Online

Pašreiz BMWPower skatās 104 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW Motorsport GmbH

Tēma: M3 E46

AutorsZiņojums
Klavs
15. Nov 2023, 19:27 #1201

Kopš: 18. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 515

Braucu ar:


15 Nov 2023, 17:11:23 @Deivid rakstīja:
Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un...


Man baigi gribas upgreidoties uz CSL ieplūdi, bet šķiet, ka kautkur vēl lasīju, ka bija problēmas ar atgāzēm. Pieņemot, ka Tev tagad viss ar katiņiem ir kārtībā, tad īsti nav variantu bez čakariem iziet TA, ja ir uzlikta CSL ieplūde?

Manā gadījumā ir USA katiņi ar stock ieplūdi, bet nu kardināli atšķiras no taviem rādijumiem.

CO (%): 0.11
CO paaugst.(%): 0.06
HC (ppm): 41
Offline
Deivid
15. Nov 2023, 19:35 #1202

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X


15 Nov 2023, 17:23:15 @Mikels rakstīja:
Devid bijušajam ziemsitim ar M54 , Schiedmann izplūdes kolektoru un "pseido sporta" katiem etanols arī nepalīdzēja, pēdējā reizē minimāli gan pietrūka, iespējams, nepareiza proporcija , bet lai izietu TA nācās likt atpakaļ orģinālo izplūdi ar katiem.


Man par to oem izplūdi piedāvāja tik pat cik samaksāju par to Schmiedmann dēļ katiem kad bija pīķis uzpirkšanā, bet turēju līdz iesiet TA, lai karma tīra. Cik sapratu visu mēģinājāt un tāpat tikai palidzēja uzlikt vecus oem katus...

Savu gadījumu daļēji saprotu. Esmu norāvējis MAF, uzlicis citus CAT un Rīgā ar neuzsildītiem OEM katiem neizgāju, Siguldā ar siltiem izgāju kā jaunam auto, žēl ka papīri nav un nez kapēc vēsturi ar vairs e.csdd nerādā, bet tie dati bija kardināli atšķirīgi. Man liekas ka Siguldā HC bija 70

[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 19:36:23 ]

Offline
Deivid
15. Nov 2023, 19:43 #1203

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X


15 Nov 2023, 19:27:54 @Klavs rakstīja:
Man baigi gribas upgreidoties uz CSL ieplūdi, bet šķiet, ka kautkur vēl lasīju, ka bija problēmas ar atgāzēm. Pieņemot, ka Tev tagad viss ar katiņiem ir kārtībā, tad īsti nav variantu bez čakariem iziet TA, ja ir uzlikta CSL ieplūde?

Manā gadījumā ir USA katiņi ar stock ieplūdi, bet nu kardināli atšķiras no taviem rādijumiem.

CO (%): 0.11
CO paaugst.(%): 0.06
HC (ppm): 41


Tev dēļ USA katiņiem kolektorā varētu būt vieglāk ar atgāzēm, bet ilgertmiņā dari pareizi un ej pie cilvēkiem kuri prot ne tikai uzlikt, bet arī saprot ko vēl vajag. Kā piemēram MAP. Vairums apkārt darbojas avarījas režīmā jo uzlikts ir, MAP nav, uz priekšu brauc, skaņa ir, bet nu darbība ir kā ir un par TA vari aizmirst, kā man te viens cits teica kam nojaušu ka likts pa labi/pa kreisi..., tad uz katru TA liek ari OEM iepludi

[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 19:44:32 ]

Offline
kexxx
15. Nov 2023, 19:50 #1204

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:

par HC runājot- tehniskajā čalis teica, ka aparātam precizitāte ir +-100, tā ka to jāņem vērā, analizējit datus
Offline
JDS
15. Nov 2023, 20:11 #1205

Kopš: 18. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 10604

Braucu ar: 3, 5, TS, YP

100 ir norma un precizitaate +- 100? Kaut kas sheit nav pareizi
Offline
kexxx
15. Nov 2023, 20:19 #1206

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


15 Nov 2023, 20:11:45 @JDS rakstīja:
100 ir norma un precizitaate +- 100? Kaut kas sheit nav pareizi


nu ja pieļaujamā norma ir 100 un aparāts rāda 200, tad protokolā ierakstīs 100 un esi izgājis

Offline
crime
15. Nov 2023, 20:35 #1207

Kopš: 03. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 8413

Braucu ar: m635csi

ble tomēr laikam labāk braukt ar klasiku, zirgi bišķin mazāk, bet:

CO (%): 0.89
HC (ppm): 1334

0 - Teicamā tehniskā stāvoklī

Offline
smudo
15. Nov 2023, 23:00 #1208

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3512

Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX


15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372


Padaudz. Manam 40 gadīgam un sašķunētam 944 turbo, kuram ir lielākas sprausas un OE set-upā spraulas saslēgtas pa pāriem (tātad tukšgaitā gāāz degvielu ieplūdē īpaši nešķirojot, ir tur tā vajadzīga, vai nē, HC līmenis pēdējā TA bija 235.

Vienu reizi pirms kādi 5 gadi pēc BSK trases dienas 944 izbeidzās dzinēja t sensors un nākamajā dienā TA bija - dzinējs saņēma info, ka ir -40 grādi un gāza max degvielu iekšā lai saslidītu un AFR ap 12 tukšgaitā bija (ļoti trekns degmaisījums) - toreiz samērīja HC ap 500 un inspektors līmējot uzlīmi pasauca malā un klusām pateica, lai nočekoju, kas man tur ar atgāzēm Samainot sensoru pēc nedēļas, viss atgriezās savās vietās.
Offline
Mikels
16. Nov 2023, 08:57 #1209

Kopš: 28. Jan 2011

Ziņojumi: 4617

Braucu ar: cieņu

Apskatījos savam N52:

CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12

Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati
Offline
kexxx
16. Nov 2023, 09:05 #1210

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 11545

Braucu ar:


16 Nov 2023, 08:57:11 @Mikels rakstīja:
Apskatījos savam N52:

CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12

Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati


tehniskajā taču mēra bez slodzes
dzinēja kompis mēra daudz ilgākā posmā, reālos braukšanas apstākļos un dažādos režīmos (un varbūt pie slodzes kati vairs netiek galā)- tas arī varētu izskaidrot, kāpēc tehniskajā viss ok, bet kompis met kļūdu

[ Šo ziņu laboja kexxx, 16 Nov 2023, 09:05:24 ]

Offline
GirtzB
16. Nov 2023, 09:53 #1211

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 21925

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

Manam S54 tas radītājs bija 60.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
Deivid
16. Nov 2023, 10:06 #1212

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Tāpēc man arī atmiņā ir 70

Mērija man dažādi un ilgi. Nemēģināja izgāzt, tik teica ka visādi centās, bet nekā
Offline
Klavs
16. Nov 2023, 11:26 #1213

Kopš: 18. Jul 2008

No: Limbaži

Ziņojumi: 515

Braucu ar:

Cik saprotu te vairāk runa par to, ka S54 apvienojumā ar CSL style ieplūdi nevar vairs sadzīt atgāzes.
Intereses pēc pagooglēju - tas ir sāpīgs jautājums Kalifornijā, ar AplhaN tune, ko liek arī nevar, jo neatļauj nemaz pieslēgties attiecīgai darbībai.
Tur forums pilns ar to, ka liek stock ieplūdi un stock DME ik pa diviem gadiem uz smog pārbaudēm.
Tas ir ar USA katiņiem, kuri teorētiski ir veiktspējīgāki.
@Deivid Tev šī ir pirmā skate ar CSL ieplūdi?
Offline
noisex
16. Nov 2023, 12:13 #1214

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6044

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88


15 Nov 2023, 17:33:34 @PowerBMW rakstīja:

15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:

15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372

Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.

identiska problēma

Es ar neteikšu, ka esmu mainījis katus, zondes utt...un kā es vispār dabonu tos >100ppm un izeju skati ...nu labi...es 5us gadus nobraukāju bez skates....tas ir cits stāts protams :-D

Bet nu ja visiem M5 e39 pēc FL ir šitā, ka nevar dabūt tos 100ppm uz HC...tad varbūt varam vēsrsties pie BMW dīlera, lai šie iedod cedeli no BMW, ka vot redziet starp 2000. gadu un 2001. gadu nekas nav mainījies tam dzinējam, vadībai, katiem utt un ka tiem motoriem tas ir pieņemami tomēr? Tiklīdz mums uz rokām būs tāda cedele, tā TA nevarēs neko piepisties

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline
Deivid
16. Nov 2023, 12:38 #1215

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X


16 Nov 2023, 11:26:51 @Klavs rakstīja:
Cik saprotu te vairāk runa par to, ka S54 apvienojumā ar CSL style ieplūdi nevar vairs sadzīt atgāzes.
Intereses pēc pagooglēju - tas ir sāpīgs jautājums Kalifornijā, ar AplhaN tune, ko liek arī nevar, jo neatļauj nemaz pieslēgties attiecīgai darbībai.
Tur forums pilns ar to, ka liek stock ieplūdi un stock DME ik pa diviem gadiem uz smog pārbaudēm.
Tas ir ar USA katiņiem, kuri teorētiski ir veiktspējīgāki.
@Deivid Tev šī ir pirmā skate ar CSL ieplūdi?


Pirmo reizi Rīgā neizgāju. Sarugtināts ka jau utilizēju iepriekšējo kolektoru. Sazvaniju tolaik reklāmā tirgoto pelēko ar karbonu un tas teica ka aizmirsti, uz katru TA jāliek atpakaļ un nost.

Tad izpētījām datus, sapratām ka niecīga tā starpība un atvelkot līdz Siguldai ar siltiem katiem jau izgāju perfekti

Tagad tie "race" katalizatori uzlikti un viņus gan redz, gan jūt atgāzēs, tā kā nemaz necerēju ka iziešu.

Atceries ka var uzlikt vienkārši uzmetot un iedzīt ecu alpha-n režīmā, bet var arī iet csl metodi ar MAP sensoru kas zinošiem vīriem nav nekas sarežģīts, bet garažņiks neizdarīs. Tas ar varētu gana ietekmēt jo tieši tukšgaita bez MAFa ir grūtākais priekš ECU. Vismaz tā kaut kur lasīju
Offline
Deivid
16. Nov 2023, 13:06 #1216

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Ā vēl, CSLam nāk intake flap kurš atveras pie ~2k un sport mode laikam visu laiku vaļā. Forumos runā ka samazina trobeli (kurš gan to gribētu...)

Bet es arī dzirdēju un loģiski būtu ka tas ietekmētu atgāzes



Man tur stāv karbona snorkelis because race car
Offline
HiJaCKeR
16. Nov 2023, 18:07 #1217

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4500

Braucu ar: BMW E90 330i


16 Nov 2023, 08:57:11 @Mikels rakstīja:
Apskatījos savam N52:

CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12

Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati

Kaspich savulaik rasktīja, ka arī ar 15 % (īsti neatceros ciparu) strādājošiem katiem, TA var iziet

[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Nov 2023, 18:11:03 ]

Online
rolis
16. Nov 2023, 22:40 #1218

Kopš: 27. Oct 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 6372

Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition


15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.

Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372


Ja nav noslēpums, kādus katalizātorus izmantoji?

Offline
Deivid
22. Apr 2024, 11:22 #1219

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40573

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Izgāju TA ar OEM catiem un strādājošu MAP sensoru.

CO (%): 0.06
CO paaugst.(%): 0.54
HC (ppm): 100

Gala rezultāts



Griežas patīkami. Jaunas riepas līdz indikatoram 2 dienu laikā ir reizē priecīgs un bēdīgs rezultāts

Uz tirdziņu parādījies

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m3/ahoij.html

Cik zinu tad remontēts/krāsots pie @Black_russian
Dzirdēts ka izmantots arī ziemā visus šos gadus, noteikti padziļināti bundža jāskatās
Offline
Mikuzz
22. Apr 2024, 13:19 #1220

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41346

Braucu ar: Transporta līdzekli


15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:

Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.


Vispār, 3000, nevis 400
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo