Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 96 viesi un 25 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Ātrums, tūnings, respekts

AutorsZiņojums
m8archa
01. Apr 2013, 01:39 #481

Kopš: 28. Dec 2009

Ziņojumi: 1020

Braucu ar: Zirdzinnu

Topics

Žēl tikai, ka par vēlu piedzimu


Toties sencim kad sīkāks biju, bija e28, atceros kaut ko vēl, ka brauca uz bērnudārzu pakaļ, grupiņā bija respect

Tad vēl kaut kāds vecais pasūds uz šoses kurināja, negribeja laist garām, ieminām uz 180, likās
pasūds,protams, palika distancē


Offline
badmoon
01. Apr 2013, 01:50 #482

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: Braucu ar

1.8 ir arī ar ~ 160 zs, kas priekš kompakta hetčbeka ir tīri ok. Savukārt 1.8 ar fēnu var kļut par pavisam baudāmu lietu
Paziņam ir E46 330Ci, viņa bračkam C270 dīzelis ar 170 zs. Paziņa bija visai par to, cik līdzīgi mersis ceļ salīdzinot ar bembi

Pats pabraukāju ar čipotu Seat Leon TDI TopSport, es teiktu, ka priekš tāda gada un cenas auto ir pavisam labi, katrā ziņā nav jākaunas, ka nav BMW un ir dīzelis.

Vecajos labajos laikos gan dīzelis nerullēja un asociējās ar kādu passatu sprāgoni kartupeļvāgenu

[ Šo ziņu laboja badmoon, 01 Apr 2013, 02:03:05 ]



-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
badmoon
01. Apr 2013, 02:03 #483

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: Braucu ar

Agrāk cilvēki mācēja izmantot to, kas ir pieejams. Ir tāds ceļš Engure-Tukums kādi 24 km. Mēs ar bračku tik turējāmies ručkās, kad mūs, tīņus, radinieks "pavizināja" ar B4 2.3 audjiku nu tā 140...180, ātri tikām no vecmuteres mājās Kaut kāds 1997.gads.

Vai skrējās pa šosi passats niknākais 2.0 pret eclipsi (saucām par eikaliptu ) arī 2.0, plus mīnus ap divīti, kas ir normāls ātrums arī priekš gadus padsmit jaunākas tehnikas.

Bijām jauni un dulli

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
martinsg
01. Apr 2013, 02:04 #484

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


01 Apr 2013, 01:29:21 user rakstīja:

01 Apr 2013, 01:25:22 martinsg rakstīja:

01 Apr 2013, 01:16:20 baltais rakstīja:
Kāds par vecu? Es noteiktu neņemtu E92, jo tomēr pārāk jauns. Jāuztruacās, ka trasē kādu kasjaku nedabūsi, kādai riepai nepārbrauksi pāri, kas var atstāt melnu švīku, jāuztraucās, ka ziemā, nedod dievs, bamperi salauzīsi. Negribās tik bieži iespiest kā ar vecu lamatu. BMW track day visi E36 M3 ies garām, jo būs bail nošķilt jauno lolojumu. Priekš kam tas viss?


Nu arī e46 M3 nav paļurkāta grabaža par pāris tūkstošiem, uz kuru būs nospļauties par tādām lietām.

Es teiktu, ka jāņem E9x.
Nav braukts ar braukts ar abiem M3, bet, salīdzinot parastos 3er, kā diena pret nakti. E9x ikdienas lietošanā imho ir jūtami pārāks auto.


neesmu braucis ar e9x, bet no atsauskmēm esmu dzirdējis, ka viss tāds pats tikai nedaudz svaigāks esot..
un piekrītu e46 m3 arī negribētos ar sānu betonus paglāstīt.. e36 it kā varētu..

šodien izstiagāju rīgas motormuzeju - bļins, reāli 100 gados nekas būtiski nav mainījies auto uzbūvē.. vispār nekas nav mainījies.. bet salīdzinot e46 ar e9x - trasē cik liela atšķirība sekundēs starp 3.0 un 3.0 būtu tas laikam arī būtu parametrs uz ko skatīties.. jo pērkot e46 man arī svarīgi bija 3.0, jo tam ir savādāka ritošā pat no 328..


Šādu salīdzinājumu neesmu atradis, bet domāju, ka e92 ir par kapeiku ātrāks.

Uz papīra E92 330i ir par 150kg smagāks par E46 330Ci, par 40zs jaudīgaks, max grieze gandrīž tada pati, bet tiek sasniegta pie daudz zemakiem apgriezieniem (2750 vs 3500 rpm).
Par piekares atšķirību priekšrocībām/trūkumiem nemāku spriest, bet nav licies, ka e9x vadītos/bremzētos sliktak par e46
Offline
badmoon
01. Apr 2013, 02:06 #485

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: Braucu ar


01 Apr 2013, 02:01:33 user rakstīja:

01 Apr 2013, 01:50:58 badmoon rakstīja:
1.8 ir arī ar ~ 160 zs, kas priekš kompakta hetčbeka ir tīri ok. Savukārt 1.8 ar fēnu var kļut par pavisam baudāmu lietu
Paziņam ir E46 330Ci, viņa bračkam C270 dīzelis ar 170 zs. Paziņa bija visai par to, cik līdzīgi mersis ceļ salīdzinot ar bembi

Pats pabraukāju ar čipotu Seat Leon TDI TopSport, es teiktu, ka priekš tāda gada un cenas auto ir pavisam labi, katrā ziņā nav jākaunas, ka nav BMW un ir dīzelis.

Vecajos labajos laikos gan dīzelis nerullēja un asociējās ar kādu passatu sprāgoni kartupeļvāgenu


nu c270 ir 9,3 sec, 330 ir 7 sec.. tātad nokauts 330..


Runa ir par līdzīgu sniegumu, nevis pliku dragu un sekundēm/sekundes desmitdaļām. Protams ne trasē, bet ikdienas satiksmē.

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
martinsg
01. Apr 2013, 02:14 #486

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


01 Apr 2013, 02:03:09 badmoon rakstīja:
Agrāk cilvēki mācēja izmantot to, kas ir pieejams. Ir tāds ceļš Engure-Tukums kādi 24 km. Mēs ar bračku tik turējāmies ručkās, kad mūs, tīņus, radinieks "pavizināja" ar B4 2.3 audjiku nu tā 140...180, ātri tikām no vecmuteres mājās Kaut kāds 1997.gads.

Vai skrējās pa šosi passats niknākais 2.0 pret eclipsi (saucām par eikaliptu ) arī 2.0, plus mīnus ap divīti, kas ir normāls ātrums arī priekš gadus padsmit jaunākas tehnikas.

Bijām jauni un dulli


Njah, vietējās jaunatnes mērīšanās dops jau no seniem laikiem :aiwa_mauc_zem_15min:

Savu pirmo E36 kompostu arī atstāju uz sāniem "Lāčupītes" līkumā.
Offline
badmoon
01. Apr 2013, 02:19 #487

Kopš: 27. Jun 2005

Ziņojumi: 8233

Braucu ar: Braucu ar


01 Apr 2013, 02:08:27 user rakstīja:

01 Apr 2013, 02:04:26 martinsg rakstīja:

01 Apr 2013, 01:29:21 user rakstīja:

01 Apr 2013, 01:25:22 martinsg rakstīja:

01 Apr 2013, 01:16:20 baltais rakstīja:
Kāds par vecu? Es noteiktu neņemtu E92, jo tomēr pārāk jauns. Jāuztruacās, ka trasē kādu kasjaku nedabūsi, kādai riepai nepārbrauksi pāri, kas var atstāt melnu švīku, jāuztraucās, ka ziemā, nedod dievs, bamperi salauzīsi. Negribās tik bieži iespiest kā ar vecu lamatu. BMW track day visi E36 M3 ies garām, jo būs bail nošķilt jauno lolojumu. Priekš kam tas viss?


Nu arī e46 M3 nav paļurkāta grabaža par pāris tūkstošiem, uz kuru būs nospļauties par tādām lietām.

Es teiktu, ka jāņem E9x.
Nav braukts ar braukts ar abiem M3, bet, salīdzinot parastos 3er, kā diena pret nakti. E9x ikdienas lietošanā imho ir jūtami pārāks auto.


neesmu braucis ar e9x, bet no atsauskmēm esmu dzirdējis, ka viss tāds pats tikai nedaudz svaigāks esot..
un piekrītu e46 m3 arī negribētos ar sānu betonus paglāstīt.. e36 it kā varētu..

šodien izstiagāju rīgas motormuzeju - bļins, reāli 100 gados nekas būtiski nav mainījies auto uzbūvē.. vispār nekas nav mainījies.. bet salīdzinot e46 ar e9x - trasē cik liela atšķirība sekundēs starp 3.0 un 3.0 būtu tas laikam arī būtu parametrs uz ko skatīties.. jo pērkot e46 man arī svarīgi bija 3.0, jo tam ir savādāka ritošā pat no 328..


Šādu salīdzinājumu neesmu atradis, bet domāju, ka e92 ir par kapeiku ātrāks.

Uz papīra E92 330i ir par 150kg smagāks par E46 330Ci, par 40zs jaudīgaks, max grieze gandrīž tada pati, bet tiek sasniegta pie daudz zemakiem apgriezieniem (2750 vs 3500 rpm).
Par piekares atšķirību priekšrocībām/trūkumiem nemāku spriest, bet nav licies, ka e9x vadītos/bremzētos sliktak par e46

jā, e92 330ci līdz 100km/h ir gandrīz par sekundi ātrāks, kas ir nenormāli daudz īstenībā

bet ja izvēle ir e46 m3 vai e92 330.. tad personīgi man laikam m3.. tikai atkal nav respekta..


Manuprāt M3 ir un būs M3 Um ja runā par sekundēm, tad E46 M3 ir ātrāks par E92 330i

-----------------
..If I could be anyone, what would I choose to be for everyone?..
Offline
martinsg
01. Apr 2013, 02:27 #488

Kopš: 21. Feb 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1307

Braucu ar: prieku


01 Apr 2013, 02:08:27 user rakstīja:

01 Apr 2013, 02:04:26 martinsg rakstīja:

01 Apr 2013, 01:29:21 user rakstīja:

01 Apr 2013, 01:25:22 martinsg rakstīja:

01 Apr 2013, 01:16:20 baltais rakstīja:
Kāds par vecu? Es noteiktu neņemtu E92, jo tomēr pārāk jauns. Jāuztruacās, ka trasē kādu kasjaku nedabūsi, kādai riepai nepārbrauksi pāri, kas var atstāt melnu švīku, jāuztraucās, ka ziemā, nedod dievs, bamperi salauzīsi. Negribās tik bieži iespiest kā ar vecu lamatu. BMW track day visi E36 M3 ies garām, jo būs bail nošķilt jauno lolojumu. Priekš kam tas viss?


Nu arī e46 M3 nav paļurkāta grabaža par pāris tūkstošiem, uz kuru būs nospļauties par tādām lietām.

Es teiktu, ka jāņem E9x.
Nav braukts ar braukts ar abiem M3, bet, salīdzinot parastos 3er, kā diena pret nakti. E9x ikdienas lietošanā imho ir jūtami pārāks auto.


neesmu braucis ar e9x, bet no atsauskmēm esmu dzirdējis, ka viss tāds pats tikai nedaudz svaigāks esot..
un piekrītu e46 m3 arī negribētos ar sānu betonus paglāstīt.. e36 it kā varētu..

šodien izstiagāju rīgas motormuzeju - bļins, reāli 100 gados nekas būtiski nav mainījies auto uzbūvē.. vispār nekas nav mainījies.. bet salīdzinot e46 ar e9x - trasē cik liela atšķirība sekundēs starp 3.0 un 3.0 būtu tas laikam arī būtu parametrs uz ko skatīties.. jo pērkot e46 man arī svarīgi bija 3.0, jo tam ir savādāka ritošā pat no 328..


Šādu salīdzinājumu neesmu atradis, bet domāju, ka e92 ir par kapeiku ātrāks.

Uz papīra E92 330i ir par 150kg smagāks par E46 330Ci, par 40zs jaudīgaks, max grieze gandrīž tada pati, bet tiek sasniegta pie daudz zemakiem apgriezieniem (2750 vs 3500 rpm).
Par piekares atšķirību priekšrocībām/trūkumiem nemāku spriest, bet nav licies, ka e9x vadītos/bremzētos sliktak par e46

jā, e92 330ci līdz 100km/h ir gandrīz par sekundi ātrāks, kas ir nenormāli daudz īstenībā

bet ja izvēle ir e46 m3 vai e92 330.. tad personīgi man laikam m3.. tikai atkal nav respekta..


Skaistam, nenobrauktam facelift M3, manuprāt, pačota punktu vairāk, nekā parastam nakamā modeļa 3er E9x pačota punkti pamatīgi nokrita, kopš iznāca jaunais F30

Manuprāt, izvēlē starp šiem liela loma ir tam, cik ilgi ar auto plāno braukt un cik nobrauc gadā.
Bonuss E46 M3 iegādei ir tas, ka to auto cenai nav vairs kur daudz zemāk krist kā šobrīd, ja domā ar to auto braukt ilgaku laiku, tad uz E90 zaudēsi vairāk, vērtības krituma dēļ.
Savukārt, M3 ir lielākas ekspluatācijas izmaksas visās pozīcijās + M motora resurss.
Offline
thomass
01. Apr 2013, 02:41 #489

Kopš: 04. Dec 2004

No: Jelgava

Ziņojumi: 10049

Braucu ar: A8

zalais rs2 avants rulzzzoja tajos laikos

-----------------
Offline
Redline
01. Apr 2013, 08:03 #490

Kopš: 02. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3019

Braucu ar: Do a SWAG on a VAG.

Jā... bija laiki


2.0 un 2.5 dzinēju salikums šitam E28 225/50 R15 mizas aizmugurē grieza lupatās
Pēdējais foto pirms pārdošanas...

Pirms šī bija vēl balts E28, kad pie Spices bieži ciemojos. Studentam balts piecītis bija pussy magnet maziņās lipa kā mušas
Offline
ryder_e28
01. Apr 2013, 09:45 #491

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

:vienritenis:

Offline
ryder_e28
01. Apr 2013, 09:52 #492

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Šķiet ka šajā auto pavadīti labākie jaunības gadi , nu labi, varbūt ne labākie, bet interesantākie noteikti

[ Šo ziņu laboja ryder_e28, 01 Apr 2013, 09:52:52 ]

Offline
Jewda
01. Apr 2013, 12:35 #493

Kopš: 20. Mar 2013

Ziņojumi: 38

Braucu ar:

Kas ar šo tagad? Atceros, ka sen, sen ļoti ilgi tirgoja

Offline
ryder_e28
01. Apr 2013, 12:45 #494

Kopš: 12. Jul 2008

Ziņojumi: 1434

Braucu ar: E61/// A6

Lasi topiku Ik pēc 2 lapām Piranha te tiek apspriesta!
Offline
Jewda
01. Apr 2013, 13:08 #495

Kopš: 20. Mar 2013

Ziņojumi: 38

Braucu ar:


01 Apr 2013, 12:45:05 ryder_e28 rakstīja:
Lasi topiku Ik pēc 2 lapām Piranha te tiek apspriesta!

Līdz 15, vai 16. lapai nebija, tikko tik pamanīju, jūtos kā igaunis
Offline
hasans
01. Apr 2013, 13:12 #496

Kopš: 04. Apr 2004

Ziņojumi: 7685

Braucu ar:


31 Mar 2013, 22:11:58 7S rakstīja:
eu, yee! Xsara šis arī bija spridzeklis, starpcitu ir vēl dzīva! nonāca manās rokās 2007.g. bet pilnība aplasīta

[IMG]http://www.getaway.lv/images/news/20050820_02.jpg[IMG]

eu, no kā ši nākusi? izskatās pazīstama
Offline
Marteens
01. Apr 2013, 13:18 #497

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10679

Braucu ar:


01 Apr 2013, 02:41:55 thomass rakstīja:
zalais rs2 avants rulzzzoja tajos laikos


Jūs par Blumberga avantu runājat? Tas kurš ozolniekos hvz cik ilgi nomētājās?
Offline
kvatra
01. Apr 2013, 13:27 #498

Kopš: 16. Jan 2003

No: Cēsis

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Audi Quattro


31 Mar 2013, 21:57:05 Papakarlo rakstīja:
Vislielākā to laiku (90'to) leģenda ir mentu e36m3, vienīgās liecības par to auto, ieskanēts pārdošanas sludinājums no autoreklāmas žurnāla un vnz


Bija tāds drapaks, savu dzīvi beidza Cēsu mentenē
Offline
V.I.P.
01. Apr 2013, 13:39 #499

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17338

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


01 Apr 2013, 13:18:38 Marteens rakstīja:

01 Apr 2013, 02:41:55 thomass rakstīja:
zalais rs2 avants rulzzzoja tajos laikos


Jūs par Blumberga avantu runājat? Tas kurš ozolniekos hvz cik ilgi nomētājās?

man aizdomas, ka tiek runaats par KM Audi 80 B4 Avant ar 4.2 motoru.
Offline
Siipols
01. Apr 2013, 14:16 #500

Kopš: 23. Mar 2005

No: Zilupe

Ziņojumi: 11992

Braucu ar: Jawasaki ZX1100


01 Apr 2013, 13:27:05 kvatra rakstīja:

31 Mar 2013, 21:57:05 Papakarlo rakstīja:
Vislielākā to laiku (90'to) leģenda ir mentu e36m3, vienīgās liecības par to auto, ieskanēts pārdošanas sludinājums no autoreklāmas žurnāla un vnz


Bija tāds drapaks, savu dzīvi beidza Cēsu mentenē

Ja jūs zinātu visu viņa dzīves stāstu

Labu laiku viņš kalpoja Salaspils CP brigādei,mans čoms mūkot no viņiem ar veco passātu nezin kādā veidā pamanījās salikt šķērsām M3 priekšā,un sanāca bumsis

Policim,kas pēc tam to auto aizdzina uz bandītu servisu labot ,bij bail kāpt tajā servisā arā no auto

eh laiki....

-----------------
Universālā ekskavatora pakalpojumi Ķekava-Baldone-Daugmale-salaspils -Rīga
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo