Online

Pašreiz BMWPower skatās 142 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Kabluki, blakusvāģi u.c. komerctransportlīdzekļi

AutorsZiņojums
Locis
02. Apr 2022, 23:21 #321

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Izbraucu testu ,nekas briesmigs vai baigi labs nelikās ,buss ,kā buss.. Pilnas ielas ar tādiem ,Pastam utt ,būtu tik traki,neviens ar viņiem nebrauktu. Protams ,arī atkarīgs ar ko pierasts braukāt utt ,piem pēc kaut kāda jauna 7er ar viss krutākajiem benkiem vai s klases ,gan jau neviens kravas buss neliksies labs.
Offline
martinez
02. Apr 2022, 23:28 #322

Kopš: 25. Oct 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 29190

Braucu ar: cietu seju


02 Apr 2022, 23:21:23 @Locis rakstīja:
Izbraucu testu ,nekas briesmigs vai baigi labs nelikās ,buss ,kā buss.. Pilnas ielas ar tādiem ,Pastam utt ,būtu tik traki,neviens ar viņiem nebrauktu. Protams ,arī atkarīgs ar ko pierasts braukāt utt ,piem pēc kaut kāda jauna 7er ar viss krutākajiem benkiem vai s klases ,gan jau neviens kravas buss neliksies labs.

NU redzi, mums darbā ir visi no pieminētajiem.
Man vislabāk patīk sprinteris.
Bet, ir viens mīnuss arī sprinterim-viņš ledus/sniega apstākļos norokas uz līdzenas/taisnas
vietas. Tas besī.
Offline
Locis
02. Apr 2022, 23:47 #323

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu teiksim tajā mana budžeta ,paskatoti es salona crafterim,kaut kā apetīte pārgāja ,jo tur laikam vēl tas iepriekšejais modelis ,tas jaunais no 19 gada jedzigaks laikam,bet tajā budžeta jau būs diezgan pabraukts..Man tā darba specifika tāda ,ka nav tur non stop baigie km jābrauc ,tā kā sezonali,vilnveidigi,tāpēc arī baigo naudu tur saldet ieksa par jaunu vai loti mazlietotu Crafteri nemaz nebūtu rentabli.
Reāli man arī pietiktu ar busu pa 5k un visi laimigi brauktu ,bet tīri vizītkartei gribējās busu normālā vizuālā stāvokli,teiksim labu bundzu ,bet budžeta pa 10-15k dazus apskatījos un nekas sakarigs ,tā viena brīdī vnk izleca labs Master piedāvājums ,ka nebija no svara ka tas bija no sākotnējā budžeta X2

[ Šo ziņu laboja Locis, 02 Apr 2022, 23:48:38 ]

Offline
Locis
02. Apr 2022, 23:52 #324

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Starp citu ,tikko vienam Iveco saluza rāmis ,to marku,vismaz busus, negribu redzēt vairs,bet par cik vizuāli un citādi tehniski tas buss man vēl labs diezgan ,tad doma ir salabot. Cik reali ir nopirkt labu Daily rāmi un cik tas varetu maksāt?
Offline
kaprons
03. Apr 2022, 00:05 #325

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...

Par Masteriem man bijušie partneri darbina divus gadus vai trīs, ņēma jaunu bet ne busu bet kabīne un milzīgā tents kaste aizmugurē. Laikam pie 200k pa sagādi jau saskriets, bēdu nezin, cik esmu aizņēmies dažreiz- sapnis, ne transportlīdzeklis, viss tur ir zbis.
Starp citu, labs rādītājs ir tās poļu čehu 3,5t tentu kastes, kas močī cauri pa e67 ikdienā. Tur ir lielākoties masteri un vēl fiati dukāti laikam. Tie džeki tin ļoti lielus km un ņem uzticamākās grabažas pilnīgi noteikti
Es gan nezinu, kas tiem kravas atšķiras no busiem bet daudzas komponentes ganjau sakrīt
Offline
Mizx
03. Apr 2022, 12:53 #326

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


03 Apr 2022, 00:05:12 @kaprons rakstīja:
Par Masteriem man bijušie partneri darbina divus gadus vai trīs, ņēma jaunu bet ne busu bet kabīne un milzīgā tents kaste aizmugurē. Laikam pie 200k pa sagādi jau saskriets, bēdu nezin, cik esmu aizņēmies dažreiz- sapnis, ne transportlīdzeklis, viss tur ir zbis.
Starp citu, labs rādītājs ir tās poļu čehu 3,5t tentu kastes, kas močī cauri pa e67 ikdienā. Tur ir lielākoties masteri un vēl fiati dukāti laikam. Tie džeki tin ļoti lielus km un ņem uzticamākās grabažas pilnīgi noteikti
Es gan nezinu, kas tiem kravas atšķiras no busiem bet daudzas komponentes ganjau sakrīt
Vispār jau otrādi. Poļi un ko ņem tos 3,5t, ka tik nav normāls kravinieks, piesēdina pie stūres pusbomzi un dzen 24/7 un pēc līzinga tie auto ceļo uz tolmetu. Tā shēma ir izspiest max no cilvēka un tehnikas, nevis nodrošināt stabilu ilgtermiņa biznesu ar labiem apstākļiem darbiniekiem.
Offline
Locis
03. Apr 2022, 20:05 #327

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Iveco un citroeni nav lētāki?

Bet nu ja,ahutj briesmīgi apstākļi
Pats agrāk daudz braukāju ar Citroen ,kas ir tas pats Ducato un man pat patika ar viņu braukt ,bet te izradas ar tādu braukt ir necilvēcīgi apstakli.

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2022, 20:09:50 ]

Offline
Mizx
03. Apr 2022, 21:11 #328

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


03 Apr 2022, 20:05:41 @Locis rakstīja:
Iveco un citroeni nav lētāki?

Bet nu ja,ahutj briesmīgi apstākļi
Pats agrāk daudz braukāju ar Citroen ,kas ir tas pats Ducato un man pat patika ar viņu braukt ,bet te izradas ar tādu braukt ir necilvēcīgi apstakli.

Tev jau arī Ford džips šķiet OK braucamais. Tas liek aizdomāties par objektivitāti. Agrāk Ducato bija +/- OK arī no stūrēšanas viedokļa, kamēr sāka plīst elektronika. Masteri bija labi pirms ~10 gadiem, bet tagad aizgājuši to pašu taciņu. Ja ir vienalga par jaungada eglīti panelī un tādi defekti, kas "braukt netraucē" neuztrauc, tad jau varbūt lietojams auto. Gļukojošu sensoru varētu būt vairāk kā negļukojošu, tiesa, vismaz pusi varētu izmest miskastē, jo to neesamība daudz nemainītu. Iveco netur sliktus ceļus, kamēr pa šosejām, tikmēr ir OK, bet kā sākas bedres, tā auto ātri sadalās. Tā ka šobrīd +/- droša platforma, kas nepievils un ar ko var arī nobraukt miljonu, ir Carfter / Sprinter / MAN. Galvenais pēc iespējas remontēt ar MB daļām, jo tās paradoksālā kārtā izmaksā lētāk. Man tāds princips, ka panelī nedrīkst degt nekas un nekad, lai konkrēto auto uzskatītu par lietojamu. Ja ražotājs un pārdevējs to nespēj nodrošināt, tad lai meklē muļķus citur.
Offline
ATB
03. Apr 2022, 22:13 #329

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛


03 Apr 2022, 21:11:52 @Mizx rakstīja:

03 Apr 2022, 20:05:41 @Locis rakstīja:
Iveco un citroeni nav lētāki?

Bet nu ja,ahutj briesmīgi apstākļi
Pats agrāk daudz braukāju ar Citroen ,kas ir tas pats Ducato un man pat patika ar viņu braukt ,bet te izradas ar tādu braukt ir necilvēcīgi apstakli.

Tev jau arī Ford džips šķiet OK braucamais. Tas liek aizdomāties par objektivitāti. Agrāk Ducato bija +/- OK arī no stūrēšanas viedokļa, kamēr sāka plīst elektronika. Masteri bija labi pirms ~10 gadiem, bet tagad aizgājuši to pašu taciņu. Ja ir vienalga par jaungada eglīti panelī un tādi defekti, kas "braukt netraucē" neuztrauc, tad jau varbūt lietojams auto. Gļukojošu sensoru varētu būt vairāk kā negļukojošu, tiesa, vismaz pusi varētu izmest miskastē, jo to neesamība daudz nemainītu. Iveco netur sliktus ceļus, kamēr pa šosejām, tikmēr ir OK, bet kā sākas bedres, tā auto ātri sadalās. Tā ka šobrīd +/- droša platforma, kas nepievils un ar ko var arī nobraukt miljonu, ir Carfter / Sprinter / MAN. Galvenais pēc iespējas remontēt ar MB daļām, jo tās paradoksālā kārtā izmaksā lētāk. Man tāds princips, ka panelī nedrīkst degt nekas un nekad, lai konkrēto auto uzskatītu par lietojamu. Ja ražotājs un pārdevējs to nespēj nodrošināt, tad lai meklē muļķus citur.


Ir pieredze par jauno Sprinteri 19.gada 190zs. Pirktu jaunu. Pašā sākumā izleca kļūda par airbagu, tad pēc kāda laika aizgāja ciet EGR vārsts. Dodot virsū pie 1.5-2rpm stipri noraustās. Rezultātā garantijas remonts, bet ak vai - detaļa jāgaida bija 2-3 mēneši OEM. Alternatīva netika izskatīta. Labākais tas, ka EGR nomainīja, bet raustīšanās, lai arī daudz mazāka, bet ir palikusi.

Ar Ivecām ir tā: kādu pagadās nopirkt. Ir tādas, kas brauc tikai uz apkopēm un ir tādas kas katru nedēļu dzīvojās servisā. Pa lielam šķiet, ka uz mēneša beigās ražotajām rūpnīcu vairāk steidzās nejokoju

Sprinterim kartera ietilpība lielajam motoram - 14-15L

Sprinteri neieteiktu. Nav tās cenas vērts. It īpaši jauns. Plīstot atsperlāgu aizmugurējie gali - pieredze no mikriņiem, kas pa Rīgu proletariātu vedā.

edit: Ivecai bija problēmas ar AdBlue līmeņa devēju. Rādīja neatbilstoši. Problēmas ar aizmugurējām lampām - tika ūdens iekša un vadi puva. Izskatās, ka makaroņiki taupa naudu uz vadu kvalitāti gan C vilcējiem, gan B kategorijām. Kupi Iveco - nejed daleko

edit2: Liels pluss Ivecai ir nesošā konstrukcija - kārtīgs rāmis + daudzslāņu atsperlāgi. Pamatīga konstrukcija. Visi šitie pārējie sprinteri/renes/mani cik noprotu ir pagarināto lonžeronu bāzes veidoti. Nu kur kabīni nevar nocelt no rāmja. Mīnuss sprinterim - atsperlāgi ir lieli un tikai 3 gab, nezinu vai tas ir pa iemeslu, bet iekrāmējot kravu ļoti svārstīgs uz sāniem tas mersis ir.

[ Šo ziņu laboja ATB, 03 Apr 2022, 22:24:54 ]

Offline
ATB
03. Apr 2022, 22:19 #330

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5182

Braucu ar: ♛ ♛


02 Apr 2022, 22:46:48 @kaprons rakstīja:
Pasažieru tranzīts fords visgarākais un augstākais rwd ar dubultajiem ratiem aizmugurē 17+1 viena vieta tip mikriņš, 2L dieselis, jauns ir ņemams nav tur kautkādi mega gļuki vai mirstamās kaites nav kāds saskāries? Paldies


https://www.youtube.com/watch?v=3LK0gSqVLwM&...sl%C4%93t%C4%81k
Offline
Locis
03. Apr 2022, 22:20 #331

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu


03 Apr 2022, 21:11:52 @Mizx rakstīja:

03 Apr 2022, 20:05:41 @Locis rakstīja:
Iveco un citroeni nav lētāki?

Bet nu ja,ahutj briesmīgi apstākļi
Pats agrāk daudz braukāju ar Citroen ,kas ir tas pats Ducato un man pat patika ar viņu braukt ,bet te izradas ar tādu braukt ir necilvēcīgi apstakli.

Tev jau arī Ford džips šķiet OK braucamais. Tas liek aizdomāties par objektivitāti. Agrāk Ducato bija +/- OK arī no stūrēšanas viedokļa, kamēr sāka plīst elektronika. Masteri bija labi pirms ~10 gadiem, bet tagad aizgājuši to pašu taciņu. Ja ir vienalga par jaungada eglīti panelī un tādi defekti, kas "braukt netraucē" neuztrauc, tad jau varbūt lietojams auto. Gļukojošu sensoru varētu būt vairāk kā negļukojošu, tiesa, vismaz pusi varētu izmest miskastē, jo to neesamība daudz nemainītu. Iveco netur sliktus ceļus, kamēr pa šosejām, tikmēr ir OK, bet kā sākas bedres, tā auto ātri sadalās. Tā ka šobrīd +/- droša platforma, kas nepievils un ar ko var arī nobraukt miljonu, ir Carfter / Sprinter / MAN. Galvenais pēc iespējas remontēt ar MB daļām, jo tās paradoksālā kārtā izmaksā lētāk. Man tāds princips, ka panelī nedrīkst degt nekas un nekad, lai konkrēto auto uzskatītu par lietojamu. Ja ražotājs un pārdevējs to nespēj nodrošināt, tad lai meklē muļķus citur.

Un kas tieši ir slikts Ford pikapam,kā otrajam vai trešajam auto ,ko aizbraukt uz lauku , ielikt kaut kādu netīru kravu ? Nemaz Tavu penteri nelasiju tālāk ,jo saprotu ,ka no praktiskām lietām un tehnikas esi tālu.
Esmu braucis ar dažādiem pikapiem cena no 20-40 k un tiesi Ranger bija mazāk kaitinošais.
Man tas dzips ir kabluka vieta ,tipa no sērijas ko nav žēl ,jo pieejamas detaļas,lieli baloni,kravas kaste utt ,tāpēc tāds Ram vai ko Tu tur iedomājies par labu pikapu man neinterese,jo elementāras detaļas nav pie zināmiem piegādātājiem un man ir pietiekoši daudz ko darit ,lai skraidītu apkārt meklēt detaļas.

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2022, 22:27:50 ]

Offline
Mizx
03. Apr 2022, 22:30 #332

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


03 Apr 2022, 22:20:20 @Locis rakstīja:

Un kas tieši ir slikts Ford pikapam,kā otrajam vai trešajam auto ,ko aizbraukt uz lauku , ielikt kaut kādu netīru kravu ? Nemaz Tavu penteri nelasiju tālāk ,jo saprotu ,ka no praktiskām lietām un tehnikas esi tālu.
Vispār man darba pienākumos ietilpst autoparku uzturēšana.
Ford pikapa problēma bija: kā 2020. gadā var izgatavot automašīnu, kas ir atpalikusi par 40-mit gadiem, jo konkurentiem tādi bija tieši tik sen. Protams, laukos arī ar UAZu var labi pabraukāt. Tikai stulbi ir pārmaksāt Ford izskatā, ja tādu otro vai trešo auto var paņemt vecu un pārbaudītu. Nu ja kādam jāvēdina pirkstus par to, ka autoparks tikai jauns un patīk ar plānāku maciņu vergot bankām, tad uz priekšu, tad Tevis ieteiktās izvēles ir īstās. Bet tās nav ne praktiskas no ekonomiskās puses, ne no drošības, ka darbi tiks paveikti bez liekiem pārsteigumiem.
Offline
Locis
03. Apr 2022, 22:44 #333

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu Ranger arī normali brauc pa šoseju ,ko arī top gear teica ,ka vienīgais no pikapiem ,kurs taisīts lai komforts butu arī uz ceļa.
Piem tāds Amarok pakaļas ļumesanas ziņā jau atgādina manu veco L200 ,čoma LC ko pirka pa 40k ir izolācijas ziņā kā L200 bet Ranger gan normali ripo gan ir kluss ,vismaz limited versija. Nu ja man tāds UAZ būtu un 1. vai vai 2. auto ir saplīsis ,tad diez ko patikami diez vai būtu nobraukt 600km pa dienu,ko arī ir nācies darit ar attiecīgu kravu un pa ziemu.
Mizx,ar ko pats brauc?

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2022, 22:50:05 ]

Offline
b1te
03. Apr 2022, 23:06 #334

Kopš: 14. Mar 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1896

Braucu ar: das auto


03 Apr 2022, 22:44:26 @Locis rakstīja:
Mizx,ar ko pats brauc?


viņš, glūži tāpat kā seriāla emulators galvenais varonis, brauc un strādā ar visu par ko tiek spriests konkrētā topikā
Offline
Mizx
03. Apr 2022, 23:20 #335

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:

Ar džipiem nebraucu, nepatīk. Bija vairākus gadus G-klase, Fords uz šosejas testējot nebija ne par gramu labāks, tikai sajūta plastmasīga un ļurīga virsbūves ziņā. Busi vesela rinda dažādu, bet palikts nospiedoši pie Crafter / Sprinter, ap 100 gab. pa 2 saimniecībām. No franču / itāļu faktiski veiksmīgi tikts vaļā. Labāk Sprinter, bet izvēle atkarīga no tā brīža cenām. Mazais komerctransports pārliecinoši Caddy, viens ir pilnībā sev savākts. Tāda specifika, ka jāmoka pa nomaļiem meža ceļiem ātrumā (tehniskais sporta vajadzībām), jā, teorētiski tam piemērotāks būtu kāds džips, bet pagaidām Caddy patīk labāk, izturīgs kā tanks, tikai ziemas sezonā prasās kaut ko niknāku 4x4. Varētu atkal G, bet par to domāju tikai pāris nedēļas gadā, tātad pagaidām nevajag. Tad vēl man visādi vieglie, šobrīd laikam kādi 7 gabali uz mana vārda. Aizvācu te no paraksta, jo tas kļuva par garu. Šis tas no retro, tad vēl vājība uz AMG / Brabus tūnētiem auto. Jaunākie pirkumi ir 2 gab. AMG — viens vietējs tepat no Latvijas novembrī, otru janvārī no Lietuvas atvedu. mbclub.lv par šiem neesmu slinkojis uzrakstīt.
Offline
kaprons
03. Apr 2022, 23:34 #336

Kopš: 20. Jan 2018

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 5247

Braucu ar: Ātrumu, kas nogalina...


03 Apr 2022, 22:19:47 @ATB rakstīja:

02 Apr 2022, 22:46:48 @kaprons rakstīja:
Pasažieru tranzīts fords visgarākais un augstākais rwd ar dubultajiem ratiem aizmugurē 17+1 viena vieta tip mikriņš, 2L dieselis, jauns ir ņemams nav tur kautkādi mega gļuki vai mirstamās kaites nav kāds saskāries? Paldies


https://www.youtube.com/watch?v=3LK0gSqVLwM&...sl%C4%93t%C4%81k


Tencinu, šis noderīgi nākošajā powera salidojumā kauss aldara zelta no manis
Offline
Locis
03. Apr 2022, 23:37 #337

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 10805

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Nu man jau arī dzips nav patikas variants, bet sapratu ka ir diezgan universals prieks manim - var vairāk kaut kur iebraukt ,1t var iekraut ,arī paleti ar iekrāvēju,var iemest kaut kādu hidraulikas cilindru kravas kaste un ja satek eļļa ar Karcher izmazgāt ,var izmantot kā pasazieru,arī savā ziņā komforts jo ar tiem baloniem ,amišu gajoemu varu braukt nesasprindzis un ātrāk pa kaut kādu nesmuku asfaltu ,nekā piem ar X 5 ,parketniekiem,varu pavilkt ziemā savus tentus ,furgonus utt p.s ir arī vilkts pa lauku traktors ,kad izbeidzas. Tāda sajūta,ka tas auto kalpo man ,nevis es viņam ,ka man nevajag piedomāt par bedrītēm utt Konkrētajā auto apmierina ergonomika ,sedpozicija ,nav par plašu vai par šauru . Nu jau kad ir tāds izmantošana , saprasti visi + tad ir must have

[ Šo ziņu laboja Locis, 03 Apr 2022, 23:43:17 ]

Offline
Mizx
03. Apr 2022, 23:56 #338

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5735

Braucu ar:


03 Apr 2022, 23:37:32 @Locis rakstīja:
Nu man jau arī dzips nav patikas variants, bet sapratu ka ir diezgan universals prieks manim - var vairāk kaut kur iebraukt ,1t var iekraut ,arī paleti ar iekrāvēju,var iemest kaut kādu hidraulikas cilindru kravas kaste un ja satek eļļa ar Karcher izmazgāt ,var izmantot kā pasazieru,arī savā ziņā komforts jo ar tiem baloniem ,amišu gajoemu varu braukt nesasprindzis un ātrāk pa kaut kādu nesmuku asfaltu ,nekā piem ar X 5 ,parketniekiem,varu pavilkt ziemā savus tentus ,furgonus utt p.s ir arī vilkts pa lauku traktors ,kad izbeidzas. Tāda sajūta,ka tas auto kalpo man ,nevis es viņam ,ka man nevajag piedomāt par bedrītēm utt Konkrētajā auto apmierina ergonomika ,sedpozicija ,nav par plašu vai par šauru . Nu jau kad ir tāds izmantošana , saprasti visi + tad ir must have
Amerikāņu pikapu pluss viennozīmīgi ir legālas iespējas vilkt smagas piekabes. Šeit daudzi tādi, kam faktiski neko aizmugurē nedrīkst kabināt klāt, kamēr tajā krastā šķiet visiem var daudz.
Offline
ausux
11. Apr 2022, 18:50 #339

Kopš: 18. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 849

Braucu ar: četrriteni.

Varbūt kādam stāv lieks šāds stiprinājums, kurš atrisina problēmas traffic/ vivaro busiem ar ātrumu pārslēgšanu (lec nost stiprinājums pārslēgšanas trosei pie kārbas)?



EDIT: atradu intercaaraa


[ Šo ziņu laboja ausux, 11 Apr 2022, 18:56:50 ]

Offline
KillerE90
09. Jan 2023, 05:21 #340

Kopš: 10. Aug 2020

No: Rēzekne

Ziņojumi: 169

Braucu ar: LC 120

Sveiki. Meklēju:
Citroën Nemo
Peugeot Bipper
Volkswagen Caddy

Vēlams Jelgavas apkārtnē, vai Latgalē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo