Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 102 viesi un 10 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: 325 vs 328

AutorsZiņojums
Papakarlo
11. May 2014, 17:06 #101

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


11 May 2014, 16:30:11 M5owner rakstīja:
...ar 235 plato gumiju mierigi grieza lidz 3 atrumam.


ja 2.96 vai 3.15 reduktors tad ja 3,91 vai 4,10 tad
Offline
klimpis
11. May 2014, 17:24 #102

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB


11 May 2014, 17:01:16 Driver rakstīja:
1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas
ko var stumt sudu , tik pat labi var teikt ka 325 iet labak par 328 ,jo jauda taks vienada uz griezi laikam po?
Offline
Papakarlo
11. May 2014, 17:36 #103

Kopš: 26. Mar 2010

No: Varakļāni

Ziņojumi: 3111

Braucu ar: vecu bmw, besī biezie


11 May 2014, 17:24:34 klimpis rakstīja:

11 May 2014, 17:01:16 Driver rakstīja:
1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas
ko var stumt sudu , tik pat labi var teikt ka 325 iet labak par 328 ,jo jauda taks vienada uz griezi laikam po?
vai tad viņš teica ka 325 iet labāk?

[ Šo ziņu laboja Papakarlo, 11 May 2014, 17:37:19 ]

Offline
Driver
11. May 2014, 18:13 #104

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31527

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


11 May 2014, 17:36:50 Papakarlo rakstīja:

11 May 2014, 17:24:34 klimpis rakstīja:

11 May 2014, 17:01:16 Driver rakstīja:
1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas
ko var stumt sudu , tik pat labi var teikt ka 325 iet labak par 328 ,jo jauda taks vienada uz griezi laikam po?
vai tad viņš teica ka 325 iet labāk?

Es teicu, ka nepirktu auto ar m50 un tilpumu 2.5, ja tirgu ari butu pieejams auto ar m52 un tilpumu 2.5 (ipasi apdavinatajiem - 323i).
Bet tas ar nosacijumu, ja jaizvelas starp m50b25 un m52b25. Ja jaizvelas vispar, tad m52b28 un punkts!

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
klimpis
11. May 2014, 18:45 #105

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB


11 May 2014, 17:36:50 Papakarlo rakstīja:

11 May 2014, 17:24:34 klimpis rakstīja:

11 May 2014, 17:01:16 Driver rakstīja:
1. Motors vieglaks
2. Vadiba gudraka, kas nozimigi pabrauktam dzinejam ar atkapem no rupnicas normam.
3. Iet labak par 325, ja viss ir kariba
4. Rij mazak par 325, pie vienadas braukshanas
ko var stumt sudu , tik pat labi var teikt ka 325 iet labak par 328 ,jo jauda taks vienada uz griezi laikam po?
vai tad viņš teica ka 325 iet labāk?
nu tur jau ta lieta , ka 325 iet labak par 323.

[ Šo ziņu laboja klimpis, 11 May 2014, 18:48:21 ]

Offline
dilba2
11. May 2014, 20:57 #106

Kopš: 12. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 98

Braucu ar: e36

Man ir e36 323, neviens 325 nav mani izbazis, taka 99% ka 325 iet sliktak par 323.

[ Šo ziņu laboja dilba2, 11 May 2014, 20:58:33 ]

Offline
Ogotais
11. May 2014, 21:04 #107

Kopš: 08. Nov 2013

Ziņojumi: 385

Braucu ar: UK & drīz NOR pabalstiem

Man ir e36 316, neviens 323 nav mani izbazis, taka 99% ka 323 iet sliktak par 316.
Offline
klimpis
11. May 2014, 21:09 #108

Kopš: 07. Jan 2004

Ziņojumi: 810

Braucu ar: bmw GB

jela diskusija cipari rada savu un dzive ari.
Offline
GirtzB
11. May 2014, 21:50 #109

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

ja mūsdienās grib braukt granti etc tad laikam foršāk ir būvēt m52b28/b28tu
Vecajam m50b25 bonusi bija izturīgs čuguna bloks, paltākas sadelenes kā vēlākajām VANOS versijām, maķenīt masīvāki vārsti un rokeri, cietākas vārstu atsperes...
Un bik resānks ieplūdes kolektors...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 11 May 2014, 21:56:18 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Latvietis96
11. May 2014, 22:53 #110

Kopš: 10. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1260

Braucu ar: 538d Msport/540i


11 May 2014, 21:04:14 Ogotais rakstīja:
Man ir e36 316, neviens 323 nav mani izbazis, taka 99% ka 323 iet sliktak par 316.

es ar savu 1994 316 coupe drāzu ārā 1998 e46 318 sedanu tā kā nesmejies
Offline
MAXixt
11. May 2014, 22:59 #111

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6560

Braucu ar: M6 f13


11 May 2014, 21:50:28 GirtzB rakstīja:
ja mūsdienās grib braukt granti etc tad laikam foršāk ir būvēt m52b28/b28tu
Vecajam m50b25 bonusi bija izturīgs čuguna bloks, paltākas sadelenes kā vēlākajām VANOS versijām, maķenīt masīvāki vārsti un rokeri, cietākas vārstu atsperes...
Un bik resānks ieplūdes kolektors...
M50/52/54 redzeji izjaukta veida? Tur rokeru nav, un varsti tadi pasi ka uz m52 .
Offline
seeingman
11. May 2014, 23:16 #112

Kopš: 31. Oct 2010

No: Ogre

Ziņojumi: 1175

Braucu ar: turbo bamsli zem haubes


11 May 2014, 22:59:17 MAXixt rakstīja:

11 May 2014, 21:50:28 GirtzB rakstīja:
ja mūsdienās grib braukt granti etc tad laikam foršāk ir būvēt m52b28/b28tu
Vecajam m50b25 bonusi bija izturīgs čuguna bloks, paltākas sadelenes kā vēlākajām VANOS versijām, maķenīt masīvāki vārsti un rokeri, cietākas vārstu atsperes...
Un bik resānks ieplūdes kolektors...
M50/52/54 redzeji izjaukta veida? Tur rokeru nav, un varsti tadi pasi ka uz m52 .

bezvanosam ir resnāks vārsta kāts un uz smagāka vārsta rēķina stingrākas atsperes
un viuspār ņemt motoru tikai tāpēc ka tur ir stingrākas vārstu atsperes....
atgādina vienu klientu, kas gribēja lai viņam saliek kaut kādas no miskastes izlasītas dažādas tjipa spoooorta atsperes un vēl prasīja: "a tās sporta daļas jaudu uzreiz dod?"
Offline
MAXixt
11. May 2014, 23:20 #113

Kopš: 18. May 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 6560

Braucu ar: M6 f13


11 May 2014, 23:16:36 seeingman rakstīja:

11 May 2014, 22:59:17 MAXixt rakstīja:

11 May 2014, 21:50:28 GirtzB rakstīja:
ja mūsdienās grib braukt granti etc tad laikam foršāk ir būvēt m52b28/b28tu
Vecajam m50b25 bonusi bija izturīgs čuguna bloks, paltākas sadelenes kā vēlākajām VANOS versijām, maķenīt masīvāki vārsti un rokeri, cietākas vārstu atsperes...
Un bik resānks ieplūdes kolektors...
M50/52/54 redzeji izjaukta veida? Tur rokeru nav, un varsti tadi pasi ka uz m52 .

bezvanosam ir resnāks vārsta kāts un uz smagāka vārsta rēķina stingrākas atsperes
un viuspār ņemt motoru tikai tāpēc ka tur ir stingrākas vārstu atsperes....
atgādina vienu klientu, kas gribēja lai viņam saliek kaut kādas no miskastes izlasītas dažādas tjipa spoooorta atsperes un vēl prasīja: "a tās sporta daļas jaudu uzreiz dod?"
Runa iet par m50tu un m52,tiem varsti vienadi. Un ja runat par pasu varsta diametru tad visiem ir vienads .Varstu atsperes ari nav stingrakas vnk uz m50 ir 2as un m52/tu ir viena.
Offline
GirtzB
12. May 2014, 01:08 #114

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

tfu blin, tulkojot vecu arhīvu saputrojos...
Lifters - hidrokompensatori...

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 12 May 2014, 01:09:01 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo