Online

Pašreiz BMWPower skatās 103 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Sancix
12. Jun 2023, 22:26 #9881

Kopš: 03. May 2008

Ziņojumi: 6851

Braucu ar: to kas pa rokai

Yes
Offline
EdijsG
14. Jun 2023, 20:53 #9882

Kopš: 02. Jun 2014

No: Sigulda

Ziņojumi: 385

Braucu ar: auto

Kadu elektribas jaudu man vajag ja man ir saules paneli 11.1kw un planots siltuma suknis-laikam 6-7kw bus. Paslaik ir 3f 32a.
Offline
Horacijs_Keins
14. Jun 2023, 21:10 #9883

Kopš: 14. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2469

Braucu ar:


14 Jun 2023, 20:53:28 @EdijsG rakstīja:
Kadu elektribas jaudu man vajag ja man ir saules paneli 11.1kw un planots siltuma suknis-laikam 6-7kw bus. Paslaik ir 3f 32a.

Par paneļiem nezinu, bet 25A pašam ir un gadiem viss ok
Offline
quattrokb
16. Jun 2023, 09:59 #9884

Kopš: 05. Oct 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:

Hello! e87 fl ('10), N43. Kas pa defektu varētu būt, kad mainot automātiskās kārbas režīmus (D/N/R), mainās lādēšana. Ieliekot D lādēšana pazūd, bet Ieliekot R, parādās.

Iepriekš tika pamanīts, ka braucot dodot virsū, lādēšana pazūd, bet atmetoties parādās.

Aķis laiciņu atpakaļ mainīts un piekodēts. Tad tika konstatēts, ka ex saimnieks iepriekšējo aķi nebija piekodējis. Tā kā iepriekš forumā minēja, ka nepiekodēšana nelabvēlīgi ietekmē ģeneratoru, tad vainu likām uz to. Pēc ģeneratora maiņas izmaiņu nebija. Ieliekot R smuki lādē 14. Ieliekot D, nokrīt uz 12

[ Šo ziņu laboja quattrokb, 16 Jun 2023, 10:04:07 ]

Offline
elbruss
16. Jun 2023, 10:17 #9885

Kopš: 12. May 2006

Ziņojumi: 928

Braucu ar: BMW, Škoda, velo, slēpes


16 Jun 2023, 09:59:19 @quattrokb rakstīja:
Hello! e87 fl ('10), N43. Kas pa defektu varētu būt, kad mainot automātiskās kārbas režīmus (D/N/R), mainās lādēšana. Ieliekot D lādēšana pazūd, bet Ieliekot R, parādās.

Iepriekš tika pamanīts, ka braucot dodot virsū, lādēšana pazūd, bet atmetoties parādās.

Aķis laiciņu atpakaļ mainīts un piekodēts. Tad tika konstatēts, ka ex saimnieks iepriekšējo aķi nebija piekodējis. Tā kā iepriekš forumā minēja, ka nepiekodēšana nelabvēlīgi ietekmē ģeneratoru, tad vainu likām uz to. Pēc ģeneratora maiņas izmaiņu nebija. Ieliekot R smuki lādē 14. Ieliekot D, nokrīt uz 12


Nezinu kā konkrētajam modelim, bet manējais atslēdz ģeneratoru, ja akumulators uzlādēts virs kādi 90%. Respektīvi, atstāj vietu, kur ielādēt elektrību, kad tu esi D režīmā (un kārba nav Eco režīmā) un atlaid gāzes pedāli. Tad mašīna nedaudz bremzē ar motoru+ģeneratoru un šādi iegūst nedaudz "brīvas" enerģijas, ko noglabāt.
Ja ir virs 90%, tad izmanto šo ielādēto enerģiju no akumulatora (spriegums attiecīgi nokrīt no 14v uz 12v).

Ieslēdz lielākus patērētājus (apsildes) un tad pamēri spriegumu ilgākā laikā posmā (5-10 min), ja tev ģenerators nepieslēgsies (sistēmā nebūs 14v), tad meklē problēmu.

[ Šo ziņu laboja elbruss, 16 Jun 2023, 10:18:02 ]

Offline
kkas
16. Jun 2023, 10:28 #9886

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 8883

Braucu ar: zviedru ledusskapi

Šitās seno laiku ģenerātoru muļķības sen jau nestrādā. Izlasiet kā tā visa sistēma strādā konkrētam auto un tad "remontējiet".
Tas pats prikols ar lādēšanu un 15V +, lauķi maina visu pēc kārtas, kkādas muļķības runā un vēl atrodas servisi kas piekrīt un meklē problēmu.
Offline
quattrokb
16. Jun 2023, 10:53 #9887

Kopš: 05. Oct 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


16 Jun 2023, 10:28:32 @kkas rakstīja:
Šitās seno laiku ģenerātoru muļķības sen jau nestrādā. Izlasiet kā tā visa sistēma strādā konkrētam auto un tad "remontējiet".
Tas pats prikols ar lādēšanu un 15V +, lauķi maina visu pēc kārtas, kkādas muļķības runā un vēl atrodas servisi kas piekrīt un meklē problēmu.

Nemestu "check" par lādēšanu, tad nemeklētu problēmu, kāpēc tā.
Offline
RSAWorkshop
16. Jun 2023, 11:10 #9888

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

uztaisi diagnostiku un gan jau vaina būs redzama

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
16. Jun 2023, 11:24 #9889

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jun 2023, 09:59:19 @quattrokb rakstīja:
Hello! e87 fl ('10), N43. Kas pa defektu varētu būt, kad mainot automātiskās kārbas režīmus (D/N/R), mainās lādēšana. Ieliekot D lādēšana pazūd, bet Ieliekot R, parādās.

Iepriekš tika pamanīts, ka braucot dodot virsū, lādēšana pazūd, bet atmetoties parādās.

Aķis laiciņu atpakaļ mainīts un piekodēts. Tad tika konstatēts, ka ex saimnieks iepriekšējo aķi nebija piekodējis. Tā kā iepriekš forumā minēja, ka nepiekodēšana nelabvēlīgi ietekmē ģeneratoru, tad vainu likām uz to. Pēc ģeneratora maiņas izmaiņu nebija. Ieliekot R smuki lādē 14. Ieliekot D, nokrīt uz 12



uzlādes lampiņa iedegas vai kā?
Offline
quattrokb
16. Jun 2023, 12:04 #9890

Kopš: 05. Oct 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


16 Jun 2023, 11:24:56 @sys9291 rakstīja:

16 Jun 2023, 09:59:19 @quattrokb rakstīja:
Hello! e87 fl ('10), N43. Kas pa defektu varētu būt, kad mainot automātiskās kārbas režīmus (D/N/R), mainās lādēšana. Ieliekot D lādēšana pazūd, bet Ieliekot R, parādās.

Iepriekš tika pamanīts, ka braucot dodot virsū, lādēšana pazūd, bet atmetoties parādās.

Aķis laiciņu atpakaļ mainīts un piekodēts. Tad tika konstatēts, ka ex saimnieks iepriekšējo aķi nebija piekodējis. Tā kā iepriekš forumā minēja, ka nepiekodēšana nelabvēlīgi ietekmē ģeneratoru, tad vainu likām uz to. Pēc ģeneratora maiņas izmaiņu nebija. Ieliekot R smuki lādē 14. Ieliekot D, nokrīt uz 12



uzlādes lampiņa iedegas vai kā?



Nē, check engine. Bet pazuda, kad tiku līdz kompim. Apskatījās vēsturi un rādīja par uzlādes problēmām. Iepriekš dega brīdinājums par akb pastiprinātu izlādi (simbols ar auto uz pacēlāja un rakstisks brīdinājums panelī). Bet tas bija dēļ nokalpojoša aķa. Kopš akb maiņas vairs nav bijis tas brīdinājums.
Offline
quattrokb
16. Jun 2023, 12:07 #9891

Kopš: 05. Oct 2022

Ziņojumi: 12

Braucu ar:


16 Jun 2023, 11:10:31 @RSAWorkshop rakstīja:
uztaisi diagnostiku un gan jau vaina būs redzama


Kaut kad būs arī pie jums jāpiesakas, jo arī ir problēmas ar tukšgaitu, kad ir labi pabraukts un uzsilis. Bija jums labs apraksts par "bubulēšanu" utt.
Offline
halloween
16. Jun 2023, 16:46 #9892

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

E70, PFL.
Nomainīti aizmugures pnemimas baloni pirms dažiem mēnešiem. Viss strādāja smuki.

Vakar braucot viena puse nosēdās, izmetās errori panelī par ride-hight un vēl paralēli ne pa tēmu nodetektēja tukšu riepu.

ISTA+ var manuāli atkal pacelt to sānu augšā, bet kad sāk braukt, atkal viens nokrīt lejā. Izāju kalibrācijas/kompensācijas procedūru (mērot diskus pret arkām), savadīju visus offsetus utt. Itkā nokalibrējas.

Dubulti uzsveru, ka manuāli caur ISTA mašīnu var uzkačāt/nokačāt lejā un viņa paliek tur, kur pēdējo pozīciju atstāja. Pati nesēžas.

Kad brauc un sāk regulēties automātiski, viens sāns norkīt lejā 2-3min laikā tā. ka arkā knapi ieiet divi pirksti. Par sensoru errori nav.

Idejas?
Offline
RSAWorkshop
16. Jun 2023, 16:51 #9893

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6071

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

vai nu sensori, vai pašiem spilveniem/savienojumiem/vārstiem problēma. Diagnostika palīdzēs

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
sys9291
16. Jun 2023, 21:25 #9894

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5172

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Jun 2023, 16:46:03 @halloween rakstīja:
E70, PFL.
Nomainīti aizmugures pnemimas baloni pirms dažiem mēnešiem. Viss strādāja smuki.

Vakar braucot viena puse nosēdās, izmetās errori panelī par ride-hight un vēl paralēli ne pa tēmu nodetektēja tukšu riepu.

ISTA+ var manuāli atkal pacelt to sānu augšā, bet kad sāk braukt, atkal viens nokrīt lejā. Izāju kalibrācijas/kompensācijas procedūru (mērot diskus pret arkām), savadīju visus offsetus utt. Itkā nokalibrējas.

Dubulti uzsveru, ka manuāli caur ISTA mašīnu var uzkačāt/nokačāt lejā un viņa paliek tur, kur pēdējo pozīciju atstāja. Pati nesēžas.

Kad brauc un sāk regulēties automātiski, viens sāns norkīt lejā 2-3min laikā tā. ka arkā knapi ieiet divi pirksti. Par sensoru errori nav.

Idejas?

augstuma regulācija " uz leju" strādā tikai braucot...
ko nozīmē sāns norkīt lejā? līdz vienai kaut kādai konkrētai pozīcijai (nav tak pilnīgi līdz lejai)? vai vienreiz augstāk - citreiz zemāk? kādas vispār ir kļūdas iekš auto?

[ Šo ziņu laboja sys9291, 16 Jun 2023, 21:26:29 ]

Offline
halloween
16. Jun 2023, 21:52 #9895

Kopš: 04. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1105

Braucu ar: X

Paldies kungi, problēma atrasta. Sensors nerāda erroru, bet vērtība kreisajā pusē nemainās un "read data" konstanti rāda +59mm visu laiku (bet otrā labajā pusē normāli var redzēt izmaiņas). Līdz ar to autiņš bezgalīgi cenšas kreiso pusi palaist zemāk (nu, vismaz, līdz notriggerojas timeout). Pa starpu vēl pakompensēt cenšas labo pusi, kura arī krīt uz leju līdz ar to, ka pazūd atbalsts kreisajā.


16 Jun 2023, 21:25:46 @sys9291 rakstīja:

augstuma regulācija " uz leju" strādā tikai braucot...
ko nozīmē sāns norkīt lejā? līdz vienai kaut kādai konkrētai pozīcijai (nav tak pilnīgi līdz lejai)? vai vienreiz augstāk - citreiz zemāk? kādas vispār ir kļūdas iekš auto?
Jā, tur tā lieta, ka tikai braucot - ja stāvot ISTĀ uzpumpē līdz normālam līmenim ar EHC=> Component triggering=>Air springs=>rear left inflate, tad sākot braukt viņš sāk viņu atkal laist lejā.


Bloku arī izņēmu no korpusa - pēc vizuālā nav slīcis. Kontaktus notīrīju gan sensoram gan blokam.

Būs jāsāk ar sensora maiņu

Pa starpu vēl manuāli sapumpēju abas puses vienādi ar priekšu - ja atvieno bagūzī bloku, var braukt (ar kompi rezervei bagūzī)

[ Šo ziņu laboja halloween, 16 Jun 2023, 22:02:02 ]

Offline
Saulceris
18. Jun 2023, 15:45 #9896

Kopš: 11. Sep 2017

No: Varakļāni

Ziņojumi: 34

Braucu ar:

Sveiciens.
Auto - Opel Astra H (1.9D). Ik pa laikam, pēc ātruma pārslēgšanas, mans opelīts gaitā viegli raustās. Iesākumā tā bija tikai pārslēdzot no 1. uz 2., tagad aiziet arī uz 3. un 4to. Parasti paslēgāju ātrumus uz augšu/leju un nomierinās, kā arī, var vienu dienu nobraukāt un viss ok, citā šis ņiķojas ik pa laikam.
Pie kompja pieslēdzu - neko neuzrāda. Ir doma, ka, varbūt spararats, bet tad vajadzētu būt arī kautkādām skaņām, ne? Jo skaņas nekādas nav, sajūgs izspiežas tāpat kā iepriekš, ātrumi arī pārslēdzas kā vislaik.
Kur meklēt vainu?
Offline
restar79
19. Jun 2023, 07:32 #9897

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2830

Braucu ar: Var mūžīgi skatīties kā tek ūdens, kā deg uguns un kā ukraiņi iznīcina rašistu okupantus

Ir kādam powerā 3D printeris?
Pm, ir jautājums par lietiņas izgatavośanu
Offline
palsed
19. Jun 2023, 18:40 #9898

Kopš: 06. Nov 2013

No: Cēsis

Ziņojumi: 81

Braucu ar: 530

Kādi amīši der iekš tatechnix e39 koilām sedanam? Kur pasūtīt? Un no kāda modeļa?

[ Šo ziņu laboja palsed, 19 Jun 2023, 18:40:25 ]

Offline
DOPING
21. Jun 2023, 22:06 #9899

Kopš: 09. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 5400

Braucu ar: BMW

Varbūt kāds zin, kā F33 var manuāli jumtu atvērt / aizvērt ?

Vai ir pieeja tam NEWTIS ?



-----------------
Piedāvāju jaunas auto daļas, eļļas, riepas, piekares daļas utt...
Offline
wanksta
22. Jun 2023, 09:02 #9900

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7239

Braucu ar: muti

M57 170kw dirselis
Pastāvīgi ceļās eļļas līmenis, antifrīzs stāv uz vietas, pēc viena ieteikuma nomainīts degvielas sūknis, izmaiņas nulle
Kurā virzienā vēl rakt? Raut visas sprauslas vest baudīt? (Pēc korekcijām viss labi)
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo