Online
Pašreiz BMWPower skatās 109 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5769
Braucu ar:
|
04 Apr 2024, 19:57:10 @GirtzB rakstīja:
04 Apr 2024, 12:49:30 @Mizx rakstīja:
04 Apr 2024, 08:41:05 @atrabotka rakstīja:
Varbūt varat ieteikt, kur Rīgā aizbraukt pārbaudīt amīšu stāvokli uz stenda? Bez kaut kādām papildus ritošās pārbaudēm vai vēl ko - tikai amīšus.
Pirms daudziem gadiem es amortizatorus testēju Kurbada ielā (pie Satekles ielas CircleK), vismaz Googlā karājas uzraksts "Auto apkalpes centrs". Ar pakalpojumu biju apmierināts.
Lai cik čakli nebūtu stenda kur "testē" amotrizatorus nenoņemot no auto aizstāvji uz šāda veida neko vairāk par strādā/nestrādā pateikt nevar, pārāk daudz citu kustīgu un elastīgu daļu procesā piedalās...
Amortizācijas pakāpi jau var noteikt, var novērtēt cik tas auto šūpojas / nešūpojas / iešūpojas. Skaidrs, ka būs atšķirības atbraucot ar patukšiem baloniem, vai ar uz diskiem uztītu izolācijas lentu. Vismaz pa asīm būtu jāparādās vienādiem rādījumiem abās pusēs, ja viss ir kārtībā. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6098
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Amortizatoriem ir speciāls testa stends kur liek iekšā noņemtu amortizatoru un tad testē. Pie nepieciešamības arī taisa vaļā, remontē, regulē
Parastajiem veikalu sūdiem to darīt neatmaksājas, bet dārgākiem, piemēram EDC un līdzīgām tehnoloģijām vai arī tiem kur speciālais šķidrums maina blīvumu atkarībā no impulsa gan to darīt atmaksājas
Moš kaut kad nopirkšu tādu stendu....
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21933
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
04 Apr 2024, 20:17:06 @Mizx rakstīja:
04 Apr 2024, 19:57:10 @GirtzB rakstīja:
04 Apr 2024, 12:49:30 @Mizx rakstīja:
04 Apr 2024, 08:41:05 @atrabotka rakstīja:
Varbūt varat ieteikt, kur Rīgā aizbraukt pārbaudīt amīšu stāvokli uz stenda? Bez kaut kādām papildus ritošās pārbaudēm vai vēl ko - tikai amīšus.
Pirms daudziem gadiem es amortizatorus testēju Kurbada ielā (pie Satekles ielas CircleK), vismaz Googlā karājas uzraksts "Auto apkalpes centrs". Ar pakalpojumu biju apmierināts.
Lai cik čakli nebūtu stenda kur "testē" amotrizatorus nenoņemot no auto aizstāvji uz šāda veida neko vairāk par strādā/nestrādā pateikt nevar, pārāk daudz citu kustīgu un elastīgu daļu procesā piedalās...
Amortizācijas pakāpi jau var noteikt, var novērtēt cik tas auto šūpojas / nešūpojas / iešūpojas. Skaidrs, ka būs atšķirības atbraucot ar patukšiem baloniem, vai ar uz diskiem uztītu izolācijas lentu. Vismaz pa asīm būtu jāparādās vienādiem rādījumiem abās pusēs, ja viss ir kārtībā.
Nenoņemot no auto tu redzi visu kopā ar visām izdilušajām buksēm, ķīlējošiem šarnīriem, nogurušajām atsperēm un nevienādo spiedienu dažādu ražotāju riepās
T.i. tas stends pēc būtības parāda to pašu ko tu iesvārstot katru auto stūri atseviški pasaki uz aci [ Šo ziņu laboja GirtzB, 04 Apr 2024, 20:29:47 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Depijs | | Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 400
Braucu ar: LC120
| Paturpināšu iesākto tēmu par motoru uzticamību. Pa lielam lēnām skatos citu auto ģimenei kaut ko budžetā līdz 8k, manuālis, benzīns. Iekrita acīs Jetta ar 1.4 TSI, kādi tie ir dzinēji uzticamības ziņā? Pa lielam man iedotie kritēriji nav baigi ierobežojoši. Nav svarīgs auto izmērs vai marka. Galvenais iekļaujas budžetā ir benzīns, manuālis, 4 durvis un spējīgs aizvilkt piekabi 2 reizes vasarā līdz Kolkas pusei. Tagad lasu ka manuāliem ar sajūgiem VW iet švaki. Vajag kaut ko maximāli uzticamu kas netaisa pārāk daudz problēmas. Dīzelis atkrīt dēļ tā ka ikdienā auto brauc mazus gabalus labi ja 5-10km salasas, negribas čakaru ar DPF, reģenerācijām un CSDD. [ Šo ziņu laboja Depijs, 05 Apr 2024, 13:42:15 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4960
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
05 Apr 2024, 13:39:46 @Depijs rakstīja:
Paturpināšu iesākto tēmu par motoru uzticamību. Pa lielam lēnām skatos citu auto ģimenei kaut ko budžetā līdz 8k, manuālis, benzīns. Iekrita acīs Jetta ar 1.4 TSI, kādi tie ir dzinēji uzticamības ziņā? Pa lielam man iedotie kritēriji nav baigi ierobežojoši. Nav svarīgs auto izmērs vai marka. Galvenais iekļaujas budžetā ir benzīns, manuālis, 4 durvis un spējīgs aizvilkt piekabi 2 reizes vasarā līdz Kolkas pusei. Tagad lasu ka manuāliem ar sajūgiem VW iet švaki. Vajag kaut ko maximāli uzticamu kas netaisa pārāk daudz problēmas. Dīzelis atkrīt dēļ tā ka ikdienā auto brauc mazus gabalus labi ja 5-10km salasas, negribas čakaru ar DPF, reģenerācijām un CSDD.
1.4TSI pa lielam viss ok. Reizi 70tkm vēlams nomainīt zobsiksnu ar spriegotājrullīšiem un sveces, 100-120tkm sāks tecēt antifrīzs - jāmaina sūknis. Un pat ar visu to, ka eļļa mainīta 1x20tkm, 250tkm tie dzinēji toč iet bez problēmām. Pagaidām lielāku nobraukumu mūsu autoparkā nav. DQ200 robotkārbām reizi pa reizei ir jāmaina sajūgs, bet tas arī baigi atkarīgs no braukšanas stila un pilsēta/ārpilsēta cikliem. Ar manuāliem vispār nekādu problēmu.[ Šo ziņu laboja Indo, 05 Apr 2024, 17:14:11 ] | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21933
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.
p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...[ Šo ziņu laboja GirtzB, 05 Apr 2024, 19:32:30 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4960
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
| Es arī viennozīmīgi par DSG.
VW Golf '15-17'rūsē labi. Durvju rokturi, piekto durvju (wagon) lukturu vietas un durvis kā tādas. Apakšā nesošās sijas utt. Tur kaut kāds ražošanas kasjaks bijis. >17. ir daudz labāk. | Offline | | |
Depijs | | Kopš: 17. Sep 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 400
Braucu ar: LC120
|
05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.
p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...
Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants [ Šo ziņu laboja Depijs, 05 Apr 2024, 20:42:28 ] | Offline | | |
|
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21933
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
05 Apr 2024, 20:39:17 @Depijs rakstīja:
05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.
p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...
Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants
Nav jāpārliecina ir vienkārši jāpiesēdina pie stūres...
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
HiJaCKeR | | Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4523
Braucu ar: BMW E90 330i
|
06 Apr 2024, 11:08:11 @GirtzB rakstīja:
05 Apr 2024, 20:39:17 @Depijs rakstīja:
05 Apr 2024, 19:31:30 @GirtzB rakstīja:
Atklāti sakot ņemt ikdienas pārvietotāju ar manuāli mūsdienās ir mazohisms, modernie automāti un divsajūgu kārbas nodrošina daudz labāku dinamiku un mazāku degvielas patēriņu kā manuālis. Atstājiet manuāli entuziastu/weekend auto, daily tikai tomāts.
p.s. Pēc depija velmju saraksta ideālais auto ir octavia 1.4 TSI DSG...
Cilvēkam ir 60 gadi un grūti ir pārliecināt pārsēsties uz automatu, lai gan daudz vienkāršāks. Manuālis ir must have. Octavia mazāka izvēle, bet labs variants
Nav jāpārliecina ir vienkārši jāpiesēdina pie stūres...
varbūt cilvēkam patīk pašam kontrolēt braukšanas procesu, var būt arī ne obligāti raķete.
tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 06 Apr 2024, 11:25:28 ] | Offline | | |
Kasics | | Kopš: 19. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 2473
Braucu ar: kuģi pa bruģi.
| Via šie divi izplūdes gāzu spiediena devēji ir savstarpēji aizvietojami vai tomēr atšķiras ar kaut ko?
OEM abiem vienāds itkā- 13627789219
[ Šo ziņu laboja Kasics, 06 Apr 2024, 18:12:59 ] | Offline | | |
Indo | | Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4960
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
06 Apr 2024, 11:19:53 @HiJaCKeR rakstīja:
tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.
Ieliek "M" un štepselē uz nebēdu. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5769
Braucu ar:
|
06 Apr 2024, 18:28:55 @Indo rakstīja:
06 Apr 2024, 11:19:53 @HiJaCKeR rakstīja:
tādu pazīstu. nopirka mazlietotu manuāli, jo jauniem vairs nebija. ko nākošo pirks hvz, laikam jau zirgu.
Ieliek "M" un štepselē uz nebēdu.
Aha. Ir pieredzēts. Tā ir laba metode! Manuāļa fanam iedeva tādu. 2 nedēļas nobraukāja raustot kloķi, bet pēc tam atzina, ka automāts ir labāk un tā bija pēdējā reize, kad konkrētais cilvēks gados brauca manuālā režīmā. Pēc tam vairākus auto nomainīja un uz manuāļiem vairs neskatījās. | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21933
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| +daudz tieši tāda pata pieredze ar citiem "konservatīvajiem"
pēc aprakstītajām prasībām, tas auto tiks lietots vairāk kā "whitegood" t.i. ikdienas pēcpuses pārvietotājs, nevs svētdienas agro rītu izbraucieniem pa tukšiem ceļiem, attiecīgi DSG.
Es pat mūsdienās, ja auto nav vajadzīgs katru dienu un "pakalpojuma pārklājums" der izskatītu citybee/bolt un atmestu vispār ideju par "problēmas" iegādi.
p.s.
Lai manuālās kārbas paliek tiešā entuziastu auto ar precīzu un stingru "kulisi" nevis iz.... vecu VAG un ja vēl ar izstieptām trosēm tad vispār....
"raķetei" tieši ir divsajūgu kārbu/tomāts.
Manuālis ir tiem, kam patīk un tie auto vienmēr ir lēnāki par analogiem "automātiem"
Tādēļ manuāļu faniem ir visādi forši auto sākot ar NA Miatu un beidzot ar Gordon Murray Automotive T.50. Pa vidu mētājas dažādi GTi Golfi, RS Škodas, veci S8 un e38 6-gang(c) Sporcment u.c. brīnumumi visās "atruma" kategorijās un budžetos.
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Apr 2024, 20:20:14 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12941
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Jā, starp citu, man viens pazīstamais, vecticībnieks, nopirka manuāli volvo džipu, viņam sūdīgi slēdzas ātrumi, pateica, ka kaut kādas troses izstaipījušās. Es ierēcu, teicu, ka viņam galvā troses izstaipījušās. Tur reāli ir troses? | Offline | | |
GirtzB | | Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21933
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
06 Apr 2024, 20:21:10 @Fandulis rakstīja:
Jā, starp citu, man viens pazīstamais, vecticībnieks, nopirka manuāli volvo džipu, viņam sūdīgi slēdzas ātrumi, pateica, ka kaut kādas troses izstaipījušās. Es ierēcu, teicu, ka viņam galvā troses izstaipījušās. Tur reāli ir troses?
Vai nu sviras ar dilstošām buksēm vai troses. Torses biežak visdiem "šķērsmotora" auto, sviras vai kloķis pa taisno no kārbas tiem, kam motors/kārba gaereniski...
[ Šo ziņu laboja GirtzB, 06 Apr 2024, 20:27:08 ]
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE | Offline | | |
|
Fandulis | | Kopš: 29. Nov 2004
Ziņojumi: 12941
Braucu ar: sipisnīku pi vuškom
| Jomajo, tas gan pārsteigums, domāju, ka tikai sviras ir.
[ Šo ziņu laboja Fandulis, 06 Apr 2024, 20:35:24 ] | Offline | | |
andronss8 | | Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 477
Braucu ar: e39 530i
| Jautājums spečukiem. Kāpēc ss.lv E70 pārsvarā visi cenšas atbrīvoties no m57 210kw sd motoriem? Mazāk no 173kw.Nodoklis +/- vienāds. | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 777
Braucu ar: kvēpu spēku
| Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu. | Offline | | |
andronss8 | | Kopš: 13. Feb 2009
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 477
Braucu ar: e39 530i
|
07 Apr 2024, 09:04:15 @martins_usars rakstīja:
Kā nespeciālists pieļauju tāpēc, ka divas 20 gadus vecas turbīnas ir divas 20 gadus vecu turbīnu problēmas Jau viena turbīna sagādā galvassāpes, mēģinot pa lēto restaurēt vai knauzerēt, ar divām ir Un neiet tie auto tik ļoti labi, lai pistos ar neadekvātām uzturēšanas izmaksām. Tāpēc vecais labais M57 ar vienu turbo un brauc pa lēto - to es saprotu.
300€ vai tad ir kosmoss par jaunu turbo. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|