Online

Pašreiz BMWPower skatās 101 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
Pankuuka
26. Jan 2016, 18:54 #441

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?
Offline
Digital
26. Jan 2016, 19:38 #442

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 3719

Braucu ar: Elektrību


26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?


1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 17:26 #443

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?

[ Šo ziņu laboja Pankuuka, 28 Jan 2016, 17:26:37 ]

Offline
Asch
28. Jan 2016, 17:31 #444

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4193

Braucu ar:

ne
Offline
RSAWorkshop
28. Jan 2016, 17:38 #445

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Jan 2016, 17:26:08 Pankuuka rakstīja:

26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?

Jap, tieši tā, 2.5TDSam pūš cilindros vairāk gaisu ar spiedienu, savukārt 3.0d ar vakuumu velk ārā izplūdes gāzes

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
uldens1
28. Jan 2016, 17:56 #446

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


28 Jan 2016, 17:26:08 Pankuuka rakstīja:

26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?
Pareizi saprati
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 18:43 #447

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


28 Jan 2016, 17:56:05 uldens1 rakstīja:

28 Jan 2016, 17:26:08 Pankuuka rakstīja:

26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?
Pareizi saprati

Bet ja es no .25tdsa turbinas paņemtu vakumņiku un uzliktu 3.0 turbinai? tas neko nedotu?
Offline
ahmeds
28. Jan 2016, 19:38 #448

Kopš: 26. Oct 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 273

Braucu ar: BMW 725,Toyota Celica 2.0GT-i


28 Jan 2016, 18:43:54 Pankuuka rakstīja:

28 Jan 2016, 17:56:05 uldens1 rakstīja:

28 Jan 2016, 17:26:08 Pankuuka rakstīja:

26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?
Pareizi saprati

Bet ja es no .25tdsa turbinas paņemtu vakumņiku un uzliktu 3.0 turbinai? tas neko nedotu?

Varbūt labāk no 3.0D paņem motoru
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 21:39 #449

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


Varbūt labāk no 3.0D paņem motoru

jēga? CIk naudas aizies lai visa elekronika stradatu

[ Šo ziņu laboja Pankuuka, 28 Jan 2016, 21:39:28 ]

Offline
uldens1
28. Jan 2016, 22:12 #450

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


28 Jan 2016, 18:43:54 Pankuuka rakstīja:

28 Jan 2016, 17:56:05 uldens1 rakstīja:

28 Jan 2016, 17:26:08 Pankuuka rakstīja:

26 Jan 2016, 19:38:39 Digital rakstīja:

26 Jan 2016, 18:54:24 Pankuuka rakstīja:
Sveiki, vai kāds ir savam tdsam licis lielāku turbīnu? kā piemēram no 3.0d e39
tur vienkārši plug&play? Vai map sensoru jāmaina un ko vel?



1. Tas nav vajadzīgs, tā pati var pietiekami sapūst!
2.3.0d ir mainleņķa turbo un tds nav nekas kas prastu to novadīt!

viņu uzlikt vnk var, bet 2.5tds turbinai ir spiediens bet 3.0d turbinai ir vakums? es pareizi sapratu?
Pareizi saprati

Bet ja es no .25tdsa turbinas paņemtu vakumņiku un uzliktu 3.0 turbinai? tas neko nedotu?
nee
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 22:15 #451

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


28 Jan 2016, 22:03:59 ilmars1 rakstīja:
man liekas ka m57 ielikt būs vieglāk nekā pacelt jaudu m51, jo tie motori tagad nav nemaz tik dārgi. m51 uzliekot lielāku turbīnu ar to vien nepietiks, jo pievadod vairāk gaisa vajag arī vairāk degvielas, tb vajag lielāku plunzeri, ražīgākas sprauslas, un pats sarezģītākais būs ar vadību lai tas viss strādātu, un gala rezultātā tev tik un tā būs novecojis forkamernieks. nebūs tik viegli kā uz AEL uzlikt VNT turbīnu ar AFN vadību un saregulēt to visu.

nuu 3.0 motoru ir iziii ielikt beet elektronikaa daudz laika un naudas aizies.
doma ir uzlikt 2.5tds motoram to 3jnieka turbinu plunžeri un kuleri lielaaku, un tad pārčipot
Offline
ilmars1
28. Jan 2016, 22:16 #452

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


28 Jan 2016, 22:15:05 Pankuuka rakstīja:

28 Jan 2016, 22:03:59 ilmars1 rakstīja:
man liekas ka m57 ielikt būs vieglāk nekā pacelt jaudu m51, jo tie motori tagad nav nemaz tik dārgi. m51 uzliekot lielāku turbīnu ar to vien nepietiks, jo pievadod vairāk gaisa vajag arī vairāk degvielas, tb vajag lielāku plunzeri, ražīgākas sprauslas, un pats sarezģītākais būs ar vadību lai tas viss strādātu, un gala rezultātā tev tik un tā būs novecojis forkamernieks. nebūs tik viegli kā uz AEL uzlikt VNT turbīnu ar AFN vadību un saregulēt to visu.

nuu 3.0 motoru ir iziii ielikt beet elektronikaa daudz laika un naudas aizies.
doma ir uzlikt 2.5tds motoram to 3jnieka turbinu plunžeri un kuleri lielaaku, un tad pārčipot

ja izdomāsi kā likt tai vnt turbīnai pareizi virināties tad pasaki arī pārējiem
ps. jo tam vnt mehānismam jāpilda gan geomerijas maiņas gan wastegate funkcijas

[ Šo ziņu laboja ilmars1, 28 Jan 2016, 22:18:19 ]

Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 22:20 #453

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


ja izdomāsi kā likt tai vnt turbīnai pareizi virināties tad pasaki arī pārējiem
ps. jo tam vnt mehānismam jāpilda gan geomerijas maiņas gan wastegate funkcijas

Kādu vel VNT? ta 3.0 turbina nav vnt
Offline
ilmars1
28. Jan 2016, 22:21 #454

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000

VNT VGT - regulējamas geometrijas turbīna
Offline
uldens1
28. Jan 2016, 22:23 #455

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


28 Jan 2016, 22:20:28 Pankuuka rakstīja:

ja izdomāsi kā likt tai vnt turbīnai pareizi virināties tad pasaki arī pārējiem
ps. jo tam vnt mehānismam jāpilda gan geomerijas maiņas gan wastegate funkcijas

Kādu vel VNT? ta 3.0 turbina nav vnt
kada tad??
Offline
uldens1
28. Jan 2016, 22:26 #456

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 15745

Braucu ar:


28 Jan 2016, 22:16:57 ilmars1 rakstīja:

28 Jan 2016, 22:15:05 Pankuuka rakstīja:

28 Jan 2016, 22:03:59 ilmars1 rakstīja:
man liekas ka m57 ielikt būs vieglāk nekā pacelt jaudu m51, jo tie motori tagad nav nemaz tik dārgi. m51 uzliekot lielāku turbīnu ar to vien nepietiks, jo pievadod vairāk gaisa vajag arī vairāk degvielas, tb vajag lielāku plunzeri, ražīgākas sprauslas, un pats sarezģītākais būs ar vadību lai tas viss strādātu, un gala rezultātā tev tik un tā būs novecojis forkamernieks. nebūs tik viegli kā uz AEL uzlikt VNT turbīnu ar AFN vadību un saregulēt to visu.

nuu 3.0 motoru ir iziii ielikt beet elektronikaa daudz laika un naudas aizies.
doma ir uzlikt 2.5tds motoram to 3jnieka turbinu plunžeri un kuleri lielaaku, un tad pārčipot

ja izdomāsi kā likt tai vnt turbīnai pareizi virināties tad pasaki arī pārējiem
ps. jo tam vnt mehānismam jāpilda gan geomerijas maiņas gan wastegate funkcijas
''ģeometriju''mainot virza atgazes vai nu vairak caur lapstam vai mazak,ta ir vieniga funkcija
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 22:30 #457

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

''ģeometriju''mainot virza atgazes vai nu vairak caur lapstam vai mazak,ta ir vieniga funkcija

tad jau ja varu nepievienoju vakumņika trubinju nekur, tas lapstinas staves tada pozicija kada vinjas stav un viss

[ Šo ziņu laboja Pankuuka, 28 Jan 2016, 22:30:52 ]

Offline
ilmars1
28. Jan 2016, 22:32 #458

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


28 Jan 2016, 22:30:05 Pankuuka rakstīja:
''ģeometriju''mainot virza atgazes vai nu vairak caur lapstam vai mazak,ta ir vieniga funkcija

tad jau ja varu nepievienoju vakumņika trubinju nekur, tas lapstinas staves tada pozicija kada vinjas stav un viss


tad nav jēgas no tā pasākuma, labāk tad liec kādu kkk k26 vai ko citu ko var pa lēto dabūt
Offline
Pankuuka
28. Jan 2016, 22:35 #459

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


28 Jan 2016, 22:32:10 ilmars1 rakstīja:

28 Jan 2016, 22:30:05 Pankuuka rakstīja:
''ģeometriju''mainot virza atgazes vai nu vairak caur lapstam vai mazak,ta ir vieniga funkcija

tad jau ja varu nepievienoju vakumņika trubinju nekur, tas lapstinas staves tada pozicija kada vinjas stav un viss


tad nav jēgas no tā pasākuma, labāk tad liec kādu kkk k26 vai ko citu ko var pa lēto dabūt

ai tad japarmetina izplude kolektors vai flancis jaliek, tad vel uz izsputeju jataisa flancis vai kas tamlidzīgs
Bet ja reāli ja es vnk uzlieku to turbinu nekas labāks nebūs? Piemēram atrāk saks pūst vai vilks labaak....hmmmm
Offline
ilmars1
28. Jan 2016, 22:48 #460

Kopš: 23. Feb 2014

Ziņojumi: 244

Braucu ar: e53, e46, DL1000


28 Jan 2016, 22:35:39 Pankuuka rakstīja:

28 Jan 2016, 22:32:10 ilmars1 rakstīja:

28 Jan 2016, 22:30:05 Pankuuka rakstīja:
''ģeometriju''mainot virza atgazes vai nu vairak caur lapstam vai mazak,ta ir vieniga funkcija

tad jau ja varu nepievienoju vakumņika trubinju nekur, tas lapstinas staves tada pozicija kada vinjas stav un viss


tad nav jēgas no tā pasākuma, labāk tad liec kādu kkk k26 vai ko citu ko var pa lēto dabūt

ai tad japarmetina izplude kolektors vai flancis jaliek, tad vel uz izsputeju jataisa flancis vai kas tamlidzīgs
Bet ja reāli ja es vnk uzlieku to turbinu nekas labāks nebūs? Piemēram atrāk saks pūst vai vilks labaak....hmmmm

vieglāk būs neko nemainīt un vienkārši nočipot to tdsu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo