Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
Deivid
12. Nov 2023, 00:12 #1181

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40586

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Mūsu Alises to vien gaida



Bet atļaušos atkārtoties. E46 M3 bez/ar pareizo ieplūdi ir divi dažādi auto un pēc otrā, pirmais liekas pilnīgs štrunts Katra centa vērts

Tas GT3000 iespējams pat brīdi bija manās rokās ja pa vidu bija Nils. Interesants. Nulle sakara ar šo auto, dikti smags, bet interesants vienalga. Būtu man 10 gadi mazāk vai 10 vairāk, noteikti uzmestu aci

[ Šo ziņu laboja Deivid, 12 Nov 2023, 00:13:23 ]

Offline
RSAWorkshop
12. Nov 2023, 00:24 #1182

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Nov 2023, 22:51:31 @hasans rakstīja:


Galvenais nedrīkst piebraukt pa mierīgo ilgi turot zemos apriezienos un augstā pārnesumā.



Kāds ir vēlamais rpm diapazons?
Nav tāds vēlamais diapazons, ir vēlamais eļļas spiediens, jo tieši eļļa ir tā kas eļļo, dzesē un noskalo piedilšanas produktus un savāc nevēlamos ķīmijas produktus no salikšanas procesa. Spiedienam ir jābūt virs 1,5 bar, lai eļļa no sprauslām nokļūtu uz cilindru sienām un arī dzesētu virzuli ja tāda funkcija ir paredzēta. Pie pārāk augsta pārnesuma var nepietikt eļļas spiediens ja apgriezieni ir pārāk zemi. Lai lieki nepiesārņotu galvu parasti iesaka braukt normāli un censties negāzēt virs 4000RPM

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 12 Nov 2023, 00:25:53 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
hrjaz
12. Nov 2023, 11:39 #1183

Kopš: 11. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 672

Braucu ar: kuģi pa bruģi

Ja netiec cauri TA, uztaisi bākā kokteili ar E85.
Attiecību gan jau Kesels izstāstīs.
Offline
Indo
13. Nov 2023, 18:29 #1184

Kopš: 18. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 4960

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


11 Nov 2023, 15:26:09 @Deivid rakstīja:
Nez cik man bija īstais. Panelī 310. Pats kādus 70 nobraucu. Un vai godīgi būtu koriģēt nobraukumu pēc šī visa Bloks un galva tā pati


Man šķiet, ka šeit ir jāpieturās tādai pat tendencei kā sporta mototehnikai, respektīvi: motora/vai full rebuild - jauns m/h skaitītājs. Un M3 ir sporta auto, grozies kā gribi. Pārdodot nākamajam saimniekam ir uzskatāms pierādijums m/h (odo m3 gadijumā) patiesumā. Vai arī nē.. ~ Tā.

[ Šo ziņu laboja Indo, 13 Nov 2023, 19:59:54 ]

Offline
radari.lv
13. Nov 2023, 19:38 #1185

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


10 Nov 2023, 19:39:06 @Deivid rakstīja:
Šodien atklāju sezonu un uz mājām braucu 3x ilgāk

Katalizatoru maiņa noteikti paildzinās dzinējā mūžu, bet uz zirgiem te necerēt, tas tā, info tiem kuri domā ka šī ir kaut kāda laimes atslēga. Veseli 3 zirgi klāt, jeb drīzāk mazāk par mērijuma kļūdu





Ja Jums vajag sabūvēt S54, zināsiet kur vērsties.




Lai nerodas iespaids, ka katiki jāmaina dēļ 3zs. )

Mēs esam ciparu frīki, mums viss ir ciparos regulācijas laikā. Dzinēja vadības bloka rergulācija ir izkalta tieši šim dzinējam uzturot stabilus parametrus. Katikus mainijām jo cil 1-3 nespēja noturēt stabilu aizdedzi. Jauda ta bija tuvu tā pati, 360, bet pienāks vasara, būs karstāks un aizdedze jau būs ne tur kur tā ir šobrid. Vadības bloks cik nu novatorisks prieks S54 iznākšanas laika ir, tāpat lieks risks.

Nomainijām katikus uz 200 šūnu, nostabilizējās aizdedze, pretspiediens no 0.4bar nokrita uz zemāku pat kā ieprieks strādājošaja pusē (cil 4-6 bija 0.18-0.2bar) līdz 0.1 0.12 bar pie redline. Dzinējs elpo vieggklāk, sasniedzām maks. iespējamo cil spiedienu uz šīs konfigurācijas, izspēlējāmies ar vanos u.c. parametriem un atradām vel 3-4zs ar stabiliem parametriem.

Ļoti vēlu garu mūžu motoram un pašam auto.

Odometrs jāgriež uz laimīgu skaitli. )

[ Šo ziņu laboja radari.lv, 13 Nov 2023, 19:41:08 ]



-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
smudo
13. Nov 2023, 22:32 #1186

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3521

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Ja 200 šūnu kati, tas skaidrs, ka tiem ir lielāka caurplūde un zemāks t pie max slodzes, bet, protams, ka arī mazāka veiktspēja un lielāks risks kādā brīdī neiziet TA Sākumā pārpratu, ka jaunu OE uzlikti. Porsche pasaulē dzirdēts, ka tie 200cell kati nekalpo tik ilgi kā OE - bieži vien ik pēc 3-4 gadi jāmaina, bet maksā arī lētāk nekā OE. Bet iespējams ka atkarīgs no ražotāja. Savam Cayman arī apsvēru 200cell katus uzlikt dēļ skaņas, bet pamatotas aizdomas, ka TA neredzēt ar tādu set-up dēļ decibeliem un iespējams, ka arī dēļ atgāzēm + negribētos riskēt ar drone pie šosejas ātrumiem.
Offline
Puce
15. Nov 2023, 08:58 #1187

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6423

Braucu ar: BMW 315 e21

Es ar varu apstiprināt to, ka ja tev ir speciāli jākarsē katalizators, lai izietu TA tas ilgi nekalpos. Nezinu kas tur īsti ķimikāli/fiziski notiek vai drīzāk nenotiek, bet tas tā būs. Tas man no pieredzes desmit gadus tirgojot katalizatorus un pēc tam gūstot atsauksmes no klientiem.
Ir vēl viena būtiska nianse. Ar šāda veida problēmām primāri saskaras tie auto īpašnieki, kam kā šīs Emmas gadījumā katalizatori atrodas relatīvi patālu no izplūdes kanāliem. Atgāzes paspēj atdzist un līdz katalizatoram nenonāk pietiekami karstas. Bet temperatūra ir tas, kas iniciē katalizatora veiktspēju. Kā labi ziniet, tad jau sen ražotāji mēģina katalizatorus likt pēc iespējas tuvāk izplūdes kanāliem. Pirmkārt, lai tie pēc iespējas ātrāk sāk strādāt pie aukstā starta un lai arī pēc tam dod maksimālu efektifitāti tālākā darbības ciklā.

Emmas gadījumā, domāju, ka kaut kā palīdzētu tas, ja izplūdes kolektori, ieskaitot pašus katalizatorus būtu ietīti termo lentē. Vai pat keramikas pārklājums kopā ar lentu, lai maksimāli saglabātu izplūdes atgāžu temperatūru. Bet tam visam ir cits liels mīnus: Tiem kolektoriem būs īsāks mūžs, jo tie ātrāk izdegs dēļ tās augstākas temperatūras. Vēl tantes runā, ka pie augstākas temperatūras atgāzes plūst ātrāk un tādā veidā var vēl kādu zirgu iejūgt.

Neplēšu kreklu, ka tas viss ko rakstīju ir 100% patiesība, bet tāda pieredze man ir bijusi.

[ Šo ziņu laboja Puce, 15 Nov 2023, 08:59:42 ]



-----------------
J.K.jr.bad.

Offline
RSAWorkshop
15. Nov 2023, 09:42 #1188

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


13 Nov 2023, 22:32:42 @smudo rakstīja:
Ja 200 šūnu kati, tas skaidrs, ka tiem ir lielāka caurplūde un zemāks t pie max slodzes, bet, protams, ka arī mazāka veiktspēja un lielāks risks kādā brīdī neiziet TA Sākumā pārpratu, ka jaunu OE uzlikti. Porsche pasaulē dzirdēts, ka tie 200cell kati nekalpo tik ilgi kā OE - bieži vien ik pēc 3-4 gadi jāmaina, bet maksā arī lētāk nekā OE. Bet iespējams ka atkarīgs no ražotāja. Savam Cayman arī apsvēru 200cell katus uzlikt dēļ skaņas, bet pamatotas aizdomas, ka TA neredzēt ar tādu set-up dēļ decibeliem un iespējams, ka arī dēļ atgāzēm + negribētos riskēt ar drone pie šosejas ātrumiem.

Katalizatoru var atjaunot un uzlabot, pie kam to var izdarīt pat neizjaucot. Vienīgi to laikam neizdosies izdarīt katalizatoram ar metāla šūnu

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 15 Nov 2023, 09:44:52 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
RSAWorkshop
15. Nov 2023, 09:44 #1189

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Nov 2023, 08:58:02 @Puce rakstīja:
Es ar varu apstiprināt to, ka ja tev ir speciāli jākarsē katalizators, lai izietu TA tas ilgi nekalpos. Nezinu kas tur īsti ķimikāli/fiziski notiek vai drīzāk nenotiek, bet tas tā būs. Tas man no pieredzes desmit gadus tirgojot katalizatorus un pēc tam gūstot atsauksmes no klientiem.
Ir vēl viena būtiska nianse. Ar šāda veida problēmām primāri saskaras tie auto īpašnieki, kam kā šīs Emmas gadījumā katalizatori atrodas relatīvi patālu no izplūdes kanāliem. Atgāzes paspēj atdzist un līdz katalizatoram nenonāk pietiekami karstas. Bet temperatūra ir tas, kas iniciē katalizatora veiktspēju. Kā labi ziniet, tad jau sen ražotāji mēģina katalizatorus likt pēc iespējas tuvāk izplūdes kanāliem. Pirmkārt, lai tie pēc iespējas ātrāk sāk strādāt pie aukstā starta un lai arī pēc tam dod maksimālu efektifitāti tālākā darbības ciklā.

Emmas gadījumā, domāju, ka kaut kā palīdzētu tas, ja izplūdes kolektori, ieskaitot pašus katalizatorus būtu ietīti termo lentē. Vai pat keramikas pārklājums kopā ar lentu, lai maksimāli saglabātu izplūdes atgāžu temperatūru. Bet tam visam ir cits liels mīnus: Tiem kolektoriem būs īsāks mūžs, jo tie ātrāk izdegs dēļ tās augstākas temperatūras. Vēl tantes runā, ka pie augstākas temperatūras atgāzes plūst ātrāk un tādā veidā var vēl kādu zirgu iejūgt.

Neplēšu kreklu, ka tas viss ko rakstīju ir 100% patiesība, bet tāda pieredze man ir bijusi.

Efektivitāte samazinās, jo noārdās (izdeg) cēlmetālu piedevas. Kamēr katalizators nav fiziski sadrupis, tikmēr var arī reanimēt viņu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
15. Nov 2023, 09:58 #1190

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40586

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nezināju ka var atjaunot.
Man likās ka OEM ir 400cel, un CSL nāk 200

Daudz kur forumos raksta ka CSL ir vieglāks korpuss un tas ari viss, bet 400cel nāk tikai USA kuriem katalizatori dzīvo kolektorā un tā dēļ tie 10zs pazūd un populārs mods ir likt eu

Šodien ja pietiks laiks iešu TA. Paņēmu otro vienas dienas atļauju, nevarēju atturēties pēdējās dienas vai pat dienu izbraukt

Pagaidām varu teikt ka smird. Nav tik traki kā bez CAT, bet jūt. ar OEM neko nevarēja just

[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 09:59:22 ]

Offline
RSAWorkshop
15. Nov 2023, 10:08 #1191

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Nov 2023, 09:58:23 @Deivid rakstīja:
Nezināju ka var atjaunot.
Man likās ka OEM ir 400cel, un CSL nāk 200

Daudz kur forumos raksta ka CSL ir vieglāks korpuss un tas ari viss, bet 400cel nāk tikai USA kuriem katalizatori dzīvo kolektorā un tā dēļ tie 10zs pazūd un populārs mods ir likt eu

Šodien ja pietiks laiks iešu TA. Paņēmu otro vienas dienas atļauju, nevarēju atturēties pēdējās dienas vai pat dienu izbraukt

Pagaidām varu teikt ka smird. Nav tik traki kā bez CAT, bet jūt. ar OEM neko nevarēja just

Atjaunošana pie mums nav baigi populāra un tāpēc par to maz kas ir dzirdams, bet vispār tur nekas baigi sarežģīts nav


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Deivid
15. Nov 2023, 16:30 #1192

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40586

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Offline
noisex
15. Nov 2023, 17:02 #1193

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88


15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372

Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Deivid
15. Nov 2023, 17:11 #1194

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40586

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un tos nenodevu. varianti ir arī bez E85 vai vēl citām gudrībām.

Uz e39 laikam neesi vientuļš

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/bhpgp.html

CO (%): 1.70
CO paaugst.(%): 1.02
HC (ppm): 507
Offline
RSAWorkshop
15. Nov 2023, 17:14 #1195

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 6084

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372


Ielej etanolu Zinu vienu M54 kurš vispār bez katiem jau 2x skati šitā izgāja. Sākumā gan šausmīgi detonē, bet pēc laiciņa noadaptējas. Bet to tikai uz brīdi var darīt, etanols ātri sabojā degvielas sistēmu

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
kurlis
15. Nov 2023, 17:19 #1196

Kopš: 19. Dec 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4065

Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu

Vienkāršākā un ērtākā prakse būs etanols
Offline
Mikels
15. Nov 2023, 17:23 #1197

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4629

Braucu ar: cieņu

Devid bijušajam ziemsitim ar M54 , Schiedmann izplūdes kolektoru un "pseido sporta" katiem etanols arī nepalīdzēja, pēdējā reizē minimāli gan pietrūka, iespējams, nepareiza proporcija , bet lai izietu TA nācās likt atpakaļ orģinālo izplūdi ar katiem.

[ Šo ziņu laboja Mikels, 15 Nov 2023, 17:25:18 ]

Offline
PowerBMW
15. Nov 2023, 17:33 #1198

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:

15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372

Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.

identiska problēma
Offline
Briize
15. Nov 2023, 18:11 #1199

Kopš: 08. Sep 2023

Ziņojumi: 587

Braucu ar: G30 530d (xdrive)


15 Nov 2023, 17:11:23 @Deivid rakstīja:
Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un tos nenodevu. varianti ir arī bez E85 vai vēl citām gudrībām.

Uz e39 laikam neesi vientuļš

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/bhpgp.html

CO (%): 1.70
CO paaugst.(%): 1.02
HC (ppm): 507

Šito arī intereses pēc kadu laiku paskstijos, ka nav izgājis atgāzu testu
Bet tad sanāk, ka tas viss tikai katalizatoru dēļ ? Vai ir vēl jādi faktori ?
Offline
rolis
15. Nov 2023, 18:58 #1200

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


15 Nov 2023, 17:14:32 @RSAWorkshop rakstīja:

15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372


Ielej etanolu Zinu vienu M54 kurš vispār bez katiem jau 2x skati šitā izgāja. Sākumā gan šausmīgi detonē, bet pēc laiciņa noadaptējas. Bet to tikai uz brīdi var darīt, etanols ātri sabojā degvielas sistēmu


Lai izietu tehnisko ir jābrauc ar tīru spirtu, E85 pie mums ir E75 (pēc ethanol sensor)

Es vienreiz ar EVO mēģināju iziet, nesanāca, jo CO lēkāja, un kā inspektors to pamanīja, uzreiz sāka gāzēt un turēt apgriezienos (3000rpm) un tur jau CO bija 0.3
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo