Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E90/E91/E92/E93 (2005-...)

Tēma: 3. sērija E90

AutorsZiņojums
janchikz
25. Jan 2013, 16:05 #41

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

par ko? vienmēr uzrakstu, iepostēju par to, ko zinu
Offline
6500
25. Jan 2013, 16:13 #42

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


25 Jan 2013, 15:01:06 janchikz rakstīja:
Kādi ir 320D 2006.gada 120kw? Kādas vājās vietas un uz ko īpaši pievērst uzmanību, kārba 6 ātrumu mehānika?!


vaja vieta ir tiesi motori...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
janchikz
25. Jan 2013, 16:18 #43

Kopš: 15. Jul 2007

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7718

Braucu ar:

tātad labāk ņemt 3.0d, ja ņem e90?
Offline
6500
25. Jan 2013, 16:22 #44

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

2.5d,3.0d

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
zablockis92
25. Jan 2013, 16:22 #45

Kopš: 19. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 844

Braucu ar: AMG,M

Šobrīd ripinos ar e90 si. Ir savi plusi un mīnusi.
No plusiem ir tas, ka zirgi tikpat cik 05-06g 2,5 N52B25 motoram. Ir garais tahometrs līdz 8000, iet labi, vieglāks nekā parastais. 177 ps. Ir bloķis.
Negatīvais ir tas, ka priekš LV ceļiem ir ciets. ar Run flat vispār.Degvielas patēriņš pie manas braukšanas ir no 7,5- 14.
Ps. saražoti 2600 gb.

Info no Wikipedijas.
The 320si is a special homologation version, built in order to qualify the car for the FIA World Touring Car Championship (WTCC).[45] It was released in 2006 and limited to 2,600 units. The 320si uses a modified 4-cylinder engine (N45) different from the standard 320i (N46). Modifications include an increased redline to 7,300 rpm, a shortened stroke (by 2 mm), an increased bore (by 1 mm) and a higher compression ratio (11.0:1). The engine is mostly hand built and does not have Valvetronic, decreasing the number of moving parts. Acceleration from 0 to 100 km/h (62 mph) takes 8.1 seconds and acceleration in fourth gear from 80 km/h (50 mph) to 120 km/h (75 mph) takes 7.7 seconds compared with a standard 320i which achieves them in 9.0 and 9.1 seconds respectively. Fourth gear acceleration is comparable to that of the 325i which achieves the 80 to 120 km/h (50 to 75 mph) sprint in 7.5 seconds. BMW WTCC works driver Andy Priaulx won two of his three consecutive World Championships in the 320si E90 as well as four other drivers achieving over 35 wins in the championship since the cars release.
The BMW 320si is used by a few teams in the British Touring Car Championship (BTCC). Colin Turkington won the 2009 BTCC Drivers championship using the BMW 320si.

[ Šo ziņu laboja zablockis92, 25 Jan 2013, 16:27:06 ]

Offline
Kalnz
25. Jan 2013, 16:31 #46

Kopš: 03. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 14293

Braucu ar:

Ķā ir ar bloķējošiem reduktoriem priekš e90? Tāds pats čakars/neesamība kā priekš e46?
Offline
rihardsv
25. Jan 2013, 17:07 #47

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1798

Braucu ar: Veseliem spoguļiem


25 Jan 2013, 16:13:46 6500 rakstīja:

25 Jan 2013, 15:01:06 janchikz rakstīja:
Kādi ir 320D 2006.gada 120kw? Kādas vājās vietas un uz ko īpaši pievērst uzmanību, kārba 6 ātrumu mehānika?!


vaja vieta ir tiesi motori...


Kādā ziņā motori?
Vai pēc FL 2.0d arī viss ir slikti(177hp)?
Ir vēlme kaut ko tādu ieķert...
Offline
6500
25. Jan 2013, 21:39 #48

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

110kw un 120kw motoriem esot problemas..par F neesu informets...es tomer esmu par 6cild. motoriem...

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
protams
25. Jan 2013, 21:56 #49

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5408

Braucu ar: null ziiben


25 Jan 2013, 17:07:56 rihardsv rakstīja:

25 Jan 2013, 16:13:46 6500 rakstīja:

25 Jan 2013, 15:01:06 janchikz rakstīja:
Kādi ir 320D 2006.gada 120kw? Kādas vājās vietas un uz ko īpaši pievērst uzmanību, kārba 6 ātrumu mehānika?!


vaja vieta ir tiesi motori...


Kādā ziņā motori?
Vai pēc FL 2.0d arī viss ir slikti(177hp)?
Ir vēlme kaut ko tādu ieķert...

FL jābūt 184 zs, ja nekļūdos.
Bet par pašu motoru neko sliktu nevaru teikt.Esmu vienu tādu iekš e60 lietojis no 0-60 kkm, pa garantiju mainīja vienu kautkādu motora rulli priekšā(motora graboņa iestājas).Kautgan čalīša Nr.1 autoparkā visiem mainītas turbīnas un dažiem ķēdes un vēl kautkas neordinārs, varbūt nepareiza partija iepirkumā ienācās toreiz

[ Šo ziņu laboja protams, 25 Jan 2013, 21:57:45 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Offline
6500
25. Jan 2013, 22:06 #50

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:

FL naca no 2007g ar 177zs un no 2010 ar 184zs

-----------------
www.hgkracing.com
Offline
Martini
25. Jan 2013, 22:08 #51

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6280

Braucu ar: PORSCHE

es ar esmu sapratis, ka motors sākās no 6cilindriem!
Offline
DoubleD
25. Jan 2013, 22:09 #52

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


25 Jan 2013, 22:08:38 Martini rakstīja:
es ar esmu sapratis, ka motors sākās no 6cilindriem!

Bet ja S14 nenāk ar 6iem

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Martini
25. Jan 2013, 22:10 #53

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6280

Braucu ar: PORSCHE

es vairs tos miizelmotorus negribu..
Offline
DoubleD
25. Jan 2013, 22:11 #54

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Tā ir ar tiem, kam pāri 30 paliek veci D

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Elviss
25. Jan 2013, 22:13 #55

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21514

Braucu ar: VAZ 2101 80'

labāk par 335 man pastāstiet. Muldēšana, ka tikai eļļa jāmaina, uz mani vairs nestrādās pēc pēdējā auto.

-----------------
Offline
fubuz
25. Jan 2013, 22:20 #56

Kopš: 19. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5138

Braucu ar: trafic

tam 320si tiešām ir bloķis?
Offline
DoubleD
25. Jan 2013, 22:22 #57

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325


25 Jan 2013, 22:13:18 Elviss rakstīja:
labāk par 335 man pastāstiet. Muldēšana, ka tikai eļļa jāmaina, uz mani vairs nestrādās pēc pēdējā auto.

+ABS, +Parkingi +zondes

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
eddie
25. Jan 2013, 22:24 #58

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 528

Braucu ar: KTM un Jeep

Tīri tā, starpcitu - ja kāds meklē sev E90 2.0D, tad likt aiz auss, ka ir viens smilškrāsas (vai ej nu sazin, kā to krāsu sauc, brūns gluži nav) sedans, ko izskatīt kā variantu. SSā pagaidām nav likts, jo ir absolūta nevēlēšanās uzņemt savā sētā (vai tikties lielveikalu stāvvietās) pacanus, kas bakstīs ar pirkstu uz katru sīkumu; nav bijusi arī baigā steiga ar tirgošanu. Taču uz doto brīdi auto ir praktiski palicis bez pielietojuma un es stipri šaubos, ka tāds varētu tuvākā laikā uzrasties - respektīvi, līdz ar ģimenes pieaugumu tiek ekspluatēti auto ar ietilpīgākiem grabažniekiem. Būtībā tas ir manas sievietes auto, taču viņa tuvākā laikā pilnīgi noteikti nelietos, jo vairumā gadījumu brauc vai nu ar sīčiem, divatā ar mani vai arī braucam visi famīlija kopā. Un es uz darbu arī vairs negribu vizināties - nav tas vecums, kad līdz ar bembi komplektā nākošais pačots kaut ko nozīmētu, kā arī smaids ģīmī, pa šoseju braucot ar steidžotu saabu braucot, ir lielāks.

Pirkts BM Auto laikam 2007.gadā. Modelis tas, kurš ar 163 ērzeļiem. Čipots nav un nav bijis - lai arī uj kā prasītos. Norullēti tuvu 160k, liela daļa no tiem treknajos gados vizinoties pa Eiropu. Un arī pa Latviju brauktais vairumā ir šoseja - Ādaži/Rīga/Ādaži. Auto joprojām karājas lēzenajā, to arī laikam ir opcija pārņemt. Kā arī ņemt uz firmu un "samazināt" cenu uz PVN rēķina. Cena - runājama. Nopietni, man par šīs sugas auto cenām maz sajēgas. Pēc ss'a spriežot - 10-12 stabi. Atlikusī vērtība pēc bankas domām vēl kaut kādi 14+pvn laikam bija, bet tik, protams, netiek cerēts dabūt - respektīvi, vienosimies par ciparu, starpību nosegsim mēs no savas puses.

PM.
Offline
Elviss
25. Jan 2013, 22:24 #59

Kopš: 02. May 2006

No: Baloži

Ziņojumi: 21514

Braucu ar: VAZ 2101 80'


25 Jan 2013, 22:22:48 DoubleD rakstīja:

25 Jan 2013, 22:13:18 Elviss rakstīja:
labāk par 335 man pastāstiet. Muldēšana, ka tikai eļļa jāmaina, uz mani vairs nestrādās pēc pēdējā auto.

+ABS, +Parkingi +zondes

davai neturpināsim šo sarakstu?!

Bet par tēmu. Pagaidām esmu dzirdējis tikai labas atsauksmes, ka vispār bez problēmām, tas auto gan bija pajauns, pats tēmēju uz 70k nobrauktu e93 335

[ Šo ziņu laboja Elviss, 25 Jan 2013, 22:25:49 ]



-----------------
Offline
6500
25. Jan 2013, 22:29 #60

Kopš: 19. Feb 2007

Ziņojumi: 15715

Braucu ar:


25 Jan 2013, 22:20:26 fubuz rakstīja:
tam 320si tiešām ir bloķis?


nevienam e90 iznemot ///M3 stocka nenak blokis,320si ir tads pats reduktors,ka parastam 320i ar attiecibu 3.38...
varbut kadam sabojasu vakaru,bet izskatas ka tirgotajs bus piestastijis pinas ausis pircejam

-----------------
www.hgkracing.com
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo