Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 91 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Puce
16. Oct 2023, 22:47 #381

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Mīkstajam maz informācijas par to kas un kā ir.

Sāksim ar to, ka ar kādu garantiju tu auto nopērc tāda tā ir. Manā gadījumā tam bija vai nu 3 gadi vai 100K km.

Kā jau te kāds minēja, tad ieskaties pa dzinēja eļļas korķi iekšā kā tur izskatās pēc LongLife intervāliem. Ne jau pēc pirmā, bet pēc kāda trešā. Mans skaidrojums par tiem garajiem intervāliem ir tāds, ka auto ražotāji likumdošanas priekšā, un tas saistīts emisijām, ir atbildīgi par to ko viņi saražo un cik daudz dabai viņu produkti nodarīs pāri. Tāpēc ar pazūd no skatuves visādi lielmotori. Tas pats ir arī ar apkopēm. It kā jo retāk mainīsi eļļu, tad būs mazāk dabai kaitīgu atkritumu. Saprati domu?

Starp citu iekšdedzes Stelantis grupas ģimenes bulku vāģi nevar nopirkt jau kopš 2021.gada beigām. Tāpēc ar savā gadījumā to pirku no dīlera kā dēmo auto ar 12K km. Un tas tieši ir saistīts ar to, ka Stelantis grupa savas emisijas ir saplānojusi tā, ka šīm versijām vairs nepienākas iekšdedzes dzinēji. Tikai komercbulku versijām. Visam pārējam bezjēdzīga nobraukuma EV.

Un vēl: citiem auto ir pārvietošanās līdzekļi, bet citiem kaut kas vairāk.

-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
Miikstais
17. Oct 2023, 09:08 #382

Kopš: 01. Aug 2023

Ziņojumi: 371

Braucu ar:

Es vēl jorpojām gaidu atbildi, kur ir tie visi bulkuvāģi ar tiem beigtajiem motoriem. Visus jau tehnikas mīļotāji saremontēja?
Offline
bum_bumz
17. Oct 2023, 10:30 #383

Kopš: 05. Jan 2006

Ziņojumi: 6436

Braucu ar: E34

Daudz sapuvušu 20+ gadi ielās, mAtorčiki griež. Čomam ar tādi 2 miljonāri Vienu vairs nevar sametināt, būs jāpērk eko dampis vai jāmeklē vecs, nesapuvis. Transit tosteris cenā turpat x2 pret dirseli.
Offline
968-jk
17. Oct 2023, 14:49 #384

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13456

Braucu ar: 30niekiem


17 Oct 2023, 09:08:00 @Miikstais rakstīja:
Es vēl jorpojām gaidu atbildi, kur ir tie visi bulkuvāģi ar tiem beigtajiem motoriem. Visus jau tehnikas mīļotāji saremontēja?

Ar tiem "beigto" motoru kablukiem evakuē sprāgušās behas.
Offline
Kalnz
29. Oct 2023, 14:31 #385

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?
Offline
Sandis_UR
30. Oct 2023, 20:02 #386

Kopš: 06. Apr 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 3933

Braucu ar: BITURBO


29 Oct 2023, 14:31:16 @Kalnz rakstīja:
as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?

2016 gada nopirkam 2 gab jaunus. Vienam pa garantiju otram pec garantijas beigam mainijam turbinas.
Pozitīvais tam auto ka baigi nerusē, degvielas patēriņš smieglīgi mazs tadam auto. Mierigi zem 7.0 var palīst. Primastars ar 2.0 eda par 2l vairak.
Vel vienam pec 20 000km pirmaja lielajā salā iztecēja abi amīši, lieki teikt ka garantiju atteica jo garantija uz hadeni tik 20 000 bija.
Kautkādi sīkumi izlida bet nekas traģisks.
Pēc sajutām bija, sajuta ka kārba par švaku un ka 200 000 diez vai turēs, jo prasīja lēnu un precizu slēģsanos vai ari varēja parādīties krakšķis slēdzoties, ja mēgināji fiksi slegties.
Offline
Kalnz
30. Oct 2023, 21:01 #387

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:


30 Oct 2023, 20:02:45 @Sandis_UR rakstīja:

29 Oct 2023, 14:31:16 @Kalnz rakstīja:
as ir ar tiem 1.6 dīzeļiem iekš Trafikiem? Viss sikti?

2016 gada nopirkam 2 gab jaunus. Vienam pa garantiju otram pec garantijas beigam mainijam turbinas.
Pozitīvais tam auto ka baigi nerusē, degvielas patēriņš smieglīgi mazs tadam auto. Mierigi zem 7.0 var palīst. Primastars ar 2.0 eda par 2l vairak.
Vel vienam pec 20 000km pirmaja lielajā salā iztecēja abi amīši, lieki teikt ka garantiju atteica jo garantija uz hadeni tik 20 000 bija.
Kautkādi sīkumi izlida bet nekas traģisks.
Pēc sajutām bija, sajuta ka kārba par švaku un ka 200 000 diez vai turēs, jo prasīja lēnu un precizu slēģsanos vai ari varēja parādīties krakšķis slēdzoties, ja mēgināji fiksi slegties.


Līdz cik km nobraucāt? Kādas +/- izmaksas bij turbīnas maiņai?
Offline
Samsasi
30. Oct 2023, 21:02 #388

Kopš: 01. Nov 2014

Ziņojumi: 3638

Braucu ar:

Tu tak saprot, ka tad un tagad ir kā no rigas lidz pleskaavijai
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo