Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 151 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: 740i E38 iegāde

AutorsZiņojums
ZulandersKebabish
28. Aug 2018, 17:10 #61

🍕 Picu Andris 🍕

Kopš: 19. Apr 2016

Ziņojumi: 910

Braucu ar:

Wahahahaha 3tk krāsošana, 15th restaurēšana, kur nekas nav gatavas , pus gada ielikt tai mesla e65 3tk tas normāli ar to rekinajos kas te kāda arābu - naftas lielvalsts. Sudaina bomzu būvniecība atkal buma aizgājusi, nekas vēl tikai 1 gads un kapitāla.

Tikko Škoda ieliku 1000 (3 gadus-40000 km nebiju īsti neko taisits, likās jau psc psc, bet te jau sanāk tāda sicene vien bij' :sņuk:



Offline
shiirs_legit
28. Aug 2018, 17:32 #62

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Ja ta parekina, pa to naudu veesaa mieraa vareja braukt ar x5 jaunu operativaja lizinga 2 gadus kaa minimums

Offline
e34
28. Aug 2018, 17:40 #63

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Aug 2018, 10:06:08 @Plashs rakstīja:

27 Aug 2018, 21:20:48 @bmwaddict rakstīja:

27 Aug 2018, 21:06:43 @Agritis rakstīja:
Bākas rūsē trakāk kā e32. Ja pa ziemu dzenāsi, tad būs problēmas.

Nu un nākamgad +300 eur klàt pie nodokļa, ja tas ir svarīgi

Nebūtu slikti, ja par to naudu arī krāsa nāktu komplektā


varbuut man aizsuutiit jums paaris baakas no kalifornijas?
zheel noskatiities kaa shrotos shitie aiziet zem preses praktiski bez ruusas. reaali ja taa padomaa tiek izniicinaatas mashiinas ar daudz lielaaku resursu un taa vietaa peerk pilniigus meeslus kas reizeem nenoiet pat 100k. naakamais kuzavs E65 kas shrotos staav veselaam rindaam pilniigi veseli autinji bez redzamiem defektiem ar noskreejieniem liidz 200k, peedeejie meesli kas vairs nespeej iziet elementaaru atgaazu paarbaudi. uz shii fona E38 ir zelta veerts.

Uz si fona ari tika izlemts iet atpakalj attistiba pat par neadekvatu kadam naudu, jo w212 ir vell lielaks mesls par w211 ... un par 30k nobraukumu man vairs negribas atstat 10k servisa izmaksas.
A lidz reali kadiem 30k daudz maz baudamu jaunu auto alja octavia rs man negribas ljoti ljoti

Tad labak noperku normalu auto kam ir resurs vissam un braucu ka cilveks. Bet e38 no japanas ir letakais ko var dabut jedzigu ar servisa vesturi. un tas nav amerikanis tas ir japanis .


Kas vainas jaunai octavia rs?gan uzticama, gan iet ok.
Offline
968-jk
28. Aug 2018, 18:56 #64

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13582

Braucu ar: 30niekiem

Nekāda vaina octavia'i, bet neviens, kas godīgi/oficiāli pelna naudu nav tāds duraks kā tēmas autors- 15k stumt vecas miskastes remontā.
Offline
shiirs_legit
28. Aug 2018, 19:39 #65

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Pie mums Latvija ir viena problēma. Bomži grib dzīvot kā oligarhi.
Offline
bmwaddict
28. Aug 2018, 21:00 #66

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Aug 2018, 18:56:47 @968-jk rakstīja:
Nekāda vaina octavia'i, bet neviens, kas godīgi/oficiāli pelna naudu nav tāds duraks kā tēmas autors- 15k stumt vecas miskastes remontā.

jaa kautkaadai 2004 gada octaviai veel nav ne vainas. a tu nopeerc to jauno ar FSI dzineeju tad parunaasim peec gadiem 5iem

gudrinieki juus kaadreiz paskataties krievu motoristu youtuberu kanaalus kaadus motorus vinji tur remontee paarsvara. tas ka mersha jaunie motori ir rekordisti tas ir fakts bet nu pat saak biezaa slaanii ienaakties jaunaas paaudzes dzineeji VW un BMW arii ar nopleestaam virzulju grupaam un jau nodegushiem vaarstiem, nenormaaliem elljas pateerinjiem utt.. pie kam dazhi motori tiek panjemti priekshaa uz siikaaku analiizi kur pieraadaas ka konstruktori ir vienkaarshi slaidi uzspljaavushi gadu desmitiem ilgi paarbaudiitiem autobuuves noteikumiem un dara visu nepareizi. nezinu vai tas ir izstraades outsourcings vai kas bet izskataas liidziigi programmatuuras izstraades outsourcingam uz indiju kur rezultaataa top vienkaarshi drausmiigs braakjis. par korejieshu motoriem vispaar nerunaasim, tie dazhi ko vinjiem izdevaas kkur veiksmiigi nopizgjiit un paarziimeet tie veel iet bet viss jaunais - musor, peedeejie meesli.
taa ka ljaudis cieniet savus vecos drapakus M50 M52 M54 M60 M62, ja gribeesiet naakotnee kkad vizinaaties ar jaunaaku oligarhu semaku luudzu jau ir viens lielisks piemeers E65. un buus tikai ar vien sliktaak.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Aug 2018, 21:01:23 ]

Offline
968-jk
28. Aug 2018, 21:11 #67

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13582

Braucu ar: 30niekiem

Tie motoristi youtuberi paši brauc ar 98.gada e39 un viss pārējais, kas jaunāks par to viņa miskasti, ir sūds. Pārbaudītas vērtības ir viss tas, ko var salabot ar āmuru un parasto skūvgriezi, kas ratatslēgas galā. Pārējais ir sūds.
Viņi tik gudri un tieši tāpēc 50mit gadus būvē tos pārbaudītos Vazus, LUAZus, GAZus un pārējos sūdus. A, BMW, AUDI, Škoda, Mercedes un pārējā tehnika, kas arvien tālāk atkāpjas no pārbaudītām vērtībām (t.i.vairāk elektronikas) ir sūds.
Paņem RS Škodu un brauc ar auto nevis "galvenās lomas" auto, kurš nomira pirks vairāk kā 10mit gadiem.
Offline
bmwaddict
28. Aug 2018, 21:20 #68

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

forshi ka tev ir viedoklis bet tu pat neesi apsktiijies tikai spried.
vinju paarbuuveetie motori peec tam iet jau 200k un pat 300k km un mieriigi paarspeej jauna dzineeja muuzhu.
un nee netiek taisiiti ar aamuri, neenu ir dazhi kas taisa ar aamuri bet es runaaju par profesionaaljiem kuriem gada laikaa cauri iziet simtiem motoru.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 28 Aug 2018, 21:21:33 ]

Offline
968-jk
28. Aug 2018, 21:22 #69

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13582

Braucu ar: 30niekiem

Nu, tad pērc to veco e38 un ved krievu jūtūberim lai pārbūvē.
Offline
bmwaddict
28. Aug 2018, 21:26 #70

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Aug 2018, 21:22:17 @968-jk rakstīja:
Nu, tad pērc to veco e38 un ved krievu jūtūberim lai pārbūvē.

tev aciimredzot suudiigi dalec. vecie motori tur nonaak reti un probleemas parasti ir tiem kam jau pusmiljons pulstenii. es runaaju par jaunaas paaduzes dzineejiem autinjiem peec 2010 gada utml.

Offline
e34
28. Aug 2018, 21:27 #71

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Aug 2018, 21:00:36 @bmwaddict rakstīja:

28 Aug 2018, 18:56:47 @968-jk rakstīja:
Nekāda vaina octavia'i, bet neviens, kas godīgi/oficiāli pelna naudu nav tāds duraks kā tēmas autors- 15k stumt vecas miskastes remontā.

jaa kautkaadai 2004 gada octaviai veel nav ne vainas. a tu nopeerc to jauno ar FSI dzineeju tad parunaasim peec gadiem 5iem

gudrinieki juus kaadreiz paskataties krievu motoristu youtuberu kanaalus kaadus motorus vinji tur remontee paarsvara. tas ka mersha jaunie motori ir rekordisti tas ir fakts bet nu pat saak biezaa slaanii ienaakties jaunaas paaudzes dzineeji VW un BMW arii ar nopleestaam virzulju grupaam un jau nodegushiem vaarstiem, nenormaaliem elljas pateerinjiem utt.. pie kam dazhi motori tiek panjemti priekshaa uz siikaaku analiizi kur pieraadaas ka konstruktori ir vienkaarshi slaidi uzspljaavushi gadu desmitiem ilgi paarbaudiitiem autobuuves noteikumiem un dara visu nepareizi. nezinu vai tas ir izstraades outsourcings vai kas bet izskataas liidziigi programmatuuras izstraades outsourcingam uz indiju kur rezultaataa top vienkaarshi drausmiigs braakjis. par korejieshu motoriem vispaar nerunaasim, tie dazhi ko vinjiem izdevaas kkur veiksmiigi nopizgjiit un paarziimeet tie veel iet bet viss jaunais - musor, peedeejie meesli.
taa ka ljaudis cieniet savus vecos drapakus M50 M52 M54 M60 M62, ja gribeesiet naakotnee kkad vizinaaties ar jaunaaku oligarhu semaku luudzu jau ir viens lielisks piemeers E65. un buus tikai ar vien sliktaak.


Domājams,ka arī 2018 gada RS oktāvijai ar 2.0 dīzeli nav ne vainas.Tas pats vecais PD vien tur ir.
Offline
HiJaCKeR
28. Aug 2018, 21:34 #72

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4637

Braucu ar: BMW E90 330i

Krievijā ir sliktas kvalitātes degviela un eļļas "krutkas" un ir gadījumi, ka dīlera servisi nenomaina eļļu, tikai pielej. Protams jaunie dzinēji nav vairs tik resursīgi kā vecie un netiek paredzēts tos remontēt.
Offline
-SAIMNIEKS-
28. Aug 2018, 21:36 #73

Kopš: 19. Mar 2011

Ziņojumi: 383

Braucu ar: sanesi +/- 5m


28 Aug 2018, 21:27:29 @e34 rakstīja:

28 Aug 2018, 21:00:36 @bmwaddict rakstīja:

28 Aug 2018, 18:56:47 @968-jk rakstīja:
Nekāda vaina octavia'i, bet neviens, kas godīgi/oficiāli pelna naudu nav tāds duraks kā tēmas autors- 15k stumt vecas miskastes remontā.

jaa kautkaadai 2004 gada octaviai veel nav ne vainas. a tu nopeerc to jauno ar FSI dzineeju tad parunaasim peec gadiem 5iem

gudrinieki juus kaadreiz paskataties krievu motoristu youtuberu kanaalus kaadus motorus vinji tur remontee paarsvara. tas ka mersha jaunie motori ir rekordisti tas ir fakts bet nu pat saak biezaa slaanii ienaakties jaunaas paaudzes dzineeji VW un BMW arii ar nopleestaam virzulju grupaam un jau nodegushiem vaarstiem, nenormaaliem elljas pateerinjiem utt.. pie kam dazhi motori tiek panjemti priekshaa uz siikaaku analiizi kur pieraadaas ka konstruktori ir vienkaarshi slaidi uzspljaavushi gadu desmitiem ilgi paarbaudiitiem autobuuves noteikumiem un dara visu nepareizi. nezinu vai tas ir izstraades outsourcings vai kas bet izskataas liidziigi programmatuuras izstraades outsourcingam uz indiju kur rezultaataa top vienkaarshi drausmiigs braakjis. par korejieshu motoriem vispaar nerunaasim, tie dazhi ko vinjiem izdevaas kkur veiksmiigi nopizgjiit un paarziimeet tie veel iet bet viss jaunais - musor, peedeejie meesli.
taa ka ljaudis cieniet savus vecos drapakus M50 M52 M54 M60 M62, ja gribeesiet naakotnee kkad vizinaaties ar jaunaaku oligarhu semaku luudzu jau ir viens lielisks piemeers E65. un buus tikai ar vien sliktaak.


Domājams,ka arī 2018 gada RS oktāvijai ar 2.0 dīzeli nav ne vainas.Tas pats vecais PD vien tur ir.
dizelis - tas ir domāts traktoriem , + drīz eiropā nekur nevarēsi iebraukt, būs jaatstāj piepilsētā kaut kur krūmos!
Offline
ezis_
28. Aug 2018, 21:37 #74

Kopš: 13. May 2017

Ziņojumi: 1234

Braucu ar: T@C- R6 un citiem


28 Aug 2018, 21:11:41 @968-jk rakstīja:
Tie motoristi youtuberi paši brauc ar 98.gada e39 un viss pārējais, kas jaunāks par to viņa miskasti, ir sūds. Pārbaudītas vērtības ir viss tas, ko var salabot ar āmuru un parasto skūvgriezi, kas ratatslēgas galā. Pārējais ir sūds.
Viņi tik gudri un tieši tāpēc 50mit gadus būvē tos pārbaudītos Vazus, LUAZus, GAZus un pārējos sūdus. A, BMW, AUDI, Škoda, Mercedes un pārējā tehnika, kas arvien tālāk atkāpjas no pārbaudītām vērtībām (t.i.vairāk elektronikas) ir sūds.
Paņem RS Škodu un brauc ar auto nevis "galvenās lomas" auto, kurš nomira pirks vairāk kā 10mit gadiem.
Es skatos tube vienu kanalu kur vecis remonte tos blokus ..tikai boree un gilzo, Mersa motori vinam tur rinda stav cupam uz remontu pec vina teikta pedeja 15 gade lielakais sudu motoru razotajs ir Mersis Vag grupa baigi talu neatpaliek na skatas https://www.youtube.com/watch?v=hcZoxGe5xpk
Offline
e34
28. Aug 2018, 21:38 #75

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Aug 2018, 21:36:33 @-SAIMNIEKS- rakstīja:

28 Aug 2018, 21:27:29 @e34 rakstīja:

28 Aug 2018, 21:00:36 @bmwaddict rakstīja:

28 Aug 2018, 18:56:47 @968-jk rakstīja:
Nekāda vaina octavia'i, bet neviens, kas godīgi/oficiāli pelna naudu nav tāds duraks kā tēmas autors- 15k stumt vecas miskastes remontā.

jaa kautkaadai 2004 gada octaviai veel nav ne vainas. a tu nopeerc to jauno ar FSI dzineeju tad parunaasim peec gadiem 5iem

gudrinieki juus kaadreiz paskataties krievu motoristu youtuberu kanaalus kaadus motorus vinji tur remontee paarsvara. tas ka mersha jaunie motori ir rekordisti tas ir fakts bet nu pat saak biezaa slaanii ienaakties jaunaas paaudzes dzineeji VW un BMW arii ar nopleestaam virzulju grupaam un jau nodegushiem vaarstiem, nenormaaliem elljas pateerinjiem utt.. pie kam dazhi motori tiek panjemti priekshaa uz siikaaku analiizi kur pieraadaas ka konstruktori ir vienkaarshi slaidi uzspljaavushi gadu desmitiem ilgi paarbaudiitiem autobuuves noteikumiem un dara visu nepareizi. nezinu vai tas ir izstraades outsourcings vai kas bet izskataas liidziigi programmatuuras izstraades outsourcingam uz indiju kur rezultaataa top vienkaarshi drausmiigs braakjis. par korejieshu motoriem vispaar nerunaasim, tie dazhi ko vinjiem izdevaas kkur veiksmiigi nopizgjiit un paarziimeet tie veel iet bet viss jaunais - musor, peedeejie meesli.
taa ka ljaudis cieniet savus vecos drapakus M50 M52 M54 M60 M62, ja gribeesiet naakotnee kkad vizinaaties ar jaunaaku oligarhu semaku luudzu jau ir viens lielisks piemeers E65. un buus tikai ar vien sliktaak.


Domājams,ka arī 2018 gada RS oktāvijai ar 2.0 dīzeli nav ne vainas.Tas pats vecais PD vien tur ir.
dizelis - tas ir domāts traktoriem , + drīz eiropā nekur nevarēsi iebraukt, būs jaatstāj piepilsētā kaut kur krūmos!


Muļķības.
Offline
shiirs_legit
28. Aug 2018, 21:41 #76

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu

Nē tās nav gan muļķības.
Offline
e34
28. Aug 2018, 21:44 #77

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 3999

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


28 Aug 2018, 21:41:41 @shiirs_legit rakstīja:
Nē tās nav gan muļķības.


Nu nebūs nemaz tik drīz ar VISU Eiropu.Tas attieksies uz Vāciju un varbūt vēl dažām valstīm un ne tik tuvā nākonē.Tas dīzelis ātrāk sapūs un izdils kā to aizliegs visā Eiropā prātvēderi.
Offline
968-jk
28. Aug 2018, 22:06 #78

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13582

Braucu ar: 30niekiem

Tēmas autors ar savu budžetu var pirkt jaunu auto un pēc garantijas laika ņemt atkal jaunu. Jaunu nevis citu un nesipties ar motoru gilzošanām. Jūs tiešām domājat, ka tie, kas ņem nullītes auto, uztrauc, kas ar to motoru būs kad auto no Rumbulas būs nonācis pie jaunā saimnieka?
Offline
detonators
28. Aug 2018, 23:19 #79

Kopš: 22. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1331

Braucu ar: 335i

Tieši tā! N nedēļas atpakaļ jau 1.6d te tika akceptēts par labu esam. Overall nevajag p!mp! ar pirkstu salīdzīnāt. Ērtības un pātrināsanās ziņā, 20 gadīgs e38 joprojām būs labāks par šipotrjobu no plaukta pa 20eur. Cik maksās uzturēšana un vai to vajag ir cits jautājums. Resurss tam auto ir.
Offline
shiirs_legit
29. Aug 2018, 00:03 #80

Kopš: 16. Jul 2018

Ziņojumi: 2405

Braucu ar: Tavu muteri uz Biķernieku mežu


28 Aug 2018, 23:19:38 @detonators rakstīja:
Tieši tā! N nedēļas atpakaļ jau 1.6d te tika akceptēts par labu esam. Overall nevajag p!mp! ar pirkstu salīdzīnāt. Ērtības un pātrināsanās ziņā, 20 gadīgs e38 joprojām būs labāks par šipotrjobu no plaukta pa 20eur. Cik maksās uzturēšana un vai to vajag ir cits jautājums. Resurss tam auto ir.


miskastēs zini ir kāds resurss? tur var gan atrast paēst, noteikti arī atslaucīties. plus noteikti vēl visādas labas noderīgas lietas!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo