Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 128 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
wacex
08. Mar 2024, 22:11 #5801

Kopš: 30. Dec 2017

Ziņojumi: 127

Braucu ar:

Nezinu vai īstā diskusija, bet neatradu neko atbilstošāku.

Ir cirsma, šobrīd zāģē un ved ārā. Domāju, kur izdevīgāk notirgot.

Apskatoties kaut vai Latvijas finiera iepirkuma cenu redzams, ka par dažādiem sortimentiem/šķirām ir dažādas cenas. Tas pats ar apses baļķiem.

Uzpircēji pie ceļa piedāvā cenu par nešķirptiem baļķiem. Skaidrs, ka te arī slēpjas viņu bizness - paņem visus baļķus par +- ok cenu ar cerību, kā iekšā būs A klases baļķi, kas maksā +50% no standarta cenas pie ceļa.

Jautājums 1 - vedot uz laukumiem, kur maksā par šķirām/klasēm (Latvijas finieris Verems, Ošukalns Jēkabpils piemēram), pašam jāsašķiro un jābūt vismaz paketei no katras šķiras vai visu krāmē kopā mix un tad ar kādu programmu automātiski noskanē katru baļki un sarēķina kas kurai šķirai/cenai atbilst?
Jautājums 2 - tara. Cik +- M3 kokvedējam ar piekabi 2.50m?
Offline
Bagio
09. Mar 2024, 16:45 #5802

Kopš: 30. Aug 2005

Ziņojumi: 1427

Braucu ar: V8, 954ccm


Piedāvaju nosūtīt sīkpakas (līdz 70kg vienība) pa visu Pasauli ar kurjeru. ar tracking nr.
Var arī nosūtīt lielākas kravas, paletes, konteinerus avio, jūra utt
Var uz SIA, ar rēķiniem utt
PM vai whatsapp 26038151
Offline
lambijs
27. Mar 2024, 17:10 #5803

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Sveiki.
Drusciņ netieku skaidrībā ar vienu lietu. Furgoni (tie kas priekš 8 vai 10ep), kam max svars ir 3.5t brauc ar 95.kodu un taho vai mauc kā būsi un maksā tik par vinjetem?
Varbūt kāds var šo izskaidrot?
Offline
Locis
27. Mar 2024, 18:08 #5804

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11475

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ja viņš ir līdz 3.5 t ,tad gan jau nekas no busa neatšķiras ,jo citādāki atskaites punkti nav,piemēram pēc kubaturas vai palešu skaita ka vērtētu.
Offline
lambijs
02. Apr 2024, 11:37 #5805

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Kāds kam ir pieeja cargo vai līdzīgām pārvadājuma biržām var izpalīdzēt? Es mēģinu saprast, kas izdevīgāk, pirkt uzņņēumam savu furgonu vai caur biržām vest.
Tātad interesē, kāds biržās tagad grozās cipars par kilometru aptuveni, krava 8ep kopējais svars 900kg-1T. No Rīgas uz Poliju (Varšava, Gdaņska, Ļubļina, Krakova) un arī atpakaļ virzienos, palešu skaits tas pats , bet svars ap 500kg.
Esmu jauniņais šaja, tāpēc bilde nedaudz melna un pagaidām gribas vēl ietaupīt naudu, kamēr uzņēmums salīdzinoši jauns.
Būšu priecīgs kaut vai par ļoti aptuvenu ciparu vai pačukstēt kādi ir piedāvājumi.
Droši var arī pm.
Offline
RR04
02. Apr 2024, 11:51 #5806

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3837

Braucu ar: 41


02 Apr 2024, 11:37:56 @lambijs rakstīja:
Kāds kam ir pieeja cargo vai līdzīgām pārvadājuma biržām var izpalīdzēt? Es mēģinu saprast, kas izdevīgāk, pirkt uzņņēumam savu furgonu vai caur biržām vest.
Tātad interesē, kāds biržās tagad grozās cipars par kilometru aptuveni, krava 8ep kopējais svars 900kg-1T. No Rīgas uz Poliju (Varšava, Gdaņska, Ļubļina, Krakova) un arī atpakaļ virzienos, palešu skaits tas pats , bet svars ap 500kg.
Esmu jauniņais šaja, tāpēc bilde nedaudz melna un pagaidām gribas vēl ietaupīt naudu, kamēr uzņēmums salīdzinoši jauns.
Būšu priecīgs kaut vai par ļoti aptuvenu ciparu vai pačukstēt kādi ir piedāvājumi.
Droši var arī pm.

uz fikso gribas teikt, ka izdevīgāk cargo notirgot leišiem, bet ne vienmēr atradīsi auto sevis vēlamajos datumos. Un pārsvarā jau iet 13.6ldm tenti, kāds pa ceļam var paķert utt., tad cipars arī tev izdevīgāks. Ja gribi sīkāku info, atsūti PM pasta kodus polijā, varu pačekot kādā brīdī pa cik tagad uz taviem reģioniem tirgojas.
Offline
lambijs
02. Apr 2024, 12:34 #5807

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:

Par pilnu fūri man cipari skaidri, bet to es pilnu nevaru savākt. Šajā gadījumā interesē tie mazie furgoni (N1), kas poļos populāri, kam pilns skaitās 8ep vai 10 ep un parasti viņiem tur max svars ko var iekraut ir nedaudz virs 1t.
Tieši tiem interesētu uzzināt aptuvenās cenas abos virzienos.
Offline
RR04
02. Apr 2024, 13:04 #5808

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3837

Braucu ar: 41

tad gan nezināšu kur meklēt info, jo cargo pārsvarā visas paletes un metrus ko liek, tas ir priekš 13.6ldm. Kur tādam furgonam skatīties, labs jautājums
Offline
lambijs
02. Apr 2024, 13:33 #5809

Kopš: 14. Sep 2017

Ziņojumi: 22

Braucu ar:


02 Apr 2024, 13:04:35 @RR04 rakstīja:
tad gan nezināšu kur meklēt info, jo cargo pārsvarā visas paletes un metrus ko liek, tas ir priekš 13.6ldm. Kur tādam furgonam skatīties, labs jautājums

Tajā pašā cargo tak search ir, ka var ieķekset zem 2t līdz 20m3? Man derētu, ka kāds apskatās tur un aptuvenu ciparus pasaka. Vai to tā neredz?

[ Šo ziņu laboja lambijs, 02 Apr 2024, 13:35:01 ]

Offline
RR04
02. Apr 2024, 13:37 #5810

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3837

Braucu ar: 41

ir, bet neviens neieķeksē tos nekad un līdz ar to zem tās sadaļas tāpat rādīsies visas kravas. Un ikdienā neatceros kad būtu redzējis, ka norādīts ir priekš furgona līdz 2t. Tāpēc saku, ka cargo pārsvarā ir priekš 13.6
Offline
Locis
02. Apr 2024, 20:47 #5811

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11475

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Vai tad ja tents ņem pa ceļam ,kā daļu no kravas vai viņam vispār jāizvēlas tukša braukt ,tas būs īpaši dārgāk kā tādam furgonam? Godīgi ,teiktu ka daudz vieglāk atrast būtu tentu kas paņemtu ka daļēju kravu vai tukša nakot tāpat būtu priecīgs par 8 pal
Reāli pārvadājumi ar furgonu nav izdevīgi ,vieniga priekšrocība ir ka ar tādu var iebraukt,kur fure nevar iebraukt.
Offline
Mizx
03. Apr 2024, 00:17 #5812

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6825

Braucu ar:

Tiem B-kategorijas tentiem ir vēl priekšrocības, tur jau savas shēmas poļi atkoduši, kāpēc tas ir izdevīgi. Jā, var braukt kur smagie nevar bet var arī braukt cik tas auto iet, nevis 90 km/h, jo nav jau tā, ka šiem visiem ierobežotājs. Tāpat jau var peldēt par darba stundām. Tā ka tiem, kam vajag operatīvi ātrās piegādes, labprāt pie mums arī tos izmanto, jo var braukt gandrīz kā ar vieglo auto. Piemēram, interneta veikals savāc pasūtījumus pēcpusdienā nosūta poļiem uz lielo nolilktavu, šie vakarā uzliek uz auto un pa nakti tas ir atbraucis līdz Latvijai, no rīta preces jau var gatavot izsūtīšanai pa Latviju. Pa dienu aizbrauc atpakaļ un vakarā krauj nākamo kravu mūsu virzienā. Lielie smagie, saliktās kravas — tas der tikai lielajām noliktavām un mierīgām piegādēm.
Offline
Mizx
03. Apr 2024, 00:48 #5813

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6825

Braucu ar:

Pieminētā Krakova-Rīga smagajam nebūs veicama vienā darba dienā, bet ar 3,5t busu to var izdarīt. Tā ka izdevīgumam jārēķina ne tikai biržas cena, bet arī piegāžu ātrums, ja tam ir nozīme.

Un gadās visādas situācijas, visādi klienti, strādāju nozarē kur ļoti svarīga piegāžu precizitāte, jo soda naudas rēķina gan par nokavētām piegādēm, gan par ātru aizvestām. Ir gadījies, ka nepaspēj sagatavot sūtījumu normālai piegādei un ir jālec mašīnā un jāved pašiem, lai viss būtu solītajā laikā. Tas ir pilnīgi reāli arī uzņēmumos ar ilgu darba pieredzi, jo kaut kas vienmēr var atgadīties. Un šādā situācijā ir jāsaprot, cik svarīgs jums kā uzņēmumam ir solītais servisa līmenis, precizitāte. Transportniekam no malas ir sava kārtība un savi noteikumi — viņus īpaši neuztrauc, ka kravu nodevāt ar nokavēšanos. Tā nav viņu problēma.
Offline
Locis
03. Apr 2024, 05:32 #5814

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11475

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Šeit gan netika minēts,ka būtiski precīzi piegādes laiki nepieciešami. Nu tas tā ļoti specifiski uzreiz.. Ja tas furgonins neko citu ,noteiktajā laikā izdarot konkreto darbu ,nevarēs apvienot , tad cena tam pasākumam jau būs specreiss. Tur individuāli kāds pārvadātājs jauzruna ,jasaskano grafiks ar sev vēlamiem laikiem izkraušanas /izkrausanas laikiem.
Vienkārši mierīgi ,bez steigas tentam nav problēma,ka šoferim japagul ,jo to varbūt arī būtu jādara bez šīs kravas tapat.
Offline
kasparitto
09. Apr 2024, 12:41 #5815

Kopš: 11. Apr 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 759

Braucu ar:

Nepieciešams no 92224 Amberg, Vācija uz Rīgu atvest vieglo auto. +- tuvāko 2 nedēļu laikā.

PM ar cenām, ja kādam ir ko piedāvāt.
Offline
tg
16. Apr 2024, 10:06 #5816

Kopš: 09. Mar 2009

Ziņojumi: 969

Braucu ar: Ar ko pagadās

Kurās ES valstīs Latvijas pārvadātājiem ir jāreģistrējās kā PVN maksātajiem (Zinu, ka ir Vācijā), kurās vēl? Un cik liels tas nodoklis kilometrā apmēram sanāk?
Offline
treshaa_josla
17. Apr 2024, 10:31 #5817

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 571

Braucu ar:

Baigais izmisums no SWE "Harnosand, Västernorrlands" vajag vienu palielu mēbeli atvest. Ar busu.


Offline
AV89
22. Apr 2024, 00:04 #5818

Kopš: 27. Dec 2009

Ziņojumi: 1803

Braucu ar: Javac metināmajiem bagāžniekā

Rodas vajadzība pāris reizes gadā pārvērst kādu tehniku ar evakuatoru + manipulatoru. Itkā varētu ņemt pakalpojumu, bet tajā pašā laikā itkā tīri ok ciparos var atrast evakuatorus un varētu vēl kādu haltūru paķert un kādam kko aizvest. Tgd jautājums ko labāk skatīties, līdz 7.5T ir kkādi atvieglojumi? Tahogrāfā šaibas nevajag uz vietas buksējot? Kāds var apgaismot par šo? Gan jau citiem arī būs aktuāli..
Offline
Locis
22. Apr 2024, 00:54 #5819

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11475

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

"Haltūrām" vajag licenci,ja nu gadījumā vēl nav.

https://www.atd.lv/lv/licence-kravu-komercp%C4%...portl%C4%ABdzekl

Tahofrāfu nevajag ja:
aa) transportlīdzekļiem vai transportlīdzekļu kombinācijām, kuru maksimālā pieļaujamā masa nepārsniedz 7,5 tonnas un kurus izmanto:

i) tādu materiālu, iekārtu vai mehānismu pārvadāšanai, ko transportlīdzekļa vadītājs izmanto transportlīdzekļa vadītāja darba veikšanā; vai

ii) ar kuriem piegādā preces, kuras ražotas amatniecībā,

tikai 100 km rādiusā no uzņēmuma bāzes vietas, un ar nosacījumu, ka transportlīdzekļa vadīšana nav transportlīdzekļa vadītāja pamatnodarbošanās un pārvadāšana netiek veikta kā komercpārvadājums;"

[ Šo ziņu laboja Locis, 22 Apr 2024, 00:56:29 ]

Offline
treshaa_josla
22. Apr 2024, 09:11 #5820

Kopš: 07. Mar 2023

Ziņojumi: 571

Braucu ar:


22 Apr 2024, 00:54:39 @Locis rakstīja:
"Haltūrām" vajag licenci,ja nu gadījumā vēl nav.

https://www.atd.lv/lv/licence-kravu-komercp%C4%...portl%C4%ABdzekl

Tahofrāfu nevajag ja:
aa) transportlīdzekļiem vai transportlīdzekļu kombinācijām, kuru maksimālā pieļaujamā masa nepārsniedz 7,5 tonnas un kurus izmanto:

i) tādu materiālu, iekārtu vai mehānismu pārvadāšanai, ko transportlīdzekļa vadītājs izmanto transportlīdzekļa vadītāja darba veikšanā; vai

ii) ar kuriem piegādā preces, kuras ražotas amatniecībā,

tikai 100 km rādiusā no uzņēmuma bāzes vietas, un ar nosacījumu, ka transportlīdzekļa vadīšana nav transportlīdzekļa vadītāja pamatnodarbošanās un pārvadāšana netiek veikta kā komercpārvadājums;"



A lielais kemperis iztiek bez "šaibas" ?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, BigArchi, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo