Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 134 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija

Tēma: Par un ap 5er G30

AutorsZiņojums
Elviss
12. Mar 2021, 22:35 #101

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Pēc LV mērogiem nopistenis var būt jebkas pēc 50k. Tāpēc, manuprāt, 50k nobraukums ir pēdējais pēc kura LV var pirkt auto

Diemžēl attiecībā par šo topiku Xdrive ir neizbēgams, ja gribas normālu jaudu.

Palabojiet, ja kļūdos, LV g30 540i nepiedāvā bez xdrive, bet citur ir!?

[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Mar 2021, 22:37:37 ]



-----------------
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:37 #102

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu LV ar 50k mašīna var būt sametināta no trim zagtām kopā un klāt visam vēl nepiedzīvojusi pirmo eļļas maiņu
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:42 #103

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Tikko pazīstams aizveda iegādātu F15 uz servisu. Tur teica, ka vēl pārsimts metri un ķēde būtu nost. 190k. LV nobraukums.

[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Mar 2021, 22:43:13 ]



-----------------
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 22:46 #104

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

"Pārsimts metri" tāds ļoti pārspīlēts teksts, bet kopumā pareizi ir, LV tas auto stabili ir braukājis īsus gabalus, motorstundas ir savācis kā uz 300+k km noskraidījuša vācieša un ķēdei ir beigas tuvu, nekāda brīnuma tur nav
Offline
Elviss
12. Mar 2021, 22:49 #105

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21622

Braucu ar: VAZ 2101 80'

Par to iet stāsts. Ka vēl visas apkopes pēc grāmatas, tad vispār tur pakaļā.

Man žigulim pēdējo 7 gadu lielākais intervāls eļļas maiņai ir 500km

-----------------
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 23:02 #106

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nu tāpēc jau saka, ka jaunie motori ir slikti, ja eļļas liet sliktas vai mainit hz kad tad tas motors arī 100k nesasniedzis var nobeigties, visādi brīnumi redzēti, kad atver vaļā itkā vizuāli zolīda auto motoru
Žigulis ta i no vienas maiņas 7 gados nenomirtu, es vairāk eksperimentēju ar antirekordiem, 80k km un plānojas otrā eļļas maiņa, pirmā bija uz apm 45k, bet tas loģiski nav BMW un arī galīgi ne tuvu 400k no rūpnīcas, lai arī odometrs tā saka
Offline
Locis
12. Mar 2021, 23:04 #107

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 Mar 2021, 21:15:11 @QB81 rakstīja:
Tiem pesimistiem par xdrive varu pateikt, ka viss agrak vai velak ir jaremontee un runajot par BMW pilnpiedzinu loti daudz kas atkarigs cik biezi mainam ellu attiecigajos mezglos, ar kada izmera diskiem parvietojamies utt.
LV diemzel etalons daudziem ir lieli diski, bet jaunam riepam nesanak vai ari dazada platuma diski uz xdrive, attiecigi ari sekas. Un tad cinamies ar sekam nevis celonjiem.
Jaa, tas pats Audi torsens ir uzticamaks, bet kas tad mums jaunajos modelos naak...Q ultra un elektronika un klasiskais torsens palicis skiet RS utml.

3gb ir bijusi xdrive un ne ar vienu nav bijusas problemas, mainam ellas 17/18 diski un labas riepas. Ari purnu tas pats f11 nestumj ara taa kaa to dara c7 a6 avant, abi ir bijushi.

Lai vieglāk saprastu, ko mums centies pateikt, tad ķīniešu riepas jau nav maz tik sliktas, ja Tu neparkrau auto, maz brauc, baigi nespole, ziemā iezied ar eļļiņu kamēr pagrabā stāv , savirze ir pareiza, nav jaudīgs motors utt, tikai atšķirība tāda, ka, piemēram, Michelin dēļ kvalitātes tik ļoti asi nereaģēs uz kādu citu ārējo faktoru.

[ Šo ziņu laboja Locis, 12 Mar 2021, 23:05:00 ]

Offline
Locis
12. Mar 2021, 23:12 #108

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


12 Mar 2021, 22:46:11 @vadjiksBMW rakstīja:
"Pārsimts metri" tāds ļoti pārspīlēts teksts, bet kopumā pareizi ir, LV tas auto stabili ir braukājis īsus gabalus, motorstundas ir savācis kā uz 300+k km noskraidījuša vācieša un ķēdei ir beigas tuvu, nekāda brīnuma tur nav

Es nopirku F11 ar 230 k km, sākumā domāju ka šim nav tas problemas ar ķēdēm, tad ap 250 k tieši sapratu, ka tomēr šiem jāmaina Tā neko baigo toreiz meistari neteica.
VW Tuareg no 100k braukts, pie 160 vai 180 k jau aukstam spriegotājs sveicināja un bija viss jāmaina.
Offline
vadjiksBMW
12. Mar 2021, 23:22 #109

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2649

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.


12 Mar 2021, 23:12:41 @Locis rakstīja:

12 Mar 2021, 22:46:11 @vadjiksBMW rakstīja:
"Pārsimts metri" tāds ļoti pārspīlēts teksts, bet kopumā pareizi ir, LV tas auto stabili ir braukājis īsus gabalus, motorstundas ir savācis kā uz 300+k km noskraidījuša vācieša un ķēdei ir beigas tuvu, nekāda brīnuma tur nav

Es nopirku F11 ar 230 k km, sākumā domāju ka šim nav tas problemas ar ķēdēm, tad ap 250 k tieši sapratu, ka tomēr šiem jāmaina Tā neko baigo toreiz meistari neteica.
VW Tuareg no 100k braukts, pie 160 vai 180 k jau aukstam spriegotājs sveicināja un bija viss jāmaina.


BMW dirseļiem sākot ar N47 un N57 ķēdes ir jāmaina visiem bez izņēmuma, tur pat nav runas par problēmām, jo neplīst viņas kā pirmajos N47 tāpat vien, bet vnk tas resurss ir kāds ir, pie 200-300k kā paveicas.
Par VAG hvz, bija laiki, kad viss bija labi un zobenes gāja 120k km, tagad no zināmajiem rekordistiem vienam busam bija līdz 120k trešais motors pa garantiju, jo zobenes plīsa jau ap 50-80k

[ Šo ziņu laboja vadjiksBMW, 12 Mar 2021, 23:27:18 ]

Offline
Locis
12. Mar 2021, 23:44 #110

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Cik man meistari teica, ka tas resurs n57 ķēdei skaitās 250k,bet protams nav jēga gaidit un nomainīt laicīgāk, vnk es domāju ka šiem problēma novērsta un mauc ka ar pirmajiem m57
Offline
QB81
13. Mar 2021, 10:42 #111

Kopš: 17. Dec 2016

Ziņojumi: 117

Braucu ar:

Vai es rakstiju, ka jabut? Nee, bet tas saisina xdrive muuzhu un parasti piebeidz atrak sadales karbu.

Pazinu loka ir viens pieredzejis BMW inzenieris, kurs pietiekami daudz sho teemu ir petijis un eksperimentejis. Tas ko oficiali ie-saka pats razotajs ir cits stasts.

BMW jau ari nav paredzejis ellu mainit autom karba, dzineja pec intervala 30kkm utt., bet kaa ir realitate mes pashi zinam... Taja pasa laika garantijas laika lai taa nezustu spiez braukt ar runflat un * markejumu.


12 Mar 2021, 22:07:22 @sys9291 rakstīja:

12 Mar 2021, 21:15:11 @QB81 rakstīja:
Tiem pesimistiem par xdrive varu pateikt, ka viss agrak vai velak ir jaremontee un runajot par BMW pilnpiedzinu loti daudz kas atkarigs cik biezi mainam ellu attiecigajos mezglos, ar kada izmera diskiem parvietojamies utt.
LV diemzel etalons daudziem ir lieli diski, bet jaunam riepam nesanak vai ari dazada platuma diski uz xdrive, attiecigi ari sekas. Un tad cinamies ar sekam nevis celonjiem.
Jaa, tas pats Audi torsens ir uzticamaks, bet kas tad mums jaunajos modelos naak...Q ultra un elektronika un klasiskais torsens palicis skiet RS utml.

3gb ir bijusi xdrive un ne ar vienu nav bijusas problemas, mainam ellas 17/18 diski un labas riepas. Ari purnu tas pats f11 nestumj ara taa kaa to dara c7 a6 avant, abi ir bijushi.

kopš kura laika x drive jābūt vienāda platuma diskiem?

[ Šo ziņu laboja QB81, 13 Mar 2021, 10:44:07 ]

Offline
sys9291
13. Mar 2021, 10:56 #112

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5177

Braucu ar: F20 R1200RT

tas ko tu raksti attiecas uz riepas ārējo diametru - tam gan jābūt vienādam - tobiš pareizi japielasa riepas augstums pie dažāda platuma, jo daudzi pat nezin to, ka riepas augstums norādās procentos no platuma...
P.S un tam nav nekāda sakara ar eļļas maiņas intervālu...nevajag pārspīlēt...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2021, 10:57:52 ]

Offline
Locis
26. Mar 2021, 21:33 #113

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

G31 ir izmēģināts, bet pēdējās dienās iekrita acīs, ka līdz 30k ari var paņemt s123 350d amg paka, kādi 150k nojāti. Tāds gan drīz vai prikoligas vizuāli un salona. Mosk tas G31 vizuāli šur tur F11 atsit, tāpēc neliekas interesanti
Ar F11 patika braukt, stabilitāte, sedpozicija, viss pa rokai, pareizajos augstumos utt, G31 ari viss ok.
Mersi ir vērts izskatīt, ja ir piekasigs vadāmībā, kārbu darbībā,jo kā zinām BMW drivers car.

[ Šo ziņu laboja Locis, 26 Mar 2021, 21:35:13 ]

Offline
protams
26. Mar 2021, 22:03 #114

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5435

Braucu ar: null ziiben

Man G30 ļoti nepatīk, ka stūri nevar nolaist tik zemu kā F10...ir par augstu vislaik...un M stūre šajā modelī ir par tesnu tomēr, labāk parastā Sport

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
Locis
26. Mar 2021, 23:31 #115

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Man itkā F11 nebija līdz pašai lejai, tad jau ar to nevajadzētu būt problēmām.
Offline
Locis
02. Apr 2021, 17:50 #116

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Galu galā, ar ko tad jārēķinas,ja Xdrive ņem? Tikai runflat riepas? Un cik ļoti tas runflat iespaido komfortu? Un kāda doma tam runflat ir? Lai nevienā brīdī nebūtu dažāds spiediens riepām uz viena tilta?
Offline
shirminieks
02. Apr 2021, 18:05 #117

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1398

Braucu ar: 81


02 Apr 2021, 17:50:24 @Locis rakstīja:
Galu galā, ar ko tad jārēķinas,ja Xdrive ņem? Tikai runflat riepas? Un cik ļoti tas runflat iespaido komfortu? Un kāda doma tam runflat ir? Lai nevienā brīdī nebūtu dažāds spiediens riepām uz viena tilta?


Jaunajiem BMW ar xDrive vairs nav obligāta prasība likt runflat, vismaz X3 G01 nebija.
Offline
ozo
02. Apr 2021, 18:13 #118

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18844

Braucu ar: Braucu ar


02 Apr 2021, 17:50:24 @Locis rakstīja:
Galu galā, ar ko tad jārēķinas,ja Xdrive ņem? Tikai runflat riepas? Un cik ļoti tas runflat iespaido komfortu? Un kāda doma tam runflat ir? Lai nevienā brīdī nebūtu dažāds spiediens riepām uz viena tilta?



Xdrive ar runflat nav pilnīgi nekāda sakara. Xdrive ir jāliek rūpnīcas izmēri uz diskiem, lai neatskiras kopējais riepas izmērs priekšā un aizmugurē. Tas attiecas uz tiem modeliem kuriem ir dažādu platumu diski. Bet nejau ar vai bez runflat.
Runflat loti iespaido komfortu, jo ir ar cietākiem bortiem, lai gadījumā ja sadur riepu, ar mazu ātrumu vari turpināt braukt.
Arī riepas cenu tas iespaido.
Uz katra tilta, arī ne runflat riepām būs dažāds spiediens.

[ Šo ziņu laboja ozo, 02 Apr 2021, 18:21:41 ]

Offline
Locis
02. Apr 2021, 18:14 #119

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10815

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


Paldies par atbildi.
Acīmredzot, kaut kāds mīts par to runflat. Vnk labāk iepriekš noskaidrot, nekā nopirkt un tad saprast, ka jakratās ar koka ratiem.

[ Šo ziņu laboja Locis, 02 Apr 2021, 18:41:15 ]

Offline
CP17
02. Apr 2021, 18:42 #120

Kopš: 17. Dec 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar:

Loci ja nezināji, tad runflat bmw sākās jau ar Exx sērijām, jā, nav zapaska, attiecīgi kaučuka bortu riepa ar kuru var 100+km nobraukt līdz servisam (protams ja nesagriez bortu ar cirvi), loģiski ka zaudē komfortu uz riepas amortizācijas rēķina... R18 runflat ir tas pats kas parastās uz R21 komforta ziņā... tam nah nav nekāda sakara ar xdrive, tik cik ka jāmet mierā ja pārdur un jāsauc evakuators.
nepavelti bmw 'cīsiņi' nemaksā 3e, bet sākot no 20/25/40 utt
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo