Online
Pašreiz BMWPower skatās 29 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 740i E38 iegāde
Autors | Ziņojums |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Nesalīdziniet Krieviju ar Eiropu plz.
Par tiem resursiem, manuprāt, strīdīgs jautājums, viss atkarīgs no ekspluatācijas režīma un eļļas maiņas intervāliem. Vnk, nevajag liet sūdu gan dzinējā, gan powerā.
Krievijā ir pilns ar lohiem, un youtube? Kuce, lūdzu. Paskatoties Revazovu un atceroties Davidiču vnk padomājiet kā izskatās vidējā auditorija, vidējie meistari viss pārējais. :berzesmašīnīte: :zhopologic: :turbovaz: | Offline | | |
13lucky | | Kopš: 28. May 2018
Ziņojumi: 629
Braucu ar:
| Širpotrebs 2010. gadā un 2018. gadā krasi atšķiras. Labā ziņā. | Offline | | |
Plashs | | Kopš: 27. Aug 2018
No: Rīga
Ziņojumi: 51
Braucu ar: E350 4matic/Golf 6/E38
| Nu ja jau filozofiski pieejam tad:
1. Par masinu izlobiju ko vajag zinat ir bisku struntigak par MB bet ir ok ciesami.
2.Par to ka ikdiena tadu auto nevajag vajag jaunu, pardon man ikdiena ir tikai weekendi, jo manis valsti nav darba dienas. Tatad nav ta ka drilles katru dienu, plus ir otrs auto. Un es gribu braukt ar kaifu nevis parvietot savu de no punkta A uz B.
3. par totali jauna auto iegadi uz lizingu alja vareja jaunu nopirkt... aga ka tad! videji 350EUR menesi janoliek par jedzigu auto tad vel dilera apkopes un vis visadi citi izdevumi kas vecam auto nav.kaskas par miljonu utt. kad salasa visu kopa max ko var atlauties ir Skoda RS.
Ko es pat biju izbraucis un atzinis ka nu labi salons plastmasas grabosas suds bet braukt ir normali var izbaudit.... un tad iestajas zvans draugam kas strada servisa pie vinjiem -motorus maina pec garantijas pie 50-80KKM.... katrai tresajai masinai!!!!! DSG karbas resurss palielinajies uz ~100KKM bloki nespej pa musu ziemam izdzivot vairak par garantijas laiku .... pec 3-4 gadiem sals tiek klat vai kas tur un cav maini.
un tas ir tikai garantija un svaigiem auto...
nu vot taga pasaki kada sunja pec japerk auto kas ir sliktaks konstruktivi lai vinsh garantijas laika biezak servisa sedetu ka tads E38???
Plus ar manu darbu es sodien esmu zirga rit bezdarbnieks uz kadu pus gadu kursh maksas Lizingu ?
Ta ka 2009 gada perkam x5 un pec tam sukajam ledu neee paldies kas man kabata to tereju ja nav tad semaku es varu sava garaza salabot un piemeram ar gazi pat krize parvietoties ...
Ko tu darisi ar to X5 jauno ko? | Offline | | |
spriditis | | Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
| ollijs 2? | Offline | | |
alco | | Kopš: 17. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 906
Braucu ar: Dienesta auto...
|
29 Aug 2018, 11:15:10 @spriditis rakstīja:
ollijs 2?
Nedavelk ja jau saka: "kas man kabata to tereju"
Olijs tādas muļķības nekad neteiktu | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
| paraads nav braalis. ja rokas neaug no dibena un nav bail nosmeereeties kaa lielaakai daljai te poweraa gudri dirseejiem tad panjemt labu uzticamu paarbaudiitu autinju un iespeeju robezhaas remonteet pasham ir daudz praatiigaak par jaunu grabuli pie tam apzinoties ka motori knapi izvelk 100k. tos 350 meenesii var izteereet daudz labaak nekaa maksaat par pakaljas paarvietotaaju.
protams ne visi jaunie auto ir meesli, tie kam veel ir vecie motori vai tikai uzlaboti bez buutiskaam izmainjaam taadi veel ies, taas visas ir nianses un vienmeer ir iznjeemumi, bet te runa ir par principu. | Offline | | |
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Te kāds dikti slavēja Škodas. Nu es nezinu, vai var slavēt tos auto, ja praktiski līdz 100 K km tās jau iet uz garantijas pārkrāsošanu, jo rūsa jau ir izkodusi visu cauri.
Tas pats ar motoriem, resurss mazajiem motoriem smieklīgi mazs.
RS dīzelis- atnāca tāds skaistulis ar uzvārītu motoru, meklējam citu - izrādījās, RS Škoda ir tomēr dikti īpaša, 3 mēneši, kamēr atradām tādu motoru.
[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 29 Aug 2018, 11:33:37 ] | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6625
Braucu ar: quattro
| Powera apmeklētāji sāk pamazām pieaugt. Rajoņņiku un "bandītu" procents mazinās.
Cik tieši ir tas smieklīgi mazais motoru resurss?[ Šo ziņu laboja cipargalva, 29 Aug 2018, 11:39:06 ] | Offline | | |
|
Hirschenhof | | Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Manam uzņēmumam ir sadarbība ar VW/Skoda, kura ietvaros darbiniekiem darbu veikšanai tiek iepirktas Fabias, Polo utt.
Ir tā, ka mazie motori jau pie 120-150 K km prasa kapitālos remontus. Tāda ir tendence pēdējo 3-4 gadu laikā. Apkopes visas tiek veiktas laikā un uz to netaupa
[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 29 Aug 2018, 12:37:37 ] | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6625
Braucu ar: quattro
| Konkrēti par VAG motoriem runājot:
1.4 tsi - 400k km
1.4 tsi - 280k km
1.4 tsi - 180k km
1.8 tsi - 120k km
Vecākajam nomainīta ķēde, pārējais apkopes.[ Šo ziņu laboja cipargalva, 29 Aug 2018, 12:44:03 ] | Offline | | |
detonators | | Kopš: 22. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1331
Braucu ar: 335i
| Varbūt kāds var padalīties cik resurss ir 1.6d bmw dzinējam N47/B47? Tā kā mājaslapas lietotāju uzskats ir pamainījies, gribētos pārkāpt auto, kas ir lētāks ekspluatācijā un bez v!jebon!em. | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
29 Aug 2018, 12:42:43 @bertons rakstīja:
pashi skruuvee tikai nabagi. normaali paciki pa to laiku nopelna 3500e, bet 350e samaksaa skruuveetaajam
nabagiem vajag garantiju, jo budzhetinjsh ir saplaanots liidz peedeejai kapeikai un jebkursh remonts ir negaidiits trieciens ekselja tabulai peec kura var naakties meenesi braukt ar lohovozu. normaali pacani skruuvee projektus briivos briizhos bez stresa un tas netraucee ne nopelniit 3500e ne arii samaksaat skruuveetaajam par darbiem kas prasa speciaalu apriikokjumu [ Šo ziņu laboja bmwaddict, 29 Aug 2018, 13:08:49 ] | Offline | | |
e34 | | Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4016
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
|
29 Aug 2018, 11:31:39 @Hirschenhof rakstīja:
Te kāds dikti slavēja Škodas. Nu es nezinu, vai var slavēt tos auto, ja praktiski līdz 100 K km tās jau iet uz garantijas pārkrāsošanu, jo rūsa jau ir izkodusi visu cauri.
Tas pats ar motoriem, resurss mazajiem motoriem smieklīgi mazs.
RS dīzelis- atnāca tāds skaistulis ar uzvārītu motoru, meklējam citu - izrādījās, RS Škoda ir tomēr dikti īpaša, 3 mēneši, kamēr atradām tādu motoru.
Tas RS uzvārījums droši vien ir atsevišķs gadījums, jeb līkrocība.Nu kā var nebūt resurss vecajam 2.0 dīzelim, kurš patreiz ir apkarināts ar divām turbīnām?Tas dzinējs tak čaulā ir prasts kā ciris. | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13621
Braucu ar: 30niekiem
|
29 Aug 2018, 13:08:29 @bmwaddict rakstīja:
normaali pacani skruuvee projektus briivos briizhos bez stresa un tas netraucee ne nopelniit 3500e ne arii samaksaat skruuveetaajam par darbiem kas prasa speciaalu apriikokjumu
| Offline | | |
Mixzzz | | Kopš: 09. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2796
Braucu ar: e34 un e91 kuuc
|
29 Aug 2018, 13:08:18 @detonators rakstīja:
Varbūt kāds var padalīties cik resurss ir 1.6d bmw dzinējam N47/B47? Tā kā mājaslapas lietotāju uzskats ir pamainījies, gribētos pārkāpt auto, kas ir lētāks ekspluatācijā un bez v!jebon!em.
Toyotu pirksi? 300kkm pagaidām tas N47 (lkm tā sanāk, jo B47 ir tikai 2l tilpums) ir nogājis, tik demferi bieži plīst nost(40kkm). Itkā bija update tam demferim, bet tāpat plīst nost bieži.(60-80kkm tagad iet) Visādi citādi tas motors lielus ieguldījumus nav prasījis | Offline | | |
edzhaans | | Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
29 Aug 2018, 11:26:57 @bmwaddict rakstīja:
paraads nav braalis. ja rokas neaug no dibena un nav bail nosmeereeties kaa lielaakai daljai te poweraa gudri dirseejiem tad panjemt labu uzticamu paarbaudiitu autinju un iespeeju robezhaas remonteet pasham ir daudz praatiigaak par jaunu grabuli pie tam apzinoties ka motori knapi izvelk 100k. tos 350 meenesii var izteereet daudz labaak nekaa maksaat par pakaljas paarvietotaaju.
protams ne visi jaunie auto ir meesli, tie kam veel ir vecie motori vai tikai uzlaboti bez buutiskaam izmainjaam taadi veel ies, taas visas ir nianses un vienmeer ir iznjeemumi, bet te runa ir par principu.
Nē. Vnk nē. Pašam skrūvet ir tavs laiks, pa kuru tu vari nopelnīt. Pats var darīt elektroniku, audio, filtrus, eļļu, jo par to servisā jamaksā nauda, bet salīdzinoši tie darbi ir viegli, pa mazam saskrien normāls cipars ko esi ietaupījis un neesi papisis weekendu. Veikt lielos darbus kā kārba, vajag pacēlāju, netraucē arī svarka un kompresors, atkal jāiegulda. Ja nav štrumu. Jāpērk. Nav spec tooli? Pērc vai īrē. Beigās tas pārvēršas par dārgu hobiju.
Skrūvēt vecam auto piekari pirmoreiz. Nē, paldies. Nav jāsasmērē rokas, lai kādam kaut pierādītu, bet es esmu to darījis | Offline | | |
|
calibreens | | Kopš: 30. May 2016
Ziņojumi: 346
Braucu ar: dīzeli
|
29 Aug 2018, 10:56:21 @Plashs rakstīja:
Nu ja jau filozofiski pieejam tad:
1. Par masinu izlobiju ko vajag zinat ir bisku struntigak par MB bet ir ok ciesami.
2.Par to ka ikdiena tadu auto nevajag vajag jaunu, pardon man ikdiena ir tikai weekendi, jo manis valsti nav darba dienas. Tatad nav ta ka drilles katru dienu, plus ir otrs auto. Un es gribu braukt ar kaifu nevis parvietot savu de no punkta A uz B.
3. par totali jauna auto iegadi uz lizingu alja vareja jaunu nopirkt... aga ka tad! videji 350EUR menesi janoliek par jedzigu auto tad vel dilera apkopes un vis visadi citi izdevumi kas vecam auto nav.kaskas par miljonu utt. kad salasa visu kopa max ko var atlauties ir Skoda RS.
Ko es pat biju izbraucis un atzinis ka nu labi salons plastmasas grabosas suds bet braukt ir normali var izbaudit.... un tad iestajas zvans draugam kas strada servisa pie vinjiem -motorus maina pec garantijas pie 50-80KKM.... katrai tresajai masinai!!!!! DSG karbas resurss palielinajies uz ~100KKM bloki nespej pa musu ziemam izdzivot vairak par garantijas laiku .... pec 3-4 gadiem sals tiek klat vai kas tur un cav maini.
un tas ir tikai garantija un svaigiem auto...
nu vot taga pasaki kada sunja pec japerk auto kas ir sliktaks konstruktivi lai vinsh garantijas laika biezak servisa sedetu ka tads E38???
Plus ar manu darbu es sodien esmu zirga rit bezdarbnieks uz kadu pus gadu kursh maksas Lizingu ?
Ta ka 2009 gada perkam x5 un pec tam sukajam ledu neee paldies kas man kabata to tereju ja nav tad semaku es varu sava garaza salabot un piemeram ar gazi pat krize parvietoties ...
Ko tu darisi ar to X5 jauno ko?
Man škoda 0-100k ar dīzeli gandrīz 3gadi.
Rūsas nav, remonti nav bijuši, pa garantiju nav mainīts nekas!
Servisā esmu bijis tieši 6 reizes 3 gadu laikā uz 1-2h, lai nomainītu eļļu un filtrus
Pēc tava teksta sanāk, ka man jāgaida motora maiņa pie 105k apkopes | Offline | | |
Harcix | | Kopš: 16. May 2002
No: Valmiera
Ziņojumi: 7810
Braucu ar: V10
| Ko juus varat saliidzinaat e38 un skodu. Taas ir divas dazaadas pasaules un brauksanas izjuutas. E38 740 ir eetrs un uzticams. Eertaaks un forshaaks pat par Superb manupraat. Drosi vien naaksies nedaudz biezhaak apkopt, nekaa mazlietotu skodu, bet e38 nav nekaads money pit. Man paris gadu laikaa bij tik ritosaa jaapkopj, 1 truba jaanomaina stures pastiprinaataajam (150 eur) un peckas ezis janomaina (leeti).
Ka var vispaar kaut kadu rs oktaviju ieteikt, ja doma ir par e38?
Lexus LS neesi apsveeris?
----------------- www.bmwpowerty.lv
| Offline | | |
Redline | | Kopš: 02. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3019
Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.
| Man ir 735i un 740i, abi 2001 gada. vot nevaru izšķirties kuru pārdot. Saprotu, ka divas svētdienas tačkas nah nav vajadzīgas, bet abas patīk. Kaut komplektācija līdzīga.
Protams ir virkne lietu, kas jāpieskata un jākopj kā jau tomēr ne tik jaunam auto, taču nav arī mirstamās kaites un detaļas nav kosmosā, sevišķi, ja pašam rokas, glava un diagnostikas kompis ir. [ Šo ziņu laboja Redline, 29 Aug 2018, 15:26:05 ] | Offline | | |
Frostijs | | Kopš: 05. Oct 2016
No: Ventspils
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Z1000sx
|
29 Aug 2018, 14:48:33 @calibreens rakstīja:
29 Aug 2018, 10:56:21 @Plashs rakstīja:
Nu ja jau filozofiski pieejam tad:
1. Par masinu izlobiju ko vajag zinat ir bisku struntigak par MB bet ir ok ciesami.
2.Par to ka ikdiena tadu auto nevajag vajag jaunu, pardon man ikdiena ir tikai weekendi, jo manis valsti nav darba dienas. Tatad nav ta ka drilles katru dienu, plus ir otrs auto. Un es gribu braukt ar kaifu nevis parvietot savu de no punkta A uz B.
3. par totali jauna auto iegadi uz lizingu alja vareja jaunu nopirkt... aga ka tad! videji 350EUR menesi janoliek par jedzigu auto tad vel dilera apkopes un vis visadi citi izdevumi kas vecam auto nav.kaskas par miljonu utt. kad salasa visu kopa max ko var atlauties ir Skoda RS.
Ko es pat biju izbraucis un atzinis ka nu labi salons plastmasas grabosas suds bet braukt ir normali var izbaudit.... un tad iestajas zvans draugam kas strada servisa pie vinjiem -motorus maina pec garantijas pie 50-80KKM.... katrai tresajai masinai!!!!! DSG karbas resurss palielinajies uz ~100KKM bloki nespej pa musu ziemam izdzivot vairak par garantijas laiku .... pec 3-4 gadiem sals tiek klat vai kas tur un cav maini.
un tas ir tikai garantija un svaigiem auto...
nu vot taga pasaki kada sunja pec japerk auto kas ir sliktaks konstruktivi lai vinsh garantijas laika biezak servisa sedetu ka tads E38???
Plus ar manu darbu es sodien esmu zirga rit bezdarbnieks uz kadu pus gadu kursh maksas Lizingu ?
Ta ka 2009 gada perkam x5 un pec tam sukajam ledu neee paldies kas man kabata to tereju ja nav tad semaku es varu sava garaza salabot un piemeram ar gazi pat krize parvietoties ...
Ko tu darisi ar to X5 jauno ko?
Man škoda 0-100k ar dīzeli gandrīz 3gadi.
Rūsas nav, remonti nav bijuši, pa garantiju nav mainīts nekas!
Servisā esmu bijis tieši 6 reizes 3 gadu laikā uz 1-2h, lai nomainītu eļļu un filtrus
Pēc tava teksta sanāk, ka man jāgaida motora maiņa pie 105k apkopes
Mums škoda 0-140000. Filtri un eļļas standartā. 2x mainīti diski un kluči.
Šomēnes nomainīts kondicionierim kompresors.
Rūsa uz bagūža. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, kolhozs, linda, marihuans, noisex, smudo
|