Online

Pašreiz BMWPower skatās 146 viesi un 17 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Auto servisi un apkopes vietas

Tēma: Bremžu disku virpošana

AutorsZiņojums
Laoshi
07. Oct 2013, 10:49 #21

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


07 Oct 2013, 09:04:15 whichwayisright rakstīja:

07 Oct 2013, 08:58:34 Castor rakstīja:
Labāk nopērc jaunus.

bremzējot virs 100km/h reizēm nedaudz jūt, savādāk nekādu problēmu, biezums, gandrīz, kā jauniem.
kapēc vajadzētu pirkt jaunus?

p.s. bail, ka virpojot sapi*īs, tapēc arī interesējos..


Ja drots mierā liekas normāli un bremzējot stūri ārā no rokām nerauj, tad neko tur darīt nevajag. Ja nu galīgi nav miera, tad pārmet riteņus no pakaļas uz priekšu, mož navarkas nav nobalansētas vai atsvari aizlidojuši. Ja virpo diskus, tad liek jaunus klučus vai arī tos pašus vecos piemet pie frēzes, nu čakars un naudas izdošana tikai.
Offline
giants21
07. Oct 2013, 10:59 #22

Kopš: 22. Mar 2009

Ziņojumi: 215

Braucu ar: e30 e32 V70

kas pa mašīnu?
Offline
whichwayisright
07. Oct 2013, 11:09 #23

Kopš: 11. Dec 2012

Ziņojumi: 439

Braucu ar: kawasaki

augstāk rakstiju -
just var tikai dzēšoties no 100+ km/h un arī tad nekas traks nav.
bet ja to pašu varētu atrisināt pa 25ls nebaidoties ka sap-sīs diskus - tad kapēc tā neizdarīt?!
paldies, virpot nevedīšu, jaunus pirkt šobrīd nav nekādas vajadzības..

mašīna e46 330i


Offline
Dzhanis
07. Oct 2013, 11:35 #24

Kopš: 29. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3734

Braucu ar: kreiso labejo

Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!

audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.

Offline
protams
07. Oct 2013, 11:46 #25

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5441

Braucu ar: null ziiben

Sāc ar riteņu balansēšanu

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
plakanais
07. Oct 2013, 11:50 #26

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual


07 Oct 2013, 11:35:56 Dzhanis rakstīja:
Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!

audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.




tas tāpat kā by default ir paredzēta suporta apkope pie katras kluču maiņas, ja kāds iedomātos sasmērēt vadīklas un apskatīt vai nepieciešamības gadījumā nomainīt laicīgi kādu manžeti, atkristu kaudze ar problēmām

[ Šo ziņu laboja Bute, 07 Oct 2013, 11:51:14 ]

Offline
JZ
07. Oct 2013, 12:51 #27

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


07 Oct 2013, 10:26:33 -JUREVICH- rakstīja:
Iz pieredzes!
E39 3.0i,ne lēti priekšējie br diki protams klients gib iep__t kapeiku palūdz lai novirpoju!Darīts,uzmetu atpakaļ ar indikātoru pamēru ok,testdrive ok!Velku pa apvednieku uz mārupi,pirms tilta no 160 nodzēšos uz 70,rezultāts pie nākamās bremzēšanas stūres purināšan mazākā amplitūdā bija atpakaļ.Ir bijis karsēto disku virpojot var redzēt uzlikas konturu uz virsmas.Viss atkarīgs no kā ir sācis purināt,kāds stāvoklis dizkam,cik rūsas slāņi ir ventilācijas ribās un protams biezums.


pieredze ir labi, tik secinājumi nepareizi, pārkarsēt bremžu disku vienu reizi nobremzējot no 160 uz 70 nevar, pie nosacījuma ka mašīnai bremzē visi 4 riteņi kā pienākas, tur ir cita nianse (tas kluča "nospiedums" daļēji jau saka priekšā kas tur par lietu), un, ja būtu pēc tam izbraucis uz šosejas un nobremzētu no tiem 160 līdz 60 vēl 4-5reiz pēc kārtas, un turpinātu braukt, ļaujot diskiem atdzist līdz normālai darba temperatūrai, tad nekas nekur vairs nepurinātos

kā arī - diskus nevar tā vienkārši virpot, it sevišķi ar tādu uzparikti kā tajā servisā, un nevajag sākt stāstīt ka tas var bez vibrācijas griezt to materiālu tik tālu no vāji nostiprināta centra (gan bremžu diska biezuma dēļ pie stupicas, kas ir 6-7mm robežās, gan rumbas gultņu dēļ, kuri 110% nav bez luftes), jaunam diskam uz darba virsmas ir rises no akmeņa, tas nav tāpat vien, padomājiet kādēļ tas tā varētu būt...

p.s. un mācība no šī ir - ja diski līki - liec jaunus, jo pareizi to izdarīt galīgi nebūs 25ls, vai 5ls laukos, kas vispār ir ...

[ Šo ziņu laboja JZ, 07 Oct 2013, 12:54:43 ]

Offline
anrios
07. Oct 2013, 12:58 #28

Kopš: 31. Mar 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 344

Braucu ar: 740i

Manuprāt tas ir tik aplami.. Ekonomēt uz bremzēm! Tu riskē ar savu un citu dzīvībām, un visstulbākais ir tas, ka izmaksas aptuveni būs puslīdz vienādas..
Offline
-JUREVICH-
07. Oct 2013, 13:25 #29

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


07 Oct 2013, 12:51:16 JZ rakstīja:

07 Oct 2013, 10:26:33 -JUREVICH- rakstīja:
Iz pieredzes!


pieredze ir labi, tik secinājumi nepareizi, pārkarsēt bremžu disku vienu reizi nobremzējot no 160 uz 70 nevar, pie nosacījuma ka mašīnai bremzē visi 4 riteņi kā pienākas, tur ir cita nianse (tas kluča "nospiedums" daļēji jau saka priekšā kas tur par lietu), un, ja būtu pēc tam izbraucis uz šosejas un nobremzētu no tiem 160 līdz 60 vēl 4-5reiz pēc kārtas, un turpinātu braukt, ļaujot diskiem atdzist līdz normālai darba temperatūrai, tad nekas nekur vairs nepurinātos



Minēju divus savstarēji nesaistītus gadijumus.Pats tu secini nepareizi.Kāda starpīda ja uzkarsējot disku tas sāk purināt,dzesē nedzesē būs banāns!Ar disku virpošanu vairs nenodarbojos vispār tieši dēļ tā iemesla ka nevari zināt kā tie ekspluatēti pirms tam+ir mikro plaisas vai nē un hvz kas par ražotāju vairāk gemara kā jēgas
Virpošana uz stupicas idejiski nav sūdīgi,bet pareizi jau minēji piem mersim defaultā priekšējie koniskie ir ar lufti
Offline
JZ
07. Oct 2013, 13:43 #30

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:



tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās, un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas

bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)

ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties
Offline
plakanais
07. Oct 2013, 13:52 #31

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Vispār emkai bremžu diski kļūst zilgani vismaz reizi dienā, ja pat ne biežāk un pret vakaru tur no ziluma nav ne smakas
Offline
Siipols
07. Oct 2013, 14:00 #32

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


07 Oct 2013, 09:04:15 whichwayisright rakstīja:


p.s. bail, ka virpojot sapi*īs, tapēc arī interesējos..


Kur vēl vairak var sapist? viņi tak jau ir beigti

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Siipols
07. Oct 2013, 14:02 #33

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


07 Oct 2013, 11:35:56 Dzhanis rakstīja:
Jauni brembo 30ls/gab, kluchi 22Ls... beet viss parasti beidzas ar sarusejusiem bremzu suporta virzulisiem un tad vel klat izdevumi!

audi bremzhu diski by default nav paredzeti virposanai.ta ari ir, ka ja vienrez met, tad ari otreiz saks.




Jauni BRADI diski ap 20ls gab



-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline
Modjo
07. Oct 2013, 15:27 #34

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Virposana virsmu tikai no risem atbrivos, bet mesanas gadijuma tur ir deformacija, kuru virpojot neizlabos.
Offline
PASSATizhi
07. Oct 2013, 16:00 #35

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


07 Oct 2013, 15:27:33 Modjo rakstīja:
Virposana virsmu tikai no risem atbrivos, bet mesanas gadijuma tur ir deformacija, kuru virpojot neizlabos.
ko tu neteiksi
Offline
xtcxtc
07. Oct 2013, 16:23 #36

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740

es ar pirms pusgada samainīju bremžu diskus ar klučiem,braucot no LV uz UK laikam bušu savērpis viņus jo man ar bremzējot no 100km/h līdz 60km/h stūri sāk drebināt ,diski ar bremžu uzlikām = uzlikšana man izmaksāja 160£,laikam tomēr bus bijuši neīstie bremžu diski uzlikti ja jau tik ātri esmu viņus savērpis ,jā pa bāni nesoties uz 250km/h un bieži bremzējot ,bušu uzkarsējis ,bet pēctam trāpiju vācijā uz bāņa kad stipri lietus gāza un iespējams ka diski atdzisa ,līdz ar to secinājums man ir tāds ka diski bijuši sūdīgi!
Offline
Modjo
07. Oct 2013, 16:34 #37

Kopš: 14. May 2011

Ziņojumi: 2512

Braucu ar: E46 330 XI E98+ Lpg, Volvo S80 E95+ Lpg

Tikpat labi riepa var but pie vainas vai suporti.
Offline
GirtzB
07. Oct 2013, 16:37 #38

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21940

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tik pat labi pie vibrācijas bremzējo var būt mainīgi pakāļējo riteņu gultņi, lai cik dīvaini tas nešķiet...

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
xtcxtc
07. Oct 2013, 16:37 #39

Kopš: 08. Jul 2012

No: Madona

Ziņojumi: 468

Braucu ar: BMW 740


07 Oct 2013, 16:34:23 user rakstīja:

07 Oct 2013, 16:23:23 xtcxtc rakstīja:
es ar pirms pusgada samainīju bremžu diskus ar klučiem,braucot no LV uz UK laikam bušu savērpis viņus jo man ar bremzējot no 100km/h līdz 60km/h stūri sāk drebināt ,diski ar bremžu uzlikām = uzlikšana man izmaksāja 160£,laikam tomēr bus bijuši neīstie bremžu diski uzlikti ja jau tik ātri esmu viņus savērpis ,jā pa bāni nesoties uz 250km/h un bieži bremzējot ,bušu uzkarsējis ,bet pēctam trāpiju vācijā uz bāņa kad stipri lietus gāza un iespējams ka diski atdzisa ,līdz ar to secinājums man ir tāds ka diski bijuši sūdīgi!

man arī pēc vācijas bāņiem sapisās bremžu diski pirms 3 gadiem.. mainīju.. tad likās, ka atkal spaisās, bet izrādās pumu biju riepai dabūjis..

Nu pomu neesmu dabujis jo bremzējot stūri riktīgi purina,varbūt šarnīri vai stūres pirksti ar varētu but pie vainas ,man tā vismaz šķiet!
Offline
xn3x
07. Oct 2013, 17:01 #40

Kopš: 09. Sep 2007

Ziņojumi: 2658

Braucu ar: ģimenes universāli


07 Oct 2013, 13:43:53 JZ rakstīja:


tā stūres vai bremžu pedāļa kustība uzreiz nenozīmē ka bremžu disks ir līks (pieņemam ka riepa un riteņa disks ir taisni), bet drīzumā tas novedīs arī pie diska samešanās , un, lai sajauktu galvu pilnībā - pāris simtdaļas metošs disks var bremzēt pilnīgi perfekti, bez jebkādas stūres raustīšanas

bremžu klucim nav paredzēts spiesties klāt pie tīra tērauda, ātrumkārbas sajūgā var novērot tieši to pašu, tas, ka tā metāla virsma ir zilgana nenozīmē ka tā ir kaut kad pārkarsēta (bet neizslēdz tādu iespēju)

ja pēc šīs priekšā teikšanas nevar saprast, kas ir kas, tad vajag iet ķieģeļus krāmēt stroikā, vai bedres rakt, nevis ap automašīnām darboties


No šejienes lūdzu sīkāk... Iepriekšējam drapakam nācās kādus 3 bremžu disku komplektus nomainīt pēdējo 2 lietošanas gadu laikā, jo visu laiku sametās. Jā, arī suportu vadīklas tika eļļotas, manžetes mainītas utt. utt., bet rezultāts tas pats N servisos biju, ieskaitot dīlera.
Gribētos zināt, ko iesākt, ja tagadējam kas tāds piemetās.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo