Online
Pašreiz BMWPower skatās 89 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: M3 E46
Autors | Ziņojums |
Deivid | 12. Nov 2023, 00:12 |
#1181
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40586
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Mūsu Alises to vien gaida
Bet atļaušos atkārtoties. E46 M3 bez/ar pareizo ieplūdi ir divi dažādi auto un pēc otrā, pirmais liekas pilnīgs štrunts Katra centa vērts
Tas GT3000 iespējams pat brīdi bija manās rokās ja pa vidu bija Nils. Interesants. Nulle sakara ar šo auto, dikti smags, bet interesants vienalga. Būtu man 10 gadi mazāk vai 10 vairāk, noteikti uzmestu aci [ Šo ziņu laboja Deivid, 12 Nov 2023, 00:13:23 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 12. Nov 2023, 00:24 |
#1182
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6084
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
11 Nov 2023, 22:51:31 @hasans rakstīja:
Galvenais nedrīkst piebraukt pa mierīgo ilgi turot zemos apriezienos un augstā pārnesumā.
Kāds ir vēlamais rpm diapazons?
Nav tāds vēlamais diapazons, ir vēlamais eļļas spiediens, jo tieši eļļa ir tā kas eļļo, dzesē un noskalo piedilšanas produktus un savāc nevēlamos ķīmijas produktus no salikšanas procesa. Spiedienam ir jābūt virs 1,5 bar, lai eļļa no sprauslām nokļūtu uz cilindru sienām un arī dzesētu virzuli ja tāda funkcija ir paredzēta. Pie pārāk augsta pārnesuma var nepietikt eļļas spiediens ja apgriezieni ir pārāk zemi. Lai lieki nepiesārņotu galvu parasti iesaka braukt normāli un censties negāzēt virs 4000RPM[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 12 Nov 2023, 00:25:53 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
hrjaz | 12. Nov 2023, 11:39 |
#1183
|
| Kopš: 11. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 672
Braucu ar: kuģi pa bruģi
| Ja netiec cauri TA, uztaisi bākā kokteili ar E85.
Attiecību gan jau Kesels izstāstīs. | Offline | | |
Indo | 13. Nov 2023, 18:29 |
#1184
|
| Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 4960
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
11 Nov 2023, 15:26:09 @Deivid rakstīja:
Nez cik man bija īstais. Panelī 310. Pats kādus 70 nobraucu. Un vai godīgi būtu koriģēt nobraukumu pēc šī visa Bloks un galva tā pati
Man šķiet, ka šeit ir jāpieturās tādai pat tendencei kā sporta mototehnikai, respektīvi: motora/vai full rebuild - jauns m/h skaitītājs. Un M3 ir sporta auto, grozies kā gribi. Pārdodot nākamajam saimniekam ir uzskatāms pierādijums m/h (odo m3 gadijumā) patiesumā. Vai arī nē.. ~ Tā.[ Šo ziņu laboja Indo, 13 Nov 2023, 19:59:54 ] | Offline | | |
radari.lv | 13. Nov 2023, 19:38 |
#1185
|
| Kopš: 12. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 398
Braucu ar: interesantiem auto
|
10 Nov 2023, 19:39:06 @Deivid rakstīja:
Šodien atklāju sezonu un uz mājām braucu 3x ilgāk
Katalizatoru maiņa noteikti paildzinās dzinējā mūžu, bet uz zirgiem te necerēt, tas tā, info tiem kuri domā ka šī ir kaut kāda laimes atslēga. Veseli 3 zirgi klāt, jeb drīzāk mazāk par mērijuma kļūdu
Ja Jums vajag sabūvēt S54, zināsiet kur vērsties.
Lai nerodas iespaids, ka katiki jāmaina dēļ 3zs. )
Mēs esam ciparu frīki, mums viss ir ciparos regulācijas laikā. Dzinēja vadības bloka rergulācija ir izkalta tieši šim dzinējam uzturot stabilus parametrus. Katikus mainijām jo cil 1-3 nespēja noturēt stabilu aizdedzi. Jauda ta bija tuvu tā pati, 360, bet pienāks vasara, būs karstāks un aizdedze jau būs ne tur kur tā ir šobrid. Vadības bloks cik nu novatorisks prieks S54 iznākšanas laika ir, tāpat lieks risks.
Nomainijām katikus uz 200 šūnu, nostabilizējās aizdedze, pretspiediens no 0.4bar nokrita uz zemāku pat kā ieprieks strādājošaja pusē (cil 4-6 bija 0.18-0.2bar) līdz 0.1 0.12 bar pie redline. Dzinējs elpo vieggklāk, sasniedzām maks. iespējamo cil spiedienu uz šīs konfigurācijas, izspēlējāmies ar vanos u.c. parametriem un atradām vel 3-4zs ar stabiliem parametriem.
Ļoti vēlu garu mūžu motoram un pašam auto.
Odometrs jāgriež uz laimīgu skaitli. )[ Šo ziņu laboja radari.lv, 13 Nov 2023, 19:41:08 ]
----------------- == Kesel Motorsport ==
brauc ātrāk - www.radari.lv
| Offline | | |
smudo | 13. Nov 2023, 22:32 |
#1186
|
| Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3521
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
| Ja 200 šūnu kati, tas skaidrs, ka tiem ir lielāka caurplūde un zemāks t pie max slodzes, bet, protams, ka arī mazāka veiktspēja un lielāks risks kādā brīdī neiziet TA Sākumā pārpratu, ka jaunu OE uzlikti. Porsche pasaulē dzirdēts, ka tie 200cell kati nekalpo tik ilgi kā OE - bieži vien ik pēc 3-4 gadi jāmaina, bet maksā arī lētāk nekā OE. Bet iespējams ka atkarīgs no ražotāja. Savam Cayman arī apsvēru 200cell katus uzlikt dēļ skaņas, bet pamatotas aizdomas, ka TA neredzēt ar tādu set-up dēļ decibeliem un iespējams, ka arī dēļ atgāzēm + negribētos riskēt ar drone pie šosejas ātrumiem. | Offline | | |
Puce | 15. Nov 2023, 08:58 |
#1187
|
| Kopš: 27. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6423
Braucu ar: BMW 315 e21
| Es ar varu apstiprināt to, ka ja tev ir speciāli jākarsē katalizators, lai izietu TA tas ilgi nekalpos. Nezinu kas tur īsti ķimikāli/fiziski notiek vai drīzāk nenotiek, bet tas tā būs. Tas man no pieredzes desmit gadus tirgojot katalizatorus un pēc tam gūstot atsauksmes no klientiem.
Ir vēl viena būtiska nianse. Ar šāda veida problēmām primāri saskaras tie auto īpašnieki, kam kā šīs Emmas gadījumā katalizatori atrodas relatīvi patālu no izplūdes kanāliem. Atgāzes paspēj atdzist un līdz katalizatoram nenonāk pietiekami karstas. Bet temperatūra ir tas, kas iniciē katalizatora veiktspēju. Kā labi ziniet, tad jau sen ražotāji mēģina katalizatorus likt pēc iespējas tuvāk izplūdes kanāliem. Pirmkārt, lai tie pēc iespējas ātrāk sāk strādāt pie aukstā starta un lai arī pēc tam dod maksimālu efektifitāti tālākā darbības ciklā.
Emmas gadījumā, domāju, ka kaut kā palīdzētu tas, ja izplūdes kolektori, ieskaitot pašus katalizatorus būtu ietīti termo lentē. Vai pat keramikas pārklājums kopā ar lentu, lai maksimāli saglabātu izplūdes atgāžu temperatūru. Bet tam visam ir cits liels mīnus: Tiem kolektoriem būs īsāks mūžs, jo tie ātrāk izdegs dēļ tās augstākas temperatūras. Vēl tantes runā, ka pie augstākas temperatūras atgāzes plūst ātrāk un tādā veidā var vēl kādu zirgu iejūgt.
Neplēšu kreklu, ka tas viss ko rakstīju ir 100% patiesība, bet tāda pieredze man ir bijusi. [ Šo ziņu laboja Puce, 15 Nov 2023, 08:59:42 ]
----------------- J.K.jr.bad.
| Offline | | |
RSAWorkshop | 15. Nov 2023, 09:42 |
#1188
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6084
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Nov 2023, 22:32:42 @smudo rakstīja:
Ja 200 šūnu kati, tas skaidrs, ka tiem ir lielāka caurplūde un zemāks t pie max slodzes, bet, protams, ka arī mazāka veiktspēja un lielāks risks kādā brīdī neiziet TA Sākumā pārpratu, ka jaunu OE uzlikti. Porsche pasaulē dzirdēts, ka tie 200cell kati nekalpo tik ilgi kā OE - bieži vien ik pēc 3-4 gadi jāmaina, bet maksā arī lētāk nekā OE. Bet iespējams ka atkarīgs no ražotāja. Savam Cayman arī apsvēru 200cell katus uzlikt dēļ skaņas, bet pamatotas aizdomas, ka TA neredzēt ar tādu set-up dēļ decibeliem un iespējams, ka arī dēļ atgāzēm + negribētos riskēt ar drone pie šosejas ātrumiem.
Katalizatoru var atjaunot un uzlabot, pie kam to var izdarīt pat neizjaucot. Vienīgi to laikam neizdosies izdarīt katalizatoram ar metāla šūnu[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 15 Nov 2023, 09:44:52 ]
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
|
RSAWorkshop | 15. Nov 2023, 09:44 |
#1189
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6084
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Nov 2023, 08:58:02 @Puce rakstīja:
Es ar varu apstiprināt to, ka ja tev ir speciāli jākarsē katalizators, lai izietu TA tas ilgi nekalpos. Nezinu kas tur īsti ķimikāli/fiziski notiek vai drīzāk nenotiek, bet tas tā būs. Tas man no pieredzes desmit gadus tirgojot katalizatorus un pēc tam gūstot atsauksmes no klientiem.
Ir vēl viena būtiska nianse. Ar šāda veida problēmām primāri saskaras tie auto īpašnieki, kam kā šīs Emmas gadījumā katalizatori atrodas relatīvi patālu no izplūdes kanāliem. Atgāzes paspēj atdzist un līdz katalizatoram nenonāk pietiekami karstas. Bet temperatūra ir tas, kas iniciē katalizatora veiktspēju. Kā labi ziniet, tad jau sen ražotāji mēģina katalizatorus likt pēc iespējas tuvāk izplūdes kanāliem. Pirmkārt, lai tie pēc iespējas ātrāk sāk strādāt pie aukstā starta un lai arī pēc tam dod maksimālu efektifitāti tālākā darbības ciklā.
Emmas gadījumā, domāju, ka kaut kā palīdzētu tas, ja izplūdes kolektori, ieskaitot pašus katalizatorus būtu ietīti termo lentē. Vai pat keramikas pārklājums kopā ar lentu, lai maksimāli saglabātu izplūdes atgāžu temperatūru. Bet tam visam ir cits liels mīnus: Tiem kolektoriem būs īsāks mūžs, jo tie ātrāk izdegs dēļ tās augstākas temperatūras. Vēl tantes runā, ka pie augstākas temperatūras atgāzes plūst ātrāk un tādā veidā var vēl kādu zirgu iejūgt.
Neplēšu kreklu, ka tas viss ko rakstīju ir 100% patiesība, bet tāda pieredze man ir bijusi.
Efektivitāte samazinās, jo noārdās (izdeg) cēlmetālu piedevas. Kamēr katalizators nav fiziski sadrupis, tikmēr var arī reanimēt viņu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Deivid | 15. Nov 2023, 09:58 |
#1190
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40586
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nezināju ka var atjaunot.
Man likās ka OEM ir 400cel, un CSL nāk 200
Daudz kur forumos raksta ka CSL ir vieglāks korpuss un tas ari viss, bet 400cel nāk tikai USA kuriem katalizatori dzīvo kolektorā un tā dēļ tie 10zs pazūd un populārs mods ir likt eu
Šodien ja pietiks laiks iešu TA. Paņēmu otro vienas dienas atļauju, nevarēju atturēties pēdējās dienas vai pat dienu izbraukt
Pagaidām varu teikt ka smird. Nav tik traki kā bez CAT, bet jūt. ar OEM neko nevarēja just[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 09:59:22 ] | Offline | | |
RSAWorkshop | 15. Nov 2023, 10:08 |
#1191
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6084
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Nov 2023, 09:58:23 @Deivid rakstīja:
Nezināju ka var atjaunot.
Man likās ka OEM ir 400cel, un CSL nāk 200
Daudz kur forumos raksta ka CSL ir vieglāks korpuss un tas ari viss, bet 400cel nāk tikai USA kuriem katalizatori dzīvo kolektorā un tā dēļ tie 10zs pazūd un populārs mods ir likt eu
Šodien ja pietiks laiks iešu TA. Paņēmu otro vienas dienas atļauju, nevarēju atturēties pēdējās dienas vai pat dienu izbraukt
Pagaidām varu teikt ka smird. Nav tik traki kā bez CAT, bet jūt. ar OEM neko nevarēja just
Atjaunošana pie mums nav baigi populāra un tāpēc par to maz kas ir dzirdams, bet vispār tur nekas baigi sarežģīts nav
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Deivid | 15. Nov 2023, 16:30 |
#1192
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40586
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372 | Offline | | |
noisex | 15. Nov 2023, 17:02 |
#1193
|
| Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6044
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi | Offline | | |
Deivid | 15. Nov 2023, 17:11 |
#1194
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40586
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un tos nenodevu. varianti ir arī bez E85 vai vēl citām gudrībām.
Uz e39 laikam neesi vientuļš
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/bhpgp.html
CO (%): 1.70
CO paaugst.(%): 1.02
HC (ppm): 507 | Offline | | |
RSAWorkshop | 15. Nov 2023, 17:14 |
#1195
|
| Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 6084
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Ielej etanolu Zinu vienu M54 kurš vispār bez katiem jau 2x skati šitā izgāja. Sākumā gan šausmīgi detonē, bet pēc laiciņa noadaptējas. Bet to tikai uz brīdi var darīt, etanols ātri sabojā degvielas sistēmu
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
kurlis | 15. Nov 2023, 17:19 |
#1196
|
| Kopš: 19. Dec 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4065
Braucu ar: mexipoku.com, steelio.eu
| Vienkāršākā un ērtākā prakse būs etanols | Offline | | |
|
Mikels | 15. Nov 2023, 17:23 |
#1197
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4629
Braucu ar: cieņu
| Devid bijušajam ziemsitim ar M54 , Schiedmann izplūdes kolektoru un "pseido sporta" katiem etanols arī nepalīdzēja, pēdējā reizē minimāli gan pietrūka, iespējams, nepareiza proporcija , bet lai izietu TA nācās likt atpakaļ orģinālo izplūdi ar katiem. [ Šo ziņu laboja Mikels, 15 Nov 2023, 17:25:18 ] | Offline | | |
PowerBMW | 15. Nov 2023, 17:33 |
#1198
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5795
Braucu ar:
|
15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.
identiska problēma | Offline | | |
Briize | 15. Nov 2023, 18:11 |
#1199
|
| Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 587
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
15 Nov 2023, 17:11:23 @Deivid rakstīja:
Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un tos nenodevu. varianti ir arī bez E85 vai vēl citām gudrībām.
Uz e39 laikam neesi vientuļš
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/m5/bhpgp.html
CO (%): 1.70
CO paaugst.(%): 1.02
HC (ppm): 507
Šito arī intereses pēc kadu laiku paskstijos, ka nav izgājis atgāzu testu
Bet tad sanāk, ka tas viss tikai katalizatoru dēļ ? Vai ir vēl jādi faktori ? | Offline | | |
rolis | 15. Nov 2023, 18:58 |
#1200
|
| Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6372
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
15 Nov 2023, 17:14:32 @RSAWorkshop rakstīja:
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Ielej etanolu Zinu vienu M54 kurš vispār bez katiem jau 2x skati šitā izgāja. Sākumā gan šausmīgi detonē, bet pēc laiciņa noadaptējas. Bet to tikai uz brīdi var darīt, etanols ātri sabojā degvielas sistēmu
Lai izietu tehnisko ir jābrauc ar tīru spirtu, E85 pie mums ir E75 (pēc ethanol sensor)
Es vienreiz ar EVO mēģināju iziet, nesanāca, jo CO lēkāja, un kā inspektors to pamanīja, uzreiz sāka gāzēt un turēt apgriezienos (3000rpm) un tur jau CO bija 0.3 | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|