Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 114 viesi un 30 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
PE
01. Jul 2022, 11:44 #9021

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

ē, aicinu "pāķi"un "traktoristu" nelietot uz cilvēkiem, kuri neprot rēķināt, šis ir nepatīkami, esmu pats no dziļiem pāķiem, un ar laiku pārvākšos uz vēl dziļākiem, un arī esmu traktorists
Offline
Angelz
01. Jul 2022, 12:21 #9022

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2787

Braucu ar: BMW E60 535D


01 Jul 2022, 10:44:33 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 23:55:10 @Angelz rakstīja:

30 Jun 2022, 21:22:57 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 21:03:28 @bokens rakstīja:

30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.


Elektriķi pieprasīti, parasti kādu nedēļu jāgaida ar pierakstu. Varu vienīgi ieteikt Autofavorītu. Bet nu, pats tur pēdējā laikā vars savus auto nevedu: dēļ cenas un attieksmes. Baigi kungi vēlas tur noplēst naudu. Agrāk tas bija labs serviss un gan jau ka arī vēl tagad ir.


Ko tavā saprašanā nozīmē "noplēst un ne noplēst naudu"? Tip visi remonti max 10€ ietvaros vai kā?



Motofavorītā kā iebrauc, tā mazāk par 200 EUR rēķins kaut kā nesanāk. Sīkāk nestāstīšu, negribu nevienu kritizēt, zem pacēlāja nestāvēju. Apbižojies pret viņiem neesmu, laimīgs arī ne. Daudzus gadus tur apkalpojos, tagad citur.


Viss protams atkarīgs no daudz faktoriem. Bet par cipariem pirms remontdarbu veikšanas bijāt tak vienojušies? Un vēlamais rezultāts bija sasniegts?

Un otrs, ja tā ņem, kas mūsdienās ir 200€, pusotra bāka..?

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 12:21 #9023

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: BMW E53


01 Jul 2022, 08:55:14 @PE rakstīja:
ok, domā kā vēlies. Nav zināms, kādi bija stāvokļi? Pie dīleriem teica, ka braucoši


Nu ja dīleri teica ka braucoši ... no viņiem pa gabalu ... auto braucošs ir ļoti stiepts jēdziens kā uzstvert (var braukt pat ar degošu check engine vai kārbu/dzinēju avārijas režīmā un citiem defektiem ) ... Lietotu auto pie dīlera .
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 12:22 #9024

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21706

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


...BMW benzīna motori pārāk bieži cieš no pārkaršanas...

Kuriem tieši bmw benzīna motoriem ir pārkāršnas problēmas pie nosacījuma, ka dzesēšanas šķidruma un ūdenssūkņa maiņas intervāli ir ievēroti?
Tā kā tādi papagaiļi vienriez kaut ko pa ausu galam padzirēdējuši atkārto kā absolūtu patiesību...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
GirtzB
01. Jul 2022, 12:27 #9025

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21706

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

28i+automātu. Manuāli mūsdienās ikdienas pēcpuses pārvietotājam izvēlas izteikti mazohisti.
Es gan ņemtu N52 25i/28i vai N55 35i, bet tās ir manas novirzes par tēmu BMW bez 6-cil nav BMW(ar atsevišķiem izņēmumiem)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
PE
01. Jul 2022, 12:32 #9026

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

jā, lietotie auto tika pārbaudei vesti pie dīlera. Tev reāli šķiet, ka tiktu pirktas mašīnas ar defektiem? Tas dīzelis pat sludinājumā netika likts, tam uz to brīdi nobraukums bija 150 ar kautko tūkstoši.
Un aokopes ne visas, būtiskākās varu uzrakstīt tikai V6 un V8 kraisleriem, dīzelis bija darba zirgs, to aizvedu un pat nesekoju tam, kas un kā notiek
Offline
bokens
01. Jul 2022, 13:50 #9027

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 489

Braucu ar: E91

Paldies par atsaucību visiem kas palīdzēja un PM rakstija. Elektrikis vel ņemas vaiga sviedros, vainīga pati plate kurā drošinātāji un releji. Zaļais iemeties. Atklāja secinot ka relejs dodot komandu sledzas tikai uz lielo logu tīrīsanas ātrumu. Piekrītu ka jābūt zināsanām lai remontētu tāpēc nelienu tur kur to nav. Tas ko saviem spēkiem šonedēļ izdariju,nomainīju salonu ventilatoru, 4 min darba un priekšējos bremžu diskus+ nomainiju arī vadulas. Cik ietaupīju nezinu. Patīk darīt pašam, varbūt sanāk pareizāk kā dažos noname servisos.
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 14:46 #9028

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: BMW E53

Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem
Offline
PE
01. Jul 2022, 15:02 #9029

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 403

Braucu ar:

un ar visiem Taviem argumentiem 3.5 benzīna Kraislers ir bijis gandrīz 2x lētāks, kā dīzeļFords.
Jaunāks 5.7 Chryslers arī bija lētāks, taču kāmēr tas vēl bija, ne reizi nepaliku ceļa malā, kā ar dīzeļFordu 3x
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 15:12 #9030

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21706

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem

Stāsti tālāk pasakas... Izskatās ka viedoklis par bmw benzīna motoriem radies no nojatiem eksemplāriem un dīzelistu forumiem.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Jul 2022, 15:12:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
sys9291
01. Jul 2022, 17:00 #9031

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem

man patīk aizvēsturiskais benzīna dznējs m57

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Jul 2022, 17:02:56 ]

Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 17:02 #9032

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: BMW E53


01 Jul 2022, 15:02:51 @PE rakstīja:
un ar visiem Taviem argumentiem 3.5 benzīna Kraislers ir bijis gandrīz 2x lētāks, kā dīzeļFords.
Jaunāks 5.7 Chryslers arī bija lētāks, taču kāmēr tas vēl bija, ne reizi nepaliku ceļa malā, kā ar dīzeļFordu 3x

Nu redz Fords tomēr Bijuši Ford dīzeļi nu nav viņiem problēmas ja ir normāls mehāniķis kurš to visu uztur ...


01 Jul 2022, 15:12:10 @GirtzB rakstīja:

01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem

Stāsti tālāk pasakas... Izskatās ka viedoklis par bmw benzīna motoriem radies no nojatiem eksemplāriem un dīzelistu forumiem.


Visi Bmw benzīna motori ir karsti(augsta darba temperatūra) kā rezultātā cieš gumijas/plastmasa uz motora bloka, daudzie termostati vispārzināms fakti ... ne velti rindas šešiniekas benzīnam ir resurs tikai ap 200-300k ... ja ļoti paveiksies kamēr dīzeļi viegli var noiet 500k un vairāk, jā vajadzēs mainīt ķēdes pie 200k ... bet tas nav kapitālais remonts

Kas attiecās uz radiatoru vāciņu, tā ir visu BMW vājā vieta, manā gadījumā iepriekšējais īpašnieks to savlaicīgi nenomainīja un uzlika savietojamu tā rezultātā nomainīju radiātoru(savietojamais) un uzliku normālu oriģinālo vāciņu (atveras pie noteikta spiediena, kritiski svarīga detaļa BMW motora normālai darbībai), un tas arī ir vispārzināms fakts par BMW auto ekspluatācijas īpatnībām. Nopirku reizē ar filtriem un radiātoru...
Offline
sys9291
01. Jul 2022, 17:05 #9033

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4533

Braucu ar: F20 R1200RT

cik tad termostatu ir tiem karstajiem bmw benzīna dzinējiem? kaut kā vairāk par vienu neesmu atradis
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 17:49 #9034

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21706

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ir taču piektdienas vakars...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
strange_panda
01. Jul 2022, 20:16 #9035

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 365

Braucu ar: BMW E53

Atkarībā no komplektācijas
1 motors
1 automāts
1 autonoma apkure ...
Un labi ja tie ir vienkāršie termostati bez elektroniskās vadības



Offline
SoWhat
03. Jul 2022, 12:14 #9036

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 183

Braucu ar: BMW R1200GS, E46 320D 2000. pa Vāciju

Kāds nevarētu nākamnedēļ manas mammas F31 ielikt un pieprogrammēt citu radio moduli?
Offline
bimmerman
03. Jul 2022, 12:30 #9037

Kopš: 31. Mar 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: BMW


03 Jul 2022, 12:14:23 @SoWhat rakstīja:
Kāds nevarētu nākamnedēļ manas mammas F31 ielikt un pieprogrammēt citu radio moduli?

Tev PM
Offline
Mare
03. Jul 2022, 12:49 #9038

Kopš: 13. Feb 2016

Ziņojumi: 139

Braucu ar:

Sveiki.
Varbūt kāds zina, kurš varētu novirpot flančus?
Offline
Negantelis
04. Jul 2022, 13:47 #9039

Kopš: 01. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1386

Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.

Lūdzu atsūtiet OM ja kāds zin kur LV uzklāj keramiku uz downpipe utt.
Offline
Kaross
04. Jul 2022, 14:26 #9040

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3701

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8

https://www.facebook.com/amrmotorslv

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
www.kaross-chip.lv
www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
ADblue

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips