt to, skatījos ka forumos daudzi iesaka tīrīt ar valriekstu čaulu pulveri, bet tas ir pārāk čakarīgi manā gadījumā. Ir vēl pa rokai carb cleaneris, mazās birstes. Ir doma sapūst carb cleaneri, atstāt uz kādu h, divām, un tad uzmanīgi ar birstēm un salvetēm iztīrīt. Tam visp.ir kāda jēga, vai labāk atstāt kā ir? Pats ieplūdes kolektors arī mistiski viss noklāts ar brūnganīgiem putekļiem. Vēlāk varu arī kādu bildi iemest

un te nu vajadzētu padomāt: kapēc tur tāds uzdegums? Atbilde triviāla - vārstu blīvslēgi vai arī komplektā ar vadīklām...
PAreizākais risinājums - galvu nost un pilna revīzija...


Uhh, noņemt ieplūdes kolektoru pirmo reizi, pēc visādu pamācību un forumu lasīšanas vēl liekas ka tieku galā, bet ņemt nost galvu droši vien nav prātīgi, nu, noņemt ta noņemšu, bet diezvai salikšu atpakaļ pareizi bet nu, tīri teorētiski, cik grūti pilnīgam iesācējam to būtu izdarīt? Cik saprotu, tad var noraut kkādas sūdīgās skrūves, un tad ir dirsā... Vai ja nepareizi uzliek galvas blīvi... Vai ja norauj timing.... īsumā sakot, tas par grūtu priekš manis. Vai vārstus var kkā "pievilkt" nedaudz stiprāk, pavisam nenoņemot galvu? Bija doma izskrūvēt sveces, sveču caurumā spīdināt kkādu spožu led, tad meklēt katram cilindram TDC, un skatīties caur ieplūdes portu, vai spīd tā gaisma cauri vai nē, un ja piemēram vienam vārsta cilindrā nespīd, otram spīd, tad es kkā pievelk ciešāk to kuram spīd gaisma garām.
Kkas tāds ir iespējams m52b20tu?

P. S. Ja pareizi atradu info, tad m52tu ir hidrauliskie vārsti, varbūt ir kādi padomi, ka paskatīties vai viņi korekti strādā?

[ Šo ziņu laboja makukaka, 21 Nov 2023, 12:04:56 ]

Offline
makukaka
22. Nov 2023, 22:42 #43

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Quick updeits - saliku visu atpakaļ, izskatās pat iepriecinoši - sanāca pielaist, pirms tam nodzēstu visas kļūdas/adaptācijas, kas bija palikušas (aķis bija atslēgts), pat ar visu to, ka, izskatās ka nepieskrūvvēju degvielas reiku kārtīgi klāt (pūš garām sprauslām) un kļūdu par throttle body, padarbinaju pārdesmit sekundes, un inpā pie idle vairs nemeta +4...+5 korekciju uz 6to cilindru
Bet gan tikai +/- +1.2, bet kkas ap +1 +2 bija vēl uz dažiem citiem cilindriem, kuri iepriekš darbojas bez problēmām, tākā cerīgi to norakstu uz nedaskrūvēto reiku piepirku vēl jaunas sveces, iepriekšējās visas dažādas un izskatās jau galīgi noloetotas

[ Šo ziņu laboja makukaka, 22 Nov 2023, 22:44:28 ]

Offline
makukaka
25. Nov 2023, 16:42 #44

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Ehh, tomēr vilšanās, parskruveju degvielas teiku, noņēmu throttle body kļūdas utt, bet beigās tas pats +/- iznāk, uz 6to cilindru +3 ar kapeikām, uz 4 cilindru bik zem +1. Talak diezvai lodīšu pašos dzinēja blokos skatīties čaulu / gredzenu / blīves stāvokli.
Bija vēl ideja paspēlēties ar ms42 dme, cik netā lasu ka pamainīt kko, izskatās čakarīgi, bet nu ir ideja iebliezt kreiso popkornu vai kkādu citu recigu huiņu
Offline
sys9291
25. Nov 2023, 16:48 #45

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Nov 2023, 16:42:16 @makukaka rakstīja:
Ehh, tomēr vilšanās, parskruveju degvielas teiku, noņēmu throttle body kļūdas utt, bet beigās tas pats +/- iznāk, uz 6to cilindru +3 ar kapeikām, uz 4 cilindru bik zem +1. Talak diezvai lodīšu pašos dzinēja blokos skatīties čaulu / gredzenu / blīves stāvokli.
Bija vēl ideja paspēlēties ar ms42 dme, cik netā lasu ka pamainīt kko, izskatās čakarīgi, bet nu ir ideja iebliezt kreiso popkornu vai kkādu citu recigu huiņu

nevajag iekš dme neko mainīt tur viss ir pareizi…
Offline
-next-
25. Nov 2023, 18:03 #46

Kopš: 31. Mar 2020

Ziņojumi: 163

Braucu ar:

Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos
Offline
makukaka
25. Nov 2023, 19:35 #47

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


25 Nov 2023, 18:03:41 @-next- rakstīja:
Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos


Tas jau mēģināts, I sprauslas tagad nesen samainīju, I spoles, I jauna svece, nekas nemainās.
Putu arī quick start visur apkārt, itkā nesuc iekšā pa malām, vismaz inpā nekas nemainījās, arī uz dzirdi. Eļļu ķipa neēd (uz ščupa vizuāli vislaik vienāds daudzums, jau pāris mēneši). Bija vienu brīdi problēma ar antifrīzu, bet tur pie vainas laikam ka kads gudrinieks pirms manis sapildija ūdeni, mašīna kkādu laiku arī pirms manis stāvēja pagalmā, ka rezultātā ūdens bija rūsaini brūns... Bet nu sistēmu pirms vēl ziemas izskaloju, daļēju 50/50 antifrīzu.
Tagad darbojoties ap auto, vienīgi pamanīju, ka lamājas par pārāk lielu lambdas vērtību uz 1.banku,cik saprotu 1 banka (pirms kaķika) ir tā, kas tuvāk šoferim, respektīvi 4,5,6 cilindrs. Joka pēc samainīju 1bankas lamdas štekeri ar 2.bankas štekeri, bet inpā tāpat kļūda uz pirmo banku. Nesaprotu kā tas var būt, ja fiziski vadus samainīju vietām 1.un 2.bankai... Vēl aizdomas ka nepareizi saslēgtas upstream un downstream lamdas, bet vai tas varētu baigi jūtamo defektu dot jaudas/patēriņa ziņā? Pirms beidzās skate, patēriņš vidēji bija ap 8.3-9.5 l/100 km, kombinēti gan drusku pa pilsētām, gan starp tām. Kad nopirku bija patēriņš ap 15-16 l /100km, uz rāviens ar r16 55 0-100 kad nopirku bija kkādas 19-20 sekundes, nesen pirms saliem pamēģināju un sanāca ap 13.15s, ja var ticēt telefona aplikācijai
Offline
sys9291
25. Nov 2023, 19:39 #48

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Nov 2023, 19:35:15 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 18:03:41 @-next- rakstīja:
Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos


Tas jau mēģināts, I sprauslas tagad nesen samainīju, I spoles, I jauna svece, nekas nemainās.
Putu arī quick start visur apkārt, itkā nesuc iekšā pa malām, vismaz inpā nekas nemainījās, arī uz dzirdi. Eļļu ķipa neēd (uz ščupa vizuāli vislaik vienāds daudzums, jau pāris mēneši). Bija vienu brīdi problēma ar antifrīzu, bet tur pie vainas laikam ka kads gudrinieks pirms manis sapildija ūdeni, mašīna kkādu laiku arī pirms manis stāvēja pagalmā, ka rezultātā ūdens bija rūsaini brūns... Bet nu sistēmu pirms vēl ziemas izskaloju, daļēju 50/50 antifrīzu.
Tagad darbojoties ap auto, vienīgi pamanīju, ka lamājas par pārāk lielu lambdas vērtību uz 1.banku,cik saprotu 1 banka (pirms kaķika) ir tā, kas tuvāk šoferim, respektīvi 4,5,6 cilindrs. Joka pēc samainīju 1bankas lamdas štekeri ar 2.bankas štekeri, bet inpā tāpat kļūda uz pirmo banku. Nesaprotu kā tas var būt, ja fiziski vadus samainīju vietām 1.un 2.bankai... Vēl aizdomas ka nepareizi saslēgtas upstream un downstream lamdas, bet vai tas varētu baigi jūtamo defektu dot jaudas/patēriņa ziņā? Pirms beidzās skate, patēriņš vidēji bija ap 8.3-9.5 l/100 km, kombinēti gan drusku pa pilsētām, gan starp tām. Kad nopirku bija patēriņš ap 15-16 l /100km, uz rāviens ar r16 55 0-100 kad nopirku bija kkādas 19-20 sekundes, nesen pirms saliem pamēģināju un sanāca ap 13.15s, ja var ticēt telefona aplikācijai

1. pirmā banka ir tuvāk auto priekšgalam (cilindri 1,2,3)
2. kas notiek ar kartra ventilāciju? tobiš kas notiek, ja rūcošam noņem eļļas ieliešanas korķi?
3. tikai ar kļūdu lasīšanu nekur tālu netiksi...
4. kādas ir lambdas īsās adaptācijas vērtības pa bankām?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Nov 2023, 19:39:55 ]

Offline
Elna
25. Nov 2023, 19:51 #49

Kopš: 09. Jan 2022

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

Tās korekcijas patiesībā nav korekcijas, un 6-tais cilindrs patiesībā nav 6-tais cilindrs.
Offline
makukaka
25. Nov 2023, 20:00 #50

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


25 Nov 2023, 19:39:01 @sys9291 rakstīja:

25 Nov 2023, 19:35:15 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 18:03:41 @-next- rakstīja:
Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos


Tas jau mēģināts, I sprauslas tagad nesen samainīju, I spoles, I jauna svece, nekas nemainās.
Putu arī quick start visur apkārt, itkā nesuc iekšā pa malām, vismaz inpā nekas nemainījās, arī uz dzirdi. Eļļu ķipa neēd (uz ščupa vizuāli vislaik vienāds daudzums, jau pāris mēneši). Bija vienu brīdi problēma ar antifrīzu, bet tur pie vainas laikam ka kads gudrinieks pirms manis sapildija ūdeni, mašīna kkādu laiku arī pirms manis stāvēja pagalmā, ka rezultātā ūdens bija rūsaini brūns... Bet nu sistēmu pirms vēl ziemas izskaloju, daļēju 50/50 antifrīzu.
Tagad darbojoties ap auto, vienīgi pamanīju, ka lamājas par pārāk lielu lambdas vērtību uz 1.banku,cik saprotu 1 banka (pirms kaķika) ir tā, kas tuvāk šoferim, respektīvi 4,5,6 cilindrs. Joka pēc samainīju 1bankas lamdas štekeri ar 2.bankas štekeri, bet inpā tāpat kļūda uz pirmo banku. Nesaprotu kā tas var būt, ja fiziski vadus samainīju vietām 1.un 2.bankai... Vēl aizdomas ka nepareizi saslēgtas upstream un downstream lamdas, bet vai tas varētu baigi jūtamo defektu dot jaudas/patēriņa ziņā? Pirms beidzās skate, patēriņš vidēji bija ap 8.3-9.5 l/100 km, kombinēti gan drusku pa pilsētām, gan starp tām. Kad nopirku bija patēriņš ap 15-16 l /100km, uz rāviens ar r16 55 0-100 kad nopirku bija kkādas 19-20 sekundes, nesen pirms saliem pamēģināju un sanāca ap 13.15s, ja var ticēt telefona aplikācijai

1. pirmā banka ir tuvāk auto priekšgalam (cilindri 1,2,3)
2. kas notiek ar kartra ventilāciju? tobiš kas notiek, ja rūcošam noņem eļļas ieliešanas korķi?
3. tikai ar kļūdu lasīšanu nekur tālu netiksi...
4. kādas ir lambdas īsās adaptācijas vērtības pa bankām?



Opaa... Tad galīgi nesaprotu, kāpēc pie status>rough uzradās + pie 6 cilindra, ja palielināts nesadegušās degvielas daudzums ir uz 1 banku, un samainot štekerus nerādās kļūda uz 2. Banku...

Noņemot eļļas korķi, dzinējam uzreiz grūtāk strādāt, gandrīz vai noslāpst, gaisu rauj iekšā, tiesa gan šo testēju pirms kāda laika un nepiefiksēju vai kas atšķiras uz auksta vai silta motora. Nesen kad biju noņēmis ieplūdes kolektoru, noņēmu arī eļļas seperatoru, izskaloju, vēl trubu nomainīju, kas nāk no dzinēja lejā uz to separatoru. Pārējās vakuuma trubas bija salīdzinoši labā stāvoklī, tas tikai notīrīju no netīrumiem un saeļļoju blīves ar motoreļļu, blīves nebija pavisam sacietējušas

Īsās adaptācijas uz sitiena nepateikšu, būs jādarbina vēlreiz dzinējs tad, bet to kādu citu dienu

[ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Nov 2023, 20:37:52 ]

Offline
sys9291
25. Nov 2023, 20:35 #51

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


25 Nov 2023, 20:00:25 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 19:39:01 @sys9291 rakstīja:

25 Nov 2023, 19:35:15 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 18:03:41 @-next- rakstīja:
Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos


Tas jau mēģināts, I sprauslas tagad nesen samainīju, I spoles, I jauna svece, nekas nemainās.
Putu arī quick start visur apkārt, itkā nesuc iekšā pa malām, vismaz inpā nekas nemainījās, arī uz dzirdi. Eļļu ķipa neēd (uz ščupa vizuāli vislaik vienāds daudzums, jau pāris mēneši). Bija vienu brīdi problēma ar antifrīzu, bet tur pie vainas laikam ka kads gudrinieks pirms manis sapildija ūdeni, mašīna kkādu laiku arī pirms manis stāvēja pagalmā, ka rezultātā ūdens bija rūsaini brūns... Bet nu sistēmu pirms vēl ziemas izskaloju, daļēju 50/50 antifrīzu.
Tagad darbojoties ap auto, vienīgi pamanīju, ka lamājas par pārāk lielu lambdas vērtību uz 1.banku,cik saprotu 1 banka (pirms kaķika) ir tā, kas tuvāk šoferim, respektīvi 4,5,6 cilindrs. Joka pēc samainīju 1bankas lamdas štekeri ar 2.bankas štekeri, bet inpā tāpat kļūda uz pirmo banku. Nesaprotu kā tas var būt, ja fiziski vadus samainīju vietām 1.un 2.bankai... Vēl aizdomas ka nepareizi saslēgtas upstream un downstream lamdas, bet vai tas varētu baigi jūtamo defektu dot jaudas/patēriņa ziņā? Pirms beidzās skate, patēriņš vidēji bija ap 8.3-9.5 l/100 km, kombinēti gan drusku pa pilsētām, gan starp tām. Kad nopirku bija patēriņš ap 15-16 l /100km, uz rāviens ar r16 55 0-100 kad nopirku bija kkādas 19-20 sekundes, nesen pirms saliem pamēģināju un sanāca ap 13.15s, ja var ticēt telefona aplikācijai

1. pirmā banka ir tuvāk auto priekšgalam (cilindri 1,2,3)
2. kas notiek ar kartra ventilāciju? tobiš kas notiek, ja rūcošam noņem eļļas ieliešanas korķi?
3. tikai ar kļūdu lasīšanu nekur tālu netiksi...
4. kādas ir lambdas īsās adaptācijas vērtības pa bankām?



Opaa... Tad galīgi nesaprotu, kāpēc pie status>rough uzradās + pie 6 cilindra, ja palielināts nesadegušās degvielas daudzums ir uz 1 banku, un samainot štekerus nerādās kļūda uz 2. Banku...

Noņemot eļļas korķi, dzinējam uzreiz grūtāk strādāt, gandrīz vai noslāpst, gaisu rauj iekšā, tiesa gan šo testēju pirms kāda laika un nepiefiksēju vai kas atšķiras uz auksta vai silta motora.

Īsās adaptācijas uz sitiena nepateikšu, būs jādarbina vēlreiz dzinējs tad, bet to kādu citu dienu

un vakums zemj korķa arī tāds pamatīgs?
Offline
makukaka
25. Nov 2023, 20:39 #52

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā


25 Nov 2023, 20:35:55 @sys9291 rakstīja:

25 Nov 2023, 20:00:25 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 19:39:01 @sys9291 rakstīja:

25 Nov 2023, 19:35:15 @makukaka rakstīja:

25 Nov 2023, 18:03:41 @-next- rakstīja:
Es samainītu vietām 4 ar 6 lai būtu 100% drošs ka vaina dzelžos


Tas jau mēģināts, I sprauslas tagad nesen samainīju, I spoles, I jauna svece, nekas nemainās.
Putu arī quick start visur apkārt, itkā nesuc iekšā pa malām, vismaz inpā nekas nemainījās, arī uz dzirdi. Eļļu ķipa neēd (uz ščupa vizuāli vislaik vienāds daudzums, jau pāris mēneši). Bija vienu brīdi problēma ar antifrīzu, bet tur pie vainas laikam ka kads gudrinieks pirms manis sapildija ūdeni, mašīna kkādu laiku arī pirms manis stāvēja pagalmā, ka rezultātā ūdens bija rūsaini brūns... Bet nu sistēmu pirms vēl ziemas izskaloju, daļēju 50/50 antifrīzu.
Tagad darbojoties ap auto, vienīgi pamanīju, ka lamājas par pārāk lielu lambdas vērtību uz 1.banku,cik saprotu 1 banka (pirms kaķika) ir tā, kas tuvāk šoferim, respektīvi 4,5,6 cilindrs. Joka pēc samainīju 1bankas lamdas štekeri ar 2.bankas štekeri, bet inpā tāpat kļūda uz pirmo banku. Nesaprotu kā tas var būt, ja fiziski vadus samainīju vietām 1.un 2.bankai... Vēl aizdomas ka nepareizi saslēgtas upstream un downstream lamdas, bet vai tas varētu baigi jūtamo defektu dot jaudas/patēriņa ziņā? Pirms beidzās skate, patēriņš vidēji bija ap 8.3-9.5 l/100 km, kombinēti gan drusku pa pilsētām, gan starp tām. Kad nopirku bija patēriņš ap 15-16 l /100km, uz rāviens ar r16 55 0-100 kad nopirku bija kkādas 19-20 sekundes, nesen pirms saliem pamēģināju un sanāca ap 13.15s, ja var ticēt telefona aplikācijai

1. pirmā banka ir tuvāk auto priekšgalam (cilindri 1,2,3)
2. kas notiek ar kartra ventilāciju? tobiš kas notiek, ja rūcošam noņem eļļas ieliešanas korķi?
3. tikai ar kļūdu lasīšanu nekur tālu netiksi...
4. kādas ir lambdas īsās adaptācijas vērtības pa bankām?



Opaa... Tad galīgi nesaprotu, kāpēc pie status>rough uzradās + pie 6 cilindra, ja palielināts nesadegušās degvielas daudzums ir uz 1 banku, un samainot štekerus nerādās kļūda uz 2. Banku...

Noņemot eļļas korķi, dzinējam uzreiz grūtāk strādāt, gandrīz vai noslāpst, gaisu rauj iekšā, tiesa gan šo testēju pirms kāda laika un nepiefiksēju vai kas atšķiras uz auksta vai silta motora.

Īsās adaptācijas uz sitiena nepateikšu, būs jādarbina vēlreiz dzinējs tad, bet to kādu citu dienu

un vakums zemj korķa arī tāds pamatīgs?



Nē baigi stipri nesūca, pavisam viegli, kad pieliku roku klāt, līdzīgi ar eļļas ščupu, bet tad dzinējs audiāli skaņas ziņā darbojās tāpat, vakuums arī pavisam neliels bina
Offline
sys9291
25. Nov 2023, 20:47 #53

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

dīvaini - vienā postā raksti, ka gaisu dikti sūc un auto noslāpst - otrā, ka nekas nemainās...
Uztaisi vakuma testu ieplūdei... - noņem gaisa massas mērītāju, piedarbini dzinēju un ar plaukstu aiztaisi trubu ciet - dzinējs noslāps un tad klausies kur sūc...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 25 Nov 2023, 20:47:18 ]

Offline
JDS
25. Nov 2023, 21:14 #54

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10606

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

Vot sho ir patiikami lasiit, cik pacietiigi meegjina cilveekam palidzeet un dot padomus respect
Offline
CP17
25. Nov 2023, 21:48 #55

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Jā, bet beigās tik un tā aizdzīs uz servisu, kur sataisīs.
Ja būs vēl kas labojams..

[ Šo ziņu laboja CP17, 25 Nov 2023, 21:49:28 ]

Offline
kexxx
25. Nov 2023, 22:15 #56

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11560

Braucu ar:

no burciņas, lodāmura un pāris sīkumiem var uztaisīt tīri labu dūmu ģeneratoru, noplūžu meklēšanai ideāli noder
Offline
Corey
25. Nov 2023, 22:20 #57

Kopš: 18. Aug 2008

Ziņojumi: 2309

Braucu ar: gc8 type-ra Honda crx


25 Nov 2023, 21:48:38 @CP17 rakstīja:
Jā, bet beigās tik un tā aizdzīs uz servisu, kur sataisīs.
Ja būs vēl kas labojams..


Teica dzeks,kas mekleja kur var un veda velo riepai kameru mainit..jo nu neies jau pats jaties
Offline
CP17
25. Nov 2023, 22:35 #58

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:


25 Nov 2023, 22:20:37 @Corey rakstīja:

25 Nov 2023, 21:48:38 @CP17 rakstīja:
Jā, bet beigās tik un tā aizdzīs uz servisu, kur sataisīs.
Ja būs vēl kas labojams..


Teica dzeks,kas mekleja kur var un veda velo riepai kameru mainit..jo nu neies jau pats jaties

Jap. Tu zobus arī sev labo caur interneta diagnostiku?
Lai autoram veicas!
Offline
makukaka
25. Nov 2023, 23:01 #59

Kopš: 28. Apr 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 103

Braucu ar: E39 523i 1996 Sedans čigānu zelta krāsā

Da nē serveris autiņam būs bezjēdzīgi izmesta nauda, pārāk daudz jāmetina, motors uz jautājuma zīmes u.c. Defekti kas itkā netraucē droši pārvietoties, bet atstāt visādus kasjakus arī negribas, ja arī gadījumā to auto taisītu kā ikdienas braucamo es tik tā mēģinu saprast kā kas strādā, kur kādas problēmas var mēģināt pats atrisināt, lai saprastu vai auto tēma ir tikai īslaicīgs hobijs, vai arī kas vairāk (ikdienā strādāju IT nozarē). Agrāk itkā patika ķimerēties ar mopēdiem, Rīga 13, delta, tāpēc laikam arī auto tema iepatikās.
Par to vāciņu moš arī sūca stiprāk, nekā tagad rakstīju, bet tas drīzāk dēļ skaņas, toreiz baigi precīzi nemēriju, nebiju arī skaidrā
Gribas arī pamēģināt pabraukt tā, kā parasti par čaļiem saka, ka viņiem sākušās "tās dienas"
Godīgi sakot, pirms nepilna gada dabūju diagnozi adhd, un kopš izmantoju medicīnisko terapiju, esmu tikai tagad iesācis saprast kas ir kas pa dzīvi, tāpēc laikam arī uzdrošinos kko padarīt ar auto, kaut pirms tam tas man bija pavisam svešs temats, un no autiņiem praktiski neko nesapratu līdz šī gada vasaras sākumam.
Tajā pašā laikā, vienaudži jau tik daudz tam izgājuši cauri, kādam pat ir jau savs auto serviss, un dēļ tā tik tagad sapratu, cik ļoti esmu atpalicis no dzīves un visādiem hobijiem. Thanks adhd, good job...

[ Šo ziņu laboja makukaka, 25 Nov 2023, 23:03:20 ]

Offline
sys9291
26. Nov 2023, 11:56 #60

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT

nu tad sāc ar elementāro, uztaisi ieplūdes vakuma restu kā rakstīju augstāk. Ar visu pārējo vēl paspēsi…
Palasies kā strādā labda zonde - paskaties vai tev tāpat notiek…
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo