Online

Pašreiz BMWPower skatās 80 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
ozja
03. Jun 2016, 14:41 #521

Kopš: 26. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: E34 tds

Kā LV ir ar TDS spīdzīnāšanu - cik maksimāli pieļaujamais ZS lai motora galva būtu vietā?
Lūdzu reālus piemērus!

Pagaidām doma ap 200 ZS, tik vai plunžeri šajā gadījumā jāliek 12mm, vai tomēr ražības pietiks arī OEM?
Offline
Zhunduks
10. Jun 2016, 17:59 #522

Kopš: 18. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Kompots

Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali
Offline
Martin999
10. Jun 2016, 18:04 #523

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:


10 Jun 2016, 17:59:37 @Zhunduks rakstīja:
Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali
aizbeGt
Offline
Zhunduks
10. Jun 2016, 18:35 #524

Kopš: 18. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Kompots


10 Jun 2016, 18:04:35 @Martin999 rakstīja:

10 Jun 2016, 17:59:37 @Zhunduks rakstīja:
Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali
aizbeGt

Te ir kads kursh reali kko zin nevis labo kludas. Rakstu bez mikstinajuma zimem un garumzimem ne vajag par burtu piekasities.....
Offline
RSAWorkshop
10. Jun 2016, 18:45 #525

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 3857

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/E60/F31


10 Jun 2016, 18:35:09 @Zhunduks rakstīja:

10 Jun 2016, 18:04:35 @Martin999 rakstīja:

10 Jun 2016, 17:59:37 @Zhunduks rakstīja:
Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali
aizbeGt

Te ir kads kursh reali kko zin nevis labo kludas. Rakstu bez mikstinajuma zimem un garumzimem ne vajag par burtu piekasities.....

Ne ar garumzīmi, ne arī ar mīkstinājuma zīmi K nepārtop par G

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Achtung
05. Jul 2016, 11:04 #526

Kopš: 13. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 658

Braucu ar: hergestellt in deutschland / made in germany

Vajadzētu, ka kāds zinātājs ieliktu bildi, kā uz skriemeļiem jāliek siksna E34 95 tdsam, būšu pateicīgs. Senks
Offline
TD91
05. Jul 2016, 11:10 #527

Kopš: 20. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2714

Braucu ar: MB


03 Jun 2016, 14:41:42 @ozja rakstīja:
Kā LV ir ar TDS spīdzīnāšanu - cik maksimāli pieļaujamais ZS lai motora galva būtu vietā?
Lūdzu reālus piemērus!

Pagaidām doma ap 200 ZS, tik vai plunžeri šajā gadījumā jāliek 12mm, vai tomēr ražības pietiks arī OEM?

Oem toč būs pa īsu ! Normālā čipotavā tev nemaz negriezīs uz max , bet gan cik būs normas robežās ! Pašam ir bijis tds un kamõn reils ar pārgriestu spiedienu un nočipots pa trako pie Toļika garāžās , abiem izbeidzās kārbas un tds bija jāpērk jauns motors !
Offline
Nello
05. Jul 2016, 12:26 #528

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2412

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kā ir reāli dzīvē nez,bet cik info ir salasīta,tad oem plunžeris nepavilks 200hp,sprauslas,turbīna var palikt oem...,bet...ja gribās ilgākam laikam tad,sūknis,galva,dzesēšanas sistēma,ir "jāpārlasa",jo ja nē,tad kkur uz ceļa paliksi.... Un jā,starp dzinēju un kārbu vajag kko nopietnāku!
Offline
Harbinger
10. Jul 2016, 11:11 #529

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW E34 525 TDS

Gadijās negadijums un tika metāls zem mašīnas. Transmisijas stiprinājums(Crossmember) pārlūza uz pusēm. Gribu noskaidrot vai varu no vecāka gada automāta šrotā(nezinu kura gada bet šaurā reste) paņemt transmisjas stiprinājumu un likt savam manuālim 94gada?
Offline
Castor
20. Jul 2016, 23:51 #530

Kopš: 15. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2173

Braucu ar: 316i

kāds nav sapisis pajaunāku tds galvu ar tievajiem (6mm) vārstu kātiem? Vajag vārstu atsperu augšējās šaibas eksperimentiem. Poh m41 vai m51, nevajag arī pilnu komplektu, varu palīdzēt izņemt. PM vai 29146761

[ Šo ziņu laboja Castor, 21 Jul 2016, 15:52:30 ]

Offline
Nello
26. Jul 2016, 12:01 #531

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2412

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Kā īsti darbojās m51 ķēdes spriegotājs? Ja dzinējs labu laiciņu nav darbināts,ķēde var palikt vaļīga,tā ka zem eļļas korķa viņu var pacelt no zobrata uz 2-3mm?
Offline
sravi
17. Aug 2016, 10:41 #532

Kopš: 20. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e34

kādam varbūt ir pieredze ar stāvējušu tds motoru?
un ko darīt ja ir pabijis zem lietus,ar noņemtu ieplūdes kolektoru...?
un kā ir ar galvas blīvi stāvējušam motoram?
Offline
edzhaans
17. Aug 2016, 12:49 #533

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7334

Braucu ar: pelēko bultu

Ielaid eļļu visos podos, lai pastāv. Tad griez ar roku. Jāizņem pirms tam laikam kvēlsveces vai kas jums tur diesel ir. Pārbauda šļaukas un siksnas pieliek aķi un mēģina pielaist. Tad nomaina eļļu, antifrīzu. Derētu arī eļļas filtru samainīt. Eļļu var mainīt arī pēc griešanas ar roku. Tad laiž klāt.

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 17 Aug 2016, 12:53:17 ]

Offline
PAKLAVS
08. Nov 2016, 12:59 #534

Kopš: 27. May 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 198

Braucu ar: Ķirsi

Kā tur ar to EGR? 1999.gada TDSam vajag viņu programmēt nost vai nevajag? Ir doma par EGR delete, jo viņš nafig neesot vajadzīgs, km per l paliekot labāki rādītāji un lowend jauda atsaucīgāka. Varbūt ir kāds, kas tirgo šos EGR delete kitus tepat Latvijā?
Offline
oskars87
30. Dec 2016, 09:49 #535

Kopš: 11. Jan 2011

No: Sigulda

Ziņojumi: 79

Braucu ar: E46

Vai kāds ir mēģinājis uz m41d17 uzlikt mehānisko sūkni un ja ir no kādas mašinas to var uzlikt ar vismazākajām pārbuvēm.
Offline
Harbinger
04. Jan 2017, 10:08 #536

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW E34 525 TDS


08 Nov 2016, 12:59:35 @PAKLAVS rakstīja:
Kā tur ar to EGR? 1999.gada TDSam vajag viņu programmēt nost vai nevajag? Ir doma par EGR delete, jo viņš nafig neesot vajadzīgs, km per l paliekot labāki rādītāji un lowend jauda atsaucīgāka. Varbūt ir kāds, kas tirgo šos EGR delete kitus tepat Latvijā?

Nevajag jau isti nekadus kitus. Vienkāršākais variants paņem no plana metala,jo planaks jo labak izgries 2 eiro monetas lieluma ripu. ieliec starp egr un atgazu dzels cauruli kuru atskruve pietiekami lai var ielikt ripu un saskruve ciet. tad atsledz vakuma linijas egr varstam. un lieta darīta. Ja doma ka šis ir kautkads gatera variants,tad ņem vera ka egr kits darīs pilnigi to pašu tikai par krietni augstaku cenu. Atšķirīb jauda nav isti jutama siem motoriem ar so Upgreidu,bet vismaz labak sirds jutas zinot ka tikai tirs gaiss iet motora. ieteicams iztiri ar visu iepludes kolektoru lai maksimali labs rezultats butu, man skate ar visu egr delete pateica ka loti labas atgazes priekš mana vecuma auto.
Offline
AF
04. Jan 2017, 10:10 #537

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4152

Braucu ar: stūri rokās!


08 Nov 2016, 12:59:35 @PAKLAVS rakstīja:
Kā tur ar to EGR? 1999.gada TDSam vajag viņu programmēt nost vai nevajag? Ir doma par EGR delete, jo viņš nafig neesot vajadzīgs, km per l paliekot labāki rādītāji un lowend jauda atsaucīgāka. Varbūt ir kāds, kas tirgo šos EGR delete kitus tepat Latvijā?
teorētiski vajag, bet praktiski to nah nav vērts darīt, tāpat tur visam jau ir gandrīz miljons, un nav perfekti.
Offline
Harbinger
04. Jan 2017, 10:11 #538

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW E34 525 TDS


13 May 2016, 01:47:58 @Flap rakstīja:
Kur dabūt plunzeri uz 12mm. Kads var iedot detaljas kodu ?

Neesi slinks un ludzams ieej Realoem.com
Tur aizpildi tabulas lai noraditu savu auto un tad degvielas sagatavosanas sistemas sadala atradisi savus plundzerus. ja gribi no cita auto tad attiecigi tabulas ieraksti meklejamo auto datus.
Offline
Harbinger
04. Jan 2017, 10:17 #539

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW E34 525 TDS


10 Jun 2016, 17:59:37 @Zhunduks rakstīja:
Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali

Pats gan juti ka ts nav normali ne?
Nu parbaui vai nekur apaksa auto nesulo dizels un vai aiz filtra caurspidigaja caurule neredzi gaisa burbulus. ja ne tad nakamais parbaudi indžektorus iespejams beigti. Un beidzamais ir ka suknis izdilis un iet uz beigam tur neko pats nesataisisi.
Offline
Harbinger
04. Jan 2017, 10:21 #540

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 11

Braucu ar: BMW E34 525 TDS


10 Jun 2016, 18:04:35 @Martin999 rakstīja:

10 Jun 2016, 17:59:37 @Zhunduks rakstīja:
Tada lieta, nesen nopirku 2.5tds e34 kad aukstu skilju vinsh kadas minutes 2-3 viss motors raustas un leka un grib aizbekt prom bez mashinas, itka stradatu kadi 4-5 podi no sesiem. Vai kads nebija ar shadu lietu sastapies? Iepriekshejais saimnieks teica ka ta ir, bet piekoda ka tas ir normali
aizbeGt

Ilgi domāji kamēr saprati ka AIZBEKT nozīmē AIZBĒGT? Te nevienam neintrese pareizrakstība bet gan tema par auto. Nav nepieciesams labot kļūdas ja vien teikums nav galigi saprotams...
Offline

Moderatori: AV, CP17, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, PERFS, Puxxx, SteelRat, linda, marihuans, noisex, zzips