Online

Pašreiz BMWPower skatās 135 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
kkas
26. Jun 2022, 20:59 #9001

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 7857

Braucu ar: zviedru ledusskapi


26 Jun 2022, 10:31:52 @karro rakstīja:

26 Jun 2022, 00:50:08 @janzi rakstīja:
Kur labak aizvest pārbaudīt auto kondišku? Spiedienu tur, sistēma pilna, bet dzesē pavisam švaki!


Gvidis Valmieras ielā, vai dusmīgais autokondicionieri.lv čāls pie Mežciema Rimi.


Gvidī zajebenie čaļi, sav aroda pratēji . Uzliks visas AC sistēmas komponentes jaunas vajag vai nevajag. caurumus sistēmā arī izdomās. toties rindu nav
Offline
rencho
27. Jun 2022, 17:29 #9002

Kopš: 23. Mar 2009

No: Sigulda

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Škoda Kodiaq , Volvo S40 II

X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc
Offline
Araajz
27. Jun 2022, 17:45 #9003

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 27253

Braucu ar: E39


27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

2.0 N46, manuālis, xdrive - ir par īsu, pārāk gurdens
Offline
bachoks
30. Jun 2022, 15:35 #9004

Kopš: 02. Apr 2022

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Pirkstu pa karti

Logu tīrītāju motoriņu var likt ķīnu? Vai tikai oem?
Offline
bokens
30. Jun 2022, 20:53 #9005

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 488

Braucu ar: E91

Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....
Offline
Ksneps
30. Jun 2022, 20:58 #9006

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1198

Braucu ar:


30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!
Offline
bokens
30. Jun 2022, 21:03 #9007

Kopš: 07. Feb 2012

Ziņojumi: 488

Braucu ar: E91


30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.
Offline
PE
30. Jun 2022, 21:08 #9008

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 400

Braucu ar:


27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

Priekš Latvijas attālumiem dīzelis ir vnk stulbi. Dīzelim visiem cikliem un lai negrūztu naudu regulāros dzinēja remontos, vidēji aritmētiski katrā braukšanas cikla reizē vajag vismaz 110 km. Pārbaudīju empīriski.
Paga, tūliņ "speciālisti" nories. Karoče tie, kuri izvēlējušies "lētos" dīzeļus
Offline
wanksta
30. Jun 2022, 21:15 #9009

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 6597

Braucu ar: muti

BMW trijnieks dīzels 170kw piektā gada
Izskatās, ka ceļās eļļas līmenis, jau "no Vācijas" atnākot bija virs Max, tika nomainīts pie dīlera, godīgi sakot nebiju ščupu cilājis līdz TA ielika divnieku, tagad skatos jā nu konkrēti virs maksimuma, grūti ticēt, ka wessā eļļu nemācētu ieliet
Ir kāds ticams variants izņemot standarta antifrīzu?
Offline
Ksneps
30. Jun 2022, 21:22 #9010

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1198

Braucu ar:


30 Jun 2022, 21:03:28 @bokens rakstīja:

30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.


Elektriķi pieprasīti, parasti kādu nedēļu jāgaida ar pierakstu. Varu vienīgi ieteikt Autofavorītu. Bet nu, pats tur pēdējā laikā vars savus auto nevedu: dēļ cenas un attieksmes. Baigi kungi vēlas tur noplēst naudu. Agrāk tas bija labs serviss un gan jau ka arī vēl tagad ir.
Offline
Ksneps
30. Jun 2022, 21:24 #9011

Kopš: 02. Sep 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1198

Braucu ar:


30 Jun 2022, 21:15:32 @wanksta rakstīja:
BMW trijnieks dīzels 170kw piektā gada
Izskatās, ka ceļās eļļas līmenis, jau "no Vācijas" atnākot bija virs Max, tika nomainīts pie dīlera, godīgi sakot nebiju ščupu cilājis līdz TA ielika divnieku, tagad skatos jā nu konkrēti virs maksimuma, grūti ticēt, ka wessā eļļu nemācētu ieliet
Ir kāds ticams variants izņemot standarta antifrīzu?


Loğiskie liekas apjautāties - kāds ir antifrīza līmenis.
Offline
strange_panda
30. Jun 2022, 23:48 #9012

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW E53


30 Jun 2022, 21:08:28 @PE rakstīja:

27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

Priekš Latvijas attālumiem dīzelis ir vnk stulbi. Dīzelim visiem cikliem un lai negrūztu naudu regulāros dzinēja remontos, vidēji aritmētiski katrā braukšanas cikla reizē vajag vismaz 110 km. Pārbaudīju empīriski.
Paga, tūliņ "speciālisti" nories. Karoče tie, kuri izvēlējušies "lētos" dīzeļus

Mans vecais M57 ar čuguna cilindru bloku ziemā iesilt nieka pēc 5 km nobraukuma no kura 3 km ir pa šoseju. Modernais 2 litru dīzelis iesilt vēl ātrāk, it īpaši pilsētā. BMW benzīna motori pārāk bieži cieš no pārkaršanas, dīzeļiem šo problēmu nav, otra problēma katalizātors, kurs mēdz viegli ziet no ierindas un kuru nākseis pirkt oriģinālu, jo ar ķiniešiem deg check engine un par TA var aizmirst, bez kura neiziet ikgada TA benzīnam, dīzelim var izravēt ekaloģiju un mierīgi iziet TA un aizmirst par kvēpu filtru, kuru vēl var arī izmazgāt un atjaunot ja gribās būt videi draudzīgam, pie kam ekoloģijas izravēšana parasti samazina degvielas patēriņu un uzlabo atsaucību uz gāzes pedeļa spiešanu pat ja ipašnieks nevēlas forsēt motora jaudu. Vienīgā iespējama nelielo nobraukumu problēma ir automātiskā ātrumkārba (autors izvēlās rokas kārbu, tāpēc problēmu nebūs), kuras eļļa nepaspēj uzsilt līdz darba temperatūrai ja ziemā nobrauc zem 10 km un stūrētāj mīl labi uzdot gāzi šādā situācijā ... kas noved pie tā faktiski eļļu vajag mainīt reizi 2-3 gados ... nevis 50-70-100k kilometru nobraukuma gadījumā.

[ Šo ziņu laboja strange_panda, 30 Jun 2022, 23:49:46 ]

Offline
Angelz
30. Jun 2022, 23:55 #9013

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2761

Braucu ar: BMW E60 535D


30 Jun 2022, 21:22:57 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 21:03:28 @bokens rakstīja:

30 Jun 2022, 20:58:24 @Ksneps rakstīja:

30 Jun 2022, 20:53:36 @bokens rakstīja:
Vajag palīdzību. Nestrādā logu tīrītāji priekšā, e91, 2005.g. Drošinātājs vesels, relejs vesels - izņēmu un ar 12v pārbaudīju, klakšķ. BET nav strāva pie releja ligzdā? Pārbaudīju ar multimetru. Kādi risinājumi? Auto vajag katru dienu.....


"Ķipa" auto servisss nav risinājums?!


Iesaki kādu, vajag labu elektriķi.


Elektriķi pieprasīti, parasti kādu nedēļu jāgaida ar pierakstu. Varu vienīgi ieteikt Autofavorītu. Bet nu, pats tur pēdējā laikā vars savus auto nevedu: dēļ cenas un attieksmes. Baigi kungi vēlas tur noplēst naudu. Agrāk tas bija labs serviss un gan jau ka arī vēl tagad ir.


Ko tavā saprašanā nozīmē "noplēst un ne noplēst naudu"? Tip visi remonti max 10€ ietvaros vai kā?

[ Šo ziņu laboja Angelz, 30 Jun 2022, 23:55:39 ]



-----------------
▫▪□■ Dažāda profila BMW programmēšanas, kodēšanas un elektronikas remontdarbi ■□▪▫

MASK/CCC/CIC/NBT/NBT EVO/MGU jauninājumi..
Offline
PE
01. Jul 2022, 05:24 #9014

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 400

Braucu ar:


30 Jun 2022, 23:48:12 @strange_panda rakstīja:

30 Jun 2022, 21:08:28 @PE rakstīja:

27 Jun 2022, 17:29:35 @rencho rakstīja:
X1 e84- 2.0d vai 2.0i . Kādu dzinēju labāk izvēlēties? Gribu xdrive+manuāli. Klupšanas akmeńi šim modelim? Gadā ap 40tk jānobrauc

Priekš Latvijas attālumiem dīzelis ir vnk stulbi. Dīzelim visiem cikliem un lai negrūztu naudu regulāros dzinēja remontos, vidēji aritmētiski katrā braukšanas cikla reizē vajag vismaz 110 km. Pārbaudīju empīriski.
Paga, tūliņ "speciālisti" nories. Karoče tie, kuri izvēlējušies "lētos" dīzeļus

Mans vecais M57 ar čuguna cilindru bloku ziemā iesilt nieka pēc 5 km nobraukuma no kura 3 km ir pa šoseju. Modernais 2 litru dīzelis iesilt vēl ātrāk, it īpaši pilsētā. BMW benzīna motori pārāk bieži cieš no pārkaršanas, dīzeļiem šo problēmu nav, otra problēma katalizātors, kurs mēdz viegli ziet no ierindas un kuru nākseis pirkt oriģinālu, jo ar ķiniešiem deg check engine un par TA var aizmirst, bez kura neiziet ikgada TA benzīnam, dīzelim var izravēt ekaloģiju un mierīgi iziet TA un aizmirst par kvēpu filtru, kuru vēl var arī izmazgāt un atjaunot ja gribās būt videi draudzīgam, pie kam ekoloģijas izravēšana parasti samazina degvielas patēriņu un uzlabo atsaucību uz gāzes pedeļa spiešanu pat ja ipašnieks nevēlas forsēt motora jaudu. Vienīgā iespējama nelielo nobraukumu problēma ir automātiskā ātrumkārba (autors izvēlās rokas kārbu, tāpēc problēmu nebūs), kuras eļļa nepaspēj uzsilt līdz darba temperatūrai ja ziemā nobrauc zem 10 km un stūrētāj mīl labi uzdot gāzi šādā situācijā ... kas noved pie tā faktiski eļļu vajag mainīt reizi 2-3 gados ... nevis 50-70-100k kilometru nobraukuma gadījumā.

Pastāstīšu par divām mašīnām. Viena ir benzīna V6, otra dīzeļa rindas četrnieks. Abas pirktas ar nepilnu divu mēnešu staapību lietotas. Dīzelis uz uzņēmumu, lai var izdevumus norakstīt. Uz to pirkšanas brīdi dīzelis bija vairāk, kā 3x lētāks par beznzīnu. Visas apkopes dīzelim, lai var norakstīt izdevumus, pilnvērtīgos servisos. Benzīnam pārsvarā visu darīju pats. Savu darbu rēķināju 50 eur/h. Benzīnam nomainīta viena dzinēja galvas blīve, plus kārbas kapitālremonts, Tevis pieminētā pārkaršana, tolaik netika sekots antifrīza līmenim.
Plus konkrētajam benzīnniekam sadabūt detaļas ir pagrūti, un detaļas ir stipri dārgākas, ja runā salīdzinošās kategorijās. Piemēram, standarta piekares šarnīra vietā tur ir vesela detaļa ar iepresētu šarnīru. Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.
Esmu sertificēts autodiagnostiķis, ar mani par šo var nestrīdēties- dīzelis vnk ir paredzēts gariem attālumiem. Ne velti Vācijā kā lietotus piedāvā pārsvarā tos.

EDIT: abas mašīnas ir viena gada

[ Šo ziņu laboja PE, 01 Jul 2022, 05:48:56 ]

Offline
desadesa
01. Jul 2022, 07:43 #9015

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 1818

Braucu ar: B8

ir divu veidu cilvēki - pāķi, kuriem liekas, ka braukt bez ekoloģijas ir way-to-go un elpot kancerogēnos kvēpus ir un obligāti jāizravē EGR lai mators labāk elpotu un otri - kas kko saprot no mašīnām
Offline
PE
01. Jul 2022, 07:53 #9016

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 400

Braucu ar:

labi sasmējos Paldies Tev par to!
Offline
strange_panda
01. Jul 2022, 08:35 #9017

Kopš: 13. Feb 2022

No: Rīga

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW E53


01 Jul 2022, 07:43:46 @desadesa rakstīja:
ir divu veidu cilvēki - pāķi, kuriem liekas, ka braukt bez ekoloģijas ir way-to-go un elpot kancerogēnos kvēpus ir un obligāti jāizravē EGR lai mators labāk elpotu un otri - kas kko saprot no mašīnām



Cilvēki ieliek ogles salona filtru un nav problēmu ... Cilvēkiem interesē arī degvielas ekanomija un/vai ātrāka mašina ...


30 Jun 2022, 21:08:28 @PE rakstīja:
Pastāstīšu par divām mašīnām. Viena ir benzīna V6, otra dīzeļa rindas četrnieks. Abas pirktas ar nepilnu divu mēnešu staapību lietotas. Dīzelis uz uzņēmumu, lai var izdevumus norakstīt. Uz to pirkšanas brīdi dīzelis bija vairāk, kā 3x lētāks par beznzīnu. Visas apkopes dīzelim, lai var norakstīt izdevumus, pilnvērtīgos servisos. Benzīnam pārsvarā visu darīju pats. Savu darbu rēķināju 50 eur/h. Benzīnam nomainīta viena dzinēja galvas blīve, plus kārbas kapitālremonts, Tevis pieminētā pārkaršana, tolaik netika sekots antifrīza līmenim.
Plus konkrētajam benzīnniekam sadabūt detaļas ir pagrūti, un detaļas ir stipri dārgākas, ja runā salīdzinošās kategorijās. Piemēram, standarta piekares šarnīra vietā tur ir vesela detaļa ar iepresētu šarnīru. Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.
Esmu sertificēts autodiagnostiķis, ar mani par šo var nestrīdēties- dīzelis vnk ir paredzēts gariem attālumiem. Ne velti Vācijā kā lietotus piedāvā pārsvarā tos.

EDIT: abas mašīnas ir viena gada

Nav norādīts kas tika darīts dīzelim un auto modeļi un stāvokļi (visi lietotie auto nav vienādi pēc tehniskā stāvokļa) ... Dīzeli iesaka pirkt jaunu lieliem nobraukumiem jo sākotnēji jauns dīzelis ir vismaz 2k vairāk nekā benzīns un to vajag nosegt ar degvielas ekanomiju ... kas nav stāsts par lietotiem auto, kur starpība ir nekāda (to vairāk nosaka komplektācija, nobraukums utml.)
Offline
PE
01. Jul 2022, 08:55 #9018

Kopš: 09. Jun 2008

Ziņojumi: 400

Braucu ar:

ok, domā kā vēlies. Nav zināms, kādi bija stāvokļi? Pie dīleriem teica, ka braucoši
Offline
josi
01. Jul 2022, 09:00 #9019

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 2755

Braucu ar: Ne-BMW


01 Jul 2022, 05:24:15 @PE rakstīja:
Itogo pa visiem gadiem uz nobrauktajiem kilometriem dīzelis kopā ir izmaksājis gandrīz 2x vairāk, kā benzīns.

Kaut kāda nekonkrēta runa - neesi pateicis ne cik gadi, ne cik kilometri nobraukti, ne to, kas tajās apkopēs ir ietilpis. Varbūt Tev vienkārši neveicās
Online
GirtzB
01. Jul 2022, 10:02 #9020

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21661

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Traktoristi marš atpakaļ uz lauka....
Pieteikt muļķības sludināt.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, dust, linda, noisex, zzips