Online
Pašreiz BMWPower skatās 73 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Pirkt / Pārdot Auto XII
Autors | Ziņojums |
martinez | | Kopš: 25. Oct 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 29198
Braucu ar: cietu seju
|
19 Feb 2023, 19:51:55 @HE9600 rakstīja:
19 Feb 2023, 18:03:33 @BadShark rakstīja:
Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s
E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.
P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).
Tas viss ir skaisti uz papīra, realitātē tas v40 ir bezsaķeres auto, pietam ar reti pretīgu, neatsaucīgu vadāmību.
Tur jau tā lieta...
Atvainojos, ka offtopic, bet, es kā izbijis kolhoza strītreiseris varu tikai apliecināt, ka tie cipari uz papīra ir tikai teorija...
Jau 20 gadus atpakaļ BMW bija tie, kas pogāja visus tos wannabe jaudīgos auto
Parasta žurka 2.8 varēja easy atstāt piepīpēt visam strīreiseru stāvlaukumam | Offline | | |
badmoon | | Kopš: 27. Jun 2005
Ziņojumi: 8233
Braucu ar: Braucu ar
|
19 Feb 2023, 20:44:38 @martinez rakstīja:
19 Feb 2023, 19:51:55 @HE9600 rakstīja:
19 Feb 2023, 18:03:33 @BadShark rakstīja:
Tehniskie dati:
BMW E36 Touring 328i (193Hp) 0-100 km/h = 7,4 s
VOLVO V40 2.0 T4 (200Hp) 0-100 km/h = 7,3 s
E36 sedanam ir 7,3 s, bet godīgāk būtu salīdzināt vagonus.
P.S. Un Eiropā Carismai bija tikai 140Hp.
Atsevišķās pasaules malās bija Carisma EVO versija ar 280Hp (0-100 = 4,9 s), kas pie mums gan pazīstama kā Evolūcija, ko nosacīti varētu salīdzināt ar M3 (286Hp; 0-100 = 6,0 s).
Tas viss ir skaisti uz papīra, realitātē tas v40 ir bezsaķeres auto, pietam ar reti pretīgu, neatsaucīgu vadāmību.
Tur jau tā lieta...
Atvainojos, ka offtopic, bet, es kā izbijis kolhoza strītreiseris varu tikai apliecināt, ka tie cipari uz papīra ir tikai teorija...
Jau 20 gadus atpakaļ BMW bija tie, kas pogāja visus tos wannabe jaudīgos auto
Parasta žurka 2.8 varēja easy atstāt piepīpēt visam strīreiseru stāvlaukumam
yes! bija tādi laiki
----------------- ..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?.. | Online | | |
BadShark | | Kopš: 14. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 341
Braucu ar: d, FSI
| Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.
Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs. | Offline | | |
Mizx | | Kopš: 26. Apr 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5752
Braucu ar:
|
19 Feb 2023, 22:11:04 @BadShark rakstīja:
Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.
Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs.
+1. Piesēdinot statistiski vidējo braucēju pie kāda pagājušā gadsimta, piemēram, Ferrari stūres bez elektroniskajiem palīglīdzekļiem arī neizdosies sasniegt rūpnīcas rādītājus. Būs ilgi jātrennējas un visādi jāmēģina kamēr līdz tiem nonāks. | Offline | | |
desadesa | | Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
| Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā | Offline | | |
Samsasi | | Kopš: 01. Nov 2014
Ziņojumi: 3650
Braucu ar:
| pizģēc, vecs v40 un drags, nu kur jums vēl jūsu fantāzijas aiznesīs? | Offline | | |
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21462
Braucu ar: B5254T un M57D30
|
20 Feb 2023, 00:07:58 @Mizx rakstīja:
19 Feb 2023, 22:11:04 @BadShark rakstīja:
Nu tam es piekrītu, ka piesēdinot pie stūres divus vidēji statistiskos braucējus - vienu pie V40, otru pie e36, kuriem +/- vienādas jaudas, dragā uzvarēs tas, kurš stūrēs BMW, jo tur tīri fizika darbosies. Un tas, kurš stūrēs V40, startā bezjēdzīgi spolēs, jo pedālis būs grīdā.
Diez vai rūpnīca uzrāda kaut kādus no pirksta izzīstus ciparus (ja neskaita degvielas patēriņus).
Vnk vidējais statistiskais braucējs šo ieskrējiena ciparu nemāk pacelt, jo startu pēc noklusējuma sačakarēs.
+1. Piesēdinot statistiski vidējo braucēju pie kāda pagājušā gadsimta, piemēram, Ferrari stūres bez elektroniskajiem palīglīdzekļiem arī neizdosies sasniegt rūpnīcas rādītājus. Būs ilgi jātrennējas un visādi jāmēģina kamēr līdz tiem nonāks.
+1, jo ir lietošanā s70 2.5t 190zs .. ir krietni jāpiedomā, ja nav sauss-gluds asfalts, lai izceltu startu un nesaspolētos. Mūsdienu FWD gan ir cits stāsts, bet tajā paaudzē prasās krietni piedomāt, lai imantotu to jaudu no 0km/h. Gaitā protams viss kārtībā. Katrā gadijumā ar rwd braukt ir daudz vienkāršāk .. | Offline | | |
sos911 | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| tas nemaina faktu, ka v40 vairāk zirgu par 2.8 žurku. kā arī volvo maksā kā minumums 2x vai 3x lētak par jebkuru žurku ar 2.8
un youtube ir video kur šads t4 volvo līdz 100 mauc 7.2 sekundēs tā kā lai kāds brauc klāt un skriesim
var arī nopirkt un kā ierpriekšējie komentēja braukt daugavā, jebkura velme par Jūsu naudu
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v40/omhmb.html | Offline | | |
|
Mberg | | Kopš: 05. Jun 2007
Ziņojumi: 21462
Braucu ar: B5254T un M57D30
| Manējais eksemplārs ir krietni solīdāks par šo, tāpēc arī maksāja krietni vairāk, bet abus stāstā minētos Volvo apvieno viena lieta - neviens no šī auto negaida tādu paātrinājumu. Ja mēs salīdzinam ar BMW, jā, bet, piemēram, jebkura jauna Toyota uz ielas, ja nav 300zs rav-4 vai GR ir lēnāka par abiem minētajiem volvo. Lielākā daļa "darba auto" - Passāti, Golfi, Octavias. Krietna kaudze ar 320d ir lēnāki u.t.t., īsāk sakot, satiksmē auto, kas ir būtiski ātrāki ir maz. Tāpēc te viss pareizi - 200zs pa 1250Eur Ultimate sleeper car! [ Šo ziņu laboja Mberg, 20 Feb 2023, 10:38:57 ] | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40583
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu. | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo | Offline | | |
Nehumanais | | Kopš: 16. Aug 2019
Ziņojumi: 36
Braucu ar: Sievas mīļākā bmw
|
20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo
Nevar gan tā teikt,kaut esmu izbijis sandaļu vilcējs,vecie Volvo ir normāli daily driveri,it īpaši ja ir mazs budžets.[ Šo ziņu laboja Nehumanais, 20 Feb 2023, 10:46:39 ] | Offline | | |
Ivn | | Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 564
Braucu ar: e53
| Pārdod Volvo V60 2013g Facelifts manuālis 1.6d 6700e | Offline | | |
sos911 | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
|
20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo
Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...
Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo | Offline | | |
VVRECK | | Kopš: 26. Jun 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 2210
Braucu ar: 1488
|
20 Feb 2023, 11:58:05 @sos911 rakstīja:
20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo
Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...
Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo
Cik cilvēku - tik viedokļu
Bet kā tad ar C30? Tiem arī bija jaudīgās versijas | Offline | | |
RR04 | | Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3687
Braucu ar: 41
|
20 Feb 2023, 12:11:59 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 11:58:05 @sos911 rakstīja:
20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo
Katram gaume atšķiras, kādam arī tava draudzene var nepatikt...
Stāsts 8r tāds, ka konkrētais ir jaudīgākais no mazajiem volvo
Cik cilvēku - tik viedokļu
Bet kā tad ar C30? Tiem arī bija jaudīgās versijas
C30 ar T5 un M66 manuāli ir diezgan pieprasīts | Offline | | |
|
sos911 | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1574
Braucu ar: V40
| Nu es pa vecajiem modeļiem domāju t4 jaudīgākais. T5 un t6 jau citā cenā, protams tie būs interesantāki | Offline | | |
kb | | Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 195
Braucu ar: F11 / Lexus GS
| Cenu atkusnis, manam F10 523i aktuālā cena 9000 EUR, https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/52....html?1676903109
Kārlis, 26565354 | Offline | | |
Deivid | | Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40583
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
20 Feb 2023, 10:41:13 @V_Riks rakstīja:
20 Feb 2023, 10:39:44 @Deivid rakstīja:
20 Feb 2023, 08:00:01 @desadesa rakstīja:
Tas nemaina faktu, ka sēžot pie V40 stūres, gribas ieskrieties, no zaķusalas, daugavā
Precīzi
Ir pilnīgi vienalga cik zirgi ir tam V40, lielāku šrotu par to auto ir grūti atrast, tur pat džeki ar zeķēm un sandelēm domā vai tas neaizskar cieņu.
To var attiecināt uz visiem lolvo
Negribas piekrist. Volvo ir garlaicīgs auto, bet ne sūdīgs. V70 nav ne vainas. V90 ar. Vienkārši V40 izkrīt ārpus ģimenes. Tas nu tocna nav tuvs radinieks pārējiem
Par vecajiem RWD klučiem vispār cepuri nost. Man tik žēl ka pametu novārtā savu 200to kolekciju un pārdevu visus 3 pirms kādiem 6 gadiem. Lielisks auto. Ja kāds kādreiz pamana labu 200 vai 900to 2.3 benzīnu es būšu pateicīgs par info | Offline | | |
kkas | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 8887
Braucu ar: zviedru ledusskapi
| Kā reiz visi vāciešu tautas auto ir garlaicīgi un senili. Volvo vismaz tam pārkāpa un salonā nav praktiski nekā no pēdējo 30 gadu vēstures. Kamēr 2022. gada VAG un BMW ir 40 gadīgi fonti, pogas, apgaismojums, pilnīgi konsertavtīvs dizains. Elektro auto vēl kkas, bet tāpat liekas ka sirmie vācu īpašnieki nocenzējuži. Vispār auto dizains globāli ir pilnīgs stagnāts. Dodiet man tos auto, kurus sasolijāt pirms 30 gadiem turbo fanķikos | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo
|