Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 105 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Citi auto » Subaru

Tēma: Subaru, Evo, Quattro, Audi...

AutorsZiņojums
JZ
08. Apr 2010, 14:48 #141

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

nu, pastāsti, ko to iegūsi no tā ka nosvērsi stūrus?
Offline
funkdoobie
08. Apr 2010, 15:31 #142

Kopš: 02. Nov 2009

Ziņojumi: 70

Braucu ar:

pie Ali Jansona Vagi Racing var to izdarit, pashi tur sveramies.


08 Apr 2010, 12:25:15 gt99 rakstīja:

08 Apr 2010, 12:20:43 MarC rakstīja:
reālākais būtu dabūt tos svarus ko palikt zem katra riteņa, bet kam tādi ir es nezinu


Vismaz agrāk tādi bija pieejami Chiptuning. Nezinu vai tos izīrē, bet pirms pāris gadiem nosvērām tur auto.
Offline
DoubleD
08. Apr 2010, 15:34 #143

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Romim arī ir svari

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
Rihy
08. Apr 2010, 15:40 #144

Kopš: 07. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2598

Braucu ar: G05, Macan, R9T, escort mk2

Tik daudz to svērēju, ka nevar izvēlēties pie kā braukt
Offline
Janchiks
08. Apr 2010, 15:54 #145

Kopš: 11. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4407

Braucu ar: 888


08 Apr 2010, 12:40:56 tornis rakstīja:
Namejs liekas tur veljoprojām šiverē

nekas nav mainiijies!
Offline
MarC
08. Apr 2010, 16:15 #146

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Apr 2010, 13:48:49 JZ rakstīja:
Marc, Tu pieķeries nepareizajām mana rakstītā daļām, tie svari īstenībā nedos neko

uztaisi to jauno virsbūvi, pārkrāmē visu liekot jaunu to ko tev iesaka, un brauc trennēties, brauc visus sprintus un miniraļļus, redzēsi kā uzlabosies laiki kad sāksi mazāk pa grāvjiem un vairāk pa trasi braukt ar tieši tik pat neizsvarotu auto kā pirms tam


tu savukārt lasi tikai to ko tu gribi redzēt - tipa es lohs un ka man vispirms braukt jāiemācās
Bet būtība jau ir tāda ka ne jau par to te ir stāsts -
ne jau manu braukt prasmi mēs te apspriežam bet gan auto būvniecību
es taču tev neprasu padomu kā ātrāk braukt bet gan kā pareizi uzbūvēt mašīnu.

Ja kādam ir kāds vērtīgs padoms šajā jautājumā tad

par svariem.

ja zem katra riteņa paliek pa svariem , kuri rāda konkrēto masu , kura ,ideālā gadījumā, ir 1250kg sadalīts uz 4 ? Pēc tā taču mēs tiecamies nevis pēc kautkāda mistiska viduspunkta kautkur mašinai pa vidu? Līdz ar to zinot svaru uz katru riteni var sākt kraut virsū visus loriņus un vērot kā izmainās svara attiecības? Es pareizi domāju?

[ Šo ziņu laboja MarC, 08 Apr 2010, 16:20:29 ]

Offline
JZ
08. Apr 2010, 16:24 #147

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:

rekur - http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/mofall.html
"The acceleration is constant and equal to the gravitational acceleration g which is 9.8 meters per square second at seal level on the Earth. The weight, size, and shape of the object are not a factor in describing a free fall."
protams, mums ir gaiss zem tās mašīnas, kad tā krīt zemē, bet nekad (vertikālā virzienā), tā mašīna nekrīt vairāk par 2m, attiecīgi ātrums, ar kādu tā krīt zemē, no aerodinamikas viedokļa, nespēlē lomu (vertikālā virzienā)

attiecīgi - ar perfekti izsvarotu mašīnu arī var uzlekt pilnīgi nepareizi un piezemēties uz priekšējā vai pakaļējā bufera (Colins tur tajā video stāsta kā vispār var lekt, bet nejau visi tramplīni būs vienādi), un nekāda svēršana nepalīdzēs, bet ātrums+aerodinamika horizontālā virzienā ļoti maina to, kā tā mašīna piezemēsies, ja ātrums ir pietiekami liels un uzlec ar purnu uz leju - tad viss purns uzreiz tiek papildus spiests uz leju, un attiecīgi - ja uzlec ar purnu gaisā, tad tas gaiss spiedīs to purnu vēl vairāk uz augšu

taisi to virsbūvi cik vien vieglu var, saliek visu mašīnu kopā ar visām pieejamām daļām, tad braukā, liek uz svariem, sver, un liek papildus atsvarus tur, kur tos varētu vajadzēt, un brauc vēl un skatās, cik daudz sekundes var nodabūt no laika nost, ja nekas nemainās - tad visa tā svēršana/svarošana ir pilnīgi pa lieko

es, ja man būtu jāizvēlas, vispār nelektu, nejau 1 vai 2 tramplīnos var vinnēt, zaudēt gan var ļoti daudz ko
Offline
DoubleD
08. Apr 2010, 16:52 #148

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Novikovs laikam tā nedomā

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
evertss
08. Apr 2010, 16:53 #149

Kopš: 13. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: EVO TME , E36, STI


08 Apr 2010, 16:15:26 MarC rakstīja:

08 Apr 2010, 13:48:49 JZ rakstīja:
Marc, Tu pieķeries nepareizajām mana rakstītā daļām, tie svari īstenībā nedos neko

uztaisi to jauno virsbūvi, pārkrāmē visu liekot jaunu to ko tev iesaka, un brauc trennēties, brauc visus sprintus un miniraļļus, redzēsi kā uzlabosies laiki kad sāksi mazāk pa grāvjiem un vairāk pa trasi braukt ar tieši tik pat neizsvarotu auto kā pirms tam


tu savukārt lasi tikai to ko tu gribi redzēt - tipa es lohs un ka man vispirms braukt jāiemācās
Bet būtība jau ir tāda ka ne jau par to te ir stāsts -
ne jau manu braukt prasmi mēs te apspriežam bet gan auto būvniecību
es taču tev neprasu padomu kā ātrāk braukt bet gan kā pareizi uzbūvēt mašīnu.

Ja kādam ir kāds vērtīgs padoms šajā jautājumā tad

par svariem.

ja zem katra riteņa paliek pa svariem , kuri rāda konkrēto masu , kura ,ideālā gadījumā, ir 1250kg sadalīts uz 4 ? Pēc tā taču mēs tiecamies nevis pēc kautkāda mistiska viduspunkta kautkur mašinai pa vidu? Līdz ar to zinot svaru uz katru riteni var sākt kraut virsū visus loriņus un vērot kā izmainās svara attiecības? Es pareizi domāju?

Nemocies , piezvani 29211639 (Ali) , viņam ir svari ar kuriem svērt sportiniekus , nosvēru savu dabūju kg uz katru riteni , sadalījumu starp asīm utt. utjpr!
Offline
arizah
08. Apr 2010, 16:55 #150

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


08 Apr 2010, 14:48:56 JZ rakstīja:
nu, pastāsti, ko to iegūsi no tā ka nosvērsi stūrus?


man ir aizdomas, ka vareetu pietikt arii ar vieniem svariem un stuurus sveert seciigi. tobish no taa, ka visus reizee uzbrauksi uz svariem, nekas baigi nemainiisies. tak fuures uz celjiem, kad kontrolee, tieshi taa arii sver.
Offline
DoubleD
08. Apr 2010, 16:55 #151

Kopš: 01. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 50160

Braucu ar: HH-325

Savā pusē tagad liksi ķieģeļus, lai sver tikpat cik Armanda puse?

-----------------
раз пошла такая пьянка ...
Offline
MarC
08. Apr 2010, 16:56 #152

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Apr 2010, 16:53:36 evertss rakstīja:

Nemocies , piezvani 29211639 (Ali) , viņam ir svari ar kuriem svērt sportiniekus , nosvēru savu dabūju kg uz katru riteni , sadalījumu starp asīm utt. utjpr!


tu man piedāvā jau sabūvētai mašīnai uzzināt cik tur viss slikti , vai kā tas bija domāts? varbūt tomēr svērt vajag būvniecības laikā? Ir tak teiciens - septiņreiz sver un tikai vienreiz būvē

[ Šo ziņu laboja MarC, 08 Apr 2010, 16:59:20 ]

Offline
MarC
08. Apr 2010, 16:58 #153

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Apr 2010, 16:55:31 arizah rakstīja:

man ir aizdomas, ka vareetu pietikt arii ar vieniem svariem un stuurus sveert seciigi. tobish no taa, ka visus reizee uzbrauksi uz svariem, nekas baigi nemainiisies. tak fuures uz celjiem, kad kontrolee, tieshi taa arii sver.

tādā gadījumā zem pārējiem trim riteņiem ir jāpaliek kautkas tikpat biezs kā svari jo savādāk mašīna šķībi stāvēs un svars būs nekorekts .
Offline
MarC
08. Apr 2010, 17:02 #154

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Apr 2010, 16:55:37 DoubleD rakstīja:
Savā pusē tagad liksi ķieģeļus, lai sver tikpat cik Armanda puse?

vispār jau to var arī savādāk darīt. piemēram blakussēdētāju pārlikt vairāk uz pakaļu pats uz priekšu, vai arī kādu no agregātiem pārcelt uz vieglāko pusi - piemēram starpasnieka sūkni kurš varētu būt tādas krietnas kakas svarā
un tā joprojām , kamēr dabū ideālo izsvarojumu , nu tā pēc gadiem trim četriem
Offline
evertss
08. Apr 2010, 17:04 #155

Kopš: 13. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: EVO TME , E36, STI


08 Apr 2010, 16:56:40 MarC rakstīja:

08 Apr 2010, 16:53:36 evertss rakstīja:

Nemocies , piezvani 29211639 (Ali) , viņam ir svari ar kuriem svērt sportiniekus , nosvēru savu dabūju kg uz katru riteni , sadalījumu starp asīm utt. utjpr!


tu man piedāvā jau sabūvētai mašīnai uzzināt cik tur viss slikti , vai kā tas bija domāts? varbūt tomēr svērt vajag būvniecības laikā? Ir tak teiciens - septiņreiz sver un tikai vienreiz būvē

Galvenais lai auto sver pareizi , ar ekipāžu degvielu utt - bet kā to panākt būvniecības laikā - nAzinu...
Offline
arizah
08. Apr 2010, 17:04 #156

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


08 Apr 2010, 16:58:34 MarC rakstīja:
tādā gadījumā zem pārējiem trim riteņiem ir jāpaliek kautkas tikpat biezs kā svari jo savādāk mašīna šķībi stāvēs un svars būs nekorekts .


nu ja nav slinkums tad var arii taa dariit, 1ni svari tomeer ir 4x mazaak kaa 4tri. ja pietiekami plaani buus tie svari, taa kljuda bus nenoziimiiga.
Offline
evertss
08. Apr 2010, 17:05 #157

Kopš: 13. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: EVO TME , E36, STI


08 Apr 2010, 16:55:37 DoubleD rakstīja:
Savā pusē tagad liksi ķieģeļus, lai sver tikpat cik Armanda puse?

Man viss ir ideāli - svara atšķirība starp pusēm 7kāgā (manā pusē aķķis tāpē dzīvo )
Offline
arizah
08. Apr 2010, 17:05 #158

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


08 Apr 2010, 17:04:28 evertss rakstīja:
Galvenais lai auto sver pareizi , ar ekipāžu degvielu utt - bet kā to panākt būvniecības laikā - nAzinu...


vai tad buuvnieciibas laikaa ekipaazha un degviela sver citaadi?
Offline
MarC
08. Apr 2010, 17:06 #159

Kopš: 02. May 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4390

Braucu ar: ar uguns dzēšamo aparātu


08 Apr 2010, 17:04:28 evertss rakstīja:

Galvenais lai auto sver pareizi , ar ekipāžu degvielu utt - bet kā to panākt būvniecības laikā - nAzinu...

nu kā , uzliek mašīnu uz svariem un sāk kraut agregātus vietā un paralēli skatās kas notiek ar svariem. sākumā saliek resnākos agregātus un tad sīkumus izmētā pa vietām. iesēdina abus braucējus un to krēslus pabīda kur vajag. Manuprāt tā ir pareizi, ne?

[ Šo ziņu laboja MarC, 08 Apr 2010, 17:08:05 ]

Offline
evertss
08. Apr 2010, 17:10 #160

Kopš: 13. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: EVO TME , E36, STI


08 Apr 2010, 17:06:28 MarC rakstīja:

08 Apr 2010, 17:04:28 evertss rakstīja:

Galvenais lai auto sver pareizi , ar ekipāžu degvielu utt - bet kā to panākt būvniecības laikā - nAzinu...

nu kā , uzliek mašīnu uz svariem un sāk kraut agregātus vietā un paralēli skatās kas notiek ar svariem. sākumā saliek resnākos agregātus un tad sīkumus izmētā pa vietām. iesēdina abus braucējus un to krēslus pabīda kur vajag. Manuprāt tā ir pareizi, ne?

Jā , toč - tā droši vien arī dara
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, Ruff, SteelRat, VLD, linda, noisex