Online

Pašreiz BMWPower skatās 70 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E34 (1987-1996)

Tēma: Viss par TDS

AutorsZiņojums
LostTouch
06. Jun 2015, 12:20 #421

Kopš: 03. Jul 2011

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 450

Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu


05 Jun 2015, 11:25:11 Krabiz rakstīja:

Ieskapet to auto kadam citam muljkim un par dabuto kapostu nopirkt citadu auto ar ko var vienkarshi braukt.

Bet turigi ljaudis ar mazohistiskam tieksmem var ari teret naudu, bet tapat normali nebraukt.


Neesmu nedz turīgs, nedz mazohists, priekš sava mērķa mans tds kalpo kā vajag, kad ieguldāmās summas nostāsies pie pirkšanas vērtības, tad nolasīšu LSD, katalizatorus un laidīšu pa straumei, pagaidām, lai ripo.


Un tu vēl tici ka tajā katalizatora ir kautkas iekšā!
Offline
AF
06. Jun 2015, 12:24 #422

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Kaimiņš tirgo 2.5TDS motoru, pats ir iegrābies un sagrūdis tajā daudz naudas, tagad motors strādā labi, nav problēmu, bet motora nesējs ir izpuvis nelēgā.
Motors stāv iekš opel omega, automāts, motors bez sūkņa 250 eiro ar visu apkarināmo
sūknis 70e - restaurēts
Vēl ir izbraucams

p.m
Offline
Nello
11. Jul 2015, 17:12 #423

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?!
Offline
krods
11. Jul 2015, 17:19 #424

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore


11 Jul 2015, 17:12:14 Nello rakstīja:
TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?!


gan elektriskā daļa,gan plundžers sadilis
Offline
Nello
11. Jul 2015, 18:25 #425

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


11 Jul 2015, 17:19:44 krods rakstīja:

11 Jul 2015, 17:12:14 Nello rakstīja:
TDS sūkņa galva,kurai abratka ir uz aizmuguri,uzsilstot motoram bik nopeld apgriezieni un autiņš noslāpst..trubiņā no filtra uz sūkni gaiss,piešķilt vairs nevar,aplejot sūkni ar ūdeni,atkal piešķiļās... Pēc pazīmēm elektroniskā daļa izbeigusies?!


gan elektriskā daļa,gan plundžers sadilis

Kad mainīju vecā tipa galvu,dēļ tādiem simtomiem,cilvēki stāstija,ka šitās galvas ar abratku uz aizmuguri reti kad izbeidzoties... Pats kompis nevarētu gļuku raut?
Offline
Igaunis12
23. Jul 2015, 17:23 #426

Kopš: 02. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 110

Braucu ar:

Kur lai atrod blīvi kas nāk zem ellas filtra bačoka (starp motoru un to bačoku) e34 2,5tds 95.gada


Bilde lai saprastu par ko iet doma

Bilde

[ Šo ziņu laboja Igaunis12, 23 Jul 2015, 18:36:24 ]

Offline
cilveksvaldis
20. Sep 2015, 22:21 #427

Kopš: 17. Jun 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 52

Braucu ar: e34 tds

cik īsti ir turbīnas spiedienam kolektorā jābūt?
Offline
Igaunis12
22. Sep 2015, 01:40 #428

Kopš: 02. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 110

Braucu ar:


20 Sep 2015, 22:21:47 cilveksvaldis rakstīja:
cik īsti ir turbīnas spiedienam kolektorā jābūt?

standarts? chipots? regulēts sūknis? turbinas spiediena regulētājs?
Offline
zeltinsh
22. Sep 2015, 08:53 #429

Kopš: 18. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: mīkstu jumtu

Kur Rīgā, pa saprātīgām cenām var noregulēt TDS aizdedzes momentu? Sūknim mainīs remkomplektu, taču aizdedzi perfekti nenoliks. Tik tā, ka auto lec un brauc.

[ Šo ziņu laboja zeltinsh, 22 Sep 2015, 08:54:06 ]

Offline
Django
29. Oct 2015, 08:34 #430

Kopš: 25. Sep 2013

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Labrīt visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību!
Offline
Igaunis12
01. Nov 2015, 22:08 #431

Kopš: 02. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 110

Braucu ar:


29 Oct 2015, 08:34:39 Django rakstīja:
Labrīt visiem. Man ir sekojoša problēma; e39 TDS bija noplūde no augstspiediena sūkņa, servisā nomainīja blīvi, un tagad viņi nevar pareizi noregulēt sūkni, teica ka jāmeklē meistaru, kurš to var izdarīt. Zinu ka šeit ir daudz spečukus, tāpēc lūdzu atsaukties tiem kuri var palīdzēt, vai meistara kontaktus, kas nodarbojas ar TDS dzinējiem. Paldies par atsaucību!

labs servis
Offline
krods
01. Nov 2015, 22:14 #432

Kopš: 02. Nov 2012

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 1134

Braucu ar: Sulas paku

Attention whore

haa,tagad to aizvēsturisko kluci var saregulēt mērkaķis

bet ja viņi izjauca sūkni,un nēmāk to noregulēt,tad tur būs joki

[ Šo ziņu laboja krods, 01 Nov 2015, 22:16:37 ]

Offline
Django
04. Nov 2015, 10:57 #433

Kopš: 25. Sep 2013

Ziņojumi: 66

Braucu ar:

Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti???
Offline
Krabiz
04. Nov 2015, 12:43 #434

Kopš: 06. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 711

Braucu ar: Dēli


04 Nov 2015, 10:57:01 Django rakstīja:
Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti???


Digital jau teica, vīrs Cēsīs var visu sadarīt par un ap tds.
Offline
sravi
10. Nov 2015, 16:31 #435

Kopš: 20. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 91

Braucu ar: e34

ka pareizi atgaisot e34 2,5tds? dzesēšanas sistēmu?
Offline
Igaunis12
12. Nov 2015, 11:41 #436

Kopš: 02. Sep 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 110

Braucu ar:


10 Nov 2015, 16:31:08 sravi rakstīja:
ka pareizi atgaisot e34 2,5tds? dzesēšanas sistēmu?

Praktiski visām mašinām viens princips
Offline
RSAWorkshop
12. Nov 2015, 11:49 #437

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6082

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


04 Nov 2015, 10:57:01 Django rakstīja:
Kā man pateica, lai saregulēt sūkņi nepieciešami speciālie instrumenti
Mašīna joprojām stāv lūdzu, var būt jums ir kādi varianti???

no spec instrumentiem vajag galviņu uz 7mm, kkādu stieni, torx30 un āmuru un vēl nedaudz saprašanu ko darīt

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Nello
19. Jan 2016, 23:41 #438

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...

Sūkņa regulējumi kkā ietekmē turbīnas darbību?
Braucot 5jā robā ap 80km/h mašīna raustās,pazīmes tādas,kad pie nepietiekama ātruma ieliek augstākā robā..ap 90km/h ir ok... Paātrinoties no 60-80 reakcija lēnīga,pēc 80km/h ir ok.. Turbīna sulo...
Pirms sūkņa remonta cēliens bij labāks... Var būt vnk tā,ka turbīna pamazām izbeidzās,pūš vēlāk līdz ar to ir tādi simtomi?
Offline
stucers
19. Jan 2016, 23:55 #439

Kopš: 11. Jan 2012

Ziņojumi: 1573

Braucu ar:

Offline
Nello
20. Jan 2016, 10:58 #440

Kopš: 15. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 2473

Braucu ar: Klasiskās piedziņas pieminekli...


20 Jan 2016, 09:59:22 Krabiz rakstīja:

19 Jan 2016, 23:41:57 Nello rakstīja:
Sūkņa regulējumi kkā ietekmē turbīnas darbību?
Braucot 5jā robā ap 80km/h mašīna raustās,pazīmes tādas,kad pie nepietiekama ātruma ieliek augstākā robā..ap 90km/h ir ok... Paātrinoties no 60-80 reakcija lēnīga,pēc 80km/h ir ok.. Turbīna sulo...
Pirms sūkņa remonta cēliens bij labāks... Var būt vnk tā,ka turbīna pamazām izbeidzās,pūš vēlāk līdz ar to ir tādi simtomi?


Automāts? Bija līdzīga situācija, kad pie 80-85 vajag uzdot vairāk gāzi lai no 4 uz 5 pārslēgtos, citādāk raustījās. Kārbai nebija līmenis.

Manuālis...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo