Online

Pašreiz BMWPower skatās 90 viesi un 30 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties



Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
SZ
16. Apr 2010, 15:35 #61

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Lūk šeit pirms gada bija Nicht Mīzen...

Hamburga

Landing A320
Offline
Murphy
16. Apr 2010, 15:35 #62

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8444

Braucu ar: '17 330 M sport

Atceros, ka tad kad ziemā dēļ puteņa atcēla reisu Rīgā Ryanairim, tad atmaksāja visu naudu atpakaļ. Es pat nebiju piereģistrējies, jau kādu laiku pirms tam biju izlēmis ka nelidošu. Intereses pēc pieteicu, lai man atdod naudu par nenotikušu reisu.

Un kā par brīnumu izmaksāja gan par to reisu, gan arī par atpakaļreisu

Tā kā vajag tik rakstīt pretenziju, iespējams atgriezīs biļetes cenu.
Offline
Aviator
16. Apr 2010, 15:37 #63

Kopš: 12. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 104

Braucu ar: Dirt Jumper


16 Apr 2010, 15:16:02 edzapo rakstīja:

16 Apr 2010, 14:23:54 kapostinsh rakstīja:
Man jālido 21.04. un es gribu nopirkt ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz zaudējumus, ja reis tiek atcelts (negribu atkal gaidīt 6 dienas līdz nākamajam reisam). ERGO nevar, jo palicis mazāk par 8 dienām. If nesedz zaudējumus, ko rada piemēram vulkāns...
Ir kādi citi varianti?

seesam


Zvaniju viņiem: Info teica, ka protams ir, bet, kad savienoja ar speciālistu, tas pateica,ka protams tadas polises nav
Offline
SZ
16. Apr 2010, 15:40 #64

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

A 380 crosswind landing
Offline
protams
16. Apr 2010, 15:41 #65

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: Loading..

Ir kautkādi frīki kas seko ļotenēm pa pasauli lai tādus skeri muvi safilmētu, ir kādam sīkāka infa?
Offline
mcelroy
16. Apr 2010, 15:42 #66

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

skills

16 Apr 2010, 15:40:13 SZ rakstīja:
A 380 crosswind landing
Offline
hronists
16. Apr 2010, 15:42 #67

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14818

Braucu ar: Svensk hjul


16 Apr 2010, 15:35:45 SZ rakstīja:
Lūk šeit pirms gada bija Nicht Mīzen...

Hamburga

Landing A320


Bļā

Negribu būt tajā ļotenē.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 15:46 #68

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 15:41:55 protams rakstīja:
Ir kautkādi frīki kas seko ļotenēm pa pasauli lai tādus skeri muvi safilmētu, ir kādam sīkāka infa?


Nu tie, kam interesē aviācija, jau gaida, kad tik būs vētra, lai uzreiz nestos uz lidostu filmēt. Esmu arī viens no tādiem!
Offline
SZ
16. Apr 2010, 15:50 #69

Kopš: 06. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: Mercedes-Benz

Ir nācies palielā vētrā celties/sēsties - teksts "nicht mīzen" tomēr neiztur kritiku

[ Šo ziņu laboja SZ, 16 Apr 2010, 15:50:41 ]

Offline
protams
16. Apr 2010, 15:54 #70

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: Loading..

Sēsties vētrā esot mega grūtāk nekā celties.Ceļoties tipa "auto" saslēdz un aiziet
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:05 #71

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 15:54:34 protams rakstīja:
Sēsties vētrā esot mega grūtāk nekā celties.Ceļoties tipa "auto" saslēdz un aiziet


Nu nav gluži tā, ka "auto" saslēdz un uzpriekšu T/O notiek manuāli pilnībā.
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 16:09 #72

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


16 Apr 2010, 15:56:59 91 rakstīja:

16 Apr 2010, 15:50:14 SZ rakstīja:
Ir nācies palielā vētrā celties/sēsties - teksts "nicht mīzen" tomēr neiztur kritiku


Svarīgāks jau ir nevis pats vētras fakts, bet gan konkrēts vēja virziens. Ja pacelšanās/nosēšanās notiek pa/pret vēju, tad vēja stiprums neko daudz tur netraucē, sarežģītāk ir tad, kad ir sānvējš. Tāpēc būvējot lidostas skrejceļu (-us) cenšas būvēt to atbilstoši valdošo vēju virzienam.


Protams crosswinds taisa tās problēmas. Bet arī mainīgs pretvējš var radīt problēmas, tāpēc, ka tā ātrumam mainoties, arī spēks, kas lidmašīnu ceļ gaisā, arī mainās.

Konstants pretvējs ir tikai un vienīgi pluss pie Landing un T/O mazāks GS (Ground spēēd) un īsāks skrejceļš vajadzīgs.

Pa vējam lidostās, kur ir skrejceļš ar izeju/ieeju uz abām pusēm, kā piem Rīgā, nekad nesēžas. Sēžoties un ceļoties pa vējam ir vajadzīgs garāks skrejceļš un lielāks ātrums attiecībā pret zemi tieši par tik mezgliem, cik liels ir vēja ātrums. Tas ir bīstami.

[ Šo ziņu laboja JIHAD, 16 Apr 2010, 16:30:34 ]

Offline
pikc
16. Apr 2010, 16:10 #73

Kopš: 12. Mar 2010

Ziņojumi: 414

Braucu ar:


16 Apr 2010, 14:23:54 kapostinsh rakstīja:
Man jālido 21.04. un es gribu nopirkt ceļojumu apdrošināšanu, kas sedz zaudējumus, ja reis tiek atcelts (negribu atkal gaidīt 6 dienas līdz nākamajam reisam). ERGO nevar, jo palicis mazāk par 8 dienām. If nesedz zaudējumus, ko rada piemēram vulkāns...
Ir kādi citi varianti?


swedbank nupat ielikusi pazinojumu, ka so gadijumu apmaksasot, lai gan neesot ta pienemts
Offline
mcelroy
16. Apr 2010, 16:15 #74

Kopš: 08. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4478

Braucu ar: FQ Wrumm Wrumm & ///M ar norautu jumtu

SB pazinjojums
Bet vai tik tas nav uz jau nopirktajaam apdroshinaashanaam
Offline
gacha
16. Apr 2010, 16:31 #75

Kopš: 01. Aug 2002

Ziņojumi: 1836

Braucu ar: F11 JG40

Swedbank Apdrošināšanas paziņojums sakarā ar Īslandes vulkāna izvirdumu!

Swedbank Apdrošināšana ir pieņēmusi lēmumu visiem klientiem, kuri iegādājušies Swedbank ceļojuma apdrošināšanu ar ceļojuma pārtraukšanas risku, izmaksāt atlīdzību sakarā ar pārceltajiem un atceltajiem lidojumiem, kaut arī pasaules praksē vulkāna izvirdums parasti netiek uzskatīts par vienu no atlīdzināmajiem zaudējumu iemesliem.

Apdrošināšana sedz izlidošanas kavēšanos vai nekursēšanu laika apstākļu dēļ, kā arī nokavētos tranzītreisus. Tiek atlīdzināti izdevumi par iztiku un apmešanos līdz izlidošanai, kā arī, lai varētu turpināt sākotnēji plānoto ceļojumu, iepriekš samaksātās un neatgūstamās izmaksas, kā arī izbraukšanas kavēšanās dēļ nesaņemto pakalpojumu izmaksas.

-----------------
Offline
hronists
16. Apr 2010, 16:33 #76

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14818

Braucu ar: Svensk hjul


16 Apr 2010, 16:10:05 pikc rakstīja:
[swedbank nupat ielikusi pazinojumu, ka so gadijumu apmaksasot, lai gan neesot ta pienemts


gan jau ka sarēķināja, ka šo apdrošināšanas veidu ir nopirkuši 3 klienti
Offline
arizah
16. Apr 2010, 16:34 #77

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


16 Apr 2010, 15:56:59 91 rakstīja:
Svarīgāks jau ir nevis pats vētras fakts, bet gan konkrēts vēja virziens. Ja pacelšanās/nosēšanās notiek pa/pret vēju, tad vēja stiprums neko daudz tur netraucē, sarežģītāk ir tad, kad ir sānvējš. Tāpēc būvējot lidostas skrejceļu (-us) cenšas būvēt to atbilstoši valdošo vēju virzienam.


kur tu esi seedies pa veejam

p.s. vispaar kaapeec neviens nav izdomaajis pagriezhamu skreicelju ? pat neziniitis saules pilseetaa uz kaut ko taadu buutu speejigs

[ Šo ziņu laboja arizah, 16 Apr 2010, 16:36:01 ]

Offline
martink
16. Apr 2010, 16:44 #78

Kopš: 19. Nov 2005

Ziņojumi: 5661

Braucu ar: Opel


16 Apr 2010, 16:34:52 arizah rakstīja:
kur tu esi seedies pa veejam


nu piemēram rekur viens sēdās pa vējam. Un nosēdās jau arī!

http://www.youtube.com/watch?v=C80grd2CrTI
Offline
Schutzstaffel
16. Apr 2010, 17:19 #79

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nu kas RIX un EVRR darās? Nāk jau itkā virsū tie liktenīgie seši pulkstens.
Offline
Ivo__
16. Apr 2010, 17:21 #80

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2035

Braucu ar: Auto

Piloti bieži ir sūdzējušies par RU dispiem un to angļu valodas zināšanām,reku,swisam mati sirmi ne dēļ putniem,bet dēļ Pulkovo dispiem toč
PS,labi,ka viss labi beidzās
PPS,tur vēl pēc tam bija ar ground dispu diskusija(tikpat traģiska,arī ar citu bortu surdotulkojumu,bet nevaru atrast )
saite uz mp3
Offline

Moderatori: AV, BigArchi, CP17, Czars, GirtzB, Jagr, Lafter, OX, Puxxx, SteelRat, VLD, linda, noisex, zzips