Online

Pašreiz BMWPower skatās 28 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
kexxx
29. Jan 2025, 16:12 #8621

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12979

Braucu ar:


29 Jan 2025, 15:48:32 @jermanis83 rakstīja:

29 Jan 2025, 15:42:34 @kexxx rakstīja:
nu skaties- uzliksi jaunu dpf filtru un vērtība jau būs 15k


Labak tonaudu investet uzlabojumos, 6wb, muzika bang olufsen un gadu nobraukt ka cilvekam. Patiesiba, izejot tehnisko otreiz 2025 decembri, vel vares lidz 2026 decembrim maukt


nu tas tak tikai loģiski, liekot sūdīgākos klučus un filtrus, var sataupīt reāliem uzlabojumiem, piem, lētam ķīnas panelim
Offline
Asch
29. Jan 2025, 16:18 #8622

Kopš: 29. Jan 2007

Ziņojumi: 4402

Braucu ar:


29 Jan 2025, 14:45:20 @xn3x rakstīja:

29 Jan 2025, 09:31:50 @Asch rakstīja:

29 Jan 2025, 00:41:21 @xn3x rakstīja:
Kāds, kas skrūvē, mož zina - kā ar INPA F11 pareizi izlaist gaisu no aizmugurējā tilta gaisa spilveniem, lai var pārlasīt piekari? Un ar kuru funkciju sapumpēt atpakaļ un likt turēt līmeni? Pieslēdzu, paskatījos, nelikās 100% pašsaprotams.

Kura versija tev INPA ir? līdz kuram modelim vari pieslegties?


G10/11 ir jaunākais, ko redzēju. Ar RJ45 interfeisu. Vācu valodā, ja kas.

Drošvien jau negribesi padalities?
Offline
Kaross
29. Jan 2025, 21:42 #8623

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4463

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Kāda problēma izmantot ISTA? Brīvi pieejama, bez maksas. Logīsks servisa instruments ar visām dīlera funkcijām.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
R_S
07. Feb 2025, 09:02 #8624

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 799

Braucu ar: nākotnes klasiku

12. gada F11 pečkas ventilators atteicās. Ik pa brīdim uz max settinga aiziet un tad atslēdzas. Notestēju ar 12V pašu ventilatora motoru, tas strādā. Vai kas cits izņemot regulators var vēl būt pie vainas?
Offline
eernijss
11. Feb 2025, 19:38 #8625

Kopš: 17. Apr 2020

Ziņojumi: 621

Braucu ar:

pēc auto mazgāšanas kreisajam priekšējam lukturim sabirst visāfas kļūdas, pēc kāda laika kļūdas pazūd, lukturis no iekšas mitrs nepaliek, caur kurieni tur tiek mitrums klāt?

[ Šo ziņu laboja eernijss, 11 Feb 2025, 19:39:20 ]

Offline
Ugo
11. Feb 2025, 20:00 #8626

Kopš: 11. Jun 2011

Ziņojumi: 88

Braucu ar: S1000RR un 535 M-paku


11 Feb 2025, 19:38:40 @eernijss rakstīja:
pēc auto mazgāšanas kreisajam priekšējam lukturim sabirst visāfas kļūdas, pēc kāda laika kļūdas pazūd, lukturis no iekšas mitrs nepaliek, caur kurieni tur tiek mitrums klāt?

Steidzami fis pie lukturu restauratoriem, blokā ticis ūdens, bija tā pat, kamēr nomira, citādi būs dārgi, man gan ir ledi, ir pieredze, neiesaku lukturiem.lv
Offline
Bamperis
15. Feb 2025, 19:46 #8627

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4820

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M

Adaptivajiem LCi lukturiem vadītāja puses xenona lēcai jāskatās pa kreisi ar taisniem riteņiem ,kad ieslēdz AUTO režīmu,vai jābūt centrā kā blakussēdētāja
Respektīvi,kad griežu ratus pa kreisi,vadītāja lukturis nereaģē,jo ir līdz galam,griežot pa labi abi lukturi smuki seko līdzi stūrei. Pieļauju,ka tas ir lai nežilbinātu līkumos pretim braucošos
Offline
protams
15. Feb 2025, 23:10 #8628

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5986

Braucu ar: NS7


15 Feb 2025, 19:46:32 @Bamperis rakstīja:
Adaptivajiem LCi lukturiem vadītāja puses xenona lēcai jāskatās pa kreisi ar taisniem riteņiem ,kad ieslēdz AUTO režīmu,vai jābūt centrā kā blakussēdētāja
Respektīvi,kad griežu ratus pa kreisi,vadītāja lukturis nereaģē,jo ir līdz galam,griežot pa labi abi lukturi smuki seko līdzi stūrei. Pieļauju,ka tas ir lai nežilbinātu līkumos pretim braucošos


Jābūt pa kreisi.

Braucot būs arī pa kreisi.

-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
Bamperis
16. Feb 2025, 06:49 #8629

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4820

Braucu ar: 14` f11 530Xd ///M


15 Feb 2025, 23:10:00 @protams rakstīja:

15 Feb 2025, 19:46:32 @Bamperis rakstīja:
Adaptivajiem LCi lukturiem vadītāja puses xenona lēcai jāskatās pa kreisi ar taisniem riteņiem ,kad ieslēdz AUTO režīmu,vai jābūt centrā kā blakussēdētāja
Respektīvi,kad griežu ratus pa kreisi,vadītāja lukturis nereaģē,jo ir līdz galam,griežot pa labi abi lukturi smuki seko līdzi stūrei. Pieļauju,ka tas ir lai nežilbinātu līkumos pretim braucošos


Jābūt pa kreisi.

Braucot būs arī pa kreisi.

Paldies
Offline
Z4
16. Feb 2025, 21:53 #8630

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 390

Braucu ar: F10 n47

Sveiciens! Īsāk sakot nesen mans f10 iekļuva avārijā, un tagad ir dilēma- taisīt vai netaisīt!
Ir saliekts kreisais londžerons- vai Lv ir kāds laba vieta, kur ir ģeometrijas stends?
Un kur labāk pirkt rezerves daļas?

Principā no rezerves daļām vajag- priekšas bamperis, kaputs, priekšejais stikls, radiatori, kreisais spārns, piekare kreisajā pusē, disks, pusrāmis, laikam arī stūres servo reika, plus visi loriņi, kas tur atrodas aiz bampera, airbagi arī nebūtu slikti...
Varbūt ir kādam zināms kāds donors?

Auto ir f10, n47, 2012 gada,manuālis, sudraba krāsā... no vienas puses žēl, jo daudz kas ir ieguldīts- jaunas šāles, ķēdes,oem eļļas suknis, demferis, spararats, sajūga komplekts u.c. sīkumi.. auto apakšā ir praktiski bez rūsas, plus vēl nesen visu ar vasku un mercasol apstrādāts...

vot tāda dilēma... pārdot detaĺās vai taisīt... it kā jau nekāds ekskluzīvs nav , bet bija pirms avārijas ideālā stāvoklī.

[ Šo ziņu laboja Z4, 16 Feb 2025, 22:33:35 ]

Offline
protams
16. Feb 2025, 23:10 #8631

Kopš: 11. Nov 2005

Ziņojumi: 5986

Braucu ar: NS7

Nu rēķini...F10 2011.g pēc mazas stirnas notriekšanas pa kasko mainīja priekšas lukturi, spārnu, haubi, bamperi, radiatorus plus loriņi bez lanžerona...ap 3000keur pie EE dīlera 2018 gadā..

[ Šo ziņu laboja protams, 16 Feb 2025, 23:11:25 ]



-----------------
Tradicionāli - vīrietis ar sievieti - auto ar iekšdedzes dzinēju!
Online
josi
17. Feb 2025, 10:05 #8632

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3214

Braucu ar: Puf-puf

Būsim reāli - spaiņa krāsas auto ar sulas pakas izmēra motoru un manuālo kārbu nav nekāds sapņu auto, tādēļ es teiktu, ka ja nav kasko vai sava servisa, tad labāk to summu, ko esi gatavs ieguldīt remontā, izmanto priekš pirmās iemaksas priekš kāda G30.

[ Šo ziņu laboja josi, 17 Feb 2025, 10:22:29 ]

Offline
Z4
17. Feb 2025, 10:26 #8633

Kopš: 24. Sep 2012

Ziņojumi: 390

Braucu ar: F10 n47


17 Feb 2025, 10:05:59 @josi rakstīja:
Būsim reāli - spaiņa krāsas auto ar sulas pakas izmēra motoru un manuālo kārbu nav nekāds sapņu auto, tādēļ es teiktu, ka ja nav kasko, tad labāk to summu, ko esi gatavs ieguldīt remontā, izmanto priekš pirmās iemaksas priekš kāda G30.



Nu jā, tā jau ir, varu Tev piekrist... kasko nebija, jo nebiju domājis, ka es kaut kur iebraukšu un viss ir savas kabatas.
Kad man bija šis auto, tad es pat daļēji priecājos, ka auto ir 13 gadus vecs bez rūsas, ērts braukšanā, pakaļpiedziņa, un man pat patika, ka nav visas šīs aktīvie tekošie stabilizatora stieņi, gudrie amartizatori, utt...tipa nekas nelūza, jo nebija kam salūzt!
Ir bijis gadus atpakaļ auto ar pilnu paku - aktīvā kruize, joslu asistents, pneima utt... pie tā ātri pierod, bet nezinu kāpēc ar šo bez extru bmw man patika braukt...varbūt šad un tad pietrūka automāts.

Plus jāsaprot, cik tad tādā stāvoklī var vispār pārdot ? 4k diez ir vispār reāli?

[ Šo ziņu laboja Z4, 17 Feb 2025, 10:29:03 ]

Offline
kexxx
17. Feb 2025, 11:10 #8634

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12979

Braucu ar:


16 Feb 2025, 21:53:14 @Z4 rakstīja:
...
Ir saliekts kreisais londžerons
...priekšas bamperis, kaputs, priekšejais stikls, radiatori, kreisais spārns, piekare kreisajā pusē, disks, pusrāmis, laikam arī stūres servo reika, plus visi loriņi, kas tur atrodas aiz bampera, airbagi arī nebūtu slikti
...



imho, tur nav nekādas dilemmas- vnk nav vērts
Offline
abyss
17. Feb 2025, 20:12 #8635

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8583

Braucu ar: e39 523

Izskatās labs gāžamais https://www.facebook.com/groups/bmwautoplacis/p...2343383152728057


Tas gan laikam vairāk atbilde sludinājumu topikā. Bet nu, varbūt kādam noder. P.s mašīnu nezinu, īpašnieku ne tik

Ja fb links neiet, te bilde

https://ibb.co/SDBNZLTX

[ Šo ziņu laboja abyss, 17 Feb 2025, 20:16:47 ]

Offline
TulJix
17. Feb 2025, 21:15 #8636

Kopš: 25. Jun 2019

No: Madona

Ziņojumi: 3

Braucu ar: F11 535d

Sveiki! F11 535d pārspriegums elektrosostēmā. Sprieguma regulators un akumulators nomainīts un pieprogrammēts. Divas dienas bij ok. Uz ģeneratoru pieprasījums 15v, kamēr auksts un tukšgaitā, viss ok. Pabraucot sāk sistēmā laist virs 16v un panelī displeji atslēdzas uz overvoltage aizsardzību. Salona apgaismojums arī attiecīgi "pulsē". Ir kādam bijusi pieredze?
Offline
Kaross
17. Feb 2025, 22:30 #8637

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4463

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2

Nepareizs/china sprieguma regulators.

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Aurius
17. Feb 2025, 22:53 #8638

Kopš: 12. Jun 2023

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

Ja negribi kasko, vismaz Zelta OCTA būtu pareiza izvēle uz šādiem notikumiem
Offline
kipismpower
24. Feb 2025, 20:30 #8639

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 91

Braucu ar:

Jautājums pa bmw F11...
Vai liekot citu, lietotu automātisko kārbu ir pēc tam kaut kas jāprogrammē, jākodē? Vai arī uzliec un brauc?
Offline
RSAWorkshop
24. Feb 2025, 20:43 #8640

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7587

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Jānodzēš ISN, ja nepieciešams varu izdarīt. Gan noņemtai kārbai, gan arī uzliktai uz auto

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 24 Feb 2025, 20:43:21 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, AiwaShuraLLP, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo