Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 126 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
Deivid
28. May 2023, 20:15 #1141

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X


28 May 2023, 13:12:49 @Peppa_pig rakstīja:
Kupeja ir suc jau default, der kaut kadiem punkainajiem vitolina faniem


Tas ir tik pat spēcīgs arguments cik man vienkārši iemest E46 M3 > E36 M3


28 May 2023, 12:42:01 @Peppa_pig rakstīja:
Nabus. Ir jau piedavajumi, labakais virs puses, bet mes tak labi zinam, ka pec gadiem 5, bus 100+


Ja tev kāds gatavs RHD pirkt pa to ciparu - dari. Jau E46 KVALITATĪVI pārbūvēt maksā daudz. Protams ir ļoti daudz vietas uz kurām ietaupīt, tamdēļ arī pārbūve maksā 1k-10k jo tik vecu auto pārbūvējot būs jāmaina viss kam tiec klāt un esmu drošs ka E36 tās lietas maksā vēl vairāk kā E46 tagad. Tur pa sīkumam salasīsies tūkstošos. To pašu reiku vien jau vairums liek ne OEM


28 May 2023, 13:12:49 @Peppa_pig rakstīja:
Lhd jau tagad iet stabili no 30-50.


Lūk te ir jautājums vai viņi stabili iet vai par viņiem to prasa. Tāpēc arī prasu par realiem darijumiem E46, jo to ko prasa reklamā pats labi zinu

Jo ja vien nav runa par kaut kādu E36 M3 Lightweight kurš piederējis Paulam Walkeram un maksā kosmosu, es neesmu drošs ka kāds iekāpj E36, tad E46 un saka nu labi, te man viss patīk labāk, bet tas iepriekšējais ir kapeiku vieglāks... Ja gribas sabūvēt track tool , tad nav jāpērk ne viens, ne otrs pa to naudu

Prieks par Klāva auto, skaists eksemplārs. Kopā ar ieplūdi sanāk tie paši 30k.

[ Šo ziņu laboja Deivid, 28 May 2023, 20:16:34 ]

Offline
Deivid
28. May 2023, 20:17 #1142

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

P.s stay tuned

https://www.facebook.com/KeselMotorsport/
https://www.instagram.com/keselmotorsport/

Spied "Play", lai skatītos video!


EDIT izlabots links

[ Šo ziņu laboja Deivid, 28 May 2023, 20:18:35 ]

Offline
993
29. May 2023, 02:56 #1143

Kopš: 29. May 2023

No: Zilupe

Ziņojumi: 15

Braucu ar: iepirkuma ratiem sānslīdē

uz cik kopā nostājas kapitalka S54?
stends salīdzinājumam ar veco būs?
Offline
sn
29. May 2023, 19:25 #1144

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879535

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


29 May 2023, 02:56:48 @993 rakstīja:
uz cik kopā nostājas kapitalka S54?

ja sieva lasa, tad nepilni 200Eur

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Online
smudo
29. May 2023, 19:54 #1145

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


29 May 2023, 19:25:11 @sn rakstīja:

29 May 2023, 02:56:48 @993 rakstīja:
uz cik kopā nostājas kapitalka S54?

ja sieva lasa, tad nepilni 200Eur


They just gave it to me
Offline
HiJaCKeR
29. May 2023, 20:08 #1146

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4496

Braucu ar: BMW E90 330i

sn`am laba atmiņa, vai arī par visiem blociņā pierakstīts, labs
Offline
Deivid
14. Sep 2023, 12:57 #1147

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Paldies @PowerBMW par kārbu

Otrais iebrauciens uzrādīja tīkamus rezultātus. Ne uz ko vairāk vai mazāk necerēju.

Strādājoša Vanosa darbība in action



Tālāk neļāva iet aizdomas par viena katalizatora darbību. Kādam ir lietoti vai versijas ja vajadzēs?
Offline
PowerBMW
15. Sep 2023, 00:48 #1148

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5795

Braucu ar:


14 Sep 2023, 12:57:18 @Deivid rakstīja:
Paldies @PowerBMW par kārbu

Otrais iebrauciens uzrādīja tīkamus rezultātus. Ne uz ko vairāk vai mazāk necerēju.

Strādājoša Vanosa darbība in action



Tālāk neļāva iet aizdomas par viena katalizatora darbību. Kādam ir lietoti vai versijas ja vajadzēs?

kkd iedosi "izgāzt" ar to Tavu mopēdu,moš domas mainīsiem un līdz šim visi un visas bija "no..as"
emmas
Offline
Deivid
15. Sep 2023, 10:52 #1149

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Domāju ka domas mainīsies tikai dzirdot karbona ieplūdi darbībā. Tā noteikti ir kaut kur augstu topā. Bez tās, tas motora troksnis pienes ūdeni parastam M54 dzinējam, par kaut kādu V8 nemaz nerunājot.

Cik esmu skrējies tad visi iet plus mīnus vienādi.
Tas kas noteikti atšķirsies ir grieze līdz ~3500rpm. Nevienam pabrauktam Vanos nedarbosies kā vajag a tas mezgls ir gana komplicēts.

Kādi tik defekti lietošanas laikā nav atrasti, bet ar dibena jaudas stendu mērot nekādu baigo atšķirību WOT režīmā neesmu jutis. Pirms tam uz cita stenda pirms rebuild bija 330zs, tagad 360zs, nu tie ir 10%. Tur nav ko sajust, tie ir divi dažādi stendi. Būs otrs rounds kad sapratīs kas tur līdz galam neiet un nu mazums dabūs vēl kādu zirdziņu klāt, bet ja tie būs 370 vai galvu reibinoši 380 es nedomāju ka tas maina ikdienā jebko, nu tā kā pavisam neko, tikai papīrs

MAXixt jau dabūja vairāk no sava. CSL sadalenes jāliek u.c Neredzu tam jēgu, gonkās nepiedalos
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 00:21 #1150

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Kur iesakat nodot katalizatorus? Man divi lieki oem

Viens nebija vesels



Nācās



Ceru ka TA varēs iziet, jo pēc ieplūdes uzlikšanas bija uz robežas. Rīgā stāvot rindā ar aukstu neizgāju, bet uz Siguldu atvelkot viss čotka
Offline
smudo
18. Oct 2023, 12:26 #1151

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX

Izskatās, ka būs labs rezultāts! Galvenais ir apziņa, ka viss strādā korekti + vēl svarīgāk izkdienas lietošanā ieplūdes skaņa Tie pārdesmi zirgi mazāk svarīgi no lietošanas pieredzes, ja vien pa trasi nebrauc - ja man būtu M3, tad ar to notiekti pa BSK brauktu.

P.S. Nezināju, ka ieplūdes modifikācijas ietekmē tik ļoti atgāzes. Man škita, ka tur 90% darba paveic katalizatori.
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 13:00 #1152

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Nu šī jau tāda diezgan nestandarta ieplūdes modifikācija. Nezinu cik daudziem dzinējiem kas līdzīgs pieejams

Nav jau MAF. Kad pirmo reizi neizgāju, nožēloju ka atdevu oem ieplūdes kolektoru tālāk. Likās lieka detaļa, atpakaļ jau nelikšu

Tai brīdī reklāmā stāvēja pelēks e46 m3 ar karbonu, nepateikšu gan kādu tieši. Pajautāju viņa pieredzi un vinš teica ka aizmirsti, uz katru TA jāmaina, savādāk nevar.

Pieņemu ka te arī tā atšķiribā kā uzliek. Var vienkārši uzmest un ielikt dzinēju avārījas režīmā, bet ja prot tad var kārtīgi ar MAP sensoru, ka CSLam. Tik tur čakars, bet Kesel visu izdarīja

Ieteica vienkārši braukt ar siltiem katiem/motoru nevis rindā stāvēt. Tā es tur uz Siguldu aizlidoju, e-rinda protams tur ir ar stundas nobīdi, tad nu vizinājos apkārt un pirms iebrauksanas boksā vēl turēju apgriezienus.

Par BSK, mani tiešām neuzrunā braukt uz ātrumu un nevaru atļauties šo nošķilt. Kāda 325 cup vēl varētu piedalīties ar tam sagatavotu auto, bet tā man pilnīgi pietiek no luksofora līdz luksoforam un padriftēt pa 333 kurs vismaz iepriekš nebija bīstams. Kvalitatīva sānslīde man dod lielāku prieku par sekundes simtdaļām aplī

[ Šo ziņu laboja Deivid, 18 Oct 2023, 13:01:31 ]

Offline
HaL
18. Oct 2023, 14:56 #1153

Kopš: 28. Jan 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 23631

Braucu ar: Turbo


15 Sep 2023, 10:52:24 @Deivid rakstīja:
...
MAXixt jau dabūja vairāk no sava. CSL sadalenes jāliek u.c Neredzu tam jēgu, gonkās nepiedalos


Nu Tu gan muļķības sarakstīji
Tieši kāds sakars jaudai ar braukšanu pa trasi? Pēc šīs ideoloģijas sanāk, ka M5 drīkst pirkt tikai tie, kas brauc pa trasi, pārējiem jābrauc ar 530i.

Jauda un šis viss tūnings stiepjas tik tālu, cik maks atļauj un vēlme neapsīkst, tur ar trasi maz sakara!

-----------------
Those who do not give a fuck change the world. The rest do not
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 15:10 #1154

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tādam kā smudo kurš ar katru reizi mēģina izbraukt trasi ātrāk visiem sīkumiem un katram zs ir nozīme. Man ikdienā ir pilnīgi vienalga tie 10-20zs. Nav nekas dārgāks kā tūnēt atmosfēru un šeit jau tāpat viss potenciāls praktiski ir izsmelts un pat ieguldot vēl kādu 5 ciparu skaitli būsi lēnāks par viegli čipotu turbo N54

Cik esmu lasījis max ko no NA S54 ar strokeri izspieda bija ap 470zs. Ļoti dārgi zirgaspēki. Uzlikt turbo ir daudz lētāk, ja zs ir mērķis. Stock iekšas laikam pat 600zs tur, vairāk arī nevajag

Prieks jau vien ir ka dzinējs darbojas kā vai pat labāk kā no rūpnīcas, nevis atdzīvojas tikai pie 4k

[ Šo ziņu laboja Deivid, 18 Oct 2023, 15:11:37 ]

Offline
GirtzB
18. Oct 2023, 15:16 #1155

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21920

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


18 Oct 2023, 15:10:58 @Deivid rakstīja:
Tādam kā smudo kurš ar katru reizi mēģina izbraukt trasi ātrāk visiem sīkumiem un katram zs ir nozīme. Man ikdienā ir pilnīgi vienalga tie 10-20zs. Nav nekas dārgāks kā tūnēt atmosfēru un šeit jau tāpat viss potenciāls praktiski ir izsmelts un pat ieguldot vēl kādu 5 ciparu skaitli būsi lēnāks par viegli čipotu turbo N54

Cik esmu lasījis max ko no NA S54 ar strokeri izspieda bija ap 470zs. Ļoti dārgi zirgaspēki. Uzlikt turbo ir daudz lētāk, ja zs ir mērķis. Stock iekšas laikam pat 600zs tur, vairāk arī nevajag

Prieks jau vien ir ka dzinējs darbojas kā vai pat labāk kā no rūpnīcas, nevis atdzīvojas tikai pie 4k

Stock dzinējs ar strādajošu VANOS velk jau no 2k nevis 4k...
p.s. ārā jau auksts, īstais laiks "skrieties"
P.s.s. dod linku "catiem"

[ Šo ziņu laboja GirtzB, 18 Oct 2023, 15:21:27 ]



-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Online
Deivid
18. Oct 2023, 15:32 #1156

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Par to jau tas stāsts, ka ceļ visa diapazona, tik praktiski nevienam lietotam vins nedarbojas ka nakas un nekads check engine paneli nedegs

Vēl nav pie manis. Noteikti būs vēl info un kāds video par paveikto
Offline
radari.lv
18. Oct 2023, 16:10 #1157

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


18 Oct 2023, 15:32:27 @Deivid rakstīja:
Par to jau tas stāsts, ka ceļ visa diapazona, tik praktiski nevienam lietotam vins nedarbojas ka nakas un nekads check engine paneli nedegs

Vēl nav pie manis. Noteikti būs vēl info un kāds video par paveikto


Uz MSS54 Vanos sistēma dod kādu ziņu tikai kad ir tālu ārpus normas. Ikdienas darbībā, lielākoties izeja ārpus normas netiek konstatēta. Ari visu vanosu atjaunojot un parbuvejot precīzāk kā no rūpnīcas ar bmw diagmostiku tas adaptacijas un testesanas process ir so so. Atrisinajam visus jautajumus lasot reāllaika datus par leņķiem un uzstādot ārējo spiediena sensoru ko saslēdzām ar datu ierakstu. Ar spiedienu normā (hidrauliskais akumulators strada korekti ko nosaka pec spiediena kritiena pec motora izslēgšanas u.c. raksturlīknēm), sadalenes fāžu leņķi atbilst pieprasītajam ar 0.5* nobīdi visā apgriezienu diapazonā, redzam ka viss strada korekti.


-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
radari.lv
18. Oct 2023, 16:12 #1158

Kopš: 12. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 398

Braucu ar: interesantiem auto


18 Oct 2023, 00:21:52 @Deivid rakstīja:





Bank 1 pretspiediens 0.35-0.45 bar pie redline, Bank 2 0.1 bar. Attiecigi tas mums neļauj regulējot dzinēju iegūt stabilitāti, testēsim kā ir ar 200 cpsi katalizatoriem.

-----------------
== Kesel Motorsport ==

brauc ātrāk - www.radari.lv
Offline
Deivid
18. Oct 2023, 16:14 #1159

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40568

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Slava autoram

"hidrauliskais akumulators" - šo man liekas ka mainīju pirms 3 gadiem

Pirms tam jūtami raustījās zemos rpm
Offline
AF
19. Oct 2023, 08:50 #1160

Kopš: 06. Nov 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4157

Braucu ar: stūri rokās!

Prieks lasīt ka kāds LV saliek visus punktus uz i pat liekams standarta auto
Malači vīri.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo