Online

Pašreiz BMWPower skatās 136 viesi un 5 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
PE
01. Jul 2022, 05:24 #9001

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:


30 Jun 2022, 23:48:12 @strange_panda rakstīja:

30 Jun 2022, 21:08:28 @PE rakstīja:

27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

Priekš Latvijas attālumiem dīzelis ir vnk stulbi. Dīzelim visiem cikliem un lai negrūztu naudu regulāros dzinēja remontos, vidēji aritmētiski katrā braukšanas cikla reizē vajag vismaz 110 km. Pārbaudīju empīriski.
Paga, tūliņ "speciālisti" nories. Karoče tie, kuri izvēlējušies "lētos" dīzeļus

Mans vecais M57 ar čuguna cilindru bloku ziemā iesilt nieka pēc 5 km nobraukuma no kura 3 km ir pa šoseju. Modernais 2 litru dīzelis iesilt vēl ātrāk, it īpaši pilsētā. BMW benzīna motori pārāk bieži cieš no pārkaršanas, dīzeļiem šo problēmu nav, otra problēma katalizātors, kurs mēdz viegli ziet no ierindas un kuru nākseis pirkt oriģinālu, jo ar ķiniešiem deg check engine un par TA var aizmirst, bez kura neiziet ikgada TA benzīnam, dīzelim var izravēt ekaloģiju un mierīgi iziet TA un aizmirst par kvēpu filtru, kuru vēl var arī izmazgāt un atjaunot ja gribās būt videi draudzīgam, pie kam ekoloģijas izravēšana parasti samazina degvielas patēriņu un uzlabo atsaucību uz gāzes pedeļa spiešanu pat ja ipašnieks nevēlas forsēt motora jaudu. Vienīgā iespējama nelielo nobraukumu problēma ir automātiskā ātrumkārba (autors izvēlās rokas kārbu, tāpēc problēmu nebūs), kuras eļļa nepaspēj uzsilt līdz darba temperatūrai ja ziemā nobrauc zem 10 km un stūrētāj mīl labi uzdot gāzi šādā situācijā ... kas noved pie tā faktiski eļļu vajag mainīt reizi 2-3 gados ... nevis 50-70-100k kilometru nobraukuma gadījumā.

Pastāstīšu par divām mašīnām. Viena ir benzīna V6, otra dīzeļa rindas četrnieks. Abas pirktas ar nepilnu divu mēnešu staapību lietotas. Dīzelis uz uzņēmumu, lai var izdevumus norakstīt. Uz to pirkšanas brīdi dīzelis bija vairāk, kā 3x lētāks par beznzīnu. Visas apkopes dīzelim, lai var norakstīt izdevumus, pilnvērtīgos servisos. Benzīnam pārsvarā visu darīju pats. Savu darbu rēķināju 50 eur/h. Benzīnam nomainīta viena dzinēja galvas blīve, plus kārbas kapitālremonts, Tevis pieminētā pārkaršana, tolaik netika sekots antifrīza līmenim.
Plus konkrētajam benzīnniekam sadabūt detaļas ir pagrūti, un detaļas ir stipri dārgākas, ja runā salīdzinošās kategorijās. Piemēram, standarta piekares šarnīra vietā tur ir vesela detaļa ar iepresētu šarnīru. Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.
Esmu sertificēts autodiagnostiķis, ar mani par šo var nestrīdēties- dīzelis vnk ir paredzēts gariem attālumiem. Ne velti Vācijā kā lietotus piedāvā pārsvarā tos.

EDIT: abas mašīnas ir viena gada

[ Šo ziņu laboja PE, 01 Jul 2022, 05:48:56 ]

Offline
desadesa
01. Jul 2022, 07:43 #9002

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 1910

Braucu ar: noskrējienu <100k

ir divu veidu cilvēki - pāķi, kuriem liekas, ka braukt bez ekoloģijas ir way-to-go un elpot kancerogēnos kvēpus ir un obligāti jāizravē EGR lai mators labāk elpotu un otri - kas kko saprot no mašīnām
Offline
PE
01. Jul 2022, 07:53 #9003

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:

labi sasmējos Paldies Tev par to!
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 08:35 #9004

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 469

Braucu ar: BMW E53


01 Jul 2022, 07:43:46 @desadesa rakstīja:
ir divu veidu cilvēki - pāķi, kuriem liekas, ka braukt bez ekoloģijas ir way-to-go un elpot kancerogēnos kvēpus ir un obligāti jāizravē EGR lai mators labāk elpotu un otri - kas kko saprot no mašīnām



Cilvēki ieliek ogles salona filtru un nav problēmu ... Cilvēkiem interesē arī degvielas ekanomija un/vai ātrāka mašina ...


30 Jun 2022, 21:08:28 @PE rakstīja:
Pastāstīšu par divām mašīnām. Viena ir benzīna V6, otra dīzeļa rindas četrnieks. Abas pirktas ar nepilnu divu mēnešu staapību lietotas. Dīzelis uz uzņēmumu, lai var izdevumus norakstīt. Uz to pirkšanas brīdi dīzelis bija vairāk, kā 3x lētāks par beznzīnu. Visas apkopes dīzelim, lai var norakstīt izdevumus, pilnvērtīgos servisos. Benzīnam pārsvarā visu darīju pats. Savu darbu rēķināju 50 eur/h. Benzīnam nomainīta viena dzinēja galvas blīve, plus kārbas kapitālremonts, Tevis pieminētā pārkaršana, tolaik netika sekots antifrīza līmenim.
Plus konkrētajam benzīnniekam sadabūt detaļas ir pagrūti, un detaļas ir stipri dārgākas, ja runā salīdzinošās kategorijās. Piemēram, standarta piekares šarnīra vietā tur ir vesela detaļa ar iepresētu šarnīru. Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.
Esmu sertificēts autodiagnostiķis, ar mani par šo var nestrīdēties- dīzelis vnk ir paredzēts gariem attālumiem. Ne velti Vācijā kā lietotus piedāvā pārsvarā tos.

EDIT: abas mašīnas ir viena gada

Nav norādīts kas tika darīts dīzelim un auto modeļi un stāvokļi (visi lietotie auto nav vienādi pēc tehniskā stāvokļa) ... Dīzeli iesaka pirkt jaunu lieliem nobraukumiem jo sākotnēji jauns dīzelis ir vismaz 2k vairāk nekā benzīns un to vajag nosegt ar degvielas ekanomiju ... kas nav stāsts par lietotiem auto, kur starpība ir nekāda (to vairāk nosaka komplektācija, nobraukums utml.)
Offline
PE
01. Jul 2022, 08:55 #9005

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:

ok, domā kā vēlies. Nav zināms, kādi bija stāvokļi? Pie dīleriem teica, ka braucoši
Offline
josi
01. Jul 2022, 09:00 #9006

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2798

Braucu ar: Ne-BMW


01 Jul 2022, 05:24:15 @PE rakstīja:
Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.

Kaut kāda nekonkrēta runa - neesi pateicis ne cik gadi, ne cik kilometri nobraukti, ne to, kas tajās apkopēs ir ietilpis. Varbūt Tev vienkārši neveicās
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 10:02 #9007

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21718

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Traktoristi marš atpakaļ uz lauka....
Pieteikt muļķības sludināt.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
cmax
01. Jul 2022, 10:28 #9008

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 813

Braucu ar:


01 Jul 2022, 09:00:54 @josi rakstīja:

01 Jul 2022, 05:24:15 @PE rakstīja:
Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.

Kaut kāda nekonkrēta runa - neesi pateicis ne cik gadi, ne cik kilometri nobraukti, ne to, kas tajās apkopēs ir ietilpis. Varbūt Tev vienkārši neveicās


Pat auto modeļi un izejas pozīcija nav norādīta-ja abi jauni tad viena lieta ja nojāts dīzelis un svaigs benzīns tad tur īsti nav ko salīdzināt.
Offline
Ksneps
01. Jul 2022, 10:44 #9009

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1215

Braucu ar:


30 Jun 2022, 23:55:10 @Angelz rakstīja:

30 Jun 2022, 21:22:57 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 21:03:28 @bokens rakstīja:

30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.


Elektriķi pieprasīti, parasti kādu nedēļu jāgaida ar pierakstu. Varu vienīgi ieteikt Autofavorītu. Bet nu, pats tur pēdējā laikā vars savus auto nevedu: dēļ cenas un attieksmes. Baigi kungi vēlas tur noplēst naudu. Agrāk tas bija labs serviss un gan jau ka arī vēl tagad ir.


Ko tavā saprašanā nozīmē "noplēst un ne noplēst naudu"? Tip visi remonti max 10€ ietvaros vai kā?



Autofavorītā kā iebrauc, tā mazāk par 200 EUR rēķins kaut kā nesanāk. Sīkāk nestāstīšu, negribu nevienu kritizēt, zem pacēlāja nestāvēju. Apbižojies pret viņiem neesmu, laimīgs arī ne. Daudzus gadus tur apkalpojos, tagad citur.

[ Šo ziņu laboja Ksneps, 01 Jul 2022, 13:58:08 ]

Offline
PE
01. Jul 2022, 11:44 #9010

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:

ē, aicinu "pāķi"un "traktoristu" nelietot uz cilvēkiem, kuri neprot rēķināt, šis ir nepatīkami, esmu pats no dziļiem pāķiem, un ar laiku pārvākšos uz vēl dziļākiem, un arī esmu traktorists
Offline
Angelz
01. Jul 2022, 12:21 #9011

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2797

Braucu ar: BMW E60 535D


01 Jul 2022, 10:44:33 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 23:55:10 @Angelz rakstīja:

30 Jun 2022, 21:22:57 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 21:03:28 @bokens rakstīja:

30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.


Elektriķi pieprasīti, parasti kādu nedēļu jāgaida ar pierakstu. Varu vienīgi ieteikt Autofavorītu. Bet nu, pats tur pēdējā laikā vars savus auto nevedu: dēļ cenas un attieksmes. Baigi kungi vēlas tur noplēst naudu. Agrāk tas bija labs serviss un gan jau ka arī vēl tagad ir.


Ko tavā saprašanā nozīmē "noplēst un ne noplēst naudu"? Tip visi remonti max 10€ ietvaros vai kā?



Motofavorītā kā iebrauc, tā mazāk par 200 EUR rēķins kaut kā nesanāk. Sīkāk nestāstīšu, negribu nevienu kritizēt, zem pacēlāja nestāvēju. Apbižojies pret viņiem neesmu, laimīgs arī ne. Daudzus gadus tur apkalpojos, tagad citur.


Viss protams atkarīgs no daudz faktoriem. Bet par cipariem pirms remontdarbu veikšanas bijāt tak vienojušies? Un vēlamais rezultāts bija sasniegts?

Un otrs, ja tā ņem, kas mūsdienās ir 200€, pusotra bāka..?

-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 12:21 #9012

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 469

Braucu ar: BMW E53


01 Jul 2022, 08:55:14 @PE rakstīja:
ok, domā kā vēlies. Nav zināms, kādi bija stāvokļi? Pie dīleriem teica, ka braucoši


Nu ja dīleri teica ka braucoši ... no viņiem pa gabalu ... auto braucošs ir ļoti stiepts jēdziens kā uzstvert (var braukt pat ar degošu check engine vai kārbu/dzinēju avārijas režīmā un citiem defektiem ) ... Lietotu auto pie dīlera .
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 12:22 #9013

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21718

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


...BMW benzīna motori pārāk bieži cieš no pārkaršanas...

Kuriem tieši bmw benzīna motoriem ir pārkāršnas problēmas pie nosacījuma, ka dzesēšanas šķidruma un ūdenssūkņa maiņas intervāli ir ievēroti?
Tā kā tādi papagaiļi vienriez kaut ko pa ausu galam padzirēdējuši atkārto kā absolūtu patiesību...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 12:27 #9014

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21718

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

28i+automātu. Manuāli mūsdienās ikdienas pēcpuses pārvietotājam izvēlas izteikti mazohisti.
Es gan ņemtu N52 25i/28i vai N55 35i, bet tās ir manas novirzes par tēmu BMW bez 6-cil nav BMW(ar atsevišķiem izņēmumiem)

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PE
01. Jul 2022, 12:32 #9015

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:

jā, lietotie auto tika pārbaudei vesti pie dīlera. Tev reāli šķiet, ka tiktu pirktas mašīnas ar defektiem? Tas dīzelis pat sludinājumā netika likts, tam uz to brīdi nobraukums bija 150 ar kautko tūkstoši.
Un aokopes ne visas, būtiskākās varu uzrakstīt tikai V6 un V8 kraisleriem, dīzelis bija darba zirgs, to aizvedu un pat nesekoju tam, kas un kā notiek
Offline
bokens
01. Jul 2022, 13:50 #9016

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 494

Braucu ar: E91

Paldies par atsaucību visiem kas palīdzēja un PM rakstija. Elektrikis vel ņemas vaiga sviedros, vainīga pati plate kurā drošinātāji un releji. Zaļais iemeties. Atklāja secinot ka relejs dodot komandu sledzas tikai uz lielo logu tīrīsanas ātrumu. Piekrītu ka jābūt zināsanām lai remontētu tāpēc nelienu tur kur to nav. Tas ko saviem spēkiem šonedēļ izdariju,nomainīju salonu ventilatoru, 4 min darba un priekšējos bremžu diskus+ nomainiju arī vadulas. Cik ietaupīju nezinu. Patīk darīt pašam, varbūt sanāk pareizāk kā dažos noname servisos.
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 14:46 #9017

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 469

Braucu ar: BMW E53

Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem
Offline
PE
01. Jul 2022, 15:02 #9018

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 417

Braucu ar:

un ar visiem Taviem argumentiem 3.5 benzīna Kraislers ir bijis gandrīz 2x lētāks, kā dīzeļFords.
Jaunāks 5.7 Chryslers arī bija lētāks, taču kāmēr tas vēl bija, ne reizi nepaliku ceļa malā, kā ar dīzeļFordu 3x
Offline
GirtzB
01. Jul 2022, 15:12 #9019

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21718

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem

Stāsti tālāk pasakas... Izskatās ka viedoklis par bmw benzīna motoriem radies no nojatiem eksemplāriem un dīzelistu forumiem.

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 01 Jul 2022, 15:12:34 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
sys9291
01. Jul 2022, 17:00 #9020

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 4641

Braucu ar: F20 R1200RT


01 Jul 2022, 14:46:27 @strange_panda rakstīja:
Benzīna BMW bez visa ir arī termostati kas ir galvenā problēma un tikai oriģināls(nav kvalitatīvu savietojamo neatkarīgi no cenas) Pat aizvēsturiskajam M57 ar automātu to ir 3 gab ... un visu BMW motoru problēma radiatora vāciņs (reizi 3 gados arī tikai oriģināls (tam ir noteikts spiediens pie kura jānostrādā, savietojamiem ar to ir kā ir, rezultāts problēmas ar radiātoru vai pat var izspiest blīves dzinēja blokā, pēdējais ir vairāk benzīna motoru problēma)) ...

Ja tas ir Cryslers un dīzelis tad to apkope ir visai dārga jo šī ražotāja dīzeļa veiglie auto ir tikai Eu un nepopulāri un viss ir stipri rets un dārgs paši auto ... pat dārgāks par benzīna motoru detaļām. Bet tas nav stāsts par Bmw dīzeļiem

man patīk aizvēsturiskais benzīna dznējs m57

[ Šo ziņu laboja sys9291, 01 Jul 2022, 17:02:56 ]

Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips