Autors | Ziņojums |
Klavs | 15. Nov 2023, 19:27 |
#1201
|
|
Kopš: 18. Jul 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 515
Braucu ar:
|
15 Nov 2023, 17:11:23 @Deivid rakstīja:
Man iepriekš nebija. Parādījās pēc ieplūdes un palīdzēja oem uzsildīšana. Tagad tie 200cel. Braucu spolēdams, bet tāpat bija jāpastāv rindā, pirms boksa turēju 2k rpm kādu brīdi, bet nekā. Labi ka man vēl oem kati ir un...
Man baigi gribas upgreidoties uz CSL ieplūdi, bet šķiet, ka kautkur vēl lasīju, ka bija problēmas ar atgāzēm. Pieņemot, ka Tev tagad viss ar katiņiem ir kārtībā, tad īsti nav variantu bez čakariem iziet TA, ja ir uzlikta CSL ieplūde?
Manā gadījumā ir USA katiņi ar stock ieplūdi, bet nu kardināli atšķiras no taviem rādijumiem.
CO (%): 0.11
CO paaugst.(%): 0.06
HC (ppm): 41 |
Offline | |
|
Deivid | 15. Nov 2023, 19:35 |
#1202
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
15 Nov 2023, 17:23:15 @Mikels rakstīja:
Devid bijušajam ziemsitim ar M54 , Schiedmann izplūdes kolektoru un "pseido sporta" katiem etanols arī nepalīdzēja, pēdējā reizē minimāli gan pietrūka, iespējams, nepareiza proporcija , bet lai izietu TA nācās likt atpakaļ orģinālo izplūdi ar katiem.
Man par to oem izplūdi piedāvāja tik pat cik samaksāju par to Schmiedmann dēļ katiem kad bija pīķis uzpirkšanā, bet turēju līdz iesiet TA, lai karma tīra. Cik sapratu visu mēģinājāt un tāpat tikai palidzēja uzlikt vecus oem katus...
Savu gadījumu daļēji saprotu. Esmu norāvējis MAF, uzlicis citus CAT un Rīgā ar neuzsildītiem OEM katiem neizgāju, Siguldā ar siltiem izgāju kā jaunam auto, žēl ka papīri nav un nez kapēc vēsturi ar vairs e.csdd nerādā, bet tie dati bija kardināli atšķirīgi. Man liekas ka Siguldā HC bija 70[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 19:36:23 ] |
Offline | |
|
Deivid | 15. Nov 2023, 19:43 |
#1203
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
15 Nov 2023, 19:27:54 @Klavs rakstīja:
Man baigi gribas upgreidoties uz CSL ieplūdi, bet šķiet, ka kautkur vēl lasīju, ka bija problēmas ar atgāzēm. Pieņemot, ka Tev tagad viss ar katiņiem ir kārtībā, tad īsti nav variantu bez čakariem iziet TA, ja ir uzlikta CSL ieplūde?
Manā gadījumā ir USA katiņi ar stock ieplūdi, bet nu kardināli atšķiras no taviem rādijumiem.
CO (%): 0.11
CO paaugst.(%): 0.06
HC (ppm): 41
Tev dēļ USA katiņiem kolektorā varētu būt vieglāk ar atgāzēm, bet ilgertmiņā dari pareizi un ej pie cilvēkiem kuri prot ne tikai uzlikt, bet arī saprot ko vēl vajag. Kā piemēram MAP. Vairums apkārt darbojas avarījas režīmā jo uzlikts ir, MAP nav, uz priekšu brauc, skaņa ir, bet nu darbība ir kā ir un par TA vari aizmirst, kā man te viens cits teica kam nojaušu ka likts pa labi/pa kreisi..., tad uz katru TA liek ari OEM iepludi[ Šo ziņu laboja Deivid, 15 Nov 2023, 19:44:32 ] |
Offline | |
|
kexxx | 15. Nov 2023, 19:50 |
#1204
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11545
Braucu ar:
| par HC runājot- tehniskajā čalis teica, ka aparātam precizitāte ir +-100, tā ka to jāņem vērā, analizējit datus |
Offline | |
|
JDS | 15. Nov 2023, 20:11 |
#1205
|
|
Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10604
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
| 100 ir norma un precizitaate +- 100? Kaut kas sheit nav pareizi |
Offline | |
|
kexxx | 15. Nov 2023, 20:19 |
#1206
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11545
Braucu ar:
|
15 Nov 2023, 20:11:45 @JDS rakstīja:
100 ir norma un precizitaate +- 100? Kaut kas sheit nav pareizi
nu ja pieļaujamā norma ir 100 un aparāts rāda 200, tad protokolā ierakstīs 100 un esi izgājis
|
Offline | |
|
crime | 15. Nov 2023, 20:35 |
#1207
|
|
Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8413
Braucu ar: m635csi
| ble tomēr laikam labāk braukt ar klasiku, zirgi bišķin mazāk, bet:
CO (%): 0.89
HC (ppm): 1334
0 - Teicamā tehniskā stāvoklī
|
Offline | |
|
smudo | 15. Nov 2023, 23:00 |
#1208
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3512
Braucu ar: 944T & Cayman & G05 & 330iX
|
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Padaudz. Manam 40 gadīgam un sašķunētam 944 turbo, kuram ir lielākas sprausas un OE set-upā spraulas saslēgtas pa pāriem (tātad tukšgaitā gāāz degvielu ieplūdē īpaši nešķirojot, ir tur tā vajadzīga, vai nē, HC līmenis pēdējā TA bija 235.
Vienu reizi pirms kādi 5 gadi pēc BSK trases dienas 944 izbeidzās dzinēja t sensors un nākamajā dienā TA bija - dzinējs saņēma info, ka ir -40 grādi un gāza max degvielu iekšā lai saslidītu un AFR ap 12 tukšgaitā bija (ļoti trekns degmaisījums) - toreiz samērīja HC ap 500 un inspektors līmējot uzlīmi pasauca malā un klusām pateica, lai nočekoju, kas man tur ar atgāzēm Samainot sensoru pēc nedēļas, viss atgriezās savās vietās. |
Offline | |
|
|
Mikels | 16. Nov 2023, 08:57 |
#1209
|
|
Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4617
Braucu ar: cieņu
| Apskatījos savam N52:
CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12
Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati |
Offline | |
|
kexxx | 16. Nov 2023, 09:05 |
#1210
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 11545
Braucu ar:
|
16 Nov 2023, 08:57:11 @Mikels rakstīja:
Apskatījos savam N52:
CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12
Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati
tehniskajā taču mēra bez slodzes
dzinēja kompis mēra daudz ilgākā posmā, reālos braukšanas apstākļos un dažādos režīmos (un varbūt pie slodzes kati vairs netiek galā)- tas arī varētu izskaidrot, kāpēc tehniskajā viss ok, bet kompis met kļūdu
[ Šo ziņu laboja kexxx, 16 Nov 2023, 09:05:24 ] |
Offline | |
|
GirtzB | 16. Nov 2023, 09:53 |
#1211
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 21925
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| Manam S54 tas radītājs bija 60.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
Deivid | 16. Nov 2023, 10:06 |
#1212
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Tāpēc man arī atmiņā ir 70
Mērija man dažādi un ilgi. Nemēģināja izgāzt, tik teica ka visādi centās, bet nekā |
Offline | |
|
Klavs | 16. Nov 2023, 11:26 |
#1213
|
|
Kopš: 18. Jul 2008
No: Limbaži
Ziņojumi: 515
Braucu ar:
| Cik saprotu te vairāk runa par to, ka S54 apvienojumā ar CSL style ieplūdi nevar vairs sadzīt atgāzes.
Intereses pēc pagooglēju - tas ir sāpīgs jautājums Kalifornijā, ar AplhaN tune, ko liek arī nevar, jo neatļauj nemaz pieslēgties attiecīgai darbībai.
Tur forums pilns ar to, ka liek stock ieplūdi un stock DME ik pa diviem gadiem uz smog pārbaudēm.
Tas ir ar USA katiņiem, kuri teorētiski ir veiktspējīgāki.
@Deivid Tev šī ir pirmā skate ar CSL ieplūdi? |
Offline | |
|
noisex | 16. Nov 2023, 12:13 |
#1214
|
|
Kopš: 07. Jul 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 6044
Braucu ar: M5 Luftwaffe/88
|
15 Nov 2023, 17:33:34 @PowerBMW rakstīja:
15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.
identiska problēma
Es ar neteikšu, ka esmu mainījis katus, zondes utt...un kā es vispār dabonu tos >100ppm un izeju skati ...nu labi...es 5us gadus nobraukāju bez skates....tas ir cits stāts protams :-D
Bet nu ja visiem M5 e39 pēc FL ir šitā, ka nevar dabūt tos 100ppm uz HC...tad varbūt varam vēsrsties pie BMW dīlera, lai šie iedod cedeli no BMW, ka vot redziet starp 2000. gadu un 2001. gadu nekas nav mainījies tam dzinējam, vadībai, katiem utt un ka tiem motoriem tas ir pieņemami tomēr? Tiklīdz mums uz rokām būs tāda cedele, tā TA nevarēs neko piepisties
----------------- Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi |
Offline | |
|
Deivid | 16. Nov 2023, 12:38 |
#1215
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
|
16 Nov 2023, 11:26:51 @Klavs rakstīja:
Cik saprotu te vairāk runa par to, ka S54 apvienojumā ar CSL style ieplūdi nevar vairs sadzīt atgāzes.
Intereses pēc pagooglēju - tas ir sāpīgs jautājums Kalifornijā, ar AplhaN tune, ko liek arī nevar, jo neatļauj nemaz pieslēgties attiecīgai darbībai.
Tur forums pilns ar to, ka liek stock ieplūdi un stock DME ik pa diviem gadiem uz smog pārbaudēm.
Tas ir ar USA katiņiem, kuri teorētiski ir veiktspējīgāki.
@Deivid Tev šī ir pirmā skate ar CSL ieplūdi?
Pirmo reizi Rīgā neizgāju. Sarugtināts ka jau utilizēju iepriekšējo kolektoru. Sazvaniju tolaik reklāmā tirgoto pelēko ar karbonu un tas teica ka aizmirsti, uz katru TA jāliek atpakaļ un nost.
Tad izpētījām datus, sapratām ka niecīga tā starpība un atvelkot līdz Siguldai ar siltiem katiem jau izgāju perfekti
Tagad tie "race" katalizatori uzlikti un viņus gan redz, gan jūt atgāzēs, tā kā nemaz necerēju ka iziešu.
Atceries ka var uzlikt vienkārši uzmetot un iedzīt ecu alpha-n režīmā, bet var arī iet csl metodi ar MAP sensoru kas zinošiem vīriem nav nekas sarežģīts, bet garažņiks neizdarīs. Tas ar varētu gana ietekmēt jo tieši tukšgaita bez MAFa ir grūtākais priekš ECU. Vismaz tā kaut kur lasīju |
Offline | |
|
Deivid | 16. Nov 2023, 13:06 |
#1216
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Ā vēl, CSLam nāk intake flap kurš atveras pie ~2k un sport mode laikam visu laiku vaļā. Forumos runā ka samazina trobeli (kurš gan to gribētu...)
Bet es arī dzirdēju un loģiski būtu ka tas ietekmētu atgāzes
Man tur stāv karbona snorkelis because race car |
Offline | |
|
|
HiJaCKeR | 16. Nov 2023, 18:07 |
#1217
|
|
Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4500
Braucu ar: BMW E90 330i
|
16 Nov 2023, 08:57:11 @Mikels rakstīja:
Apskatījos savam N52:
CO (%): 0.15
CO paaugst.(%): 0.04
HC (ppm): 12
Bet man jau kādu laiku deg checks par "Catalyst System Efficiency Below Threshold" abās bankās. Ja es pareizi saprotu tie rādītāji ir diezgan normāli, attiecīgi tur nevarētu būt pie vainas kaut kas cits nevis kati
Kaspich savulaik rasktīja, ka arī ar 15 % (īsti neatceros ciparu) strādājošiem katiem, TA var iziet[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 16 Nov 2023, 18:11:03 ] |
Online | |
|
rolis | 16. Nov 2023, 22:40 |
#1218
|
|
Kopš: 27. Oct 2002
No: Zilupe
Ziņojumi: 6372
Braucu ar: M•PWR 777 BMW HP4 Competition
|
15 Nov 2023, 16:30:27 @Deivid rakstīja:
Nesanāca.
Pārbaudes veids: Pamatpārbaude
CO (%): 0.69
CO paaugst.(%): 0.79
HC (ppm): 372
Ja nav noslēpums, kādus katalizātorus izmantoji?
|
Offline | |
|
Deivid | 22. Apr 2024, 11:22 |
#1219
|
|
Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40573
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Izgāju TA ar OEM catiem un strādājošu MAP sensoru.
CO (%): 0.06
CO paaugst.(%): 0.54
HC (ppm): 100
Gala rezultāts
Griežas patīkami. Jaunas riepas līdz indikatoram 2 dienu laikā ir reizē priecīgs un bēdīgs rezultāts
Uz tirdziņu parādījies
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/m3/ahoij.html
Cik zinu tad remontēts/krāsots pie @Black_russian
Dzirdēts ka izmantots arī ziemā visus šos gadus, noteikti padziļināti bundža jāskatās |
Offline | |
|
Mikuzz | 22. Apr 2024, 13:19 |
#1220
|
|
Kopš: 19. Aug 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 41346
Braucu ar: Transporta līdzekli
|
15 Nov 2023, 17:02:19 @noisex rakstīja:
Nu vot es ar HC visu mūūžu esmu mocījies uz M5...tas ir pizģec 5.0L V8 dzinējam dabūt 100ppm HC...piekam, ja nemaldos starpība starp 2000. gadu un 2001.g, kad mainijās EUR normas, kur vēl varēja būt līdz 400ppm....nav nekādas...ne katiņos, ne vadībā...nekur. Vot tas ir pizģec.
Vispār, 3000, nevis 400 |
Offline | |
|