Online

Pašreiz BMWPower skatās 74 viesi un 16 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
krushh
04. Jan 2017, 10:29 #541

Kopš: 28. Feb 2014

Ziņojumi: 478

Braucu ar: 1313, 98


04 Jan 2017, 10:11:43 @Harbinger rakstīja:

13 May 2016, 01:47:58 @Flap rakstīja:
Kur dabūt plunzeri uz 12mm. Kads var iedot detaljas kodu ?

Neesi slinks un ludzams ieej Realoem.com
Tur aizpildi tabulas lai noraditu savu auto un tad degvielas sagatavosanas sistemas sadala atradisi savus plundzerus. ja gribi no cita auto tad attiecigi tabulas ieraksti meklejamo auto datus.


Parādīsi man, kur realoemā ir plaši izsists sūknis ar visām iekšām?

[ Šo ziņu laboja krushh, 04 Jan 2017, 10:48:04 ]

Offline
martinshhhh
23. Jan 2017, 22:38 #542

Kopš: 01. Dec 2016

Ziņojumi: 37

Braucu ar: Limo

Varbūt kāds var palīdzēt ar kādu ieteikumi? vai arī var pateikt kas pie vainas?

Braucu, piestāju uz 10min , atnācu atpakaļ , laidu klāt un izmeta kļūdu, griež bet nelec klāt vairs.
Iepriekš 1x arī tā bija gadijies,bet ar vairākiem piegājieniem un pieliekot pie krokšiem pieleca un kļūdas no paneļa pazuda. (Bmw e34 2.5tds)

klūdu attēls
Offline
Artmal
05. Feb 2017, 13:38 #543

Kopš: 03. Apr 2013

No: Dobele

Ziņojumi: 101

Braucu ar: Ar kajam

sveiki!
vai kads netceras tdesam ciparus sukna galvai mg/h un aizdedzes gradus?
jau ieprieks liels paldies a to neatceros un nevaru nekur atrast info visi jau liek pasavam bet gan jau kads kautko zin!
Offline
jancis38
25. May 2017, 04:00 #544

Kopš: 21. Aug 2016

Ziņojumi: 91

Braucu ar:

Auksts lec, silts jāzāģē.
96. gada e39.

Ja kāds nodarbojas ar augstspiediena sūkņa restaurāciju - PM ar cenu.
Offline
AF
25. May 2017, 09:00 #545

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4152

Braucu ar: stūri rokās!

Ko tu te lej
Kīnas plunžers maksā ap 100e
Jauns korpuss ap 200e
Tad jautājums ko bińš tur pilnībā restaurē
Offline
RSAWorkshop
25. May 2017, 10:06 #546

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

Visticamāk ieliek ķīnas plunžeru un blīvju komplektu pa 17eur Korpuss poh, ka sadilis, gan jau ies
Bet tā sūknis ap 1000eur maksā, ar 2gadu garantiju un atkritīs problēmas ar zāģēšanu, apgriezienu raustīšanos un citām problēmām, jo arī potenciometrs būs jauns

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Digital
25. May 2017, 10:16 #547

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3643

Braucu ar: Elektrību

Par to meistaru man ir dažadas atsauksmes, bet nu pa 200€ nekas tur sakarigs nevar sanakt! Ķīnas plunžerus neatbalstu, tikai oem vai Zexel! Par korpusiem pat nav runas, bet tos tds veel var dabut dzīvus.
Elektronika diemžēl ja gribas labi, japerk jauna, bija kkur ap 400€, esu redzejis tjip restauretas, viss iet labi ja 2-3 meneshus!
Un vispār tds jau ir vēstures liecība

[ Šo ziņu laboja Digital, 25 May 2017, 10:17:08 ]

Offline
highlander
25. May 2017, 10:20 #548

Kopš: 03. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1961

Braucu ar: diviem pedāļiem

Tad jau sanāk ka braucu ar nākotnes klasiku. Kad var dabūt vs numurus?
Offline
Nello
25. May 2017, 13:36 #549

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2412

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


25 May 2017, 10:16:32 @Digital rakstīja:
Par to meistaru man ir dažadas atsauksmes, bet nu pa 200€ nekas tur sakarigs nevar sanakt! Ķīnas plunžerus neatbalstu, tikai oem vai Zexel! Par korpusiem pat nav runas, bet tos tds veel var dabut dzīvus.
Elektronika diemžēl ja gribas labi, japerk jauna, bija kkur ap 400€, esu redzejis tjip restauretas, viss iet labi ja 2-3 meneshus!
Un vispār tds jau ir vēstures liecība

Man stāv laikam ķīnietis, 11mm,viss labi, līdz brīdim, kad bākā degviela uzsilst līdz kkādai temperatūrai, tad sāk dzinējs raustīties, dodot mizā viss ok... Pēc atdzišanas viss bez problēmām, bet parasti pildos lukoilā, tai reizē, kad bija raustīšanās, pildījos staķikā, un tā jau bija otrā reize, kad pildoties staķikā, parādās problēma... Plunžerim max 30k, bet nu, pieleju divtaktu eļļu un pagaidām problēmu nav...
Offline
cilveksvaldis
25. May 2017, 14:19 #550

Kopš: 17. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 52

Braucu ar: e34 tds

ja kādam intresē man ir nesen restaurets suknis nobraucu kadi 1000km
plundžeris 11mm
deres lidz 93gadam
gribu 100 euro
Offline
Nello
18. Aug 2017, 15:01 #551

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2412

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kas pie vainas var būt, ja TDSam apgriezieni tukšgaitā ir vismaz 2000 apgriezienu? Devējs pie spararata samainīts pret citu, (bez pārmaiņām) bet ja tam norauj štepseli, var piešķilt, bet ar piespraustu štepseli var piešķilt tik piespiežot gāzes pedāli, un tad tāpat apgriezieni paceļās... Panelī deg sprauslu lampiņa...
Offline
dmotors
21. Aug 2017, 13:28 #552

Kopš: 16. Nov 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 143

Braucu ar: Mpak

kur var pieregulet tds suknis?
Offline
Digital
21. Aug 2017, 15:07 #553

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3643

Braucu ar: Elektrību


18 Aug 2017, 15:01:25 @Nello rakstīja:
Kas pie vainas var būt, ja TDSam apgriezieni tukšgaitā ir vismaz 2000 apgriezienu? Devējs pie spararata samainīts pret citu, (bez pārmaiņām) bet ja tam norauj štepseli, var piešķilt, bet ar piespraustu štepseli var piešķilt tik piespiežot gāzes pedāli, un tad tāpat apgriezieni paceļās... Panelī deg sprauslu lampiņa...

kļūda motora vadībā, piespraužam diagnozi un paskatamies!
Offline
Nello
21. Aug 2017, 15:32 #554

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2412

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


21 Aug 2017, 15:07:03 @Digital rakstīja:

18 Aug 2017, 15:01:25 @Nello rakstīja:
Kas pie vainas var būt, ja TDSam apgriezieni tukšgaitā ir vismaz 2000 apgriezienu? Devējs pie spararata samainīts pret citu, (bez pārmaiņām) bet ja tam norauj štepseli, var piešķilt, bet ar piespraustu štepseli var piešķilt tik piespiežot gāzes pedāli, un tad tāpat apgriezieni paceļās... Panelī deg sprauslu lampiņa...

kļūda motora vadībā, piespraužam diagnozi un paskatamies!

Vaina atrasta kloķenes devēja vados, bija pušu...
Offline
ilmars1
10. Dec 2017, 23:37 #555

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e53, e46, DL1000

kāds varbūt zin kur tdsam meklēt vainu, kārba automāts, braucot strauji atlaižot gāzi, apgriezieni strauji nokrīt nedaudz zem brīvgaitas apgriezieniem un tajā momentā iemirgojas check engine lampiņa un motors norautās, tad atkal viss normāli, stāvot uz vietas uzgāzējot tas pats, bet ne vienmēr
Offline
RSAWorkshop
11. Dec 2017, 00:06 #556

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

sūknim elektronika sprāgst nost

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
ilmars1
11. Dec 2017, 08:42 #557

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 243

Braucu ar: e53, e46, DL1000

Paldies,un kā ar to cīnīties?, silts ar slikti lec
Offline
RSAWorkshop
11. Dec 2017, 10:20 #558

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31

remontējot

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
ilmarsz
11. Dec 2017, 20:59 #559

Kopš: 17. Oct 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 133

Braucu ar: e34 525i & Volvo 850

Te kāds ir mēģinājis (vai varbūt redzējis) dzīvē šo ideju: http://dmn.kuulalaakeri.org/vnt-lda/ ?

Īsumā: uz Arduino bāzēts VNT turbīnas kontrolieris.

Principā diezgan nesāpīgi to pasākumu vajadzētu varēt pielāgot sadarboties ar tds. Pie kam teorētiski pat neliekot atsevišķus dačikus, bet izmantojot jau esošos.

[ Šo ziņu laboja ilmarsz, 11 Dec 2017, 21:01:08 ]

Offline
pikors
28. Feb 2018, 15:53 #560

Kopš: 20. Jan 2015

No: Liepāja

Ziņojumi: 57

Braucu ar: e39 sedanu

varbūt kāds var piedāvāt 11 mm plunzeri e39 tds
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips