Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 113 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
Kidd
01. Apr 2010, 14:55 #41

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs

a) trubinja ir
b) karstais gaiss ar ir
Offline
jaks
01. Apr 2010, 15:01 #42

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

kas tev tur notiek kad uzkarst? tb pēc kā to secini? varbūt dačiks un elektrība gļuko? Nestādos priekšā kā var vārīties ja neveidojas spiediens sistēmš
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 15:04 #43

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 15:01:56 jaks rakstīja:
kas tev tur notiek kad uzkarst? tb pēc kā to secini? varbūt dačiks un elektrība gļuko? Nestādos priekšā kā var vārīties ja neveidojas spiediens sistēmš


tad, kad uzkarst, tad protams ir spiediens - uz izpleshanaas reekjina = aukstam nav spiediena.. datchiks negljuko,m jo trubas ir piiiipec karstas..

Pirmoreiz uzkarsa simt punkti no taa, ka bija trombs radiatoraa no taas sinepes = bet visu izskaloja.. itkaa.. veel ir aizdomas, ka termostats nepareizi iesleedzas, jo apstaajoties, noslaapeejot, veelreiz pieskjiljot un ar max pecku leenaam ripinot temperatuura nokriit sameeraa strauji...
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 15:09 #44

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs

bet tad
a)nafig VDC OFF iesleedzas?? un taa nav sakritiiba = tas ir noveerots katru reizi, kad sitaada shaize...
Offline
rumpis
01. Apr 2010, 15:47 #45

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 737

Braucu ar: Etalonu


01 Apr 2010, 15:09:03 kiddLV rakstīja:
bet tad
a)nafig VDC OFF iesleedzas?? un taa nav sakritiiba = tas ir noveerots katru reizi, kad sitaada shaize...

Bet tev nedeg Check engine? Varbūt kādu kļūdu met ārā?
UPD: atradu ka ir rakstīts, ka VDC OFF ieslēdzas arī dēļ tā, ka kompis ir metis kļūdu ārā.
Manam outback, ja iedegās check engine , tad vienmēr kopā ar mirgojošu cruise, kas arī ir dēļ tā, ka met kļūdu kompis ārā.
P.s. manam VDC nav, tā kā, iespējams ka arī manam degtu VDC.

[ Šo ziņu laboja rumpis, 01 Apr 2010, 15:51:27 ]

Offline
JZ
01. Apr 2010, 15:59 #46

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Apr 2010, 15:04:44 kiddLV rakstīja:

01 Apr 2010, 15:01:56 jaks rakstīja:
kas tev tur notiek kad uzkarst? tb pēc kā to secini? varbūt dačiks un elektrība gļuko? Nestādos priekšā kā var vārīties ja neveidojas spiediens sistēmš


tad, kad uzkarst, tad protams ir spiediens - uz izpleshanaas reekjina = aukstam nav spiediena.. datchiks negljuko,m jo trubas ir piiiipec karstas..

Pirmoreiz uzkarsa simt punkti no taa, ka bija trombs radiatoraa no taas sinepes = bet visu izskaloja.. itkaa.. veel ir aizdomas, ka termostats nepareizi iesleedzas, jo apstaajoties, noslaapeejot, veelreiz pieskjiljot un ar max pecku leenaam ripinot temperatuura nokriit sameeraa strauji...


vispār jau, ja pečku uzgriež uz pilnu, ventilators uz pilnu, tad pie mazas slodzes motors nedrīkst karst vispār, pat tad, ja pa lielo loku nav cirkulācijas vispār (termostats ciet piemēram, bet tas nav izplatīts tā vārsta defekts, pārsvarā tie pilnīgi nenoslēdzas - motors lēni silst)

tā karšana gadījumā nenotiek kad biš to motoru pamoca, ne lieli rpm, bet kaut vienk 4-5to no 60-70 iemin gāzi grīdā līdz 100, un tad temp sāk kāpt?
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 16:07 #47

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 15:59:45 JZ rakstīja:

01 Apr 2010, 15:04:44 kiddLV rakstīja:

01 Apr 2010, 15:01:56 jaks rakstīja:
kas tev tur notiek kad uzkarst? tb pēc kā to secini? varbūt dačiks un elektrība gļuko? Nestādos priekšā kā var vārīties ja neveidojas spiediens sistēmš


tad, kad uzkarst, tad protams ir spiediens - uz izpleshanaas reekjina = aukstam nav spiediena.. datchiks negljuko,m jo trubas ir piiiipec karstas..

Pirmoreiz uzkarsa simt punkti no taa, ka bija trombs radiatoraa no taas sinepes = bet visu izskaloja.. itkaa.. veel ir aizdomas, ka termostats nepareizi iesleedzas, jo apstaajoties, noslaapeejot, veelreiz pieskjiljot un ar max pecku leenaam ripinot temperatuura nokriit sameeraa strauji...


vispār jau, ja pečku uzgriež uz pilnu, ventilators uz pilnu, tad pie mazas slodzes motors nedrīkst karst vispār, pat tad, ja pa lielo loku nav cirkulācijas vispār (termostats ciet piemēram, bet tas nav izplatīts tā vārsta defekts, pārsvarā tie pilnīgi nenoslēdzas - motors lēni silst)

tā karšana gadījumā nenotiek kad biš to motoru pamoca, ne lieli rpm, bet kaut vienk 4-5to no 60-70 iemin gāzi grīdā līdz 100, un tad temp sāk kāpt?



iisteniibaa, ja Tu taa saki, tad jaa - sitas ir pie minimaalas pamociishanas paraadiijies...
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 16:08 #48

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs

bet peec kaada laika peec pamociishanas, ne uzreiz kaa iemin , taa uzkaapj.. piemeeram uzbraucot uz salu tilta temperatuura normaljok, no 50 uzvel liidz 110 un braucot nost pamani, ka temp ir uzkaapusi pa 1 iedalju... un peec tam braucot mieriigi dakaapj liidz sarkanajam...

[ Šo ziņu laboja kiddLV, 01 Apr 2010, 16:09:22 ]

Offline
IVO_
01. Apr 2010, 16:15 #49

Kopš: 29. Oct 2004

Ziņojumi: 232

Braucu ar:


01 Apr 2010, 14:02:12 Erx rakstīja:

01 Apr 2010, 12:34:33 evertss rakstīja:
...moš kāds var piedāvāt R15 kaltos diskus 4*100?
2-4-6 gb.?


Ir man dažādi lieki...
b/u protams. Kādus tu gribi?


Arī interesē. Kādi ir/cik $
Offline
JZ
01. Apr 2010, 16:18 #50

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

tad, ļoti iespējams, būs savērpusies kāda galva un biš pūš gāzes iekšā tosolā, traģisks nekas nav jau, jāņem nost, jāslīpē un remonta blīvi jāliek virsū

vēl jau pie šāda nosacījuma būtu "jāzūd" tosolam sistēmā, tb pēc tās uzkaršanas tiek izpūsti pāris litri ārā (moš mazāk pat), to tosolu izspiež cauri pārspiediena vārstam tajā blakus bačokā (kas pārsvarā ir japāņiem), un tad no tā ārā
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 16:28 #51

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs

jaa - bet aukstam ta nav nekas - nekur nekas nepuush, nespiezh un pat neburbuljo... nevar buut, ka taa sinepe nav izgaajusi liidz galam un k-kur k-kaads trombs? jo 2 dienas temperatuura nekaapa = viss bija kaartiibaa= un braucu es kaa parasti - iespiezhot bik griidaa...
Offline
jaks
01. Apr 2010, 16:30 #52

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

nu ta lai mierīgs prāts izskalo sistēmu...ja nelīdz ņem nost galvas
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 16:33 #53

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 16:30:51 jaks rakstīja:
nu ta lai mierīgs prāts izskalo sistēmu...ja nelīdz ņem nost galvas


un galvenais triks ir taads, ka temperatuura nokriit diezgan strauji, kad k-kas nostraadaa = dzeki saka, ka iespeejams ar to sinepi ir sajaats termostats un veroties pie nepareizajaam temperatuuraam... vareetu taa buut? pameegjinaas uzlikt jaunu termo
Offline
JZ
01. Apr 2010, 16:54 #54

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu neburbuļo tādēļ ka nav slodzes, tādēļ es tev prasiju vai tas ir pēc tam kad iemin grīdā nedaudz

tā ir sākuma stadija, pakarsēsi biš vēl un tad arī tev tukšgaitā viss burbuļos... un galvas būs tik līkas, ka nāksies meklēt citas, moš arī tiks vēl tosols iekšā eļļā un būs viss motors jāmaina

nebrauci ar e36 pirms tam gadījumā?
Offline
JZ
01. Apr 2010, 16:55 #55

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


01 Apr 2010, 16:33:29 kiddLV rakstīja:

01 Apr 2010, 16:30:51 jaks rakstīja:
nu ta lai mierīgs prāts izskalo sistēmu...ja nelīdz ņem nost galvas


un galvenais triks ir taads, ka temperatuura nokriit diezgan strauji, kad k-kas nostraadaa = dzeki saka, ka iespeejams ar to sinepi ir sajaats termostats un veroties pie nepareizajaam temperatuuraam... vareetu taa buut? pameegjinaas uzlikt jaunu termo


nu *#&%, nokrītas strauji tādēļ ka līdz tam dačikam tiek tosols, nejau motors dziest, vienk tajā dačika vietā bija burbulis
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 17:03 #56

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 16:54:01 JZ rakstīja:
nu neburbuļo tādēļ ka nav slodzes, tādēļ es tev prasiju vai tas ir pēc tam kad iemin grīdā nedaudz

tā ir sākuma stadija, pakarsēsi biš vēl un tad arī tev tukšgaitā viss burbuļos... un galvas būs tik līkas, ka nāksies meklēt citas, moš arī tiks vēl tosols iekšā eļļā un būs viss motors jāmaina

nebrauci ar e36 pirms tam gadījumā?


braucu.. un uzvaariiju
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 17:18 #57

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 16:18:22 JZ rakstīja:
tad, ļoti iespējams, būs savērpusies kāda galva un biš pūš gāzes iekšā tosolā, traģisks nekas nav jau, jāņem nost, jāslīpē un remonta blīvi jāliek virsū

vēl jau pie šāda nosacījuma būtu "jāzūd" tosolam sistēmā, tb pēc tās uzkaršanas tiek izpūsti pāris litri ārā (moš mazāk pat), to tosolu izspiež cauri pārspiediena vārstam tajā blakus bačokā (kas pārsvarā ir japāņiem), un tad no tā ārā


nde - simptomi ir 1:1 iespeejams arii zinaasi +- cik finansees tas vareetu atspoguljoties?
Offline
JZ
01. Apr 2010, 17:26 #58

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nezinu, bet zinu ka pie tiem meistariem, kas tev pirms tam par termostatu stāstija, gan nevajag braukt remontēties

vēl bija kaut kāds ķīmiskās analīzes komplekts autoveikalos agrāk, daži servisi vēl reklamējas ka spēj veikt tādu lietu, tb vai tosolā ir bijušas izplūdes gāzes
Offline
jaks
01. Apr 2010, 17:32 #59

Kopš: 02. Dec 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 3101

Braucu ar:

nde - simptomi ir 1:1 iespeejams arii zinaasi +- cik finansees tas vareetu atspoguljoties?

Zvani šim čalim subaru motorus un kārbas aivērtām acīm var salikt
Offline
Kidd
01. Apr 2010, 17:50 #60

Kopš: 18. May 2009

Ziņojumi: 8245

Braucu ar: 400Zs


01 Apr 2010, 17:32:42 jaks rakstīja:
nde - simptomi ir 1:1 iespeejams arii zinaasi +- cik finansees tas vareetu atspoguljoties?

Zvani šim čalim subaru motorus un kārbas aivērtām acīm var salikt


pie Maartinja ne reizi vien esmu remonteejies - meistars gjeld
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, noisex